shefa Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Първо реших да махна старите ръждясали гърнета, а после и едно предно кулерче, че нещо въздуха след един два старта ставаше много топъл. Всичко това направи един много точен човек на име Драго, за което му Благодаря. Ето и малко снимчици. http://www.album.bg/bashshefa/?upload_done=3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Браво! Добра работа. Как се промени вървежа? Някакви замервания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 29 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Браво! Добра работа. Как се промени вървежа? Някакви замервания? Още не е замервана, но във вървежа има разлика особено във високите обороти. Със стария(оригиналния) кулер след един два сарта и въздуха ставаше доста топъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Харесва ми какво сте направили.Браво.Колко коне може да се очакват от колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 29 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Харесва ми какво сте направили.Браво.Колко коне може да се очакват от колата? За сега с турбина К03S, дюзи 317куб. и всичките му други преправяния ще се гонят 210-220к.с. А през май месец ще се слага GT28R, 440куб. дюзи и ще се гонят повечко коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Поздравления, пипнато е много добре.На 63мм ли е генерацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 30 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Поздравления, пипнато е много добре.На 63мм ли е генерацията? Да на 63мм. е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Драго за мен е най-добрия!!! На Нисана ми прави преди години всички тръби ... генерация ... пътища ... и малко работа по колектора.Колко пари ти излезна всичко, ако не е тайна? Според мен ще извадиш и повече от 220 коня ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 (Редактирано) айде да оплакнете окото --------------------------------------------------------------------------------There are not many specs known about this finished project but only that it was tuned by a greek tuner with company name "0-400 tune to race", it has a 3.2 V6 engine single turbo and it has around 800 hp at 1,55 bar ... And let's see what it does on the streets...First of all, some passings with only 0,78bar boost From inside Now its time for real action videos (1,55 bar) Boost pressure now touches 1,2 bar and more show Bonus and last but not least Video made by Power Techniques greek magazine...S3 0-400 for Power TechniquesAnd if you think you have seen too much about this car, i inform you that rumours say that his next opponent is the world's fastest Porcshe 911 turbo, tuned by one of the most known European Tuners, 9FF, for a Greek businessman, powered at 1000hp, with the cost of tuning reaching 130000 Euros (~180000 $)...So stay tuned... Редактирано 30 Януари 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Да на 63мм. е.Имам още едно въпросче ама се сетих след като пуснах предишния пост, турбо пътищата на колко мм са и входа и изхода на кулера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevek Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Хубаво е станало.Искам да попитам:Защо е обвит в термолента доунпайпа, вижда се, че до сондата е обвит, а и сондата е вече по-назад.Знам, че се изолират колекторите, когато са от нераждавейка за изравняване и запазване на температурата. Необходимо ли е да се прави след турбината.Ще може ли да се монтира предната броня, без да се преправя или ще се наложи да се преправя, за да побере кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 3 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Хубаво е станало.Искам да попитам:Защо е обвит в термолента доунпайпа, вижда се, че до сондата е обвит, а и сондата е вече по-назад.Знам, че се изолират колекторите, когато са от нераждавейка за изравняване и запазване на температурата. Необходимо ли е да се прави след турбината.Ще може ли да се монтира предната броня, без да се преправя или ще се наложи да се преправя, за да побере кулера. Има ефект да се увие даунпайпа, запазва се по-висока температура на изгорелите газове, съответно по-високата им скорост на излизане. Ламбадата горе-долу си е на същото място. Бронята е сложена без да се реже нищо от видимата ѝ страна. След ден два ще пусна снимки с бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevek Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Има ефект да се увие даунпайпа, запазва се по-висока температура на изгорелите газове, съответно по-високата им скорост на излизане. Ламбадата горе-долу си е на същото място. Бронята е сложена без да се реже нищо от видимата ѝ страна. След ден два ще пусна снимки с бронята.това за бронята е добре, и аз си мисля за подобно "охлаждане" но не искам да се вижда чакаме снимките за downpipeнeраждавейката която е много тънка бързо охлажда газовете, те се свиват и намалява налагането зад турбината, но може би това поражда и турболенцииВиждал съм да изолират DP за намаляване на температурата в коша, с одеалца ...Свиването на газовете не улеснява ли турбинатаПо-високата температура след турбината необходима ли е, вече не е необходимо да се запазва енергията на газоветеАз сложих 3" DP (малко прекалих) и около мястото на катализатора преминава на 2.5" С централен резонатор и крайно.Но нещо ми шуми при обороти от 3к до 4к, забелязах и че от температурата също се променя звука. Мислех и аз с лентичка затопля тръбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Аз понеже съм ламер и да попитам, защо ги правите гърнетата от неръждавейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Аз понеже съм ламер и да попитам, защо ги правите гърнетата от неръждавейка?Твоята генерация не беше ли от неръждавейка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 3 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Днес направих една снимка с бронята. http://www.album.bg/bashshefa/images/21285781/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Ами май си ръждясват мойте гърнета, то няма ауди с неръждавейка гърнета от завода ?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 (Редактирано) как да няма аз имам едно свалено оригинално и е неръждаемо и ако ме попиташ защо съм го свалил и аз не мога да ти отговоря , но ефекта след поставянето на друго неръждаемо (т.нар. спортно) бе само повече шум . ха-ха-хаиначе генерацията и кулера са станали страхотно а и колегата си е запазил визията - сега е вълк в овча кожа Редактирано 4 Март 2010 от Любо Audi А3 Тurbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 (Редактирано) Към драго забележчица нямам, ама тоя кулер изкривЕн нещоо... само си представям кво му се случва на въздушния поток докат земе завоя може и да се въобразявам де ... Редактирано 5 Март 2010 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 25 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Имам още едно въпросче ама се сетих след като пуснах предишния пост, турбо пътищата на колко мм са и входа и изхода на кулера? Малко се забавих с отговора, но нямах досега време да свалям бронята и да ги меря. Иначе входа на кулера е 60мм. изхода 63мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 18 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 От днес Аудито е вече с есково табло.http://www.album.bg/bashshefa/?upload_done=1 Снимката е направена точно след като успяхме да запалиме колата. По-късно вече и почти всички лампички ги бях оправил. Остана ми регулируемият подсвет, ESP-то и да вържа ключа на чистачките от който се сменя инфото на борд. компа. Някой ако може да помогне с тези неща ще съм му много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Кога ще ги замериме ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 19 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Кога ще ги замериме ? През седмицата може да направиме стартчета, че уйкендите са ми натоварени. п.п. За сряда или четвъртък вечер как си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Ако не съм командировка съм на линия, ще ти пиша за сряда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 (Редактирано) От днес Аудито е вече с есково табло......Колега, мислил ли си да сложиш лъскави рингове пълен комплект(включително за правоъгълния дисплеи по средата.) на новото си табло...според мен ще стане супер: Редактирано 21 Септември 2010 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване