Jump to content

сложих газов инжекцион :)


Recommended Posts

Та накратко: От наколко дни съм с газив инжекцион, мислех веднага да пиша, но реших да събера повечеко инфо, че гледам - доста хора се чудят, дали да слагат или не :D

Накратко :

колата е Ауди А4 1.8Т , авант , куатро, 150к.с. - 1997г. мотор АЕВ :huh:

газов инжекцион - Тартарини, бутилка 25 л.

монтаж - Еврогаз 3000 - Варна - стана за ден време :D

Като цяло колата си върви както преди, усеща се съвсем слабо отслабване на пъргавината на мотора, но аз исках да не харчи много и предполагам, че са ми скопили няколко от магаретата :huh:

Ето и някои данни :

ускорение от 0 до 100 - 12-13сек. (по каталог на бензин - 8.5)

ускорение от 0 до 150 - 20-21сек. (времената съм си ги мерил сам - възможно е да са +-1сек.)

максимална скорост на газ- 220 км./ч. (на бензин - 240)

разхода: в града с климатроник - 11.5 - 12.5л/100

извън града : - при яка ръчка, включен климатроник и 5 човека - 12л./100км.

- при нормално каране - в границите 110-130 - 9.5л./100 км.

калкулацията :

Монтаж, вкл. пълна гаранция 1год., сервизни книжки, стикери, преглед бутилка и талон -1715лв.

Ориентировъчен срок на откупуване на системата при съотношение 1 към 2 градско- извънградско - 20000 км. (аз ги връткам за 4 месеца :D )

Най общо след изминаването на 2000 км. смея да твърдя, че "операцията" е прминала успешно и съм мноого доволен :hilezh:, така, че - който кара повечко- не се чудете, колкото по-рано я сложите, толкова по рано се връща инвестицията...

надявам се да съм полезен на колегите :hilezh:

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

diters, честито, без никакви проблеми да си я караш:huh: Много обичам LPG, там е истината! :D С тази тема ме съблазни за ГИ на сегашното ми B6 1.8T :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като притежател и ползвател на ГИ мога да те поздравя за избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега - голям кеф е да караш ауди с 11-12лв. на 100км. градско...

100 пъти да я избиеш, и аз съм така, ама с обикновена газова от 6-7дни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колеги да са ви честити газовите!

въпреки, че не ви разбирам, особено колегата с 1.8Т, има дизели бре момци, защо трябва така злобно да скопявате машините?

нали това е най-ценното на дизела - икономичността, гледам че държите основно на нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ко прайш в този раздел - ти си пич бате - нямаш място тук... :flipoff:

А питаш ли ни к'во ни е струвало това - на мен лично 2г. колебание... :wall: , но сега с малки уговорки съм доволен.

Ами голям кеф е да караш Ауди на цената на Тико :hilezh::hilezh::hilezh:

Ето от такива като теб :hilezh: толкоз дълго не можах да се реша... :hilezh: , аз се навия... и все се намери някой който да ме развие!

Ще те видим тебе некой ден, ама айде :hilezh::hilezh::hilezh:

П.С. честно казано при ГИ нещата съвсем се одругоячават..., та не е толко зле!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, не видях къде съм влезнал, повече няма да се повтори, какви ще са ми наказанията???????

все пак държа да получа отговор какво ви кара да слагате газ на бързи бензинови двигатели, а не си купите дизел????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих си купил дизел, но на времето ме спънаха 1000-1500лв. който нямах за дизел+Авант(даже до последно се канех да си сменя Ауди-то за това на Luybo от Враца), но при усложие че имаш 1.8Т вече а при замяна за някой дизелов вариант при всички случаи губиш(поне 1500-2000лв.) защото от продажба на коли печелят само автоджамбазите и тогава си казваш "има ли смисъл да рискувам пак да си купувам кола и при това не се знае дали пак ще случа, или за да мина по-тънко ще слагам газ на този иначе прекрасен екземпляр който имам" - та в този ред на мисли решаваш да си сложиш АГУ - поне аз така разсъждавах!!!

А иначе и аз не съм сигурен че на 1.8Т му отива АГУ, но всеки сам си решава.

P.S.verter не забелязах ни една усмивчица в поста ти, което леко ме натъжи... :flipoff:

ВСИЧКО което написах в по-предния пост беше без грам лошо чувство... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, не видях къде съм влезнал, повече няма да се повтори, какви ще са ми наказанията???????

все пак държа да получа отговор какво ви кара да слагате газ на бързи бензинови двигатели, а не си купите дизел????

Щото по някое време може да щракнеш на бензин и тогава вървежа няма да е като на дизелака, а на газ е дори по тънко от нафтицата :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото по някое време може да щракнеш на бензин и тогава вървежа няма да е като на дизелака, а на газ е дори по тънко от нафтицата :hilezh:

aaa тука може да поспорим колега ... ама айде да не е в тази тема на дитерс ми да си отворим една анкетка "ГАЗ vs Дизел". В "Бензин vs Дизел" вече имаме сигурен попедител :flipoff:

Иначе поздравления Diters, че постъпи смело и не се повлия от негативните коментари.

Да си е караш безаварийно ...а ако и Himika забие на В6-цата ще ви призная :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... какви ще са ми наказанията???????

бих те наказал с ракия, салата, вино, тежки мезета и бирааааааааааа :hilezh::hilezh::hilezh: до сутринта :hilezh:

все пак държа да получа отговор какво ви кара да слагате газ на бързи бензинови двигатели, а не си купите дизел????

за това има няколко момента :

1. Търсех и дизел - А6, 2.5 , 5 цилиндъра, 140 коня, но всички, които видях или бяха по над 500К и достатъчно грохнали и без вид, или бяха толкова скъпи, че не си струваше.

2. ако погледнем от гл.т. на цена - бензиновите са по-изгодни , при еднакви години цената им е по-ниска, а и поддръжката им, т.е. чаркулаците, които може да ти се наложи да сменяш по мотора са на по-ниски цени .

3. при еднакви години дизелите винаги са търкаляни доста повечко, т.е. са по-амортизирани, следователно, риска от аварии е по-голям ( това все пак зависи и от доста други фактори)

4. при наличието на два вида гориво - имаш алтернатива, ако нещо се прецака(понякога поне успяваш да се добереш до сервиз), а друг път просто караш на бензин, докато намериш време да си оправиш колата.

5. сложих газ, поради факта , че връткам по 5-7000км. всеки месец, което си е цифра, и икономията не е за пренебрегване :hilezh:

Иначе поздравления Diters, че постъпи смело и не се повлия от негативните коментари.

Да си е караш безаварийно ...а ако и Himika забие на В6-цата ще ви призная :hilezh:

Карам на газ вече 8-ма година и никакви коментари не могат да ми повлияят, все пак личния опит е най-добрата проверка :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре честито :hilezh: и безаварийно!!! :hilezh: Поради факта че не можах да дойда на последните 2 срещи (май толкова бяха) ще трябва да надничам следващата по новите ти две придобивки (и А4-та визирам) по-обстойно :hilezh::hilezh:

ПП. Днес заредих А95 за 1.96 от Шел, май и аз трябва да мисля за алтернативни горива че мойта ЛАМЯ си @#$ мамата :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........и бирааааааааааа :hilezh::hilezh::hilezh: до сутринта :hilezh:

АААА ше се караме.Тва на мене ми го обеща :flipoff:

1. Търсех и 5 цилиндъра,

Ти гледаше и една с 5 цилиндъра 2.2 с буквичка Т накрая,ма се отказа.

П.С са ше видиш сектантите и фанатиците какво ще те направят :hilezh::hilezh:

Честито Митко...само газ да и сипваш и да и се радваш

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... защо трябва така злобно да скопявате машините...

Мисля, че една А6-тица с този мотор е доста по-скопена, отколкото на колегата А4-ката на газ. За А6-тицата се иска от 200 магаренца нагоре, за да си спокоен, при изпреварване. Колата е като с жената. Решаваш и я взимаш, а след това му мислиш. Извинявам се за спама! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lube, не те разбрах първия път :flipoff:

diters, мерси за отговора,горе долу те разбрах, лично аз която и кола да съм карал на газ не ми е харесвало, естествено никога не съм гледал нещата от гледна точка на икономичността, сигурно затова не ви разбирам.

Самото скопяване, което доказват и твоите цифри, адски не ми допада, аз се чудя как да си направя колата по вървежна, а ти правиш обратното, но това си е до човек.

Все пак за да постъпиш по този начин, значи държиш най-вече на икономията в карането, а и гледам, че си се колебаел в избора си за покупка, затова все си мисля, че TDI е твоята кола.

Да, съгласен съм, че са по карани, но като купуваш 1.8Т не можеш да разчиташ, че е щадена и пазена, километрите не са крайно определящи износеността на даден двигател.

Сигурен съм, че в момента си направил компромис с мощноистта и това не вярвам да ти харесва, просто си способен да замениш едно благо за друго, което аз не бих могъл да направя.

Не си падам по газовите и затова, че не са предвидени за тези двигатели, просто ги принуждаваш да работят при други условия в твоя полза.Не съм фен на такива доработки.

Не ми е работа да ви се бъркам, но такива като мен ще има винаги.

Любо (Audi_V6) е известен любител на газовите, сложи си дори на S4-ката, но тя лапа като ламя, има оправдание, а 1.8Т бих казал даже, че е икономичен двигател, за възможностите които има, затова дори не ми минават такива мисли, да го правя по икономичен.В днешно време с каквото и гориво да караш си е скъпо, просто живота е такъв и този вид удоволствие си се заплаща. Ако искаш колатати да върви и да е икономична в същото време - турбо дизел, ама той си струва паричките и поддръжката, ако искаш да върви, ама да не даваш много пари за първоначална инвестиция - бензин, и междинния вариат - бензин на газ, ама пак се вадят доста парици, после и проблеми, при кой по-малко при кой повече, в крайна сметка трудно може да се сметне кой печели и кой губи, защото нещата се изравняват.

Затова кой как му е кеф, в крайна сметка щом караме аудита, сме си платили за това и още ще си плащаме.Който иска икономия има Опел бензин на газ :hilezh:

Честито колега, важното е да си доволен от свършеното, независимо какво мислят другите, аз така процедирам :hilezh:

Мисля, че една А6-тица с този мотор е доста по-скопена, отколкото на колегата А4-ката на газ. За А6-тицата се иска от 200 магаренца нагоре, за да си спокоен, при изпреварване. Колата е като с жената. Решаваш и я взимаш, а след това му мислиш. Извинявам се за спама! :hilezh:

Тука грешиш, напротив!

за втората част на постат ти съм съгласен :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Мите само газ да и сипваш. Аз също съм с ГИ. Проблема на газовата уредба е само един и той е защо не си я сложих по рано :bia:

Цена 1 литър газ - 0,88 лв

Цена 1 литър бензин 95 - 1,98 лв

Цена 1 литър нафта - 1,75 лв

В скоро време да караш на дизел ще е по скъпо.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и сега в някои случаи на нафта си е по-скъпо.

А6-2,5 дизел 9/100 градско (на юнашко доверие)=15,75лв.

А6-2,6 на газ 17/100 градско (леко съм го завишил)=14,96лв.

След като съм натрупал дългогодишен опит в карането на автомобили на газ мога да кажа че основния проблем на газовите уредби са: некадърния монтаж и некадърни майстори.!!!

Редактирано от slav4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

diters, мерси за отговора...

Затова кой как му е кеф, в крайна сметка щом караме аудита, сме си платили за това и още ще си плащаме.Който иска икономия има Опел бензин на газ :)

Честито колега, важното е да си доволен от свършеното, независимо какво мислят другите, аз така процедирам ;)

Вертере, ти усещаш ли как "наказанието" ти нараства :D;):bia: ( :bia: )

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, всичко това е чудесно.

Имам само един въпрос: ти колко километра минаваш на година? Ама честно.

Газта определено не е за паркетни коли, но за хора като Митко, които работят с колата си, алтернатива няма. Там икономията е прекалено важна и всякакви други фактори като вървеж, снобария и т.н. са без значение. Аз също в от година и нещо карам на бензин и не се и замислям за газ, но само защото не карам много. Преди, като правех по 60 - 70 000 км. на година само с моята кола разликата в цената определено имаше значение.

Друг въпрос е, че 1.8 Т е един от най-неподходящите за газ мотори. Можел е да избере някой друг, който ще се газифицира по-лесно. diters, със здраве да си я караш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой мотор бе Васе да взема ...1.8 - 125коня ли? И кат му бодна обикновенна газ за 6-700 кинта да умрат двайсеттина от тях ли?

на мен тоя не ми беше труден за газифициране, а малко по-скъп :flehan: , не че на момчетата в сервиза не им се разказа играта щот бутилката се падна над резервоара :unsure: , ама нали за това си плащам

:hilezh:

ПП: вече минах 3000 км. на газ - нямам оплаквания засега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: вече минах 3000 км. на газ - нямам оплаквания засега :hilezh:

аз обаче имам оплаквания и то точно от теб!

1. казах ти, че, ако сложиш газ, ще ти разбия суратя с теслътъ! Не го направих - имаш да ме черпиш!

2. купил си си цяла кола, кефиш й се безобразно в публичното пространство, а дори не си почерпил пребогато стария си приятел - срамота, серсемин такъв!

от едно и две ти предлагам да преминем на три - грандиозна почерпка в твоя чест и за твоя сметка в посочено от мен заведение.

п.с. слушам някакъв драматичен LIVE на Faith No More, така че не ми обръщай внимание на трогателните излияния:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, всичко това е чудесно.

Имам само един въпрос: ти колко километра минаваш на година? Ама честно.

Упс, тук ме хвана Васе, тая година ми е рекордна, ще чукна 12-13 хиляди, започнах от 7,8,10.....

70% от тях извънградско.

За моите километри смисъла от 2000+ лв за газова е почти никакъв! ама все пак исках да знам защо толкова хора си слагат газ, не вярвам всички да карат над 20-30 хиляди на година. Колкото до газ на 1.8Т и на мен ми е странно.

Някой драскал ли е чертата на всичките му разходи дадени извън нормалната поддръжка на автомобила, имам предвид цената на самата газова, смените по нея, диагностиките, допълнителни проблеми струващи пари и съответно печалбата от по ниските разходи за гориво. Какво излиза, любопитно ми е!

Като чета за проблемите на Любето (дано се оправи по-безболезнено!), имам и роднина с газов инжекцион на Мондео 16V и ми се струва, че цялата далавера клони към минус :unsure:

Майната му на вървенето в случая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упс, тук ме хвана Васе, тая година ми е рекордна, ще чукна 12-13 хиляди, започнах от 7,8,10.....

70% от тях извънградско.

За моите километри смисъла от 2000+ лв за газова е почти никакъв! ама все пак исках да знам защо толкова хора си слагат газ, не вярвам всички да карат над 20-30 хиляди на година.

Така си и мислех :unsure:

Почни да правиш по 100 000 км. на година и пак ела да кажеш, че разхода няма значение.

Аз в момента правя около 30 000 годишно, при лоложение, че работата ми е свързана като цяло с висене в офиса. Но ако правях по 100 000 примерно, и годишната икономия е няколко хиляди лева, не бих се замислил да мина на газ. Щото аз промерно си изплатих В3-ката 2 пъти за две години, карайки на метан. Естествено, че не бих го направил с кола като твоята. Дори с кола като моята не бих го направил. Просто искам да ти обърна внимание, че някои хора ползват колите си главно за работа и затова разходът е от основно значение.

Относно разходите - аз за тези 2 (две) години на метан не съум дал нито стотинка!!! за поддръжка. Ходил съм няколко пъти за настройки (да, това е загуба на време), но това ми е гаранционна услуга и не съм плащал нищо за това.

Факт е, че и с карането на алтернативни горива има и много минуси - специално за метан малкото станции, при газта - миризмата, в общия случай малкия пробег с едно зареждане. Това е и причината аз да не искам да се занимавам с газ. Но това е, защото в момента не карам много и нямам финансовия проблем да карам на бензин. Наложи ли ми се да карам много, няма да се замисля да си взема, ако щеш, втора кола, която да е на газ, за да не давам по 100 лв. на ден за бензин :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, то затова е това непрестанно движение по пътищата.

Като прочета, че някой си е сложил газова, не се замислям колко върти, а веднаге ме дразнят недостатъците последвали от това, които в крайна сметка не са мит, а са действителност. Защото винаги има хора които се опитват да те обедят, че минуси няма, а само плюсове.

Не вярвам някой да съм издразнил, че съм попитал, но ако има се извинявам.Просто ми стана любопитно затова се намесих в темата :unsure::hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз обаче имам оплаквания и то точно от теб!

1. казах ти, че, ако сложиш газ, ще ти разбия суратя с теслътъ! Не го направих - имаш да ме черпиш!

2. купил си си цяла кола, кефиш й се безобразно в публичното пространство, а дори не си почерпил пребогато стария си приятел - срамота, серсемин такъв!

Уважаеми господин Недоволен, т.е. ТИ Серсемино, с оплакванията :

по т.1. Навит съм да я махна веднага, ако ми поемеш разликата 10 кинта на всеки 100 километра - при 60К/год. - трябва да ми дадеш направо и твоята "барака" заедно с тая на жена ти ( и това само за тая година)- готов съм да ги получа :wall: :wall: , за почерпката - ти си виновен - все нямаш време :wall:

по т.2 Стана колко пъти те каня на сбирките на хората от форума, ама ВИЕ, Ваше Височество все работите бре :P или поне така казваш ... Почерпих всички, които бяха на срещата, и има хора които ще потвърдят това :P , това, че тебе те нямаше - ами кат не ме уважаваш . :wall:

Някой драскал ли е чертата на всичките му разходи дадени извън нормалната поддръжка на автомобила, имам предвид цената на самата газова, смените по нея, диагностиките, допълнителни проблеми струващи пари и съответно печалбата от по ниските разходи за гориво. Какво излиза, любопитно ми е!

само ще ти кажа , че на В4-та за година и половина и над 70К едни кабели и едни свещи съм сменил - това са към 70 лева , наистина - газта е компромис, но при толкова каране - колата ще се изплати след 3-4 години само от разликата в цените на бензина и газта.

Късмет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...