petertyp44 Публикувано 7 Август 2007 Доклад Share Публикувано 7 Август 2007 Колеги,каращи Ауди 100 тип 44, тъй като преди време един колега ме помоли да му обясня накратко как да си почисти фаровете на стотичката и аз му отговорих чрез ЛС, реши, че ще е хубаво да приложа ЛС-то си и в една тема. За това пускам тази, за да е от полза и на други колеги, които карат старата стотица.Истината е, че след като си почистих фаровете се родих като шофьор през нощта Ето и информацията. Само да предупредя, че за съжаление, когато правех процедурата по почистването забравих да снимам и за това направеното от мен съм описал с налични от мене снимки, които ми се намираха в папката Ауди 100 COPY&PASTE от Личните ми съобщения За да махнеш фаровете трябва да махнеш капака на дифузора на радиатора (3 на последната снимка), за да имаш достъп до левия фарПосле махаш мигачитеСлед като махнеш мигачите освобождаваш непосредствено под мигача ето тази гумено-пластмасова лентичка, която е захваната за страничната лайстна на бронятаПосле махаш решетката (2 на последната снимка), която е хваната отгоре с две щипки и един болт в средата, а в долните и два края има две крачета, които ги хващаш и дърпаш нагореПосле се открива видимост до едни щипки - при мен бяха свински опашки, с които голямата лайстна на бронята е закрепина за металната броня - ОТКАЧАШ ги. А самата лайстна е закрепена пак на щипки за пластмасовата броня - откачаш я и се открива видимост до долните два болта на всеки фар, с които са закрепени за т.нар. предна маска - ОТВЪРТАШи готово - фара ти е в ръцете (разбира се преди това си отвъртял болтовте отгоре на фара(1 на последната снимка), които се виждат непосредствено след отваряне на капака)Стъклото на самите фарове е закрепено с метални щипки - откачаш ги с отвертка от към пластмасата на фара. После се отделя стъклото- него го измиваш и го подсушаваш добре, а отразителите с памучна кърпа ги забърсваш и след това всичко по обратния ред на нещата Дано импровизираните снимки да са ти от полза - малко дълго съм го описал, но цялата процедура по махането ми отне 20 мин. (е верно, че за 3-ти път си разглабям предницата )Пиши като направиш интервенцията и как е минало всичко Поздрави,Петър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2007 Доклад Share Публикувано 7 Август 2007 (Редактирано) Здравейте,Напълно подкрепям колегата petertyp44. Предишната ми кола беше такава и след измиване на стъклата и рефлекторите фаровете светеха като прожектори! . Цялата процедура може да се направи и без сваляне на лайсната и бронята. Махат се само страничните мигачи, гумената лента под фаровете и предната решетка. После се развиват винтовете, които държат фара, внимателно се измества леко нагоре за да се освободят щипките, които държат стъклото. След измиването се сглобява по обратния ред. Поздрави, ВальоМежду другото чест проблем на тези модели е слабата "маса" към крушките на фаровете. За да се отстрани е необходимо, кафявия кабел, който е на куплунга на крушките да се свърже посредством допълнителен многожилен кабел 2.5кв.мм директно към двигателя. Разликата е огромна: без кабел 10-11.5В на работещ двигател и фарове къси/дълги (измерено директно на крушката) и 12.8-13.4В със кабели закачени допълнително и към масата на двигателя. Високите стойности съм измерил при около 2500 оборота. Редактирано 7 Август 2007 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Петьоо, защо не я публикува по-рано(или защо не я четох по-рано), тая неделя се измъчих докато си почистя единия фар и ресултата е че сега трябва да си купувам нов допълнителен, защото изкъртих стария по време на почистването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 2 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2007 (Редактирано) за B4 е горе-долу по следния начин:1. Сваля се мигача, вадиш да висне отстрани или го откачаш от буксата2.Сваляш лайсната под фара - тя се държи на винтче от едната страна, а от другата е щипка...3.Сваляш скобите който държа стъклото към пласмасата(те са по 6 за всеки фар - 2 отдолу, 2 отгоре и по една отстрани) с една отверка примерно, махаш уплътнението и почистраш стъклото отвътре със спиртна кърпичка както и рефлектора, после със кърпа напоена с вода и накрая се подсушава със сух памучен парцал)4. После по обратния редФаровете не се вадят стоят си на мястото, като по желание може да се извадят крушките...Успех от мен!П.П. Бех забравил че съм в раздел 100/А6 ! Редактирано 2 Ноември 2007 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2007 за B4 е горе-долу по следния начин:...Фаровете не се вадят стоят си на мястото, като по желание може да се извадят крушките...Успех от мен!И за С4 е подобно упражнението, аз го почнах снощи. Като почистя и двата фара, ще пусна пак един менюъл в снимки Само, че аз свалям и фара, за да го почистя добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2007 Ето и за Ауди 100 Ц4- разглобяване и почистване на фаровете без лупи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkside Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 А за А6 някои да даде некав съвет, че в момента късите ми го играят габарити!!! Помощ моля!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 17 Март 2008 Доклад Share Публикувано 17 Март 2008 А за А6 някои да даде некав съвет, че в момента късите ми го играят габарити!!! Помощ моля!!!Ако са пластмасовите фарове спасението е нови!!! И полирането непомага!!! Ксенона е задължителен елемент от фара според мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 13 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 Ако са пластмасовите фарове спасението е нови!!! И полирането непомага!!! Ксенона е задължителен елемент от фара според мен! Колега колко пари излизат новите? И само пластмасата отпред може ли да се смени или трябва барабар с рефлектора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 Колега колко пари излизат новите? И само пластмасата отпред може ли да се смени или трябва барабар с рефлектора?Аз в Юнитрейд проверих но там продават само целия фар Ако някой знае откъде може да се купи само пластмасовата част нека сподели с нас Полирането не знам дали ще помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 14 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2008 Аз в Юнитрейд проверих но там продават само целия фар Ако някой знае откъде може да се купи само пластмасовата част нека сподели с нас Полирането не знам дали ще помогне.Моите са много засрани отпред и трябва да се сменя пластмасата. Не знам дали в някоя морга ще ми продадат само пластмасите, но и да ми ги дадат май трудно се разглабя цялата история, за да се сменят и ще видя зор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 3 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2008 много вероятно да продават по магазините само стъкла...аз купувах за Б4 за по 17лв. парчето, може и за други модели да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Димитров Публикувано 24 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 (Редактирано) Същия проблем имам - много замъглени пластмаси! Утре ще ходя да ги полират казаха, че ще стане после ще пиша. Редактирано 24 Януари 2009 от Ивайло Димитров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miloto Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 (Редактирано) И при мен е съштата работа но батко си доиде от америка и ми каза че при тях имал специален препарат бил немски ся кат си иди на края на месеца ще ми го прати някои ако го знае да пише Редактирано 23 Май 2009 от miloto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kavis Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 Колеги,поправям всички видове фарове.Относно полирането на пласмасовите ,имаше някъде из форума за А6,издържат толкова време,колкото новите излезли от завода и издържали на атмосверни влияния около 10-на години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 (Редактирано) Темата на BURKAN. Същото упражнение, само че за Audi C4 1994-1997 Тази е за фаровете с лупи. Редактирано 6 Декември 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel_g Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Ето най-старата процедура от която всички ние преди години пак чистехме фаровете на а6 ц4 - Чистене фарове с лупи а6 c4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 (Редактирано) На 100/С4 става и без да се свалят самите фарове. Махат се само мигачите, лайстната под самите фарове, вади се гуменото уплътнение и щипките (от страната на радиатора трябва внимателно да се махне/сложи щипката после) и се сваля стъклото. От вътре рефлектора се почиства със сух мек парцал, а стъклото се измива добре. При мен имаше проблем със самите рефлектори от горната страна на едно и също място, където осветява ксенона и на 2-та фара. За да оправя рефлекторите изрязах 2 трапецовидни пластини от алуминиева, лъскава 0.5-1мм ламарина и я монтирах върху мястото, където е паднал емайла на рефлектора. В долния край подмушнах ламаринката в двете крачета, които държат оригиналната шапка на рефлектора, а в горния след като я изкривих плътно по гънките на рефлектора (затова избрах да е алуминиева ламарината, по гъвкава е) я хванах с една рапидка в предния край. Стана идеално и свети добре - без разсейки. Направил съм и снимки, ако на някой му трябват мога да ги сложа в темата. Редактирано 13 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 много ясно, че ще ги сложиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Това са обещаните снимки на възстановените и почистени рефлектори: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Много ми е любопитно каква е ролята на тази шапка която се намира над крушката защото преди време правих процедурата с ламаринката и махнах на единия фар шапката за да намеря разликата, но понеже не открих такава ги махнах и от двата фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Шапката се слага за да не заслепява насрещно движещите се, когато си на къси светлини - огледалцето, което е монтирано в крушката не е достатъчно и затова се слага допълнително и тази "шапцица". Другото и предназначение е да отсече точно кривата на светене на фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Странното е, че като махнах шапката на единия фар щателно го сравних със другия и не видях нито разлика в отсичането нито в потока светлина (проверих го и на тъмно) единствено се различава това, че пред фара с шапка има около 1.5-2 метра сляпо петно докато при този със махнатата шапка светлината започва на 25 см пред колата и за това реших да ги махна, после ходих на стенд за реглаж и момчето каза, че няма забележка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Основно не е приятно за тези, които се движат срещу теб. Всички марки автомобили с Н4 крушка имат монтирана "шапка" в рефлектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts