Jump to content

Проблем с преден ляв амортисьор


integrale45

Recommended Posts

Амортисьорите ще ги сменям,но не мога да разбера какво точно се е случило с предния ляв.Дори не знам газови ли са или маслени. Значи като се движи колата,все едно е с твърдо окачване.Сменил съм само биалетките.Като сложа крика на предно ляво колело,като направя 5-6 оборота,гумата е във въздуха,а за предна дясна гума въртя крика почти до край /стандартен крик за ауди фв.Колата не е наклонена на никъде.Колата е на гумите си, натискам калника /както се пробват амортисьорите/, не помръдва,все едно е стъпала на крик,натискам десния калник,получава се т.н. люлеене.Какво може да е станало,може ли амортисьора да е блокирал?

Ето при какво положение предна дясна гума е във въздуха

13359863631288635121302290371Oh6TpdK95U4gAu4K6LvX.JPG

гумата е вдигната във въздуха мога да си вкарам главата м/ гумата и калника

22785510215627570541302290376uL3Ca0U0JcWNYiYq39GI.JPG

както се вижда крикът е завит почти до край

Тук е повдигната предната лява гума ,разстоянието между гума и калник е два пъти по малко от дясната част

12838966202061801241302290383hOv0uH49YSgmuTtQS0k8.JPG

крикът е навит до средно положение

488402449975485271302290388VtjU8qRig8oGFYAA12JO.JPG

Колата е спряна на равен път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си проблема отпред в дясно,не в ляво

Защо,пропуснах да кажа, че като мина през легнал полицай с 10 км/ч,се усеща едно много гадно хлопване вляво.Нормално е като се натиска една кола по калника да се движи леко надолу-нагоре-все пак нали с иима пружина,амортисьор,както е вдясно, а вляво не помръдва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преден ляв е блокирал,а ти ,Мамут скъсан,кога ше се научиш кое е ляво и кое дясно ве,трол изсипан?? :bia:

Блокирало ти е зъбчето изтрито... дет пише на него 20V.Тъп си бил винаги и тъп ше си останеш.Елементарно е ве... смотаняк.Тая кола като я видиш как седи изсипана в нормално положение ще се сетиш,че е с некво джик окачване.Което ще рече,че амортисьорите седят по стегнати.Следователно де е проблема ве смотаняк.Твойта кат я дигахме на крик падаше ли толко колелото ве..... изсипан ломски трол ;)

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преден ляв е блокирал,а ти ,

ясно,както предполагах,лечението е нов пълнител,нали така?

Блокирало ти е зъбчето

И сега какво, да блокирам и десния, че да са еднакви ли?Ще ми паднат пломбите и заради някакви амортисьори ще ходя на зъболекар?Поне си имаме Доктор-зъбар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не нов пълнител ,а два сменят се комплект.

Аз ще сменя и двата предни,то е ясно,но недоумявам какво се е случило с гореописания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но недоумявам какво се е случило с гореописания

Няма движение нагоре, надолу на буталото на амортисьора. Имаш все едно тръба на мястото му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е блокирал,при мен се случи но на петата врата с полу - вдигнат капак се наложи да го разкачам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони,ако си я бухнал в някоя дупка може да се е изкривил стержена на амортисьора и за това да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма движение нагоре, надолу на буталото на амортисьора. Имаш все едно тръба на мястото му.

Странно и 400 кг да не могат да му действат като натиск-яко е блокирал.Вчера теглих колата на кантар за вторични-1480 кг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони,ако си я бухнал в някоя дупка може да се е изкривил стержена на амортисьора и за това да е така.

И аз така си го обяснявам,трябва да има нещо изкривено, за да не може да се движи буталото,но не съм минавал през толкова големи дюпки.Ще го видя утре и ще пиша.Айде лека вечер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал е и то жестоко,препоръчайте амортисьори и съответно някой да сподели цена.Искам да са маслени, номера на детайла доколкото видях е 665030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал е и то жестоко,препоръчайте амортисьори и съответно някой да сподели цена.Искам да са маслени, номера на детайла доколкото видях е 665030

Това мяза да е като номер на Каяба

http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=17&model=196&modif=1155&cat=34&subcat=36∏=8563&numenkl=2&show=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мяза да е като номер на Каяба

Да, благодаря цената навсякъде варира около 65 лв за брой без отстъпка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря цената навсякъде варира около 65 лв за брой без отстъпка

Мдааа,като гледам каябата е сред най-евтините читави варианти,ама нали точно те са блокирали,защо пак искаш да сложиш такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ефтинийка бе,взимай сменяй без да се чудиш.Аз лично бих си взем или Боге или Закс ама там е по около 100 за парче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,като гледам каябата е сред най-евтините читави варианти,ама нали точно те са блокирали,защо пак искаш да сложиш такива?

Не зная каква марка са моите,може и да са оригиналните.Сигурно е блокирал от летене.Не веднъж като минавам през едно скокче съм отлепял 4-те гуми във въздуха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си взех два амортесиора Боге за 95лв. 1 брой от Кокича!

Газови двойно деистващи,Боге Турбо мисля че пишеше на тях :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си взех два амортесиора Боге за 95лв. 1 брой от Кокича!

Газови двойно деистващи

Не мога да разбера какво толкова харесвате на газовите амортисьори.Лично аз видях на едно БМВ как беше скъсана камбаната на макферсона на задно дясно колело-амортисьор Монро.Друсат като каручка.Аз съм на принципа да се слагат такива,каквито са предвидени от завода производител.

Има ли еднодействащи амортисьори,че се споменава думата "двойнодействащи"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво толкова харесвате на газовите амортисьори.Лично аз видях на едно БМВ как беше скъсана камбаната на макферсона на задно дясно колело-амортисьор Монро.Друсат като каручка.Аз съм на принципа да се слагат такива,каквито са предвидени от завода производител.

Има ли еднодействащи амортисьори,че се споменава думата "двойнодействащи"

При БМВ това е хроничен проблем.А аз ще умра от смях,как ще си сложиш маслени амортисьори и как ще ревеш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз много уважавам каяба и то специпално маслените на моята ги карам 4 години и 50-60000 просто не са мръднали , преди това слагах газови алко мисля бяха доста гадно возеше колата и ги махнах

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...