Vick Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Колеги - след дълго четене за А4 и техните неволи разбрах, че основно проблемите в А4-ките са в ходовата част... Ще го преживеем ще се кара малко по внимателно и това е ...Обаче сега се сблъсках с друга дилема - кой двигател (от дизеловите 1,9) - този 90 коня или този 110 коня ? Изчетох из нет-а каквото намерих и срешнах доста противоречия, затова реших да постна тема тук и се надявам както винаги досега и в този момент да помогнете Мерси предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Ами колега кажи малко повече за това какви са ти изискванията, двата двигателя са горе-долу с еднакъв разход (дори може би на еднакво натискане 110 е по-икономичен) но 110 е с по-съвършенна турбина която има по-скъпи ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 14 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Ами колега кажи малко повече за това какви са ти изискванията, двата двигателя са горе-долу с еднакъв разход (дори може би на еднакво натискане 110 е по-икономичен) но 110 е с по-съвършенна турбина която има по-скъпи ремонти.←Скъпи ремонти на турбината ? Можеш ли да ми дифинираш 'скъпи' ? Тези ремонти на турбината често ли се правят ?Ако можеш(те) да ми кажеш(те) дали автоматика е също разумен избор - ще бъда благодарен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне!←Подкрепям напълно конските сили да не са ти критерий.А разликите са козметични размер на дюзите/турбина/MAP в еку-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Моето мнение е че много трудно се намира хубаво 1.9ТДИ, така че основното нещо което трябва да гледаш е колко е добра колата, пък дали ще е 90 или 110к.с., което ти се падне!←Баш така е! Не се втелявай за разликата в конете. Разбира се, VTG е осезаемо при каране, но не го превръщай в решаващ фактор при избора ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Ти си намери хубава кола, пък ще ми я оставиш за 1 ден, ще ми метнеш и едни 600-700лв. и ще я направим 110к.с ако е 90, разликите са минимални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 15 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Ти си намери хубава кола, пък ще ми я оставиш за 1 ден, ще ми метнеш и едни 600-700лв. и ще я направим 110к.с ако е 90, разликите са минимални←Nasti, това което казваш звучи добре, сега ако кажеш и с носачите че има номер и направо ще си велик ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 15 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 (Редактирано) А какво ще кажете за автоматик-а ? 1,9 ТДИ автоматик ? По принцип търся икономичност - на година навъртам по 30 000 км.. Редактирано 15 Февруари 2006 от Vick Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 А какво ще кажете за автоматик-а ? 1,9 ТДИ автоматик ? По принцип търся икономичност - на година навъртам по 30 000 км..←30 000km на година = бензинова кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 15 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 30 000km на година = бензинова кола←Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км Мисля че 30к км минимум на година си е точно за дизел - сега ми се налага и повече да пътувам - сигурно ще направя 40-45000 тази година и затова се подготвям предварително с дизел Само че все още не съм убеден че Ауди А4 ТДИ е моята кола - затова разпитвам тук надълго и нашироко колегите да кажат кой какво мнение има за А4.... Ще се радвам ако получа повече изказвания за да мога да взема решение...10х Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irc84 Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Според мен е по-добре 90 коня значи на баща ми пасата 1.9TDI-90ps комби върви на пушкаи му се слага само един чип ако искаш и става 110 ама няма смисъл по бързо прецаква двигателя.Пък автоматик въобще не ти трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км Мисля че 30к км минимум на година си е точно за дизел ←точно за дизел е,ма ако е нов от магазина....ако е втора ръка ще ти излезне по евтино бензина....ма ти си знаеш,ко съм тръгнал и аз да се обяснявам кат някоя ученичка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Aко си прав - тогава нямаше да можем да си купуваме ауди ТДИ на 10 години с под 400 000 км А ти мислиш ли че има такива коли които са на по малко километри и са стигнали до българия?Аз не мисля А това че почти всички които се продават са по" на сто и нещо и са карани от бабички които само в събота и неделя карали внуците на излет и после миели колите и ги прибирали в гаражите" са приказки на търговците и се чудя защо изобщо когато някой си купува кола гледа километрите-почти никога не са реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irc84 Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Абсолютно никога не са реални километрите.От баща ми знам че в германия почти няма човек който да кара под 60000км на година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 ами нали хората затова си купуват коли-да карата не като в българия- защото комшията си купил и как да останеш по назад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 15 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 (Редактирано) Абсолютно никога не са реални километрите.От баща ми знам че в германия почти няма човек който да кара под 60000км на година←Първото ми Ауди е от Германия - беше на 180 000 км - купих го от човек - видях му всички документи - реални му бяха километрите - това беше горе-долу по 15 000 км на година - така че има коли и с по-малко километри, но това е друг въпрос.Сега моля да помагате при избора ми на кола - разбира се ако можете...Засега съм се насочил към А4 1,9 ТДИ - не съм убеден че бензинова ще е по-добре ако въртя по 30-40к км на година.. ако имате някакви доводи - моля споделете ги - не искам да си купувам кола и после да я сменям.... Ако сте за бензин - кажете кой двигател, каква газова се слага на този двигател и колко струва евентуално ...Нужна е помощ бре хора - споделяйте ....Също така - какво ви е мнението за 1,6 1,8 1,8Т двигателите - другата ми възможност е 1,6 с газ - но дали е разумно ? Редактирано 15 Февруари 2006 от Vick Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 ЕЕЕЕЕЕЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙ всички знаят на по колко влизат и излизат колите нема тайнииии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Неееееема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Много сте ми интересни - вярно е човека от който купих колата в германия беше първия мошенник на бундестага... Ако не искате да помагате - по-добре не пишете нищо и оставете темата да си замине надолу Това не е тема в която да обсъждаме - верни ли са или не километрите на колите...Благодаря на тези които искат да ми помогнат с инфо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Според мен е по-добре 90 коня значи на баща ми пасата 1.9TDI-90ps комби върви на пушкаи му се слага само един чип ако искаш и става 110 ама няма смисъл по бързо прецаква двигателя.Пък автоматик въобще не ти трябва←Машалла майор Михов, е на това му викам обосновано мнение!А как михлюзите са го направили този двигател да се прецаква, деа .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 И на мене ми се видя странно че се прецаква двигателя от тунинг-а ама нали не разбирам и си замълчах .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 по темата: аз имам такова 110 к.с. и да ти кажа съм доволен.бензин небих си купил, щото ще е срамота да му се слага АГУ, пък иначе с тази цена на бензина.. излиза скъпичко. Когато е топло и е загрял двигатела ми гори доста прилично ( около 4,5 л. извън градско, градско 5- 5.5 ) при това е комби.Зимата, на къси растояния гори чувствително повече ( 7 - 8 ) но изванградското пак е доволно добре около 5-6 .Едва ли бензинов двигател ще се залъже с 8 л./100 извънградско... пък градското ще е около и над 10 /100.Отностно другите разходи не е много по-скъпо от бензина.масло и филтър излиза 50-тина лв., въздушен и за климатроника към 30 лв. !аз като цяло съм доволен от колата, и мога спокойно да те посъветвам да си вземеш А4 дизел 1.9 90/110 к.с. по-добре е 110. някак си е по-пъргаво. пък и 20 к.с. разлика все ще е от полза ! успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 16 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 @99ufo99Благодаря приятелю ! Изчерпателно инфо - сега остана само някой да даде инфо как е с разход-а и подръжката 1,9 тди автоматик и всичко е ок.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A4 1.9TDI Публикувано 17 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2006 И аз съм с такова - 1.9 Тди - 110 к.с. Разхода наистина е отличен - точно наполовина в сравнение с предишното ми Ауди 100-2.0-16V. Градско около 7-7.5, извънградско около 5. Върви идеално, има ряз, можеш да изпреварваш спокойно.Масло Мотул5-40, маслен и въздушен филтър - 130лв. Относно 90-110кс.- еми то колега, каквото намериш качествено взимай. Наистина дизеловите коли които се вкарват са доста уморени. Аз търсих около 2 месеца и обикалях яко. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts