alter_breed Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Колеги преди 2 месеца ми пресвяткаше лампата за акумулатора и изведнъж светна и не загасна повече. И така смениха ми консумативите по алтернатора + акумолатора и клемореда. И аз реших, че проблема е решен за поне 2 3 год напред, но уви ето го отново. Паля колата и лампата за акумулатора остана да свети и аз веднага го премерих и заряда беше на 12,6V, влезнах в колата и дадох газ до около 3к оборота и лампата премигна (пожужа малко) и загасна. Слезнах и премерих всичко си беше в нормата 14.3V, но от тогава вече когато дам на контакт и лампата за акумулатора не светва изобщо. Също когато запаля и алтернатора не зарежда, а когато дам газ до около 3к оборота тръгва и все едно не е имало проблем. Купих волт метър за запалката в колата за да видя дали в движение спира да зарежда и мога да твърдя за 15км изминати, че си зарежда в границите. Някой срещал ли е този проблем и как го е решил? Четох по други форуми, че може намотката някъде да е прекъсната и може да трябва смяна на цялия алтернатор или рециклиране. Затова къде в София мога да ида на читав майстор. Възможно ли е лампата на таблото да е изгоряла? Мерси очаквам предложения, защото другата седмица тръгвам на дълъг път и не искам изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 А кои са "консумативите" по алтернатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 (Редактирано) Еми сменени са Релерегулатора и четките.Забравих да напиша, че колата е А4 1.8 125 к.с ADR 1998г Редактирано 8 Ноември 2013 от alter_breed 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Едва ли е намотка. Потърси за някоя хлабава връзка и другото за което се сещам е да не си купил някое "качествено" релерегулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 А как да си обесня неработещата лампа за акумолатора? И това, че при абсолютно всяко палене алтернатора не започва да зарежда, а трябва да дам газ до около 3к оборота и тогава всичко се оправя? То така или иначе ще се ходи на майстор, та кажете тука в София къде мога да ида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Първо си смени лампата,щом не свети при контакт може да е изгоряла,щото през нея минава възбуждането след старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Провери си ролката на генератора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Генератора се върти в обороти и не смятам че е ролката. Първо ще сменя крушката и ще прегледам за хлабава връзка, и ако не се оправи ще ходя по майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Първо си смени лампата,щом не свети при контакт може да е изгоряла,щото през нея минава възбуждането след старт. Прав е колегата. Да допълня, че може и да не е самата лампа, а кабела до нея - виж тънкия кабел на алтернатора дали е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Колега при мен всичко е много забутано и ще съм благодарен да ми обесниш точно от къде минава този кабел и т.н. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Не знам къде минава.Виж първо буксата да не се откачила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 9 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Колега днеска го огледах по обстойно и всичко е толкова завряно, че без сервиз няма да мина. Нито букса се вижда къде е, нито кабел и направо се оговорих с колегата buzzi да я види и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Алтернатора се вади за 10 мин. Не е сложно. Само така изглежда заради колекторните тръби. Иначе излиза лесно. Аз залагам и на фалшив реле регулатор. На пасата на един приятел бяха същите симптоми. Но нека се види и лампата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
W_Smith Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Случвало ми се е при неработещ реле регулатор да не ми светва лампата на акумулатора въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Най-лошо е да имаш проблем по тоците, но сега реших да уговоря един 2ра ръка (около 50лв) да го сложа и ако всичко се оправи да не се занимавам вече. Ще пиша когато реша проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 16 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Проблема е решен. Оказа се, че синята жичка беше прекъсната някъде около двигателя и я измъкнахме и я вързахме с постоянен + на датчика за газоразпределителната клапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Е защо не го вързахте където му е мястото, а именно на алтернатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Значи малко по точно обеснение. Жичката беше прекъсната и майстора, когато я дръпна тя излезна. Положението стана следното: единия край си остана вързан за алтернатора другия край стига точно до този датчик за газоразпределителната клапа, а и имахме съмнение, че таблото не дава правилно сигнал и решихме да я вържем към +са на датчика и всичко да си е наред. Е сега пак нямам лампа за акумулатор, но си зарежда в нормите и си карам спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Без лампа за акумулатора в един момент може да спре да зарежда. Най-добре я вържи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 гоулем майстор си намерил, щом я е вързал към + при контакт. сега чакай регулатора да изпрегне. толкова ли е трудно да се намери другата част от кабела и да се върже, и да светне и лампата на таблото и всичко да е както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 И аз знам, че е по-добре, но положението е следното, че проблем има също и в таблото и не ми се дават излишни пари, а колкото до другия край на жицата до колкото видях ще трябва сваляне на алтернатора и на колектора, а там работата става много и неоправдана, но ако нямаше проблем в таблото щяхме да прекараме нова жичка. Аз си купих една джиджавка, която се включва в запалката и показва колко волта зарежда алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Алтернатора се сваля за 10 мин. Няма нужда от сваляне на колекторите. Единственото което трябва да се направи е да се напъне оптяжната ролка за да се свали ремъка и след това с един шестограм и ключ 17 мисля беше се отвива болта който държи големият болт. След това малкия болт и алтернатора е долу. С малко въртене излиза малко трудно, но излиза. Малко се натиска маркуча на радиатора за да не пречи и така. Преди да се свали задължително е да се откачи акумулатора. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване