Jump to content

По-голям акумулатор!?


Recommended Posts

Предварително се извинявам, ako това вече е коментирано :hilezh:

Тъй като чух много теории, сега се чудя дакли да сложа по-голям акумулатор на А4-та. Значи до колкото си спомням някъде чух, че когато сложиш по-голям акомулатор, той остажа недозареден. А ако разликата е малка? До колкото си спомням за А4-та май беше 55mАh.Ако сложа 60-62 дали ще успее да го зареди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Някъде чух, че когато сложиш по-голям акумулатор, той остава недозареден. А ако разликата е малка?

И аз така съм чувал. Би трябвало да няма проблем. Аз карам с Бош от 62 амперчаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, ako това вече е коментирано :hilezh:

Тъй като чух много теории, сега се чудя дакли да сложа по-голям акумулатор на А4-та. Значи до колкото си спомням някъде чух, че когато сложиш по-голям акомулатор, той остажа недозареден. А ако разликата е малка? До колкото си спомням за А4-та май беше 55mАh.Ако сложа 60-62 дали ще успее да го зареди?

Поредната градска легенда! Защо? Ще ти се промени зарядния ток ли? Или ще ти се промени електро товара на колата?

Вероятно някой велик електротехник го е измислил - подобен на този който казваше, че звука е с по-висока скорост от светлината - защото като пуснеш телевизора първо тръгва звука, а после картината...

Значи по същата логика колата ще си промени разхода ако и сложа 100 литра резервоар вместо 80...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, ako това вече е коментирано :icon_eek:

Тъй като чух много теории, сега се чудя дакли да сложа по-голям акумулатор на А4-та. Значи до колкото си спомням някъде чух, че когато сложиш по-голям акомулатор, той остажа недозареден. А ако разликата е малка? До колкото си спомням за А4-та май беше 55mАh.Ако сложа 60-62 дали ще успее да го зареди?

Аз пък винаги слагам това, което е предписал производителят.

Не мисля че съм по-голям умник от VAG-овските инженери. :icon_eek:

За мойта каляска е препоръчително 44 А/Ч , с такъв съм от 5 год. и не съм имал проблеми и през зимата.

В крайна сметка може и акумулатор с малко по голям капацитет ,стига числото на А/Ч да не превишава

мощността на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш са градски легенди. Слагай възможно най-мощния акумулатор, който се събира в предвиденото място, и да не ти пука.

Друго което да гледаш -- пусковия (стартов) ток. Колкото повече, толкова повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък винаги слагам това, което е предписал производителят.

Не мисля че съм по-голям умник от VAG-овските инженери. :hilezh:

За мойта каляска е препоръчително 44 А/Ч , с такъв съм от 5 год. и не съм имал проблеми и през зимата.

В крайна сметка може и акумулатор с малко по голям капацитет ,стига числото на А/Ч да не превишава

мощността на алтернатора.

Да! Ако производителя ти продава колата във Финландия ще ти напише, че препоръчителния акумулатор е 72 ач, а в италия 44 ач! А да видим от къде си купил твойта каляска? Ваговците са умници нали?

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай възможно най-мощния акумулатор, който се събира в предвиденото място, и да не ти пука.

Колкото повече, толкова повече!

И аз съм за най-големия. 72 Ач е много добре. :hilezh:

Най-голямият стартов ток не винаги е най-добрата стратегия.

По-голям брой по-тънки плочи на клетка дават по-голям ток. Съответно се пукат по лесно. И живота намалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче изчакай да ти се скапе акумулатора първо, не сменяй това що работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Ако производителя ти продава колата във Финландия ще ти напише, че препоръчителния акумулатор е 72 ач, а в италия 44 ач! А да видим от къде си купил твойта каляска? Ваговците са умници нали?

:)

Не е италианка баце , белгиийка е .А таз бяла държавица е доста по на север от Италия и от БГ.

Та от там си дойде с акумулаторче 44 Ah.

:bia:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-голямият стартов ток не винаги е най-добрата стратегия.

По-голям брой по-тънки плочи на клетка дават по-голям ток. Съответно се пукат по лесно. И живота намалява.

В това теоретически има смисъл. Но на практика чупят ли се наистина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...