d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Историята е следната:Паркирам снощи колата пред блока с ниво на бензина меджу първите 2 бели чертички. Тази сутрин ставам и паля колата. След 10сек. почна да пищи зумера, погледнах към таблото и що да видя: свети лампата за бензина и стрелката седи на първата червена чертичка. Първата реакция беше да проверя дали няма някъде теч покрай резервоара и покрай двигателя. Всичко нормално. После ми мина през ума, че може поплавъка да се ебава нещо. Тръгнах към работа и на първата бензиностанция спрях. По пътя към бензиностанцията, на 2 пъти подавах рязко газ и колата почваше да тресе и да прекъсва. На бензиностанцията заредих за 20 лева и нивото на бензина се покачи малко под първата бяла чертичка. И тук вече съмненията породени по- рано се засилиха: дали някой не се е сдобил с "малко" бензин на мой гръб. Искам да уточня, че досега проблеми с нивото на бензина не съм имал. Има ли начин да позная дали проблема е с поплавъка, уреда на таблото или просто съм извадил лош късмет.П.П. На 2-3 пъти съм си намирал колата отключена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Еййй, няма оправия в тази наша държава. Скоро и долните гащи ще ни открадната за да ги продадат. Виновни са ония дебелаци на паветата...... м.мка им Иначе по темата колега: замерис с мултицет какво съпротивление ти дава датчика за бензина. Сравни го с данните от Ауто дата-та и ще разбереш какъв обем би трябвало да имаш според датчика. Така на око си прецени спрямо таблото тази стойност дали е реална. Така ще разберем дали уредът показва това което е измерено от датчика. Но реалните литри в резервоара без сам да се убедиш какви са незнам дали има друга сигурна алтернатива. НЕка колегите по запознати да ни светнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 По това, което заредих тази сутрин(8 литра и малко) мисля, че нивото се покачи колкото трябва т.е. от първата червена до малко преди първата бяла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Тръбата е толкова нагърчена, че на практика ще си скъсаш дробовете от смучене и ще изкараш максимум 200гр. от който половината, ще са ти минали първо през устата.Така че, лично мен ме съмнява някой да ти точи горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Колега аз редовно си тегля бензин от резервоара на моята Б5-ца и мога да ти каза, че маркуча ми е от онези с дебелите стени от 3 милиметра и си тегля без проблем. Така, че иска ли джамбазина да тегли ще тегли та стой та гледай. Неможжжж го избегна. Тръбата е толкова нагърчена, че на практика ще си скъсаш дробовете от смучене и ще изкараш максимум 200гр. от който половината, ще са ти минали първо през устата.Така че, лично мен ме съмнява някой да ти точи горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 В такъв случай, най-лесния вариант за колегата е да източи всичкия бензин, след което да налее 10л. примерно и да види какво ще покаже уреда на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 А ако има проблем с някой от датчиците мога ли да го хвана с ваг ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 дано не са те приточили защото научат ли те веднъж отърване няма ние имахме една служебна кола и вечер редовно ни приточваха и пред нас да я спрем или пред колегата почти всяка вечер я преточваха най накрая шефката и сложи газ сега ми точат .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 И аз имам ГИ, но и в резервоара държа почти винаги едни 15 литра бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Тръбата е толкова нагърчена, че на практика ще си скъсаш дробовете от смучене и ще изкараш максимум 200гр. от който половината, ще са ти минали първо през устата.Така че, лично мен ме съмнява някой да ти точи горивото.Вече ми писна!То не ми крадоха чистачки, то не бяха огледала, а снощи и бензина ми източиха. Имам чуството, че не ми е на късмет тази кола!Никакъв, ама абсолютно никакъв проблем не им е на гепардите. Аз изгорях с 50 литра. От половин година повече от 100 лева никога не зареждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 При условие , че стрелката показва изменението не се шашкай.Датчика за нивото е в задния край на резервоара и когато горивото е малко се влияе от наклона на пътя.Според мен или наистина си нямал много гориво или някой си е взел от твоето.Съвета ми е да си следиш показанията и да внимаваш къде спираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Ами спирам там, където всеки път: пред блока. Равно е и няма наклон, и според мен имах едни 15-20 литра . Иначе и аз така мисля да направя, да следя показанията следващите няколко дни и да гледам за такива рЕзки спадове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 (Редактирано) Нищо ти няма на колата. Просто някой ти е източил бензина. Но за всеки случай си провери дали капака за гърловината се заключва че от там е най-лесно. А ако случайно се окаже (което не вярвам но все пак де) че сондата за бензина (датчика демек) ти е повреден, имам такъв същия като за твоята кола и ако искаш можем да се разберем за цената на лични. Редактирано 3 Май 2011 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Благодаря, колега. Ще видя тези дни какво е положението и ще пиша ако имам нужда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Сега огледах капачката и се виждат ясно следи от чужда намеса . Има драскотини по боята на калника, а на самата капачка има паднало парче боя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Аз ако съм вземам една въздушна пушка и на тоя мизерник ще му напълня задника със съчми. Ще го дебна и ще му потроша кокалите докато мърда. Баси ...има ли още такива нещастници? Ама ти все пак си виж заключването на капачката защо не работи. На моята е направено с един чоп около 3 см. и когато я заключа от дистанционното този чоп си влиза като резе в една дупка и не може да се отвори. Това май е заводско, така че и при теб трябва да е така. Едни и същи коли караме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Бах и ... какво и аз незнам вече... човек да не може да си остави колата спокойно и за 5 минути. Нарамвай пушката и го дебни тоя пикльо и му надъпчи задника та следващия път да не може да се наведе до резервоара ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Това въпросното илиза и се заключва обаче забелязах друго, че с леко натискане се прибира обратно. При вас така ли е или ми издиша вакума на централното отнякъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Нормално е с умерен механичен натиск да се прибира обратно.Пневматиката го издува за момент за да го заключи.После със вакуум, пак за момент, си го отключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 3 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Значи проблем да се отключи никакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Не е никакъв защото когато се заключи и чопа си остава така излезнал и се прибира чак когато се отключи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 Земи си капачка ( винтовата ) с ключ, може и да спре да изчезва бензина.При повече търсене и добро попадение, може и да се сдобиеш с такава,на която да може да се промени ключалката според твоя си ключ( при някой ключар за около 5-10 лева пренареждането ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Няма да спре с ключ. Изпосменил съм 20 капачки на старата кола и само дето си давах парите. Една по сериозна отверка и са аут Вариантите са 2. Или засада на крадеца и после бой, бой, бой и така 3 пъти или да се направи резервоара да се зарежда от другаде. Може да пробваш и с допълнителен датчик за капачката към алармата ако няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kestrel Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 (Редактирано) Да, за съжаление с Б5ците си донор на бензин. И на мен на старото Ауди редовно ме източваха. На един колега Пасатора също.А веднъж ми откраднаха чистачки за 6 лева на 2 г. възраст ...Решението при мен беше гараж - колегата с Пасатора я спира на невъзможно място прилепена до стена... Редактирано 5 Май 2011 от Kestrel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 (Редактирано) Историята се повтори вчера отново. Неделя през нощта някой е минал и ми е дръпнал всичкия бензин. Този път бяха оставили доста по- малко, стрелката дори не успя да влезе в червеното . Говорих с хората, които ми поставиха алармата и ми казаха, че те лично няма да ми сложат датчик на металния капак на калника, защото ще има искри, а това не е добра комбинация с бензина. Единсвеното, което направиха беше да ми увеличат чувствителността на шок датчиците. Поръчал съм капачка с ключ. Дали ще помогне, или като я видят най- много да я изкъртят или прецакат нещо, за да ме пре*бат отново? Има ли някакъв начин да се преправи заключването на металното капаче? Може ли да се сложи цедка, или нещо друго, което да им попречи да бръкнат с маркуча? Предвид количеството, което бяха оставили мисля теглят с някаква помпа . Отворен съм към всякакви идеи Редактирано 19 Юли 2011 от d`a`n`n`y Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване