cvetan83 Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Мисля първо да я покарам и да и спра токовете 15 000 километра (до тук за около месец имам 3000) и тогава да дам пари за нещо по нея вече! Ай ши ти таковам и ламарините! Само нафта и газ! Е тва е истината, колкото повече им обръщащ внимание толкова по глезени стават. Дано се е оправила гадината и да не те дразни сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) Реших да ползвам темата на колегата , понеже имам абсолютно същите симптоми , но на 1.9TDI(AHH). Значи от както застудя, сутрин паля трудно. Понякога стартера върти тегаво друг път- не. Пали от втора максимум трета проба. Подгрева работи в продулжение на 4-5 секунди. Като запали претриса , вдига обороти до към 1200, изпушва голямо кълбо сиво бял дим, след това двигателя си работи равномерно и не пуши. По-късно през деня дали след 3-4 часа или след 8-9 си пали без проблем. Замерих подгревните свещи - варират от 1.4 - 1.6(четох че трябва да са в диапазона 0.5 - 1.5), не знам сега това нормални стойности ли са. Не губи антифриз. Четох в друга подобна тема , за проверка на плюсовата клема на акумулатора(не пишеше защо), но това ме подсети за странно явление при мен на точно тази клема- позеленява където е свързана с акумулатора, чистя я и пак става така, има на едно място малко оголен кабел и той е зеленикав. Помислих, че нещо от течноста за чистачки , която се стича, но май не е от това. Нека ако някой има някакви предложения какъв може да е проблема да сподели , както и дали тези показания на подгревните свещи са ОК. :zustimm:/>p.s. забравих да кажа, че датчика за температурата на антифриза ми е за смяна, купен е , скоро ще го сменям , дали може и той да оказва някакво влияние , върху проблема? Редактирано 13 Декември 2012 от Daniel_Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Някой нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 замери си подгревните свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Замерих подгревните свещи - варират от 1.4 - 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Към колегата audiceco при мен беше така, първото палене беше зорно, а после през деня нямах проблеми - излезна ми хлабав маркуч до резервоара и съответно вечерта пада нафтата и пали трудно. Огледай внимателно свръзки на маркучи, скоби, пукнатини. Сигурен съм че проблема е нищожен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Ще я проверим, благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) Колега отговори и насоки мога да ти дам както аз така и много други колеги колкото искаш - Но най добре е качи я на Ваг - Кома и виж какво ще покаже .Може някой датчик да е дал фира , може да има проблемна дюза (пушенето не е много добър признак - щото и мойта е перфектно настроена и пак си попушва - зависи колко е и смърди ли на неизгоряла нафта) , може да е от хлабав маркуч както колегата каза , може да е от свещи нищо че дават това съпривление важно е дали греят - а това се разбира като я свалиш и и подадеш ток направо от акомулатора и видиш нагледно какво се случва с всяка от тях , може да е от кофти акомулатор и недостатъчен стартов ток и мудно въртене в следствие на лоша връзка, може да е пипано времето колко да греят свещите ,възможно е тръгнал стартер (рядно но факт) - виждал съм го и т.н и т.н .п.п Позеленяването на клемата не е добър знак - това означава че се окислява от нещо - било то от не добър контакт, не достатъчно стегната , и така може да прави лош контакт и от тук нататък сам можеш да се досетиш какво се случва . Можеш да я свалиш почистиш хубаво до метал , и после да я смажеш с техничекки вазелин или течна грес (няма да се загуби проводимостта ) и след това клемата трябва да е добре стегната и пак пробваш . Най добре е отиди при кадърн колега от форума , нз от къде си - за да я закачи прегледа и да се реши проблема веднъж и завинаги ,видях че си от Варна - Ами Ивайло е твоя човек ще помогне и е изклютелно добре запознат с Дизелите на Ваг групата няма да останеш разочарован . Редактирано 15 Декември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Извадих свещите и ги пробвахме една по една като подавахме ток от акумулатор, работят и четирите. Оказа се след замерване , че не стига ток до лулите. Къде може да се крие проблема? Релето се чува как цъка, след подаване на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Аз днес имах проблем, вчера понеже ми умря акумулатора и го свалихме да се зареди.. днес го сложихме запалих без проблем, обаче след 2-3 минути като трябваше да взема 1 момиче и да сложих багажа и колата започна да работи много странно и пушеше синъо и се тресеше мотора обаче седнах тръгнах и след има няма 2 минути колата заспа и никакви проблеми .. ддз що стана така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Здравейте колеги, ако мога и аз да използвам темата за първото палене рано сутрин. И при мен колата като запали първия път през деня , после няма грижи. Колата е А3 1.9ТДИ АХФ , та въпроса ми е нормално ли е когато запаля колата и поработи 5 , 10 минути даже и в движение канал 51 на климатроника да ми показва -2 , -3 а след това се повишава постепенно. На 49 канал температурата винаги е 30 градуса , без значение че навън е -10. След това явно като достигне тези 30 градуса започва да се повишава. Свещите си работят и 4те , проверени са преди зимата, не губи антифриз колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Проблема е открит- изгорял бушон който прекъсва тока към лулите на свещите.А бушона се намира в кутията където е ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Да аз имах проблема с ПД 116 коня мотора и смених "тандем-помпа" или "вакум-помпа" Смених я в Ауди и оттогава нямам дертове но никога не ми е пушила колата. Просто и сутрин и вечер ако колата предстои повече време около 7-10 часа и въртя докато подкачи нафта запали ли после няма проблем докато не простои няма проблеми!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelinch0 Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 моя проблем беше същия ... колата беше ауди а3 1.9 тди ахф мотора 110 коня ... сутрин първото палене беше трудно смисъл такъв въртя около 5-6 секунди да запали ... и след това няма грижа цял ден гасяяя я и пали след 4-върт оборот след това ! но сутрин винаги го правеше тоя номер ... какво ли не сменях ... филтри, датчици,свещи проверявах, акумулатори ... диагностики правихме нищо не излизаше .. и накрая един ден се ядосах и я продадох просто беше ми писнало да ходя по майстори и всеки да вика това смени, другия това смени .. така и не се оправи .. Дано да имаш късмет ти колега и да излезе нещо елементарно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhi Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) И сега аз съм с този проблем,трудно сутришно палене придрожено с облак дим,дори след смяна на гнп и свещи.В Добрич се бръкнах 1300лв без резолтат.В добрич имали някои кадърен сервиз на ауди.Освен Антон. Редактирано 3 Март 2016 от erhi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CAKA Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Здравейте, имах абсолютно 1:1 същия проблем. Оправих го като си смених ТАНДЕМ ПОМПАТА. Вътре в нея има една въртяща се част която се износва и горивото се връща обратно в резервоара. НЕ Я ПРАВЕТЕ няма да стане КУПЕТЕ НОВА Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Хубаво де, това е за ПД моторите. А тези, които сме с роторни помпи? Освен при нас проблема да е съответно във вакуум помпата, в което особена логика не виждам. Аз лично съм виждал сума ти коли на които щуцера на вакуум помпата се клати, но възможно ли е това да е проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) Вакуума не играе роля за паленето, с вървежа може да има проблем от клатещия се щуцер. При роторните помпи почти 100 % лош студен старт е от центровка или помпа за регулиране, често комбинация от двете.Много рядко е от издухан мотор или прекалено износена помпа. При много износена помпа и топла не пали добре. Редактирано 24 Август 2016 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Може и стартер ако върти тегаво сутрин. Трябва все пак да направи поне 300 оборота за да има гориво от екуто. Със засилване на оборотите ги постига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 При студено палене подаването започва много по-рано. При над 70 градуса на антифриза чак подаването започва над 250 оборота. Това ако е 1.9 ПД... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ако е стартер няма ли редовно да пали трудно? Също така и при високи и при ниски температури. Единия колега споменава изпушване след паленето. Това не виждам как става от проблемен стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 При стартер при мен сутрин въртеше тегаво, като загрее палеше от четвърт. При мен всеки път изпушва, но ми е променена таблицата за лесно палене след чипа. Хем, че не съм имал проблем с топло палене, но така исках да пали студена с повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 На 2.06.2011 г. at 20:40, audiceco написа: Ох колко пари съм оставил в тоя сервиз и накрая Иво (Ifidik) ми оправи колата за цял ден кажи речи си игра по колата за смяна на дюза, центровка и смяна на датчик за труд ми взе 60 лева и колата стана супер, за което му благодаря !Много ме е яд, че още в началото не отидох при Иво ама човек се учи докато е жив! Аз го имам същия проблем ... Можеш ли да дадеш малко повече инф. дюзата ли смени и кой датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване