Jump to content

A4 3.0 V6


Recommended Posts

Гледам от известно време едно такова и му се чудя.

Ще съм благодарен на всякакви мнения и особено

на преки впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви пари се продава ако не е тайна? Аз лично мисля че за разликата в парите 1.8т е по-добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че парите не са проблем, аз никога не бих предпочел 1.8Т пред 3.0. Но все пак тук си говорим за много голям финансов компромис. На 3.0 само акцизът му е 10,000лв. Да не говорим за горенето и произтичащите от него разходи. Айде застраховките и данъците ще ги прескочим, те по-скоро бледнеят пред другите разходи :flipoff:

Честно казано обаче, нямам никакви впечатления от този мотор, нищо не съм чувал за него. Виж, 3.2 FSI е друга работа - има си valvelift, което е нашия пунтаж на BMW VANOS :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Явно е доста рядко използван двигател и това ме

плаши.Даже в сервиза нямаха впечатления от него.Представям си занапред

части и обслужване какво ще е.Все пак 220к на 6.9л извънградско ме блазнят.

Ще мисля и ще очаквам още мнения. :bia:

Редактирано от bessen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично се съмнявам да ти даде 6.9 извънградско. Не считай мнението ми за меродавно, но все пак го имай предвид. Досега нито една от колите, които съм карал, не е успяла да даде разход близък до каталожните данни. Само чисто нова кола на по-малко от 1000км съм успявал да докарам по книжка.

+ това 220 коня не могат да се карат икономично... как да караш лекичко и нежно с 90км/ч такова чудо? Аз лично бих му скъсал валовете от напън :bia: А тогава колите започват да горят МНОГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам от известно време едно такова и му се чудя.

Ще съм благодарен на всякакви мнения и особено

на преки впечатления.

Добър мотор с по 5 клапана на цилиндър,като недостатъци мога да изтъкна ,че е само в комплект с 5 скоросна мех.кутия и по каталог го дават да се кара с 98 бензин.Преди да купя моята и аз се колебаех за него,но не открих токова голяма разлика във вървенето 0-100 е 6,9 мойта в момента е 7,9,и предпочетох да си купя в последствие S4 с 4,2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземам го смело това ми е мечтата

Взимай смело, трябва да се пробват истински мотори. Не забравяй да споделиш впечатления после!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой заинтересувал ли се смяната на ангренажниа ремък на това чудовище колко е забавна???? Поредната измишльотина на ауди за специални инструменти. Трябва да му свалиш капаците на главите за да законтриш валовете и чак тогава да тръгваш да сменяш ремъка. Бастуните са го направили каиша да минава през 4-те разпределителни вала, а не да са хваната 2 по 2 с верига или със зъбни колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата струва толкова пари и само акциза е 10к лева едни ремъци нема да е уплашат, едва ли ще си ги сменяш сам :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата струва толкова пари и само акциза е 10к лева едни ремъци нема да е уплашат, едва ли ще си ги сменяш сам :hilezh:

по 8000 евро се намират в Германия, ама ремъка ще си го сменя абсЕлютно сам бъди сигурен :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по 8000 евро се намират в Германия, ама ремъка ще си го сменя абсЕлютно сам бъди сигурен :hilezh:

Да не забравиш да я докараш на някоя среща и да ни повозиш :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай без да се плашиш ,слуховете около смяната на ремъците на ауди са силно преувеличени :blackey:

абе човек нали с очите си го видях не е слух, щях да падна просто. Не че това ще уплаши душите наши, а за возенето само стискайте да го взема пък после душа да му е яка да носи по много човеци вътре.

П.С. Някой да услужи с 9800 кинта за акциз , че не ми достигат ( бавно ги акумулирам мамка му )

в mobile.bg има едно за 26 000 лв.

Редактирано от ABC
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе човек нали с очите си го видях не е слух, щях да падна просто. Не че това ще уплаши душите наши, а за возенето само стискайте да го взема пък после душа да му е яка да носи по много човеци вътре.

П.С. Някой да услужи с 9800 кинта за акциз , че не ми достигат ( бавно ги акумулирам мамка му )

в mobile.bg има едно за 26 000 лв.

помисли си хубаво,защото не е кола за всеки.Не може да си дадеш последните пари и на заем да вземеш само за да я купиш... Купуването е съпроводено с мн.разходи в последствие.Моята кола от подписа съм дал за нея от м.февруари 7240лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помисли си хубаво,защото не е кола за всеки.Не може да си дадеш последните пари и на заем да вземеш само за да я купиш... Купуването е съпроводено с мн.разходи в последствие.Моята кола от подписа съм дал за нея от м.февруари 7240лв.

Няма страшно колега. Не караме коли от вчера за да не ги знаем тия истини. Това с искането назаем не вярвам да си го взел на сериозно. Ще дадем колкото си требе пък да става каквото ще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам от известно време едно такова и му се чудя.

Ще съм благодарен на всякакви мнения и особено

на преки впечатления.

Изцяло алуминиев двигател, 6 цилиндъра, равномерен ход, добър звук...

Ако парите те бият през ръцете не изпускай възможността, но ако ще събираш за него и мислиш да го караш в града, смисъла се губи. Смяната на ремъците наистина е "забавна" задачка и без специален инструмент трудно ще минеш.

Колкото до скоростната кутия, предлага се 6-степенна но само в quattro варианта. Сверка тук. Както виждаш и обещания разход не е точно 6,9/100.

Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото ми впечатление е от преди месец, когато имах късмета да поседя за малко в такова чудо и да му се полюбувам на звука. Ако можеш, скачай в офертата преди да си размислил! И да почерпиш после!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изцяло алуминиев двигател, 6 цилиндъра, равномерен ход, добър звук...

Ако парите те бият през ръцете не изпускай възможността, но ако ще събираш за него и мислиш да го караш в града, смисъла се губи. Смяната на ремъците наистина е "забавна" задачка и без специален инструмент трудно ще минеш.

Колкото до скоростната кутия, предлага се 6-степенна но само в quattro варианта. Сверка тук. Както виждаш и обещания разход не е точно 6,9/100.

говорим за А4 ! не за А6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Благодаря за мненията. Явно е доста рядко използван двигател и това ме

плаши.Даже в сервиза нямаха впечатления от него.Представям си занапред

части и обслужване какво ще е.Все пак 220к на 6.9л извънградско ме блазнят.

Ще мисля и ще очаквам още мнения. :respekt:

това  3.0 тди ли е джигатела 4*4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...