fabriziofranco Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Става въпрос за Q7 в чужбина съм и ме интересува има ли нещо или начин по които мога да спра кражба. Ако помните старите лади имаше палец които се маха и неможеха да се запалят ? Тук има и такова нещо или метод подобен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Става въпрос за Q7 в чужбина съм и ме интересува има ли нещо или начин по които мога да спра кражба. Ако помните старите лади имаше палец които се маха и неможеха да се запалят ? Тук има и такова нещо или метод подобен ?Ъ Само имобилайзер отделно от фабричния и другият вариант който е много превантивен е като разкараш тестовата букса отдолу в краката на шофьора на друго знайно само на теб място а там сложиш само букса със захранване + и - за да получат сигнал уредите на крадците, но да не могат да комуникират с компа на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Ъ Само имобилайзер отделно от фабричния и другият вариант който е много превантивен е като разкараш тестовата букса отдолу в краката на шофьора на друго знайно само на теб място а там сложиш само букса със захранване + и - за да получат сигнал уредите на крадците, но да не могат да комуникират с компа на колата.Много зла аларма но сложена от доверен човек който разбира какво прави... валкор, кобра или нещо подобно, +още едно иммо, + ГПС засичане с независима система, резнат кабел на дигностиката, + скрит бутон за спиране на ток/сигнал км двг-то. ПЪлно каско , охраняем паркинг и 9мм в джоба ....всичкото това ти дава 51% шанс да остане твоя по дълго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabriziofranco Публикувано 18 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Много зла аларма но сложена от доверен човек който разбира какво прави... валкор, кобра или нещо подобно, +още едно иммо, + ГПС засичане с независима система, резнат кабел на дигностиката, + скрит бутон за спиране на ток/сигнал км двг-то. ПЪлно каско , охраняем паркинг и 9мм в джоба ....всичкото това ти дава 51% шанс да остане твоя по дълго :hilezh:Нещо по лесно бързо и направено с подръчнни матеряли все пак не съм в България и валкор ги няма тук ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Нещо по лесно бързо и направено с подръчнни матеряли все пак не съм в България и валкор ги няма тук )Хах освен Кобрата и 9мм вия, друго не се сещам, ако си жичка може и нещо клапанче да си сложиш --- стига да разбираш иначе не пип че прас... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Не можеш ли да хванеш някой ключов кабел, едно копче, скатано някъде, за което само ти знаеш.Качва се джамбаза, бае му квото са го учили хакерите, обаче нестава. Да не мислиш, че ще има време да вдига капака, да мери с мултицета къде е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magic Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 (Редактирано) Колега..сложи си Ключ маса такова нещо навремето..имаше по ЗИЛ/овете и ГАЗ/ките...само ти ще си знаеш къде е ключ масата...щракаш..палиш..и търгваш..спираш.. щракаш..и GAME OVER.. Джамбазина.. да се мъчи..както си иска...и като не може да запали.. най много да ти открадне СД/то Разбирасе в кръга на Шегата Редактирано 18 Април 2011 от Magic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 И като ги направиш трите изброени по-горе неща - после и ти няма да можеш да запалиш кочината.С ключ маса прекъсва захранването на цялата кола - централно, аларма, дори на ЕКУ-то. При всяко палене ще трябва да си сверява часовника и куп други неща. Освен това, незнам колко ще издържи ЕКУ-то при такъв режим на експлоатация. При всяко палене ще трябва да се самообучават всички агрегатиСлед всяко спиране на масата след това с VAGCOM ще трябва да чистиш грешките за Acc-то на ЕКУ щото ще имаш проблеми с състемите за запалване и контрол на автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Да ви прави впечатление че сте сбъркали раздела ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Да ви прави впечатление че сте сбъркали раздела ?Човека е от ЧУЖБИНААААААА. Хи Хи Хи те щом и там взеха да се притесняват за к-те е* мамата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Сваляй си волана, к'во пък толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Сваляй си волана, к'во пък толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 Обърни внимание на буксата за диагностика. Там си харесваш един от кабелите за комуникация IN или OUT... и просто го режеш.Това при спешнанужда...после като имаш време, пари и специалист ...връщаш кабела и слагаш истински многоточков имобилайзер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 (Редактирано) Предпазителя на горивната помпа или друг прибираш в джоба Редактирано 19 Април 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 (Редактирано) Предпазителя на горивната помпа или друг прибираш в джобаИ след това???? Знаеш кви грешки ще му надипли компа+ тва са 3 Редактирано 20 Април 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokonai Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 Не се впрегай Мишо... тук драскачите са много, но тези които разбират и пишат са единици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 И след това???? Знаеш кви грешки ще му надипли компа+ тва са 3Да, прав си това не е кола от миналото хилядолетие,но дано някой да даде наистина ясен отговор на човека,нормално си е неговото притеснение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 20 Април 2011 Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 Продай колата Незнам дали си забеляза,но решат ли нема я оставят да и се наслаждаваш.Ако ще и цялото окабеляване на колата да смъкнеш,ще дойдат е платформа и пак ще я отнесът.Моли се да не се стига до там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 22 Април 2011 Доклад Share Публикувано 22 Април 2011 Качва се джамбаза, бае му квото са го учили хакерите, обаче нестава. Да не мислиш, че ще има време да вдига капака, да мери с мултицета къде е проблема Добре, че не е в БГ. Тука те избутват с един джип до някое усамотено гаражче в Княжево и там вече се сещаш, че ще му намерят цаката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване