thelastone Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Такаа... наскоро си купих едно ауди а4 1.9 tdi 110 коня.Няколко дена след като го купих го захарах да му сложат аларма, където човека които я слагаше ме попита за какво е било това ключе под таблото ми?? Аз за първи път го видях тогава. Реших да го проверя към какво е свързано и се оказа че е малка пластмасова кутия с размер малко по-голям от кутия за цигари, намираща се под предния капак в близост до акумулатора. От тази кутия излизат захранващи кабели които са директно на акумулатора, тези към ключето(което е с 3 положения) и още един които отива някъде около колекторните тръби под пластмасата която е върху самия двигател. Пробвах го и има разлика. Ако е на 1 положение и го превключа примерно на средно положение се усеща как колата над 1500 оборота примерно изведнъж на ниска газ направо навирва предницата и полита, за разлика от положението в което предполагам е изключено. Та има и трето положение, където ми се струва разликата е още по-голяма. Днес пробвах пак , ами на 2-ра скорост се движех някъде с 30-35 и като му подадох газ гумите превъртяха така здраво дръпна, което на изключеното положение просто няма как да стане. Та въпроса ми е : това някъква тунинг кутия ли е или какво аджеба е въобще Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Това е някакъв "power box" по "ентеуегентна" версия с ключе.Личния ми съвет е да не го използваш...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 п.бокс колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thelastone Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 значи какво power box? А извън темата понеже не намерих други такива колко горе-долу трябва да му е разхода на това чудо? Извън градско/градско/смесено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Много вероятно да е "пауър бокс" както споменаха колегите.Представлява едни съпротивления които лъжат температурния датчик че колата е студена за да пуска повече гориво. По принцип работи и не е проблем да се ползва.А разхода?Какво ти пука за разхода? Щом е пауър винаги има и разход. Няма безплатни неща.Все пак ако кажеш къде точно е свързан и най-вече какво има в кутийката ще се изясни повече положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 пауър бокса е по лошият вариант за чип тунинг.при по продължително каране във високи обороти се получават проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thelastone Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Аз нямах предвид колко е разхода със този паур бокс а без него колко разход дава една "нормална" кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thelastone Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 За разхода... за 530км 39 литра глътна, като от тях само 100 са градско, което дава среден 7.3 някъде.Друг е въпроса, че вероятно имам термостат за смяна, защото повече от 75 градуса не вдига градско, дори и за продължително каране, а извън градско го пуснах от витиня посока плевен по магистралата онзи ден и падна под 60 градуса,но това не знам до колко определя разхода.Иначе за паур бокса го карам на състоянието което си мисля че е изключено просто защото в другите положения само да се чуе турбото и колата наистина подскаче и има опастност да натъртя някои пред мен...идните дни мисля да му дръпна кабелите от акумулатора и да видя разлики/прилики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Може и да е бууст контролер - виж жиците да не отиват до друга кутийка с маркучета по нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 (Редактирано) пауър бокса е по лошият вариант за чип тунинг.при по продължително каране във високи обороти се получават проблемикакто се казва на чист Български - come again!? Редактирано 9 Март 2011 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 (Редактирано) А иначе, човека попита най-нормално и културно. Дори се е постарал и що годе разбираемо заглавие на темата си да сложи. И какво получава. Бива залят с "ценна" информация! Редактирано 9 Март 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Да бе вие го разчекнахте, човека!Колега, пауър боксът уж извършва същата работа като чипа, но...Когато на колата ти се сложи чип, или по скоро ти се качи софтуер, защото чип означава точно това, това променя настройките на турбото и подаваното количество гориво. Това най-просто казано. Идеята е че компютърът подава тези настройки и някой би трябвало да е направил настройките, така че всичко да е безопасно. Разбира се, това зависи и от това, кой ти е правил софтуера. Но общо взето поне при дизелите съм чувал, че няма страшно.. буташ всичко на макс и си тръгва. Пауър бокс-а, е нещо, което се слага на кабелите след компютъра или поне така пише в сайтовете по интернет. Идеята е тук, че компютърът изпраща заводската информация, а пауър-бокса улавя тази информация, пренаписва я и тогава праща по предназначение.Моля колегите да ме поправят, ако греша..А относно бъзиците, които ти слагат за това, че ти върви колата.. Колеги, ми ако от 110кс, вярно му качи до към 136 или там колко му дават не знам, ми се струва че това са си едни 17-18% и за човек, който си е свикнал да си кара обикновената кола, тези 17-18% въобще няма да са малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване