Jump to content

Фарове от фейслифт на обикновено А4


buhoveca

Recommended Posts

колеги някои наясно ли е как се прави номера трябвало да се реже от калника интересува ме кое точно се реже това което съм отбелязал с червено на снимката ли http://mehanoveca.snimka.bg/automobiles/marku4.589452.23669441 и буксите били различни как става и там номера моя фар е с 1 крущка Н4 за къси и дълги буксата му е с 4 кабелчета 3 по дебели и 1 по тънко на феислифт фара буксата пак ли е с 4 кабелчета само се реже и се наставя новата букса ли това ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

през 1 седмица има питане за тия фарове. както за а3 така и за а4 ... реже се част от калника, за да може да се закрепи фарът. буксите не че са различни ми едната е правоъгълна, а другата е кръгла. става и с преправяне на твоята букса и силикон. най-добре ако ги взимаш втора употреба да си вземеш и буксите и да си ги прехвърлиш и тях, че има вероятност да ти се поти фара ако не уплътниш добре.

ако не си наясно по-добре дай на някой да ти ги сложи, аз лично така бих постъпил.

разрови се в търсачката има много теми с точно този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става и без рязане на калника си мисля но ако намериш от този модел с лупа и разделен мигач както е на S4 (B5) от 97-99г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря за този тип фарове (от снимката)

с отделен мигач и лупа и защо пак трябва се реже ако не е тайна де?

ps_fkfs2116.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ме интересува също като сега съм с Н4 крушка и после сложа фарове от феислифт като сменя букси сичко после като карам на къси и пусна дългите заедно ли ще светят или като си щтракна дългите късите ще си изгасват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма да светят , единия вариант е да си смениш и ръчката за фаровете с такава от фейса, другия вариант е преправяне за да светнат заедно както си е оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и се пак на Н4 кручката е с 2 нажежаеми жички на първа степен почва да грее едната и да свети искаш да кажеш че на втора степен на ключа тази която свети гасне и почва другата ли според мене на втора степен почват да светят заедно или се бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сменя лостчето, а единия от кабелите на буксата се мести на друг пин. Правих го преди 2 години. Не помня точно кой беше. Разглоби лостчето, поиграй си да мериш в коя позиция, къде дава контакт и ще разбереш, каква е хавата :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не че нещо искам да кажа, ама все пак като не знаеш как да го направиш е по-добре да ти го направи някой който знае ... аз лично не обичам да си правя експерименти по колата, специално с тока, че съм виждал как горят тъкмо 2 броя кротичко спрени на паркинг ...

ще дадеш минимум 200лв. за фарове, а се циганиш за 20-30 лева да ти ги нагласят ...

ПП. Не знам какви са крушките на А4 и как светят, но при мен на А3-ката когато светят дълги и късите остават да работят. Когато сложиш фейса мисля ще трябва да минеш от H4 към H7 или поне това намирам в интернет - на всички пише H7+H7

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли го като вариант смяна на релето та да дава едновременно ток и към късите и към дългите на едната от степените му а на другата да си дава само към късите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми че се сменяли местата на крачетата на буксите и повече нищо не се пипа и почвали да светят заедно къси и дълги като пуснеш дългите някои които знае да ми разясни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne stawa .

или се сменя ръчката с цялата инсталация, от нея до фаровете.

или се прекарват фаровете през акумулатора.Когато ти казват нещата, гледай, да са от хора, които да са наясно, защото другото са "празни приказки", с това "сменят се крачетата" :hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77407&st=0&p=1165019&hl=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83&fromsearch=1entry1165019

Ето ти разискана темата.

Успеха и хубав ден :stupid:

Не се сменя лостчето, а единия от кабелите на буксата се мести на друг пин. Правих го преди 2 години. Не помня точно кой беше. Разглоби лостчето, поиграй си да мериш в коя позиция, къде дава контакт и ще разбереш, каква е хавата :blink:

Ще се радваме, да разясниш и да кажеш дали не нагрява ключа на фаровете, защото няма реле няма нищо. И аз ги бях чел някъде тия, ама с мост между две от клемите. говоря за всичко това, вътре в лостчето :bia:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

кажете кое точно от калника се реже че утре почвам цялата дага под мигача или само долу кадето става 2 пъти по дебело ето на снимката сам направил вариант 1 и вариант 2 означил съм ги с цифри които знае да ми помогне ето снимката http://mehanoveca.snimka.bg/automobiles/marku4.589452.23719450

Редактирано от buhoveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калника се реже елементарно, една малка ножовчица и за 10 минутки става. Никаква драма няма. По-голямата драма е с преправянето на буксите. Желателно е и да си пуснеш фаровете през релета, на отделно захранване - така и така ще преправяш. Разликата има:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Малко да съживя темата понеже доста хора се интересуват за светенето  на късите заедно с дългите светлини. Не са необходими никакви релета. Оригинално на лоста за фаровете е предвидена такава възможност. Просто единия кабел (жълт) се премества на други пин на буксата на превлкючватела. Ето схемата и снимката.

post-18434-0-30848400-1412969262_thumb.j

post-18434-0-91483500-1412969638_thumb.j

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна към последния пост. Ако на НОВОТО място на жълтия кабел вече има кабел (най-често и той е жълт) двата кабела се запояват един към друг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има вариант тези гимнастики да не се наложат.....поне при мене нищо не съм преправял по лостчето и късите светят заедно с дългите (което предвид това, че ксенона на късите не светва веднага на максимум си е задължително спред мен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Зависи от годинта и модела на колата.Ако е била с едносекционни фарове с крушки H4 задължително трябва къси и дълги да се включват поотделно. Явно поради тази причина на превключватела за фаровите има оставено място и за двата случая. Според мен няма смисъл от поставяне на допълнителни релета, защото превключватела е достатъчно изчислен да поема товара на фаровете. А също и както работят къси и дълги заедно захранването минава през два отделни ключа на превключватела,както се вижда от схемата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един волтметър, премери напрежението на клемите на акумулатора, след това премери на крушката на фара колко е. Релетата облекчават ключа и фаровете светват по-силно /при направена инсталация на релетата с дебели кабели/.

Редактирано от Цанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е винаги могат да се направят подобрения. Ако се пуснат до фаровете вместо кабели и релета медни шини с контактори загубите ще са още по малки! ..... :hilezh:  При мен дилемата беше да го направя с най малко преправяне и да е най-близо до оригиналното...но винаги може и още!... :zustimm:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...