buhoveca Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 колеги някои наясно ли е как се прави номера трябвало да се реже от калника интересува ме кое точно се реже това което съм отбелязал с червено на снимката ли http://mehanoveca.snimka.bg/automobiles/marku4.589452.23669441 и буксите били различни как става и там номера моя фар е с 1 крущка Н4 за къси и дълги буксата му е с 4 кабелчета 3 по дебели и 1 по тънко на феислифт фара буксата пак ли е с 4 кабелчета само се реже и се наставя новата букса ли това ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 през 1 седмица има питане за тия фарове. както за а3 така и за а4 ... реже се част от калника, за да може да се закрепи фарът. буксите не че са различни ми едната е правоъгълна, а другата е кръгла. става и с преправяне на твоята букса и силикон. най-добре ако ги взимаш втора употреба да си вземеш и буксите и да си ги прехвърлиш и тях, че има вероятност да ти се поти фара ако не уплътниш добре. ако не си наясно по-добре дай на някой да ти ги сложи, аз лично така бих постъпил. разрови се в търсачката има много теми с точно този въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 става и без рязане на калника си мисля но ако намериш от този модел с лупа и разделен мигач както е на S4 (B5) от 97-99г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 (Редактирано) Тц! Без рязане не става Редактирано 29 Май 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 говоря за този тип фарове (от снимката)с отделен мигач и лупа и защо пак трябва се реже ако не е тайна де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 29 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 а ме интересува също като сега съм с Н4 крушка и после сложа фарове от феислифт като сменя букси сичко после като карам на къси и пусна дългите заедно ли ще светят или като си щтракна дългите късите ще си изгасват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 Не няма да светят , единия вариант е да си смениш и ръчката за фаровете с такава от фейса, другия вариант е преправяне за да светнат заедно както си е оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 29 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 по добре че няма да светят заедно че с ксенон и къси и дълги и то заедно направо ще се стопят кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 29 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 и се пак на Н4 кручката е с 2 нажежаеми жички на първа степен почва да грее едната и да свети искаш да кажеш че на втора степен на ключа тази която свети гасне и почва другата ли според мене на втора степен почват да светят заедно или се бъркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Май 2011 Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 .... или се бъркамЕ тука е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 30 Май 2011 Доклад Share Публикувано 30 Май 2011 Не се сменя лостчето, а единия от кабелите на буксата се мести на друг пин. Правих го преди 2 години. Не помня точно кой беше. Разглоби лостчето, поиграй си да мериш в коя позиция, къде дава контакт и ще разбереш, каква е хавата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 30 Май 2011 Доклад Share Публикувано 30 Май 2011 (Редактирано) аз не че нещо искам да кажа, ама все пак като не знаеш как да го направиш е по-добре да ти го направи някой който знае ... аз лично не обичам да си правя експерименти по колата, специално с тока, че съм виждал как горят тъкмо 2 броя кротичко спрени на паркинг ... ще дадеш минимум 200лв. за фарове, а се циганиш за 20-30 лева да ти ги нагласят ...ПП. Не знам какви са крушките на А4 и как светят, но при мен на А3-ката когато светят дълги и късите остават да работят. Когато сложиш фейса мисля ще трябва да минеш от H4 към H7 или поне това намирам в интернет - на всички пише H7+H7 Редактирано 30 Май 2011 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 30 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2011 няма ли го като вариант смяна на релето та да дава едновременно ток и към късите и към дългите на едната от степените му а на другата да си дава само към късите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 30 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2011 казаха ми че се сменяли местата на крачетата на буксите и повече нищо не се пипа и почвали да светят заедно къси и дълги като пуснеш дългите някои които знае да ми разясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) ne stawa .или се сменя ръчката с цялата инсталация, от нея до фаровете.или се прекарват фаровете през акумулатора.Когато ти казват нещата, гледай, да са от хора, които да са наясно, защото другото са "празни приказки", с това "сменят се крачетата" http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77407&st=0&p=1165019&hl=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83&fromsearch=1entry1165019Ето ти разискана темата.Успеха и хубав ден Не се сменя лостчето, а единия от кабелите на буксата се мести на друг пин. Правих го преди 2 години. Не помня точно кой беше. Разглоби лостчето, поиграй си да мериш в коя позиция, къде дава контакт и ще разбереш, каква е хавата Ще се радваме, да разясниш и да кажеш дали не нагрява ключа на фаровете, защото няма реле няма нищо. И аз ги бях чел някъде тия, ама с мост между две от клемите. говоря за всичко това, вътре в лостчето Редактирано 31 Май 2011 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) кажете кое точно от калника се реже че утре почвам цялата дага под мигача или само долу кадето става 2 пъти по дебело ето на снимката сам направил вариант 1 и вариант 2 означил съм ги с цифри които знае да ми помогне ето снимката http://mehanoveca.snimka.bg/automobiles/marku4.589452.23719450 Редактирано 1 Юни 2011 от buhoveca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Калника се реже елементарно, една малка ножовчица и за 10 минутки става. Никаква драма няма. По-голямата драма е с преправянето на буксите. Желателно е и да си пуснеш фаровете през релета, на отделно захранване - така и така ще преправяш. Разликата има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 (Редактирано) Малко да съживя темата понеже доста хора се интересуват за светенето на късите заедно с дългите светлини. Не са необходими никакви релета. Оригинално на лоста за фаровете е предвидена такава възможност. Просто единия кабел (жълт) се премества на други пин на буксата на превлкючватела. Ето схемата и снимката. Редактирано 10 Октомври 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Само да вметна към последния пост. Ако на НОВОТО място на жълтия кабел вече има кабел (най-често и той е жълт) двата кабела се запояват един към друг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 (Редактирано) Да така е! Или се маха първия кабел ,той не се използва. Редактирано 10 Октомври 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Ами има вариант тези гимнастики да не се наложат.....поне при мене нищо не съм преправял по лостчето и късите светят заедно с дългите (което предвид това, че ксенона на късите не светва веднага на максимум си е задължително спред мен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Зависи от годинта и модела на колата.Ако е била с едносекционни фарове с крушки H4 задължително трябва къси и дълги да се включват поотделно. Явно поради тази причина на превключватела за фаровите има оставено място и за двата случая. Според мен няма смисъл от поставяне на допълнителни релета, защото превключватела е достатъчно изчислен да поема товара на фаровете. А също и както работят къси и дълги заедно захранването минава през два отделни ключа на превключватела,както се вижда от схемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 (Редактирано) Вземи един волтметър, премери напрежението на клемите на акумулатора, след това премери на крушката на фара колко е. Релетата облекчават ключа и фаровете светват по-силно /при направена инсталация на релетата с дебели кабели/. Редактирано 15 Октомври 2014 от Цанчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 (Редактирано) Така е винаги могат да се направят подобрения. Ако се пуснат до фаровете вместо кабели и релета медни шини с контактори загубите ще са още по малки! ..... При мен дилемата беше да го направя с най малко преправяне и да е най-близо до оригиналното...но винаги може и още!... Редактирано 15 Октомври 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване