Атанасов А4 Публикувано 16 Март 2010 Доклад Share Публикувано 16 Март 2010 Привет и от мен колеги!До скоро някои неща по таблото не ми светеха и се наложи да смена няколко лампички, тъй като не знаех нищо се наложи малко на сляпо да ги сменям, затова реших да направя малко снимков материал с който може да съм полезен на някой със същия проблем.Необходимо ви е:1. Кръстата отверка2. Плоска отверка3. Лампички които са показани на снимките 12V / 1.1W , аз лично си ги купих от АутоПлюс на цена 1,40 лв./бр.Съветвам ви да си вземете поне 1 бр. повече от колкото ви трябват /на мен ми трябваха 3, накрая сложих 7 нови, явно старите след няколко включвания и изключвания на кабелите се скапаха... не зная не съм наясно/За температурата на маслото - 1 бр.За волтажа на акумулатора - 1 бр.За температурата и резервоара - 1 бр. /за двете е обща/За дълги светлини - 1 бр.За оборотомера - 3 бр.За скоростомера - 3 бр.За другите светлинки по таблото /airbag, ръчна, акумулатор и т.н./ по 1 бр.Ето и 2 снимки на крушките:Сега да махнем капака зад волана, на снимката съм показал къде да приложете малко сила, само дръпнете смело и капака ще изкокне.На сведващите две снимки се виждат болтовете които се откриват след свалянето на капака, именно те трябва да се развият.Сега е момента да метнете едно парцалче върху волана, защото като изкарвате таблото има разни ръбести краища с които бихте могли да надраскате издърпващата се част на волана.На следващата снимка са кабелите, общо 5 на брой, като при мен лампичката за късите светлини № 3 е отделна и се налага да сте внимателни, да не и счупите крачетата с които се придържа към таблото /като мен /На следващата снимка са показани купонгите на всеки кабел, то вие сами ще ги видите ама..........За да свалите кабелите на следващите снимки се вижда коя пластмаса трябва да се издърпа, щом аз се сетих сигурно за всички ще е пределно ясно.ЗаключеноОтключеноАми това е, завъртвате новите кръшки, правите една проверка /нужно е да закачите само синият и жълтият сноп с кабели, за да проверите дали светят всички светлини/ и ако всичко свети заключвате купонгите, връщате таблото, завинтвате таблото, слагате капака и сега трябва да си сверите часовника, защото изостава като му спрях тока Искам пак да обесня, че колата е А4 B5 '96-та година, не съм много наясно, но сигурно при по-новите е по-различно. Оставям на колегите да дават съвети за по-новите.......... като си купя по-нова ще пиша Щях да забравя...... ето как изглежда сега , то човек ако не се похвали, защо да ги оправя... Надявам се темата да е полезна!!! 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 (Редактирано) Браво колега супер снимки качествени перфектно обяснено!!!! Редактирано 17 Март 2010 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Браво отлично ръководство Само да вметна някой ако си свали таблото и няма такива крушки да не се учудва, има табла при които осветлението е с диоди залепени на самата платка ама при тях рядко се случва да изгори някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Браво колега!!! Екстра е станало. И снимките са повече от хубави, много добре си ги щракал вижда се всичко много ясно 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Надявам се темата да е полезна!!!И пак имаш изгоряла крушка като гледам ФИС-Дисплея Иначе поздравления за добре структурираната и илюстрирана тема наистина ще е полезна при евентуална манипулация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Сега като се загледах защо дисплея с изминатите километри не свети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 17 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Хахаха.... познай от три пъти защо не свети Пак ще трябва да го свалям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Всички крушки ли смени? Ако беше взел и по-маркови/качествени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 17 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Както е тръгнало скоро ще са всички! Ами всъщност само старите изгарят засега, да видим колко време ще карат новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Сменят се накуп всички стари с качествени и забравяш за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Браво отлично ръководство Само да вметна някой ако си свали таблото и няма такива крушки да не се учудва, има табла при които осветлението е с диоди залепени на самата платка ама при тях рядко се случва да изгори някой колега,заеш ли как да ги накарам да светят по-силно тези диоди...или ако някой друг знае да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Ако ти е слабо осветлението трябва да провериш дали потенциометъра е в ред и да го напръскаш с контактен спрей евентуално. Предполагам, че можеш да намалиш и съпротивлението което е сложено ама рискуваш да ги изгориш. Насочи се към ремонт или замяна на потенциометъра най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legend433 Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 здравейте колеги до колкото съм запознат цвета на таблото зависи от самата плака а някой правил ли е таблото си да свети синьо с червени стрелки или поне да се направят стрелките да светят бели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 здравейте колеги до колкото съм запознат цвета на таблото зависи от самата плака а някой правил ли е таблото си да свети синьо с червени стрелки или поне да се направят стрелките да светят белиКупи си Пасат Б5,5. Като искаш такава комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 може да иска да го докара като фейслифт на б5, ама да не се изрази правилно )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Вече всичко се вижда, но имам едно притеснение... лампичката за Air Bag-a ми свети по-дълго от обичайно 10-20-30-40 сек. всеки път различно и после си изгасва Кой ще ме успокои, че няма страшно... промяната стана след смяна на крушките по таблото, мисля че преди това си гаснеше няколко сек. след запалване на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Вече всичко се вижда, но имам едно притеснение... лампичката за Air Bag-a ми свети по-дълго от обичайно 10-20-30-40 сек. всеки път различно и после си изгасва Кой ще ме успокои, че няма страшно... промяната стана след смяна на крушките по таблото, мисля че преди това си гаснеше няколко сек. след запалване на двигателя Имаш записана някаква грешка. Включи Ваг-Ком и провери контролера на аербега и евентуално изчити грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Ако си дал без да искаш на контакт преди да си закачил всички кабели може така да е станало. На В4 е така свеги около 1 мин. и после си гасне. Мисля, че няма страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Вече всичко се вижда, но имам едно притеснение... лампичката за Air Bag-a ми свети по-дълго от обичайно 10-20-30-40 сек. всеки път различно и после си изгасва Кой ще ме успокои, че няма страшно... промяната стана след смяна на крушките по таблото, мисля че преди това си гаснеше няколко сек. след запалване на двигателя На мен ми свети 1 мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 На мен ми свети 1 минИ на мен ми свети около 40-50сек. така че мисля че няма за какво да се притесняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Привет и от мен колеги!До скоро някои неща по таблото не ми светеха и се наложи да смена няколко лампички, тъй като не знаех нищо се наложи малко на сляпо да ги сменям, затова реших да направя малко снимков материал с който може да съм полезен на някой със същия проблем.Необходимо ви е:1. Кръстата отверка2. Плоска отверка3. Лампички които са показани на снимките 12V / 1.1W , аз лично си ги купих от АутоПлюс на цена 1,40 лв./бр.Съветвам ви да си вземете поне 1 бр. повече от колкото ви трябват /на мен ми трябваха 3, накрая сложих 7 нови, явно старите след няколко включвания и изключвания на кабелите се скапаха... не зная не съм наясно/За температурата на маслото - 1 бр.За волтажа на акумулатора - 1 бр.За температурата и резервоара - 1 бр. /за двете е обща/За дълги светлини - 1 бр.За оборотомера - 3 бр.За скоростомера - 3 бр.За другите светлинки по таблото /airbag, ръчна, акумулатор и т.н./ по 1 бр.Колеги извинете за тъпия въпрос, но за къси има ли светлинна сигнализация? Защото на мен така или иначе нищо не ми свети като съм на къси, а онзи ден някои около мен спомена че няма на някои коли (което на мен ми се струва абсурдно, но знае ли човек по-добре да попита). Утре съм решил да сменям но сега се замислих, че незнам колко светлинни сигнала има на таблото и колко крушки да си взема мойта е без ФИС-дисплей. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Няма лампа за късите, има само за габарит и дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Мхм това е отговор който не очаквах То се е видяло че днес няма да сменям, затото това което си мислех че е изгоряло всъщност го няма? С риск да стана досаден искам да попитам при завъртане на ключа на контакт и при първоначалната проверка кои лампи светят? Сещам се че при мен нали светва си Airbag, ABS и тази за акумолатора, а м/у ABS и знака с акумолатора нищо не свети, та има ли някакъв сигнал там и някой знае ли какъв е и кога светва? Също така от другата страна където е оборотомера каква сигнализация има на мен ми светва само за габаритите? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 ABS, airbag, акумулатор и имобилайзер светят по принцип. От към оборотомера освен късите ти е само имобилайзера - жълта крушка с изображение на ключ. Може да има и други в зависимост от екстрите на модела - колани, подгрев, сигнали за изгорели крушки, чек енджине и др., които може да ги нямаш въобще. Трябва да свалиш таблото и да погледнеш иначе само гадаеме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване