Jump to content

Любимите ни три уреда ;)


Ziki

Recommended Posts

Здравейте колеги ...

Както се подразбира от заглавието на темата , днес се сдобих с трите уреда и част от ел.инсталацията им.

Искам да помоля за малко помощ относно монтирането.

Уредите са вързани помежду си оригинално ... бяха свързани оригинално и на колата на колегата.Всички кабели бяха събрани в ``шлаовка`` т.е на сноп в две букси ... ние откачихме буксите ... (след малко ще сложа снимка) ... и свалихме уредите .

post-17372-1255791491.jpg

Въпросът ми е. Сега от тези две букси , на къде продалжава инсталацията ... т.е. от къде да пусна кабели за да ги вържа към буксите..?

Приемаме,че имам датчиците.

Всяко мнение по темата ще е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега гледай схемата и само проследи цветовете на кабелите и всичко ще ти стане ясно, мисля че на малката кръгла букса идва сигнала от датчика за налягането и датчика за температурата на маслото. Схема:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбрах точно така е.Мерси за което.

ПИН от таблото с бушоните F30AL ... тук за кое табло става въпрос , т.е знам къде са ми предпазителите, но там не намерих такова съкращение ... Затова си мисля да не да има друго табло ... или съм услепял.. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата Pif и най-вече на колегата Ivo_dinkov ,за споделената от тях информация относно монтажа на тези джаджички ;)

Темата може да бъде изтрита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Благодаря и аз за темата ,защото се възползвах от схемата и много ми помогна,но защо ли стария собстреник на барчето е изтръгнал сиво-ЧЕРНИЯ кабел от този бустер и го е удължил с кабелче :) .Също искам да питам защо имам още един черно-син кабел с + излизащ от бялата букса и къде трябва да е вързан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закупих последните нужни елементи за ъпгрейта:датчик VDO за налягане на маслото и трите малки уреда от ЛАДА 1600 ,чийто части ще разкрасят VDO уредите ми ..........Скоро ще ги монтирам,но се притеснявам от факта ,че датчика го свалих от няква стотачка със 16 клапана ,а аз съм с ADA 1,6 :redface:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закупих последните нужни елементи за ъпгрейта:датчик VDO за налягане на маслото и трите малки уреда от ЛАДА 1600 ,чийто части ще разкрасят VDO уредите ми ..........Скоро ще ги монтирам,но се притеснявам от факта ,че датчика го свалих от няква стотачка със 16 клапана ,а аз съм с ADA 1,6 :redface:

Няма проблем датчика е същия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вързах уредите и направиха някви показания ,но при 90гр. на антифриза ми показа ми се стори странно 65гр. на маслото ,като и 1,5 bar. при загрят на празен ход. :flehan: .Остава само да изкарам изкарам лайстните от ладовите уреди и да ги намуша на VDO-товите и да монтирам запалката.

Ще ми се да направя нова подсветка за запалката .....някви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата на антифриза няма нищо общо с тази на маслото. Можеш да покараш с 160+ 20 минути и антифриза пак ще ти е 90 градуса, но маслото няма да е 90, а вече ще е на 130 градуса :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията успешна,всичко си показва май точно .......и благодаря за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем датчика е същия

Датчика за маслото който е монтиран на двигателя става от Лада 1600?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за маслото който е монтиран на двигателя става от Лада 1600?????

Нямам предвид колега че датчика за налягането на маслото от Лада 1600 е същия като при Ауди 80, прочети си внимателно въпроса по-горе и ще видиш че питаш съвсем друго, датчика е същия какъвто се монтира при Ауди 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 1600 ми е дала 3 те си малки кръгли уреда,които като ги разглобих си запазих само никелираните им лайстни,а всичко останало в боклука ;) .По размер ми паснаха на трите уреда на аудито,но първо леко ги запилих в дъбочина на шмирнела без да ги прегрявам много.Ринговете влизат точно в цепнатината между уреда и отвора в барчето ,но ще се наложи да фиксирам на 2-3 места леко със силикон или пластелин дори ;) ,колкото да не падат.

За това и споменах преди това за лада 1600............... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, здравейте. Имам два въпроса относно тези уреди, и да не пускам нова тема питам тук, мисля че има връзка. Преди около месец си купих ето тези два уреда - налягане и температура на маслото sv102807.th.jpg

Май са от Ауди 90. Въпрос 1 - какви датчици да им търся, примерно от 100 2.0 16V ( АСЕ ) ? Въпрос 2 - гледам че отзад имат отвор за фасонка, мога ли лесно да намеря отнякъде 2 фасонки и какви точно да търся?

Извинявам се ако въпросите ми са тъпи, но с Ауди не съм много в час, имам БМВ и за тях има онлайн каталог и всичко се изяснява лесно... то може и за Ауди да има ама аз да не знам. Благодаря :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с тези уреди от снимката от каква кола са ,но при мен се получи това....

post-15792-1263774416.jpg

Благодарение на руските иженери си има и рингове..........и благодарение на мен да си ги орепревя. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът, от който ги купих ми каза че са от Ауди 90 купе. Щото датчици от 2.0 АСЕ лесно ше намеря по моргите, ама ако не работят точно си имам едни датчици в повече да си ги бия от кухата глава :nixweiss: Даже ако някой може да каже каталожни номера на датчиците ше съм много благодарен!!! Номерата на уредите са:

- налягане на маслото - 350.271/31/7 ;

- температура на маслото - 310.274/82/1 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, колега. Не споря, пак казвам че с Ауди не съм много в час... Но ти си първият, от когото чувам че всички датчици са еднакви, няколко човека ми казаха че имало разновидности (за темп. - по съпротивление, за налаягането имало и някъв комбиниран...). Гледам че моите уреди са налягане - 0-10bar, темп. - до 150 С, а по-масовите са 0-5bar и до 170 С. Лошото е, че тоя колега, от който взех уредите и той май не е съвсем наясно от каква кола ги е взел, а пък на колата сме и изтървали следите отдавна <_< Ше пусна обява в купува, но все пак ако някой има такива датчици за продаване да не си трае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте. Имам два въпроса относно тези уреди, и да не пускам нова тема питам тук, мисля че има връзка. Преди около месец си купих ето тези два уреда - налягане и температура на маслото sv102807.th.jpg

Май са от Ауди 90. Въпрос 1 - какви датчици да им търся, примерно от 100 2.0 16V ( АСЕ ) ? Въпрос 2 - гледам че отзад имат отвор за фасонка, мога ли лесно да намеря отнякъде 2 фасонки и какви точно да търся?

Извинявам се ако въпросите ми са тъпи, но с Ауди не съм много в час, имам БМВ и за тях има онлайн каталог и всичко се изяснява лесно... то може и за Ауди да има ама аз да не знам. Благодаря :flehan:

Тези прибори май не са от Ауди колега.Имам уреди на колата които са оригинални и не приличат на тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Оказа се, че съм загубил малкия датчик (температурния). Отидох за нов ме ми казаха, че трябва да видя какъв цвят е датчика за моята кола. Имало бял, жълт, кафяв... и имало разлика междъ тях. Като казвам цвят става въпрос за някакво пластмасово пръстенче на самия датчик. Някой знае ли какъв трябва да е за RU мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...