Eimas Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Здравейте колеги!Имам малко нужда от помощ,карам Ауди А4 Б6 Quattro от известно време при превключване на скоростите и отпускане на съединителя отзад се получава едно тупкане.Пускам съединителя и "ТУП".Това нещо много ме мъчи,Казаха ми че може да е от тампоните на задния мост,смених ги пак същото,смених и тампона на дифа но резултат няма.Имам чивството че имам някакъв луфт по голям от нормалното в дифа за което искренно се надявам да не съм прав.При последната диагноза ми казаха че може да е от съединителя,който наистина ми е за смяна,но незнам надявам се в най скоро време да разбера от къде идва това и да го отстраня защото направо ще полудея много мразя нещо да не ми е фред по колата.Та така общо взето и незнам какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Колега това тупкане при торсена си е абсолютно нормално при пускане на съединителя по-бързо,респективно като е поизносен!Поне знаеш,че работи Като смениш съединителя ще видиш,че ще изчезне стига да го отпускаш по-бавно,защото иначе пак ще имаш тупкане!Пробвай и сега да го отпускаш по-бавно и да видим дали ще тупка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Колега това тупкане при торсена си е абсолютно нормално... :blink: Имаме еднo B5 с квадро от 15 г., почти от ново, го караме, никога никакви такива " тупкания " не е имало, въобще освен по надписа на таблото, няма от къде да разбереш, че е пълнопроводно, камоли от шумове от към дифа, нали с уговорката, че няма значение от условията, сняг, дъжд, мокро, сухо, бързо отпускане на съединителя, бавно отпускане, еднакво се държи... няма шумове от никъде ...п.п. Колега, не е нормално, вероятно е от дифа, може да се предава вече, но да знаеш, че не е в реда на нещата, плюс че твойта кола е B6... Редактирано 8 Октомври 2012 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Колега има вероятност и да е от висящия лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Ами колеги в къщи също има една В5-ца от около поне 7-8 години,както казах тупкане няма освен ако не се пуска по рязко съединителя,направете си експеримент и ще усетите тупкането,в никакъв случай не е полезно да се чува защото по този начин се разбива и трябва да се внимава със съединителя,но не е нещо което е необичайно!Усеща се ТУП при зацепването на съединителя и съответно на дифа.При нормално каране с леко отпускане не трябва да се усеща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Обяснението са повечкото километри според мен, неминуемо се пораждат разни луфтове.Специално за quattro-та, карал съм две еднакви А4 ки едната беше на точно два пъти повече километри (300 000км.) от другата и при по-караната имаше въпростното тупкане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Метни се на някое бмв, да чуеш 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Ооо да, на една Е46 ца имах чувството, че ще й изпадне нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Нормално е това тупкане в задния диф при куатрото,колкото по рязко се пуска съединителя,по силно е тупкането.По цялата трансмисия има много зъбчатки и е логично да има луфтове,важното е че няма виене.Защо мислиш , че съединителя ти е за смяна?Тези съединители издържат над 300 000 км на автомобила.Моя го смених по километраж на около 200 000 имаше още хляб в него,но беше опечено феродото и имаше щампа *92* , логото и надписа на ауди-колата е произведена 1992 г., така че трябва да си много сигурен че е за смяна,защото се влагат доста пари в твоя случай.Ако си мислиш,че ще изчезне това тупкане със смяната му,се лъжеш.Да не те притеснява луфта,трябва да го има Редактирано 8 Октомври 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Колега има вероятност и да е от висящия лагер. колега Eimas ,вкарай колата в гараж с канал,смъкни корите под колата,за да имаш визуален достъп до кардана и диференциала,наблюдавай какво удря отдолу,когато някой влезе в колата и прави кратки, рязки тръгвания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Ами колеги в къщи също има една В5-ца от около поне 7-8 години,както казах тупкане няма освен ако не се пуска по рязко съединителя,направете си експеримент и ще усетите тупкането,в никакъв случай не е полезно да се чува защото по този начин се разбива и трябва да се внимава със съединителя,но не е нещо което е необичайно!Усеща се ТУП при зацепването на съединителя и съответно на дифа.При нормално каране с леко отпускане не трябва да се усеща!Пробвано, изпитано на супер сух асфалт ( тоест с максимално сцепление ) :hilezh: НИЩО, колата я караме от времето, когато беше 30к. км., никога не е тормозена, никакви раЦерски изпълнения, обичайно в рамките на закона ( 90-120 км/ч. ), сега на 160к. км. абсолютно реалните й, вероянто проблемът е в пробега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Каре, висащ лагер или пиньона. Последното не ми се вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Ооо да, на една Е46 ца имах чувството, че ще й изпадне нещо.Райно, там 'тупкането' е от разбити карета - ако са здрави шумове няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 (Редактирано) Райно, там 'тупкането' е от разбити карета - ако са здрави шумове няма Е как пък го реши на Е46 преди фейса 98% имат не тупкане, а ТРОПАНЕ поради факта, че цепат гредите кадето се захваща дифа и треа да играе телоподаващо и планки за усилване на гредите, а всички останали са просто или са с омекнали тампони и скъсани на дифа. Такаче това си им е болка, на Бърка Масло Вода (БМВ), но тях няма да ги мислим да се оправят Редактирано 9 Октомври 2012 от mario9900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 От опит с нашето добре ли е, м? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Шумовете при БМВ-тата са са супер леки отзад, изобщо не може да се сравняват. Тук проблема за мен са или карета някъте отзад или поразлуфтен диф, виждал съм на Б5 как има луфт точно преди вътрешното каре или каквото е там. Познава се по звука - по-острия и метален такъв ще е от карета, ако е по-плътно тупването вероято все пак нещо голямо се движи Демек дифа не седи много мирно, ако погледнеш отдолу какво става е доста притеснително как изобщо държи системата Тупкането се чува при рязко отпускане на полусъединител обикновено. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Незнам имам чувството че като дам газ сякаш задницата се движи напред а като я отпусна се връща на мястото си,а иначе тупкането изчезва като отпускам съединителя плавно дори доста плавно.А при рязко отпускане тупка даже бих казал думка и то здраво отзад.А висящия лагер го смених преди 6-7 месеца комплект със кардана втора употреба за 500лв,нов струваше 2200лв,защото нали не се продава отделно от кардана в моя случай.Но и аз имам чувството че може и да са каретата,но незнам вече,а съединителя разбрах че ми е за смяна след като ми преплъзна 2-3 пъти в единия случай на място с ръчна почти бях пуснал педала до края а колата дори не се опита да изгасне Редактирано 10 Октомври 2012 от Eimas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 колега Eimas ,вкарай колата в гараж с канал,смъкни корите под колата,за да имаш визуален достъп до кардана и диференциала,наблюдавай какво удря отдолу,когато някой влезе в колата и прави кратки, рязки тръгвания и това го правихме вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Аз имах такива местения,но причината беше от тампоните на предното магаре,незнам как е при твоя модел,огледай всички тампони отпред,отзад и на горните носачи отзад,ако имаш такива Редактирано 10 Октомври 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Не знам какви коли карат хората които казват, че тупкането е нормално при куатро отзад. Тупкането отзад обикновено е от тампоните на задният диф, от висящият лагер рядко има шумове различни от виене/бучене.Към колегата пуснал темата, качете я на подемник колата и вижте предният тампон на дифа, който е хоризонтален, сочи към кардана, не знам как се нарича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Да добавя само, че на подемника като се развъртят гумите и кардана на ръка е супер лесно да се разбере дали карета или тампони да се гледат. Силата като въртиш на ръка не стига да поддат тампоните, но идеално се чува тракането от каретата. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 12 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 (Редактирано) Не знам какви коли карат хората които казват, че тупкането е нормално при куатро отзад. Тупкането отзад обикновено е от тампоните на задният диф, от висящият лагер рядко има шумове различни от виене/бучене.Към колегата пуснал темата, качете я на подемник колата и вижте предният тампон на дифа, който е хоризонтален, сочи към кардана, не знам как се нарича.И него го смених незнам вече къде да търся причината.:-(В краен случай остава да са каретата защото вече всички тампони смених от зад. Направи ми впечатление,че когато завивам на заден се чува едно руптене отзад. Редактирано 12 Октомври 2012 от Eimas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Намерили проблема какво стана ? Редактирано 30 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 18 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 (Редактирано) Все още не съм открил проблема от къде идва всичко това.Смених и съединителя дори и маховика и пак същото.Остава варянта да е луфт в пиньона или каретата.Скоро смятам да сменя каретата и ще пиша какво се е получило. Редактирано 18 Август 2013 от Eimas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Като сваляш каретата развърти задния диф на ръка, според мен няма да са те проблема. Не е ниакква философия да разбереш каквос е случва, все пак са няколко чарка на кръст и почти всичко се тества бързо и лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване