Jump to content

Ауди А4 1,9 ТДИ 110 коня или 90 коня ?


Vick

Recommended Posts

Колеги - след дълго четене за А4 и техните неволи :motz: разбрах, че основно проблемите в А4-ките са в ходовата част... Ще го преживеем ;) ще се кара малко по внимателно и това е ;) ...

Обаче сега се сблъсках с друга дилема - кой двигател (от дизеловите 1,9) - този 90 коня или този 110 коня ? Изчетох из нет-а каквото намерих и срешнах доста противоречия, затова реших да постна тема тук и се надявам както винаги досега и в този момент да помогнете :respekt:

Мерси предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега кажи малко повече за това какви са ти изискванията, двата двигателя са горе-долу с еднакъв разход (дори може би на еднакво натискане 110 е по-икономичен) но 110 е с по-съвършенна турбина която има по-скъпи ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега кажи малко повече за това какви са ти изискванията, двата двигателя са горе-долу с еднакъв разход (дори може би на еднакво натискане 110 е по-икономичен) но 110 е с по-съвършенна турбина която има по-скъпи ремонти.

Скъпи ремонти на турбината ? Можеш ли да ми дифинираш 'скъпи' ? Тези ремонти на турбината често ли се правят ?

Ако можеш(те) да ми кажеш(те) дали автоматика е също разумен избор - ще бъда благодарен..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне!

Подкрепям напълно конските сили да не са ти критерий.

А разликите са козметични размер на дюзите/турбина/MAP в еку-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне!

Баш така е! Не се втелявай за разликата в конете. Разбира се, VTG е осезаемо при каране, но не го превръщай в решаващ фактор при избора ти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си намери хубава кола, пък ще ми я оставиш за 1 ден, ще ми метнеш и едни 600-700лв. и ще я направим 110к.с ако е 90, разликите са минимални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си намери хубава кола, пък ще ми я оставиш за 1 ден, ще ми метнеш и едни 600-700лв. и ще я направим 110к.с ако е 90, разликите са минимални

Nasti, това което казваш звучи добре, сега ако кажеш и с носачите че има номер и направо ще си велик ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за автоматик-а ? 1,9 ТДИ автоматик ? :hilezh:

По принцип търся икономичност - на година навъртам по 30 000 км..

Редактирано от Vick
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за автоматик-а ? 1,9 ТДИ автоматик ? :hilezh:

По принцип търся икономичност - на година навъртам по 30 000 км..

30 000km на година = бензинова кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 000km на година = бензинова кола

Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км :hilezh:

Мисля че 30к км минимум на година си е точно за дизел - сега ми се налага и повече да пътувам - сигурно ще направя 40-45000 тази година и затова се подготвям предварително с дизел :hilezh:

Само че все още не съм убеден че Ауди А4 ТДИ е моята кола - затова разпитвам тук надълго и нашироко колегите да кажат кой какво мнение има за А4.... Ще се радвам ако получа повече изказвания за да мога да взема решение...

10х :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-добре 90 коня значи на баща ми пасата 1.9TDI-90ps комби върви на пушкаи му се слага само един чип ако искаш и става 110 ама няма смисъл по бързо прецаква двигателя.Пък автоматик въобще не ти трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км :hilezh:

Мисля че 30к км минимум на година си е точно за дизел

точно за дизел е,ма ако е нов от магазина....ако е втора ръка ще ти излезне по евтино бензина....ма ти си знаеш,ко съм тръгнал и аз да се обяснявам кат някоя ученичка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км :hilezh:

А ти мислиш ли че има такива коли които са на по малко километри и са стигнали до българия?

Аз не мисля

А това че почти всички които се продават са по" на сто и нещо и са карани от бабички които само в събота и неделя карали внуците на излет и после миели колите и ги прибирали в гаражите" са приказки на търговците и се чудя защо изобщо когато някой си купува кола гледа километрите-почти никога не са реални :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никога не са реални километрите.От баща ми знам че в германия почти няма човек който да кара под 60000км на година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никога не са реални километрите.От баща ми знам че в германия почти няма човек който да кара под 60000км на година

Първото ми Ауди е от Германия - беше на 180 000 км - купих го от човек - видях му всички документи - реални му бяха километрите - това беше горе-долу по 15 000 км на година - така че има коли и с по-малко километри, но това е друг въпрос.

Сега моля да помагате при избора ми на кола - разбира се ако можете...

Засега съм се насочил към А4 1,9 ТДИ - не съм убеден че бензинова ще е по-добре ако въртя по 30-40к км на година.. ако имате някакви доводи - моля споделете ги - не искам да си купувам кола и после да я сменям.... Ако сте за бензин - кажете кой двигател, каква газова се слага на този двигател и колко струва евентуално ...

Нужна е помощ бре хора :hilezh: - споделяйте ....

Също така - какво ви е мнението за 1,6 1,8 1,8Т двигателите - другата ми възможност е 1,6 с газ - но дали е разумно ?

Редактирано от Vick
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сте ми интересни - вярно е човека от който купих колата в германия беше първия мошенник на бундестага...

Ако не искате да помагате - по-добре не пишете нищо и оставете темата да си замине надолу :hilezh:

Това не е тема в която да обсъждаме - верни ли са или не километрите на колите...

Благодаря на тези които искат да ми помогнат с инфо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-добре 90 коня значи на баща ми пасата 1.9TDI-90ps комби върви на пушкаи му се слага само един чип ако искаш и става 110 ама няма смисъл по бързо прецаква двигателя.Пък автоматик въобще не ти трябва

Машалла майор Михов, е на това му викам обосновано мнение!

А как михлюзите са го направили този двигател да се прецаква, деа ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по темата: аз имам такова 110 к.с. и да ти кажа съм доволен.

бензин небих си купил, щото ще е срамота да му се слага АГУ, пък иначе с тази цена на бензина.. излиза скъпичко.

Когато е топло и е загрял двигатела ми гори доста прилично ( около 4,5 л. извън градско, градско 5- 5.5 ) при това е комби.

Зимата, на къси растояния гори чувствително повече ( 7 - 8 ) но изванградското пак е доволно добре около 5-6 .

Едва ли бензинов двигател ще се залъже с 8 л./100 извънградско... пък градското ще е около и над 10 /100.

Отностно другите разходи не е много по-скъпо от бензина.

масло и филтър излиза 50-тина лв., въздушен и за климатроника към 30 лв. !

аз като цяло съм доволен от колата, и мога спокойно да те посъветвам да си вземеш А4 дизел 1.9 90/110 к.с. по-добре е 110. някак си е по-пъргаво. пък и 20 к.с. разлика все ще е от полза ! успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@99ufo99

Благодаря приятелю ! Изчерпателно инфо - сега остана само някой да даде инфо как е с разход-а и подръжката 1,9 тди автоматик и всичко е ок....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такова - 1.9 Тди - 110 к.с.

Разхода наистина е отличен - точно наполовина в сравнение с предишното ми Ауди 100-2.0-16V. Градско около 7-7.5, извънградско около 5.

Върви идеално, има ряз, можеш да изпреварваш спокойно.

Масло Мотул5-40, маслен и въздушен филтър - 130лв.

Относно 90-110кс.- еми то колега, каквото намериш качествено взимай. Наистина дизеловите коли които се вкарват са доста уморени. Аз търсих около 2 месеца и обикалях яко.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...