georgi 80 avant Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 (Редактирано) След поредната смяна перата на стъклочистачките(този път Шампион) ,пак се наложи да карам в дъжда с полуизчистен преден джам .Много се поядосах ,че трети коплект сменям и пак нещо не е както трябва за това се поусъмних ,че прожините на рамената са ми омекнали и си купих втора ръка,но пак прът. И реших малко трансплантация да направя като присадя още една ,трета прожина на моите рамена. Немеца е загатнал отвор ето тук,защо ли? Там където е този фабричен отвор пуснах едно свредло 3мм. за да влезе прожината.И се получи това нещо... Ефекта е добър,леко се засилва натиска върху стъклото и перата започнаха да чистят по-добре,даже си върнах старите безшарнирни пера ,които добре ,че не изхвърлих. Редактирано 3 Май 2011 от georgi 80 avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 3 Май 2011 Доклад Share Публикувано 3 Май 2011 като свалиш рамото и напънеш малко основата ,ефекта ще е още по осезателен.Аз без да сменям пружини ,като сложих безраменните пера,така си оправих моите,за 5 минути.Използвах близката ограда от подредени успоредно винкели за застопоряване,но сега се сещам ,че някоя канална шахта ще ти свърши чудесна работа,просто пъхаш дебелия край на рамото и натягаш по посока на долната страна на рамото.п.с.Този лек Иво Динков го е открил преди хиляди години .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 4 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 (Редактирано) А,относно изкривяването на рамената...после няма ли да заприличат на свалени от някой Москвич? Редактирано 4 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Не е лошо да попрочетеш преди да пишеш. Темата отдавна е приключена,ако измислиш нещо ново ,ок,ама и коментари като последния с които оспорваш 100% ефект!!!!!!!Искаш да кажеш че сме някакви измекяри и караме с криви и безформени рамена ли?Объркал си се нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 (Редактирано) Жорката едва ли искаше да каже точно това!Третата пружина е къде, къде по ЕнтелИгентен начин за решаване на проблема, отколкото огъването на рамената, пък било то и съвсем малко. Редактирано 4 Май 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Всъщност е грешен начин.Рамото се измята в основата си, която е алуминиева.Ако сложиш пружина, увеличаваш натиска на върха на рамото, но под различен ъгъл и чистачките заминават по- бързо.ако изправиш иначе привидно правата алуминиева основа на рамото, ще усетиш разликата без пружина и рамото ще притиска под правилния ъгъл стъклото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Иво, не те разбирам напълно какво имаш предвид, като казваш, че се измята в основата си?!Деформира се самата алуминиева част ли?Ако сложиш пружина, увеличаваш натиска на върха на рамото, но под различен ъгъл и чистачките заминават по- бързо.Наистина е логично като се увеличи натиска чистачките да заминават по-брзо. Но защо да е различен ъгъла? ( а всъщност, кой точно ъгъл имаш превид?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Четете преди да пишете и обяснявате кое е интелигентно и кое не!Виждам интелекти сте, само внимавайте с да не скъсате некой минискус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=35884&view=findpost&p=706647 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 Точно.Ъгъла между 'кукичката' на рамото и стъклото е различен при закривено/изметнато рамо и право такова. При закривеното е по- голям ъгъла.Като се сложи трета пружина, както пробвах, в един участък чистеше добре, в другия пак малко по- зле точно заради по- големия ъгъл.А след като изправих основата чисти без допълнителната пружина. С допълнителната пружина натиска е толкова силен, че имах чуството че всеки момент ще влезе при мен рамото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 Четете преди да пишетеПризнавам, не бях чел темата за чистачките! Прочетох я.Веднага след това излязох и хванах тресчотката с късо удължение и камък 13 и свалих шофьорската чистачка. Останах силно изненадан от деформацията на алуминиевата част! С подходящи дървени подложки и с чука внимателно изправих кривината на халуминиевата далавера. Монтирах обратно и след проба нямаше видима промяна. А проблема е, че с безраменна чистачка остават съвсем леки следи точно по стедата на перото, предполагам заради недостатъчен натиск. Надявах се след иправянето да изчезне проблема но... А си правя извод, че проблема е в силата на натиска защото при размяна на чистачките дясната винаги чисти добре, а лявата оставя въпросните леки следи по средата. Явно и третата пружина не е много оферта, за това си мисля за подмяна само на едната пружина с подобна по размер (малко по-къса) от друг автомобил, или по някакъв начин да се понатегнат оригиналните пружини (например с увеличаване на диаметъра на местата, на които се закачат) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 (Редактирано) А кое всъщност ви кара да смятате, че рамената на чистачките са деформирани? И кой би го направил това деформиране без да скапе задвижващия механизъм. Аз писах и преди къде е според мен проблема - в наклона под който чистачката бърше стъклото и дали има възможност да се наклони в посоката, в която се движи или дере насреща и че се лекува лесно - като се бръкне в ухото с отверка и се осуче в нужната посока стоманената част. Конструкцията на рамената е с огромна резерва, нищо че са от алуминий. Може би има различни модели рамена - едни по-малко, другите повече изкривени, от различни производители.Днес минах през магазина на ауди/порше и поисках чисто нови рамена на чистачки за ауди 80 (90 в Америка). Шофьорското е огънато почти като сърп, пасажерското малко по-малко, но сравних с наклона на рамената на чистачките, монтирани в момента на колата. Няма абсолютно никаква разлика, даже ми се стори, че и пружините на партида 1993 са по-яки от пружините партида 2010.Тия, които разглеждах днес бяха Made in Germany, на мойто 90S са белгийски, на другата, дето имам не съм ги гледал но и те са "огънати" по същия начин, но имам и едни резервни от моргата, които също са белгийски и пак лявото е по-огънато от дясното. Редактирано 17 Май 2011 от Бъчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 А кое всъщност ви кара да смятате, че рамената на чистачките са деформирани? И кой би го направил това деформиране без да скапе задвижващия механизъм.Наложих и сравних с чисто ново рамо- деформацията е доста осезаема, иначе без сравнение рамото изглежда право. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 Вчера си излекувах по описания начин чистачките на 90 ката! Работят безотказно! За Динков. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 кукичката как точно трябва да е спрямо прозореца, за да е правилно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 5 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 http://prodavalnik.com/85-po-dobra-vidimost-v-dzhd-i-snyag-s-rain-x-i20747641Преди 3 дена тотално разреших проблема,не ми трябваха чистачки на скорост след 70км/ч,а ако е проливен още по-добре.Горещи препоръки към продукта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Само че всякакви такива вакси, в комбинация с фарове и тъмнина са убйствено мъчение за водача, ако има късогледство- в случая имам 1.25 и направо ми идва да си изритам предното стъкло- тествано на ново, старо, оригинално и неоригинално стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts