Jump to content

Трудно първо палене сутрин


audiceco

Recommended Posts

Мисля първо да я покарам и да и спра токовете 15 000 километра (до тук за около месец имам 3000) и тогава да дам пари за нещо по нея вече! :rolleyes: Ай ши ти таковам и ламарините! Само нафта и газ! :bia:

Е тва е истината, колкото повече им обръщащ внимание толкова по глезени стават. :bia: Дано се е оправила гадината и да не те дразни сутрин. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Реших да ползвам темата на колегата , понеже имам абсолютно същите симптоми , но на 1.9TDI(AHH). Значи от както застудя, сутрин паля трудно. Понякога стартера върти тегаво друг път- не. Пали от втора максимум трета проба. Подгрева работи в продулжение на 4-5 секунди. Като запали претриса , вдига обороти до към 1200, изпушва голямо кълбо сиво бял дим, след това двигателя си работи равномерно и не пуши. По-късно през деня дали след 3-4 часа или след 8-9 си пали без проблем. Замерих подгревните свещи - варират от 1.4 - 1.6(четох че трябва да са в диапазона 0.5 - 1.5), не знам сега това нормални стойности ли са. Не губи антифриз. Четох в друга подобна тема , за проверка на плюсовата клема на акумулатора(не пишеше защо), но това ме подсети за странно явление при мен на точно тази клема- позеленява където е свързана с акумулатора, чистя я и пак става така, има на едно място малко оголен кабел и той е зеленикав. Помислих, че нещо от течноста за чистачки , която се стича, но май не е от това. Нека ако някой има някакви предложения какъв може да е проблема да сподели , както и дали тези показания на подгревните свещи са ОК. :zustimm:/>

p.s. забравих да кажа, че датчика за температурата на антифриза ми е за смяна, купен е , скоро ще го сменям , дали може и той да оказва някакво влияние , върху проблема?

Редактирано от Daniel_Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата audiceco при мен беше така, първото палене беше зорно, а после през деня нямах проблеми - излезна ми хлабав маркуч до резервоара и съответно вечерта пада нафтата и пали трудно. Огледай внимателно свръзки на маркучи, скоби, пукнатини. Сигурен съм че проблема е нищожен. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отговори и насоки мога да ти дам както аз така и много други колеги колкото искаш - Но най добре е качи я на Ваг - Кома и виж какво ще покаже .

Може някой датчик да е дал фира , може да има проблемна дюза (пушенето не е много добър признак - щото и мойта е перфектно настроена и пак си попушва - зависи колко е и смърди ли на неизгоряла нафта) , може да е от хлабав маркуч както колегата каза , може да е от свещи нищо че дават това съпривление важно е дали греят - а това се разбира като я свалиш и и подадеш ток направо от акомулатора и видиш нагледно какво се случва с всяка от тях , може да е от кофти акомулатор и недостатъчен стартов ток и мудно въртене в следствие на лоша връзка, може да е пипано времето колко да греят свещите ,възможно е тръгнал стартер (рядно но факт) - виждал съм го и т.н и т.н .

п.п Позеленяването на клемата не е добър знак - това означава че се окислява от нещо - било то от не добър контакт, не достатъчно стегната , и така може да прави лош контакт и от тук нататък сам можеш да се досетиш какво се случва . Можеш да я свалиш почистиш хубаво до метал , и после да я смажеш с техничекки вазелин или течна грес (няма да се загуби проводимостта ) и след това клемата трябва да е добре стегната и пак пробваш .

Най добре е отиди при кадърн колега от форума , нз от къде си - за да я закачи прегледа и да се реши проблема веднъж и завинаги ,видях че си от Варна - Ами Ивайло е твоя човек ще помогне и е изклютелно добре запознат с Дизелите на Ваг групата няма да останеш разочарован .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих свещите и ги пробвахме една по една като подавахме ток от акумулатор, работят и четирите. Оказа се след замерване , че не стига ток до лулите. Къде може да се крие проблема? Релето се чува как цъка, след подаване на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес имах проблем, вчера понеже ми умря акумулатора и го свалихме да се зареди.. днес го сложихме запалих без проблем, обаче след 2-3 минути като трябваше да взема 1 момиче и да сложих багажа и колата започна да работи много странно и пушеше синъо и се тресеше мотора обаче седнах тръгнах и след има няма 2 минути колата заспа и никакви проблеми .. ддз що стана така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, ако мога и аз да използвам темата за първото палене рано сутрин. И при мен колата като запали първия път през деня , после няма грижи. Колата е А3 1.9ТДИ АХФ , та въпроса ми е нормално ли е когато запаля колата и поработи 5 , 10 минути даже и в движение канал 51 на климатроника да ми показва -2 , -3 а след това се повишава постепенно. На 49 канал температурата винаги е 30 градуса , без значение че навън е -10. След това явно като достигне тези 30 градуса започва да се повишава. Свещите си работят и 4те , проверени са преди зимата, не губи антифриз колата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е открит- изгорял бушон който прекъсва тока към лулите на свещите.А бушона се намира в кутията където е ЕКУ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз имах проблема с ПД 116 коня мотора и смених "тандем-помпа" или "вакум-помпа" Смених я в Ауди и оттогава нямам дертове ;) но никога не ми е пушила колата. Просто и сутрин и вечер ако колата предстои повече време около 7-10 часа и въртя докато подкачи нафта ;) запали ли после няма проблем докато не простои няма проблеми!!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя проблем беше същия ... колата беше ауди а3 1.9 тди ахф мотора 110 коня ... сутрин първото палене беше трудно смисъл такъв въртя около 5-6 секунди да запали ... и след това няма грижа цял ден гасяяя я и пали след 4-върт оборот след това ! но сутрин винаги го правеше тоя номер ... какво ли не сменях ... филтри, датчици,свещи проверявах, акумулатори ... диагностики правихме нищо не излизаше .. и накрая един ден се ядосах и я продадох просто беше ми писнало да ходя по майстори и всеки да вика това смени, другия това смени .. така и не се оправи .. :) Дано да имаш късмет ти колега и да излезе нещо елементарно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

И сега аз съм с този проблем,трудно сутришно палене придрожено с облак дим,дори след смяна на гнп и свещи.В Добрич се бръкнах 1300лв без резолтат.

В добрич имали някои кадърен сервиз на ауди.Освен Антон.

Редактирано от erhi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, имах абсолютно 1:1 същия проблем. Оправих го като си смених ТАНДЕМ ПОМПАТА. Вътре в нея има една въртяща се част която се износва и горивото се връща обратно в резервоара. НЕ Я ПРАВЕТЕ няма да стане КУПЕТЕ НОВА

 

Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де, това е за ПД моторите. А тези, които сме с роторни помпи? Освен при нас проблема да е съответно във вакуум помпата, в което особена логика не виждам. Аз лично съм виждал сума ти коли на които щуцера на вакуум помпата се клати, но възможно ли е това да е проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуума не играе роля за паленето, с вървежа може да има проблем от клатещия се щуцер. При роторните помпи почти 100 % лош студен старт е от центровка или помпа за регулиране, често комбинация от двете.Много рядко е от издухан мотор или прекалено износена помпа. При много износена помпа и топла не пали добре.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и стартер ако върти тегаво сутрин. Трябва все пак да направи поне 300 оборота за да има гориво от екуто. Със засилване на оборотите ги постига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студено палене подаването започва много по-рано. При над 70 градуса на антифриза чак подаването започва над 250 оборота. Това ако е 1.9 ПД...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е стартер няма ли редовно да пали трудно? Също така и при високи и при ниски температури. Единия колега споменава изпушване след паленето. Това не виждам как става от проблемен стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При стартер при мен сутрин въртеше тегаво, като загрее палеше от четвърт. При мен всеки път изпушва, но ми е променена таблицата за лесно палене след чипа. Хем,  че не съм имал проблем с топло палене, но така исках да пали студена с повече гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
На 2.06.2011 г. at 20:40, audiceco написа:

Ох колко пари съм оставил в тоя сервиз :bia: и накрая Иво (Ifidik) ми оправи колата за цял ден кажи речи си игра по колата за смяна на дюза, центровка и смяна на датчик за труд ми взе 60 лева :zustimm: и колата стана супер, за което му благодаря :rolleyes: !Много ме е яд, че още в началото не отидох при Иво :bia: ама човек се учи докато е жив!

Аз го имам същия проблем ... Можеш ли да дадеш малко повече инф. дюзата ли смени и кой датчик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...