Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. И аз скоро си купих такъв поплавък но все не ми остава време да го сменя
  3. Вчера
  4. Аз се сдобих с едно Vivo X Note...Много доволен засега !
  5. Мога да те убедя напълно поставих ЧИСТО НОВ ДРОСЕЛ и изпълних стъпките от по горе в миналия ми пост.
  6. Колеги някой може ли да ми каже евентуално как да сменя оптиката
  7. Connect casually with like-minded individuals on the ultimate dating platform. Authentic Ladies [URL=https://matchnow.life]Prime casual Dating[/URL]
  8. Да точно.С оригинално s-line бях.Но след като карах Б5-ца която возеше Топ и се качих на Б7-ца изобщо не предполагах че тая кола може да е толкова твърда.Ейбах пружините имат почти две навивки повече и с тях возията е учудващо по комфортна.А това че малко по ниска не ми пречи. Не мога да кача снимки на колата,но не е чак толкова ниска.
  9. Ако не бъркам си бил с оригинално s-line окачване и като си сложил Eibach pro kit пружините си свалил колата с още 2 сантиметра така ли? Моята за сега е ок ама още 2 сантиметра сякаш ще станае много ниска вече.
  10. Здравейте, реших да сменя всички крушки в купето с лед крушки. Подмених ги (общо 6, 4 отпред и 2 отзад), но ми се стори, че едната не е влезнала както трябва и като я натиснах, влезна до половината и оттам всички спряха да светят (преди това работиха без проблем), дали е бушон или нещо по-сериозно? Не знам дали има връзка, но преди да се случи това, парктроника ми работеше, сега не работи, също така в менюто на колата като влезна, седи в тъмно. Дали има връзка това с крушките и парктроника и има ли бушони, които да проверя? Благодаря!
  11. @Airfan Да, бях забравил че преди време гледах клип как става това. Значи тя остава при полезните неща Благодаря.
  12. Г-образната оранжева е да освободиш на неутрална скорост автомата ако трябва да те изтеглят върху репатрака, а не можеш да управляваш и скоростната кутия по някаква причина.
  13. Без да искам я публикувах два пъти
  14. Опаааа, днес вдигам кората в багажника да си припомня какво има в оборудването и какво се оказва - ами няма нищо полезно . Мислех, че имам крик, но се оказа че нямам! Явно тези с флакона пяна са без крик. Една тъпа отвертка, две пластмасови джаджи, които не се сещам за какво се използват, едната Г образна оранжева и толкова. Всъщност за какво са? Едно е ясно - ще се купува крик!
  15. Преди месец махнах S-line пружините и сложих Eibach Pro kit понеже ме посъветваха че с тях возията ставала по добра (изобщо не ми харесва как вози с оригиналните).Колата падна с около 2см и возията наистина се подобри което много ми хареса.Стабилноста в завоите си остана същата.Но докато ги сменях видях че има два амортисьора за смяна -един преден и един заден.Сега с новите амортисьори возията е още по добре, стабилна е в завоите.Направо не мога да си позная колата.По номера излизат за ниско окачване и на размери са идентични със заводските.Да преден и заден съм снимал.
  16. Правил ли си главата,може клапаните да не затварят добре,но отвориш ли мотора,може и сегменти и лагерите да смениш и после ще се кефиш на мотора!
  17. Проблем с мигачите ,въобще не мигат
  18. Незнам какво е,но сега със този маховик кола върви по различно,трябваше да ги претегля да видя като килограми каква е разликата,някой ако има такъв свален може ли да го претегли и да каже колко кг е?Аз ще изтегля оригинала за avj-то.
  19. Оки , за 1,9 няма никъде , ще търся от 2,5 тди Дано да сте прави Проба - грешка ,ще се правят експерименти Всяко нещо което стане от първия път значи има нещо грешно в него Благодаря за отзивчивоста Желая ви весели празници
  20. ab0ve

    EPC проблем ?

    Понеже съм в Германия ,преди да оставя една торба пари ,търся мнения от хора разбиращи или поне някакво разумно мнение и съвет.. Колата е А5 2015 2.0 TFSI S-tronic quattro.Та имам от скоро светещ EPC при диагностика излиза код P256300 поинтересувах се из немските форуми ,често срещан дефект е сензора или самият механизъм за налягането на турбото ,при който зъбците се чупят или доколкото разбрах от моя механик тук в Германия е проблемен потенциометър намиращ се вътре в механизма..Според него трябва да се смени целият механизъм заедно със сензора, след това софтуерно програмиране или адаптиране но само в Ауди, а от форумите тук научих, че само механизъм не се продава отделно, а единствено и само с цяла турбина..което тук за жалост излиза доста скъпо. Искам да попитам наистина ли е така, имате ли представа за този дефект/проблем сменя ли се всичко заедно и може ли да се рециклира самият механизъм..? Не мисля че дори има нещо счупено вътре понеже EPC светва само веднъж без значение дали е студен двигателя или е загрял, светна си в движение на пътя, но спрях изгасих колата след минути запалих не светеше повече, закарах я до сервиза изтрихме грешката и вече цяла седмица я карам без проблеми, до онзи ден когато светна отново пак я гледахме на диагностика, отново същата грешка е записал компютъра. Само да отбележа колата не влиза в safemode няма тресене на двигателя никакви странични шумове при настъпване не се усеща нищо няма загуба на мощност не свети check engine..единствено преди 3 месеца спря да ми работи старт/стоп системата, но аз така или иначе винаги я изключвам а доколкото съм наясно това се дължи на акумулатора явно тока е под 50% понеже я имам от година и не съм го сменял.. Вчера я карах на по дълго разстояние 120км без почивка нищо не светна, старт/стоп проработи явно акумулатора се е заредил и е достигнал нужния ток, та чак на връщане по средата на пътя светна ,спрях на бензиностанция няколко минути, изгасих колата после пак запалих без проблеми до вкъщи нищо не светна, явно при определена температура компютъра засича някаква грешка ? Дефект в самия механизъм или само сензора или кабелите нещо правят проблем? Съжалявам за дългия роман за пръв път си купувам кола от ВАГ групата, до сега съм имал само Японци, но с тях никога такива проблеми! Благодаря предварително!
  21. Глупости, всички поплавъци на куатро са еднакви, номерът който съм ти дал е и за бензин и за дизел.
  22. Една обява не е ли достатъчна?
  23. Здравейте, търся да закупя решетка за Audi A4 B7
  24. Здравейте, търся да закупя решетка за Audi A4 B7
  25. @Tipp Правило от старите професионални шофьори: Сваляш гумата и я поставяш под прага на колата! След това слагаш новата и обираш хода на болтовете и едва тогава вадиш старата из под колата и сваляш крика Така си спестяваш притесненията да падне на диска. Това правило е златно за тежките камиони, там криковете са маслени и не могат да се поберат обратно под гредата ако е паднала. Тези съвременни крикове "крокодил" се побират и могат да вдигат от много ниско, дори да е опряла на диск. Но това е само правило, при повдигане, тежестта на колата се разпределя на останалите по ниски три точки и най много на противоположните две, а в най високата е по малко, а тези килограми са доста презастраховани, така че дано не ти се налага на път, но ако се наложи - вдигай смело! Та дори в средата да повдигнеш, виждал съм това на някой малки градски коли, където ухото за крика е по средата на купето м/у предна и задна врата и когато вдигаш се повдигат едновременно и двете гуми от страната, то ще имаш не повече от 800-900 кг. на Б9
  1. Зареди още активност
×
×
  • Create New...