Jump to content

Гори бензин докато е на газ


Recommended Posts

Здравейте.Ако може някой да даде съвет дали са верни съмненията ми или нещо си въобразявам?Значи колата е АВК

обикновена газова превключва на газ над 2200 об.Сутрин когато ходя на работа я карам на бензин около 400/500м да закарам децата на училище след това още около 2/3 мин. да загрее и превключвам на газ(до работата е 5км.)Вечер паля на бензин изчаквам 3/4 мин. обръщам на газ и така до вкъщи.На 28.01.2010 заредих 16л. бензин и до днес почти вече ги няма(15 дена).Друго което съм забелязал е ,че с една бутилка около 46л. газ изминавам около 360км. градско и винаги когато стигна тези километри отивам да заредя до горе.Повечето пъти ми е събирала около 46л , но няколко пъти 36л та дори и по малко(не си спомням вече).Та въпроса ми е дали аз си мисля че карам на газ,а съм на бензин?

П.С. Като превключвам на газ винаги се чува прецъкване и светва зелената лампа на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямаш си идея колко гори един мотор, и на газ и на бенз докъто е студен. Имам АБК което няма АГУ, но пък има борд и си гледам разхода редовно и съм си правил сметки:

Паля в Младост 4:

От Младост 4, блок 458 до моста на Горубляне което е 3.5км горя 0.5 литра което е почти 15/100 по изключително НЕ натоварен маршрут.

(тук НЕ гася, моста съм си го избрал за междинна точка на засичане)

От моста на Горубляне до офиса са 8.5км за които изразходвам 0.8 литра, което е под 10/100 по цариградско, ситняково и така нататък (пак лек маршрут, но сутрин в трафика около 8-9).

Средно 1.3 литра за 12км = 11/100.

Не се плаши - студена ли е колата гори страшно.

Редактирано от mitaka_f1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.То май излиза, че на къси разстояния 4,5км е по добре да си караме на бензин.А проблема със зареждането май ми е друг защото дори ми се е случвало да заредя бутилката до горе карам 100 км. и отивам да напълня пак до горе и не иска да поеме даже и 1л. газ.(В интерес на истината това ми се е случвало два пъти на една и съща колонка на OMV)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питайте ма нещо по яко... ;)

ебати темата....... студения мотор гори много, всеки го знае!

Отдлно с неработещ регулатор на налягането гори доволно бензин(но това по-скоро при честа дневна експлоатация), а за кола на тези годи почти сигурно е заминал!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де щеше ми се да не е така ама, дайте някакъв акъл за това зареждане доста пъти съм ходил да зареждам с нагласа че ще събере 45,46 л ,а колонката спира на 34,35.А между другото да питам и бутилка 60л. колко трябва да събира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 52 литра (ако е празна). Двигателя действително гори много докато е студен, но много зависи как са ти спрели бензина. Например при мех. инжекцион е достатъчно да се спре бензиновата помпа, тъй като дюзите отварят при налягане над 3.2-3.5атм. При ел. инжекцион (като твоя) обаче не е така. Там задължително трябва да се спре захранването и на дюзите. Ако не са спрени и работят, вакуума от цилиндрите в такта "всмукване" изтегля и малки количества бензин докато си на газ и това води до разход и на бензин. При теб реално спирането на бензиновата помпа не е задължително (въпреки, че е хубаво да се спре за да не се износва докато си на газ), но спирането на захранването на дюзите е задължително. Освен, че ще ти харчи бензин докато си на газ, ще работят "на сухо" и самите дюзи, което ще доведе до по-бързото им износване. Нямам представа от кога я караш на газ, но просто може да ти се е повредило релето, което ги спира или ако ти харчи бензин още от както си я поставил, въобще да не са сложили такова реле :hilezh: .

Действително ако маршрута ти е само 4.5км в едната посока и не си в някакви задръствания е по-добре да караш на бензин. Реално двигателя не може да загрее толкова бързо и гори доста и на бензин и на газ.

Друг важен фактор е времето за което изминаваш тези 4.5км :respekt: . Ако се сравни със софийските задръствания, в някои случаи "караш" или по-скоро висиш по светофарите 35-40мин. докато го изминеш - тогава определено е по-добре да си на газ :hilezh: . Така или иначе двигателя почти е загрял през първите 7-8 минути.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи вакуумното маркуче, което отива в горивния регулатор на бензиновата рейка - трябва да е сухо. Ако има бензин в него - сменяш регулатора, нов е около 100-на лв.

Колкото до пълненето на бутилката - като свършиш напълно газта се отваря бутилката и поплавъка се изкривява нагоре с около 10-20 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в 40 л бутилка са ми сипвали 48 л...зависи къде сипваш, законите на физиката не важат за пръднята в много бензиностанции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... студения мотор гори много, всеки го знае!

Това е вярно!

Пробвайте да карате на кратки разстояния със студен мотор...често,в продължение на няколко дни...

Разхода се качва,поне с литър и половина нагоре... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи вакуумното маркуче, което отива в горивния регулатор на бензиновата рейка - трябва да е сухо. Ако има бензин в него - сменяш регулатора, нов е около 100-на лв.

Колкото до пълненето на бутилката - като свършиш напълно газта се отваря бутилката и поплавъка се изкривява нагоре с около 10-20 градуса.

Моя регулатор се проби и в момента съм го затапил,за да не тече бенз.Птоблем ли е ако се кара така докато се смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя регулатор се проби и в момента съм го затапил,за да не тече бенз.Птоблем ли е ако се кара така докато се смени?

Би трябвало да няма... предполагам на бензин ще се държи странно просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасно е дотолкова, че щом мембраната на регулатора е почнала да изпуска, в един момент налягането през изхода, който си затапил може да нарасне до над 3атм и да "пръсне" маркучето и целия двигател ще е в бензин :) . Т.е. най-добре е да не я караш на бензин докато не го смениш. Естествено помпата на инжекциона не трябва да върти (извади бушона за всеки случай) . От друга страна на бензин няма да може да регулира адекватно налягането и в зависимост от състоянието на мембраната вътре в регулатора може да загуби мощност и да почне да пали по-трудно. Това естествено не става веднага, но трябва да го имаш в предвид :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещал ли си миризма на бензин в купето?

Преди около година губех бензин при каране на газ и се оказа, че имам цепнато маркуче за бензин. Всеки път като съм я палил на бензин докато позагрее е изтичало по малко.

От там идваше и миризмата при пуснат вентилатор/парно.

Възможно е и при теб да е нещо такова :)

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си единствения колега, който изпада в същата ситуация,имаше подобна тема и при мен бензина свършваше докато карам на газ и си мисля че дюзите попикват от време навреме,най добре е когато релето превключи на газ,помпата да се изключва при мен имаше някакъв KJ-Tronik емулатор,който намалява напрежението на бенз помпа и тя подава ниско налягане към дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите.Нямаше ме два дни и сега ги чета.Карам я от година и половина на газ.Явно ще трябва да отида при газаджия и да поразпитам, защото въобще си нямам на идея дали са ми слагали такова реле за спиране на захр. на дюзите.А за километрите изминавам ги за около 15 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това , което прочетох май,ще ускоря смяната на регулатора.От два дена карам така,иначе ми засмуква бензин и по трудно пали!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това , което прочетох май,ще ускоря смяната на регулатора.От два дена карам така,иначе ми засмуква бензин и по трудно пали!!! :puke:

Имам 2 или 3 работещи регулатора 2-ра ръка от 2Е (фв-нското АБК)...

0883 353 299 Иво :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за преддложението колега,но все пак новото си е ново.В ауто вип-Г.Оряховица ми искат-115лв.Много ми се виждат ама. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди седмица имах същите проблеми смених въпросния регулатор и всичко се оправи регулатора го взех за 115 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това , което прочетох май,ще ускоря смяната на регулатора.От два дена карам така,иначе ми засмуква бензин и по трудно пали!!! :flipoff:

За какъв регулатор става дума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих от ауто+ за66лв на HOFFER.Работели с качество на БОШ

Редактирано от Strong
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Газовата ми уредба излезе уникална,реших да си сложа копче,но след това реших да сложа реле, като превключи на газ след 2000 оборота,да се изкл бенз помпа,защото по принцип след голямо ослушване се оказа ,че като превключа на газ помпата работи по тихичко-на по малки обороти и естествено докато карам на газ ми намалява и бензина и какво се оказа, дойдоха едни приятели, които се занимават с електроника и много се очудиха че газовата е направена да пропуска малко бензин, докато карам на газ,измерваха някакви напрежения съпротивления и колкото и да не искат да повярват, но се оказа точно така.ДВГ работи на газ,изключвам помпата от релето и оборотите падат на 500,че и на 250,закачам релето,отива веднага на 1000 оборота и като карам с изкл бензинова помпа при ниските обороти тресе,вкл ли помпата,супер,че и се изстрелва :hilezh: за 300 км отиват към 5 литра бензин и май ще си я карам така.Газовата ми е Landi Renzo слагана в Италия, с компютър е.Била предназначена за газов инжекцион, но са приспособили за механична инжекция мотор 6А/АСЕ.Нормално ли е според вас това-газ+бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не е нормално и това е причината за високия ти разход и на газ. Смесването на двете горива е ВРЕДНО. Изключвай помпата, когато си на газ. Причината да ти падат оборотите е, че от смесването на горивата АГУ-то ти е било настроено някак да работи и на ниски обороти. След като спреш помпата ще е необходимо да ти направят повторен реглаж на АГУ-то и всичко ще си дойде на мястото :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...