integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Амортисьорите ще ги сменям,но не мога да разбера какво точно се е случило с предния ляв.Дори не знам газови ли са или маслени. Значи като се движи колата,все едно е с твърдо окачване.Сменил съм само биалетките.Като сложа крика на предно ляво колело,като направя 5-6 оборота,гумата е във въздуха,а за предна дясна гума въртя крика почти до край /стандартен крик за ауди фв.Колата не е наклонена на никъде.Колата е на гумите си, натискам калника /както се пробват амортисьорите/, не помръдва,все едно е стъпала на крик,натискам десния калник,получава се т.н. люлеене.Какво може да е станало,може ли амортисьора да е блокирал?Ето при какво положение предна дясна гума е във въздухагумата е вдигната във въздуха мога да си вкарам главата м/ гумата и калникакакто се вижда крикът е завит почти до крайТук е повдигната предната лява гума ,разстоянието между гума и калник е два пъти по малко от дясната часткрикът е навит до средно положение Колата е спряна на равен път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Търси си проблема отпред в дясно,не в ляво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Преден ляв е блокирал,а ти ,Мамут скъсан,кога ше се научиш кое е ляво и кое дясно ве,трол изсипан?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Търси си проблема отпред в дясно,не в лявоЗащо,пропуснах да кажа, че като мина през легнал полицай с 10 км/ч,се усеща едно много гадно хлопване вляво.Нормално е като се натиска една кола по калника да се движи леко надолу-нагоре-все пак нали с иима пружина,амортисьор,както е вдясно, а вляво не помръдва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 (Редактирано) Преден ляв е блокирал,а ти ,Мамут скъсан,кога ше се научиш кое е ляво и кое дясно ве,трол изсипан?? Блокирало ти е зъбчето изтрито... дет пише на него 20V.Тъп си бил винаги и тъп ше си останеш.Елементарно е ве... смотаняк.Тая кола като я видиш как седи изсипана в нормално положение ще се сетиш,че е с некво джик окачване.Което ще рече,че амортисьорите седят по стегнати.Следователно де е проблема ве смотаняк.Твойта кат я дигахме на крик падаше ли толко колелото ве..... изсипан ломски трол Редактирано 8 Април 2011 от AuDi_RuLzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Преден ляв е блокирал,а ти ,ясно,както предполагах,лечението е нов пълнител,нали така?Блокирало ти е зъбчето И сега какво, да блокирам и десния, че да са еднакви ли?Ще ми паднат пломбите и заради някакви амортисьори ще ходя на зъболекар?Поне си имаме Доктор-зъбар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Не колега не нов пълнител ,а два сменят се комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 ясно,както предполагах,лечението е нов пълнител,нали така?Точно. Сменяй ги, че юни ей го къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Не колега не нов пълнител ,а два сменят се комплект.Аз ще сменя и двата предни,то е ясно,но недоумявам какво се е случило с гореописания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 но недоумявам какво се е случило с гореописанияНяма движение нагоре, надолу на буталото на амортисьора. Имаш все едно тръба на мястото му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Най вероятно е блокирал,при мен се случи но на петата врата с полу - вдигнат капак се наложи да го разкачам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Тони,ако си я бухнал в някоя дупка може да се е изкривил стержена на амортисьора и за това да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Няма движение нагоре, надолу на буталото на амортисьора. Имаш все едно тръба на мястото му.Странно и 400 кг да не могат да му действат като натиск-яко е блокирал.Вчера теглих колата на кантар за вторични-1480 кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Моя съвет е да ги сменяш по бързо за да не излезе през предния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Тони,ако си я бухнал в някоя дупка може да се е изкривил стержена на амортисьора и за това да е така.И аз така си го обяснявам,трябва да има нещо изкривено, за да не може да се движи буталото,но не съм минавал през толкова големи дюпки.Ще го видя утре и ще пиша.Айде лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Блокирал е и то жестоко,препоръчайте амортисьори и съответно някой да сподели цена.Искам да са маслени, номера на детайла доколкото видях е 665030 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Блокирал е и то жестоко,препоръчайте амортисьори и съответно някой да сподели цена.Искам да са маслени, номера на детайла доколкото видях е 665030Това мяза да е като номер на Каяба http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=17&model=196&modif=1155&cat=34&subcat=36∏=8563&numenkl=2&show=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Това мяза да е като номер на Каяба Да, благодаря цената навсякъде варира около 65 лв за брой без отстъпка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Да, благодаря цената навсякъде варира около 65 лв за брой без отстъпкаМдааа,като гледам каябата е сред най-евтините читави варианти,ама нали точно те са блокирали,защо пак искаш да сложиш такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Е то ефтинийка бе,взимай сменяй без да се чудиш.Аз лично бих си взем или Боге или Закс ама там е по около 100 за парче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Мдааа,като гледам каябата е сред най-евтините читави варианти,ама нали точно те са блокирали,защо пак искаш да сложиш такива?Не зная каква марка са моите,може и да са оригиналните.Сигурно е блокирал от летене.Не веднъж като минавам през едно скокче съм отлепял 4-те гуми във въздуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Колега аз си взех два амортесиора Боге за 95лв. 1 брой от Кокича!Газови двойно деистващи,Боге Турбо мисля че пишеше на тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Колега аз си взех два амортесиора Боге за 95лв. 1 брой от Кокича!Газови двойно деистващиНе мога да разбера какво толкова харесвате на газовите амортисьори.Лично аз видях на едно БМВ как беше скъсана камбаната на макферсона на задно дясно колело-амортисьор Монро.Друсат като каручка.Аз съм на принципа да се слагат такива,каквито са предвидени от завода производител.Има ли еднодействащи амортисьори,че се споменава думата "двойнодействащи" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Не мога да разбера какво толкова харесвате на газовите амортисьори.Лично аз видях на едно БМВ как беше скъсана камбаната на макферсона на задно дясно колело-амортисьор Монро.Друсат като каручка.Аз съм на принципа да се слагат такива,каквито са предвидени от завода производител.Има ли еднодействащи амортисьори,че се споменава думата "двойнодействащи"При БМВ това е хроничен проблем.А аз ще умра от смях,как ще си сложиш маслени амортисьори и как ще ревеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 (Редактирано) колега аз много уважавам каяба и то специпално маслените на моята ги карам 4 години и 50-60000 просто не са мръднали , преди това слагах газови алко мисля бяха доста гадно возеше колата и ги махнах Редактирано 9 Април 2011 от stangata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване