m_a_r_t_o Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Имам сериозни подозрения от какво може да е, но да се допитам и до вас, преди да тръгна да купувам нови дискове/накладки.Старите спирачни дискове ми биеха при спиране, взех други/втора ръка/ видимо изглеждащи доста добре. Преди ден се захванах да ги сменям.Веднага след поставянето на другите дискове, се появи вибрация във волана от 100 до 120км.ч, но когато НЕ използвам спирачката, просто като си поддържам скороста. Като бутна волана наляво биенето изчезва, надясно се усилва значително.При натискане на спирачка, липсва биене, като при предишните ми дискове. Единствено педала слиза по-долу, но още не са се напаснали накладките с дисковете.Свалях дисковете втори път и с шкурка зачистих мизериите и ръждата от главината, дисковете и повърхноста на джантата, където ляга.Непомогна и това.Изключвам и дисбаланс на гума или джанта, защото вибрацията започна веднага след смяната на дисковете, а колата не е карана по това време.Единственото обяснение, което намирам е че монтажната повърхност на дисковете не е равна/там където ги захващат болтовете на джантата/ и от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Имах същия проблем,Първо баланс на гумите -никакъв ефект.после други Джанти и гуми -леко намаля ,смених дискове с други ползвани уж малко-стана по зле ,умах чувство че като натисна педала ще изпусна волана,Престъгах мойте дискове -чудо колата се оправи ( ама за малко).Започна да тресе след около 300 км.И след много мислене днес смених селеновите втулки на носачите и преминах на вентилирани дискове.Пробвах колата и направо не вярвам че може да липсват вибрации и странни шумове.Да видим сега колко ще трае радоста ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Fan Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Имах същия проблем,Първо баланс на гумите -никакъв ефект.после други Джанти и гуми -леко намаля ,смених дискове с други ползвани уж малко-стана по зле ,умах чувство че като натисна педала ще изпусна волана,Престъгах мойте дискове -чудо колата се оправи ( ама за малко).Започна да тресе след около 300 км.И след много мислене днес смених селеновите втулки на носачите и преминах на вентилирани дискове.Пробвах колата и направо не вярвам че може да липсват вибрации и странни шумове.Да видим сега колко ще трае радоста ми.Същата работа беше като си купих колата!Щом си сменил селеновите втулки и носачите няма да имаш проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Хм....аз имам подобна вибрация, но е сигурно, че не е от дисковете- чисто нови са...Имам луфт в левия накрайник и на десния носач едната втулка е фира. Мога ли да считам, че те са причината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 9 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Интересното е че моята вибрация се появи след смяна на дисковете, но не като спирам, а като си карам спокойно със 110-120км.ч я има.Ще взимам нови дискове+накладки, за първо време отпред, после и отзад. КозЪта си сака пръч.Иначе и аз също се съмнявам за някой позаминал кормилен накрайник и от там да се усеща и усилва и най-малката вибрация. Дали е възможно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI 90Q Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Пробвай да почистиш главините и джантите (и дисковете нямаше да е лошо ама щом са нови) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho Pivcho Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Колеги и аз имам този проблем др.неща които казахте по горе са ми сменени само кормилните накрайници не са,знаете ли какви пари вървят,ремонта им,мога ли сам...? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Преди карах един Форд Фокус и имаше разбит накрайник. Та волана му така тресеше. Оправи се след ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Поръчах вече дискове на Zimmermann. Сега нов въпрос се поражда, дали да взимам и комплект накладки. В момента накладките са с доста добра дебелина, еднакво износени и двете, марка Lukas. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Задължиелно смени накладките с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 ремонта им,мога ли сам...? Може и да можеш сам да ги смениш,но после пак отиваш задължително на реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Задължиелно смени накладките с нови.Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 По добре с нови, ползваните накладки са лежали на друга повърхнина,като смени дисковете и сложи стари накладки те няма да легнат по цялата си площ а ще контактуват само в определени места докато се напаснат с диска.При което е много вероятно да се износи диска в зоната на контакт и да се получат разни канали и бразди.С нови и накладки този ефект също би се получил ако са калпави. Старите пак ще си ги ползва ама след време,като се поизпече диска.Това го казвам от опит,патил сам си . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Моите накладки не ги смених като сложих новите дискове, защото бяха износени равномерно. Нямаха канали. Следователно няма да се отрази на спирането и живота им, спрямо новите дискове.Подмяна се налага при неравномерно износване или прегряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Още съм в процес на колебание, дисковете утре пристигат. И аз клоня повече към нови накладки, притеснява ме да не прецакам дисковете със старите. Още нещо по темата- Като си сменяте накладките, мажете ли със синьото лепило за резбови съединения, болтовете на водачите или просто стягате?Някой да знае с какъв гаечен ключ 15 или 16 се държи контра, там до маншончето на спирачния апарат? Че точно такъв нямам, да си купя един ключ колкото за смяната. Болта на водачите го видях че е №13. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Ключа е 15. Не се маже с лепило. Новите накладки по принцип идват с нови болтове намазани със законтрящо лепило с нужните качества. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 ключето е 15 ,а усигурителя за резби е препоръчителен.Аз сложих нови водачи и болтовете бяха намазани с лепило предварително колегата бе по бърз с отговора ,ама при мен водачите имаха лепило а при накладките нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Днес точно преди да завали приключих със поставянето на новите дискове. Взех и едни накладки ICER, в комплекта имаше 2бр. болта намазани с лепилце. Сложих по един от всяка страна Вибрацията по време на движение почти изчезна, има някаква лека вибрация, но сигурно е от окачване, гуми... Но вече колата е приятна за каране.При тестовете след това, ми направи впечатление, че педала хваща доста по-надоло и не спира много добре колата, трябва си натискане.Но явно ще трябва да покарам така, докато се напаснат накладките по диска.Благодаря на колегите включили се по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване