Vorsprung durch technik Публикувано 14 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2004 Tfa 2.6 e ne4ove6kiq na ba6ta mi A4 e takava i sum q kral sus 110 na vtora Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 14 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2004 Дигал съм 240 на 90-ната ми 2.0 20V усештането е велико можеше и 260 ама ме фана шубе едно помръдване и съм аут.Обаче с 240 с A6 си е друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aim@me Публикувано 15 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2004 А4 1.8 t quattro - всеки път по магистралата ( с малки изключения разбира се) 260...повече ме е страх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2004 С мойта В4 абк 115 коня на магистала 260 съм дигал ......... от лежанка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spe Публикувано 19 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2004 hahahha...мойта а3ка кат и пусна задкрилките и кацам директно на плажа... ма не гледам с колко летя, че внимавам за чайки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edguy Публикувано 19 Юли 2004 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2004 Ха-Ха-Ха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
© Публикувано 2 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2004 малко продължение на тематаскоро се връщах от София ...Аудито('97 А4 2,6) си направи точно 240 по километраж ... така че дайте ги тия А6-ци 2,5тди Бяхме с едно червено БМВ купе - то може да потвърди скоростта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 2 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2004 Bah maaa mu! Az s mojto Punto 1.1l 55 konja edvam vdigam 224, vie kak pravite 260 (puk i na momenti i oshte mojelo) napravo ne znam! Kajete ot kude si sipvate nafta da probvam i az....... :oops: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorko Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 Bah maaa mu! Az s mojto Punto 1.1l 55 konja edvam vdigam 224, vie kak pravite 260 (puk i na momenti i oshte mojelo) napravo ne znam! Kajete ot kude si sipvate nafta da probvam i az....... :oops:sumniavam se, 4e shte ti se otrazi dobre ...Punto 1,1 ne beshe li benzinovo ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 Ти пък сега подробности. Бензин, нафта се тая важното е да се сипва! 8) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 ... vajnoto e da napravja kum 260km/h, che ne moga da spja spokojno veche 4 noshti sled kato prochetoh tuk kakvi skorosti se razvivat! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi TDI Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 Bah maaa mu! Az s mojto Punto 1.1l 55 konja edvam vdigam 224, vie kak pravite 260 (puk i na momenti i oshte mojelo) napravo ne znam! Kajete ot kude si sipvate nafta da probvam i az....... :oops:Wizi, да не си объркал часовника със скоростомера...... 2:24 :) В такъв случай ще ти е трудно да вдигнеш 260, най-много да стигнеш до 2:59 иначе, айде някой да ме повози със 250 , да изпитам тръпката, че мойта повече от 130 не може :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 A dali njakoi drugi fenove, koito vzimat uchastie po tazi tema sushto ne sa si oburkali skorostomera s chasovnik???? :roll: Pravja si slednata smetka... shtom A4 s 2.6l V6 150 konja dvigatel vdiga 240, Audi 1.8t predpolagam stock 150 konja vdiga 260 - zashto togava edno Audi RS4 s 380 kona vdiga "samo" 290?S risk da stana izvesten po forumite kato porednia uligofren zaiazdasht se kato malko dete za tova kolko e V-MAX na povecheto avtomobili shte spodelia i kakvo mislja: imashe edna mnogo dobra tema v glavnia forum, kojato s udivilstvie shte probvam sled malko da izrovja, kudeto ima edni debeli formuli ot kudeto se razbira, che vuzdushnoto suprotivlenie e na kubik (na 3ta stepen) sprjamo skorostta. Sushto taka grafikata na tazi funkcia razgledana v kojto i da e chasten sluchaj ne e linenia i se izmenja dosta rjasko sled okolo 120km/h i stava pochti vertikalna sled okolo 160km/h. S dve dumi tova, koeto se opitvam da kaja e che po moite skromni izchislenia edno Audi sus 150 konja ne moje da vdigne 240km/h ako shte i guza da si sudere. Otivam da se rovja iz arhivite na foruma...Respekt i no harm feelings! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 http://www.audibg.com/forum/viewtopic.php?t=1977 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seven Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 vmax na serijno a4 150ps e 220-225km/h po knigamoeto 1.8T 180ps wdiga 245, poweche ne sym probwal ot shubeako ne e baran chip-a ima limiter na 250km/h anyway.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
© Публикувано 3 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2004 Написал съм " 240 по километраж", но вие не четете. Не му знам колко му е грешката, нямам и радар. Можеше и да не е по километраж ако ме бяха спряли полицаите които засичаха някъде там и аз не бих повярвал ако не беше станало при менНо сигурно знаете че това което показва километража и реалната скорост са различни неща. Километража показваше точно 240. На това ауди му дават максимална скорост 222км/ч. Реално може да е била някъде там. Друг е въпроса че няма ограничител. При другата кола която карам БМВ 320 е лесно - 6500 оборота и край. А там са около 220 и за нея е абсурд да разкажа нещо за повече от 220 Но да оставим на страна максималните скорости - не е толкова важноВъпроса беше че не само Ауди 2,5тди може да върви с 240 по километраж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 4 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2004 Мойто го дават 210 , но на мене ми се струва че 220 не са проблем по равен път , иначе нанадолно На огр. на 5та 235км/ч. Като забравим за грешката на километража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi TDI Публикувано 4 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2004 Преди година карах едно ТТ 180к.с. на магистралата и мах. който направих беше 230. В книжката му пишеше мах:228! И да ви кажа повече не можеше на равно! Малко трудно ще ме убедите, че с коли доста по-тежки и с доста по-малко коне правите над 240 :roll: :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 4 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2004 Wizi е прав за въздушното съпротивление, обаче работата е малко по-сложна. Не можеш да сравняваш 2.6 и 1.8Т, нищо че са и двете по 150 коня - кривата на мощността и въртящия момент е доста различна при атмосферна кола с голяма кубатура и турбо кола с малка кубатура.В крайна сметка като говорим за максимална скорост има значение какво се случва със споменатите криви към края на оборотния диапазон. Ако кривата на мощността има пик при 5000 оборота и започва да пада рязко след това, това е лошо защото дори да имаш още обороти до ограничителя може никога да не го достигнеш!Ето няколко примера:Зет ми има А4 2.6 Quattro 150к.с., карал съм го няколко пъти на дълъг път и повече от 220-230 на равно не може да направи. При това си пълни оборотомера почти до червеното. Така му е сметната трансмисията.Жена ми кара Тойота РАВ-4 2.0 VVTi 150к.с. и на равно повече от 190 не може да направи. Докато я карахме с багажника за ски в началото на лятото не можеше да направи и 180 като хората. При 180 е на 4900 оборота, а ограничителят му е на 6800, но просто не може да мине границата от 5000 оборота. Ако има нанадолнище и сме повече хора, стига 5500 където му е пика и след това може да държи 200-210 дълго време, до първия лек баир.Слабото ТТ от друга страна (верно, че е кабрио и е по-малко аеродинамично от купето) е 225к.с. заводско, след тунинга го премерих на диното 225к.с. на колелата, което прави 265к.с. на коляновия вал. На равно да се скине не може да вдигне повече от 260 и като сметнеш, че грешката е поне 6-7км./ч. положението е ясно. При напълнен километраж (260) оборотомера е вече в червеното...Още едно сравнение: Mercedes SL500 (новия) при 250 е на 4500 оборота и дотам, защото е ограничен.Силното ТТ все още не го знам какво ще направи, защото не му е готово програмирането, но каквито и коне да извадим, ограничението ще дойде от скоростната кутия и пак няма да вдига повече от 270...Сега, ако си говорим за каране по стръмно нанадолнище или наличие на силен попътен вятър и на РАВ-4-ката му пълня километража до 220. За попътния вятър НЕ се шегувам: вятър със скорост 10м/с в гръб на колата компенсира 36км./ч. от относителната скорот на колата спрямо пътя, т.е. съпротивлението е все едно при скорост по-ниска с 36км./ч.Изводът, който си правя е, че случки всякакви, зависи какви са били точните условия при които са измерени споменатите скорости - наклон, товар, вятър, аеродинамика на колата, скоростна кутия, характеристики на кривите на въртящия момент и мощността на двигателя и пр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 5 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2004 А да знаете къде мога да намеря графика за NG мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
© Публикувано 5 Септември 2004 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2004 Изводът, който си правя е, че случки всякакви, зависи какви са били точните условия при които са измерени споменатите скорости - наклон, товар, вятър, аеродинамика на колата, скоростна кутия, характеристики на кривите на въртящия момент и мощността на двигателя и пр. между другото - не е куатро за съжаление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване