Jump to content

Против кражба на КУ7 ?


fabriziofranco

Recommended Posts

Става въпрос за Q7 в чужбина съм и ме интересува има ли нещо или начин по които мога да спра кражба. Ако помните старите лади имаше палец които се маха и неможеха да се запалят ? Тук има и такова нещо или метод подобен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Q7 в чужбина съм и ме интересува има ли нещо или начин по които мога да спра кражба. Ако помните старите лади имаше палец които се маха и неможеха да се запалят ? Тук има и такова нещо или метод подобен ?

Ъ :hilezh:

Само имобилайзер отделно от фабричния и другият вариант който е много превантивен е като разкараш тестовата букса отдолу в краката на шофьора на друго знайно само на теб място а там сложиш само букса със захранване + и - за да получат сигнал уредите на крадците, но да не могат да комуникират с компа на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъ :hilezh:

Само имобилайзер отделно от фабричния и другият вариант който е много превантивен е като разкараш тестовата букса отдолу в краката на шофьора на друго знайно само на теб място а там сложиш само букса със захранване + и - за да получат сигнал уредите на крадците, но да не могат да комуникират с компа на колата.

Много зла аларма но сложена от доверен човек който разбира какво прави... валкор, кобра или нещо подобно, +още едно иммо, + ГПС засичане с независима система, резнат кабел на дигностиката, + скрит бутон за спиране на ток/сигнал км двг-то. ПЪлно каско , охраняем паркинг и 9мм в джоба ....всичкото това ти дава 51% шанс да остане твоя по дълго :blink::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зла аларма но сложена от доверен човек който разбира какво прави... валкор, кобра или нещо подобно, +още едно иммо, + ГПС засичане с независима система, резнат кабел на дигностиката, + скрит бутон за спиране на ток/сигнал км двг-то. ПЪлно каско , охраняем паркинг и 9мм в джоба ....всичкото това ти дава 51% шанс да остане твоя по дълго :hilezh: :hilezh:

Нещо по лесно бързо и направено с подръчнни матеряли все пак не съм в България и валкор ги няма тук :blink:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по лесно бързо и направено с подръчнни матеряли все пак не съм в България и валкор ги няма тук :hilezh:)

Хах освен Кобрата и 9мм вия, друго не се сещам, ако си жичка може и нещо клапанче да си сложиш --- стига да разбираш иначе не пип че прас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш ли да хванеш някой ключов кабел, едно копче, скатано някъде, за което само ти знаеш.

Качва се джамбаза, бае му квото са го учили хакерите, обаче нестава. Да не мислиш, че ще има време да вдига капака, да мери с мултицета къде е проблема :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега..сложи си Ключ маса :hilezh:

такова нещо навремето..имаше по ЗИЛ/овете и ГАЗ/ките...

само ти ще си знаеш къде е ключ масата...щракаш..палиш..и търгваш..спираш.. щракаш..и GAME OVER.. Джамбазина.. да се мъчи..както си иска...и като не може да запали.. най много да ти открадне СД/то :hilezh:

Разбирасе в кръга на Шегата :rolleyes:

Редактирано от Magic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като ги направиш трите изброени по-горе неща - после и ти няма да можеш да запалиш кочината.

С ключ маса прекъсва захранването на цялата кола - централно, аларма, дори на ЕКУ-то. При всяко палене ще трябва да си сверява часовника и куп други неща. Освен това, незнам колко ще издържи ЕКУ-то при такъв режим на експлоатация. При всяко палене ще трябва да се самообучават всички агрегати

След всяко спиране на масата след това с VAGCOM ще трябва да чистиш грешките за Acc-то на ЕКУ щото ще имаш проблеми с състемите за запалване и контрол на автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви прави впечатление че сте сбъркали раздела ?

Човека е от ЧУЖБИНААААААА. Хи Хи Хи те щом и там взеха да се притесняват за к-те е* мамата. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на буксата за диагностика. Там си харесваш един от кабелите за комуникация IN или OUT... и просто го режеш.

Това при спешнанужда...после като имаш време, пари и специалист ...връщаш кабела и слагаш истински многоточков имобилайзер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазителя на горивната помпа или друг прибираш в джоба

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазителя на горивната помпа или друг прибираш в джоба

И след това???? Знаеш кви грешки ще му надипли компа+ тва са 3

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след това???? Знаеш кви грешки ще му надипли компа+ тва са 3

Да, прав си това не е кола от миналото хилядолетие,но дано някой да даде наистина ясен отговор на човека,нормално си е неговото притеснение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай колата :rolleyes:

Незнам дали си забеляза,но решат ли нема я оставят да и се наслаждаваш.Ако ще и цялото окабеляване на колата да смъкнеш,ще дойдат е платформа и пак ще я отнесът.Моли се да не се стига до там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качва се джамбаза, бае му квото са го учили хакерите, обаче нестава. Да не мислиш, че ще има време да вдига капака, да мери с мултицета къде е проблема :eggface:

Добре, че не е в БГ. Тука те избутват с един джип до някое усамотено гаражче в Княжево и там вече се сещаш, че ще му намерят цаката.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...