Morkov Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колеги, имам въпрос относно смяната на гумички на клапани с напасването им.. Интересуваме цялата история какви пари излиза и рентабилно ли е да се прави.. Разхода на масло е само извънградско, но не е за пренебрегване(особено с по-високи скорости)..Та въпроса ми е: цена на това "удоволствие"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Разхода на масло ти е от друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Всички майстори казаха, че е от това.. от какво е според теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 (Редактирано) Същия мотор същите проблеми!При мен се оказва по високо под-картерно налягане и от там парите с масълцето минават през филтъра на картерните газове след това в ст. част на турбото и продължава през интеркулера до горивната камера.Свали кофрирания маркуч от дебитомера и провери ст. част на турбото дали е омаслена, ако е май няма лечение. Редактирано 6 Март 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Сменяш като начало цедката на подкартерната ти вентилация. Че скоро ще започнеш да течеш като лейка от картерите, ако не се вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Е колега коя е таз цедка. Ако имаш предвид филтъра го сменях два пъти и е от новия 163к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 7 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) И моят филтър е от 163 к.с. Този проблем е от три години сигурно... Кво ли не се смени, и си остава... Само гумички на клапани не са пипани и за това питах за тях.А, картерно налягане няма.. Редактирано 7 Март 2012 от Morkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Колега, провери си това което написах по горе. Е и аз нямам подкартерно налягане, обаче маслота ми го гори през ст. част на турбото. Като запалиш дв. и развиеш капачката на маслото, пуши ли от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) и да пуши леко не е проблем,важното е да не духа аз лично съм гледал на три чисто нови коли и пуши стабилно,така че това не критерии даже на майка ми Фабиата не стига че,пуши ами като отвия капачката на маслото направо изгасва а лично съм я изскарал от магазина Редактирано 8 Март 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Отвивал съм капачката на маслото само на студен двигател и има някакви изпарения(прозрачни), но не е кой знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 (Редактирано) това не е проблем я кажи колко масло ти гори и с какво масло караш Редактирано 9 Март 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 9 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Mobil 10W40, винаги е карана с такова... вече над 50к км. Иначе в града не го пипа, извънгардско до 120 км/ч. също, ако си пердаша 170 - 190 към 0.5 литра на 150 км. е разхода, което е много и това е от години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Ако е от гумички на клапани ще гори масло постоянно, според мен го изкарва през турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 9 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 И аз за това си мисля... А модела турбина за моята кола кой е? Ако някой знае ще съм му благодарен, както и за ориентировъчни цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 (Редактирано) И все пак провери ли това което ти написах по-горе. Моята също при по високи обороти и км., ми губи приблизително същото количество масло. Ще следа темата с интерес. Аз за моята вече приблизително година не мога да и открия проблема и вече си мисля, че е издухал матора. Какво ли не правих, къде ли не ходих и всичко си е о.к. Другата седмица ще ходя при Мишо от препоръчани да я погледне. Това ми е последната надежда преди отваряне на мотора и смяна на сегменти. Редактирано 10 Март 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Mobil 10W40, винаги е карана с такова... То това масло хич май не е подходящо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Подходящо е ама не и за този мотор..... Сменете го с 5в 40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 (Редактирано) само 5В40 какви са тия десетки Редактирано 11 Март 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 11 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Аз и при Мишо съм ходил, каза, че колата е ок.Също така и с него съм обсъждал маслото и по негово мнение, ако се е карала с 10W40 е по-добре да си остане с него, а не да се сменя вискозитета на маслото, а пък аз на Мишо вярвам най-много.Ако е от сегменти разхода на масло щеше да е константен.. Аз до момента сегменти на 2.5 не съм видял да са сдухани.. Зимата и при най-ниски температури си пали веднага, което значи че комресионните са ОК, маслените ако са се сдухали, щеше да си харчи и извънградско с по-малки скорости...Колега VKP - с теб мисля, че сме комшии в Младост, ще се радвам да ми покажеш на твоята кола как е, защото аз не разбирам много и ме е страх да пипам неща, които не разбирам (кофрирания маркуч от дебитомера).. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 (Редактирано) Колега, къде си в Младост. След 2-4 дни ще съм свободен, защото чакам изписване на маничито което се роди на 8 март и ще се видим. Редактирано 11 Март 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Честито!Да ти е живо и здраво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 12 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Честито и от мен. Близо до Бизнес Парка съм, когато имаш време, пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Благодаря. Ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Колега, какво става, има ли решение по твоя въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 5 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Никакво, продължавам си по същия начин, гледаха я още няколко "майстора", но резултат няма... а съм убеден, че този харч не е нормален.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване