Jump to content

ХАДО или УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР


Recommended Posts

Виждал съм клип в който един си летеше между блоковете. Дори ходи на луната. Какво особено намираш в рекламен клип, платен и режисиран за рееклама? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тва Металтек-1 май е нещо по-специално :bia: Слага се във всичко (резервоар, двигател скоростна кутия и общо взето във всички с-ми), защото всъщност не е добавка, а концептуално различно... Просто използва течността (било дизел, бензин или масло) за да се разнесе до механичните повърхности, където се бондва с метала :birthday:

Всички добавки са на този принцип. Аз мога да коментирам клипа - в съвременен двигател никъде няма триене на метал в метал (както в клипа).... с малки изключения - разпределителен вал/повдигачи и клапан/водач. На останалите места маслото влиза под налягане между две метални повърхности и не им дава да се трият и износват.

Когато е конструиран двигателя е сметнато какво масло, къде и с какво налягане трябва да има. Използването на по-добро масло или добавка няма как да направи нещо за износването.

..... може би за 2.5ТДИ има смисъл използването на добавки :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гризли@ Т.е., твоето мнение е, че няма такова нещо, като "действаща добавка" от какъвто и да било вид? Добавките са за слабите умове и лековерните души. Или греша?

Не се заяждам. Наистина искам да разбера, има ли смисъл от добавки в маслото. Знам, от опит, че има смисъл при евентуална авария (оставане без масло). Но дали има смисъл за почистване на с-мата, за облекчаване на турбото и др...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, смятам че популярните добавки съдържат масло с ... нищо. Почти. Е, Лики Моли сипва MoS2 и маслото става черно още като ново но няма доказан ефект.

На маслената магистрала има и един филтър който най-вероятно ще обере частиците на добавката преди да е подействала. Освен това за да има нещо което ще проникне в метал трябва налягане и температура. Няколко стотин градуса. В двигателя няма такива условия.

Не че и аз едно време не си купих Novo Slick 2000 но тогава си мислех че с нея Ладата ще стане Ауди. :bia:

Лелеее, колко пари дадох за тоя боклук. :birthday:

Между другото тоя номер с източеното масло го пробутват всички подобни фирми. Факта е че и без добавка двигател може да работи без масло известно време. Сценични ефекти така да е каже.

Ако искаш сериозно да провериш за файда от такива добавки намери сайт в който да има лабораторни изследвания от независими такива. Или поне много отзиви на доволни клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек, тия неща, дето ги раправят ползващите наляво-надясно, как "работата става по-равномерна, как тракането и шумовете намалявали с 50-60%, как колата тръгвала" и тем подобни са самовнушения или само се правят, че не са се прецакали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са самовнушения. Ефектът е поразителен. Но ако двигателя е наред и маслото се сменя редовно с хубаво, тогава на помощ идва самовнушението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички които си купиха магнити 3-6 месеца ми надуха главата колко е ефикасно и как им е паднал разхода с нам колко си %. После някак се оказа че файда няма.

ВИЖ с какви хитрини се продава това вълшебно пюре. Странно защо въпреки невероятните му възможности може да си го купиш в Чехия и България.

Как го коментират чехите.

Описание на продукта. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния кораб на която бях се задвижва с газтурбини Ролс-Ройс, идваха от завода и препоръчаха добавка за скъпото редукторно масло, която се ползва там.След добавянето изчезнаха необяснимите вибрации, които моряха народа технически.Идея си нямам що за химия е тва, но беше нещо на Мобил(маслото е същото).С добавката живота на маслото се удължавала(според ройсните спецове) с около 30% във ремето, коато си е доста сериозна цифра, предвид масивното количество и цена на мазилото.Освен маслото, нещата били добре и за механиката, сега не стана ясно кой е водещия мотив, но фактите бяха такива.Жалко че не успях да отлея едно павурче за къщи:bia:.

И все пак не бих си сипал добавки от кол и въже.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак не бих си сипал добавки от кол и въже.

Това ми е питането. Кои добавки не са "от кол и въже"?

Има ли маркови, доказани продукти или всичко е смех?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е...........

Лично аз си гледам от моята си корабна камбанария, тук се вземат регулярно проби от маслата по важните машинарии и се пращат в лаборатория.При открит проблем същия се разследва и ако е в смазочния флуид често се препоръчват добавки, най-вече с цел пестене от смяната на лъзгоча, като почти винаги има осезаем ефект.За автомобилизма нямам идея, там нещата са куче влачи- диря няма.Само влез в една средностатистическа бензиностанция и погледни по рафтовете що за добавки, подобрители и "турбозатори":bia: от всякъв вид, сорт, предназначение и марка се предлагат, как да реши човек кое какво е и дали върши работа?

По-добре редовна смяна на маслото, отколкото добавки, лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Да раздвижа темата малко. 

Дайте някакви актуални отзиви за двете добавки, като основно ме интересува XADO.

Гледам, че са увеличили продуктовата гама за последните 5 години, вдигнали са цените, станали са по-популярни по света. 

Има ли смисъл от такава добавка, и важи ли приказката "от опит, глава не боли" при XADO? 
В подписа ми съм написал с кой двигател съм. Слави се с разхода на масло и други типични проблеми. Чудя се дали да не пробвам с присадката им за бензинови двигатели, както и добавката за хидравлика. Та ако някой е опитвал преди мен, нека каже мнение. Ако не аз ще пиша в бъдеще за резултати.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ти е скучно и имаш излишни пари за трошене?

 

Темата ми се струва изчерпана още 2011г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обоснови се ти. ТИ искаш да се набуташ. Аз съм приключил отдавна писането по темата.

Намери ЕДНО независимо изследване в което някой доказва лабораторно за ползата от ЕДИН техен продукт. Недвусмислено.

Са, ако ми отпуснеш бюджет ще ти направя проучване / изследване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си приключил ти с темата е едно, но това не значи, че тема е приключила. Ако нямаш да казваш нещо смислено и градивно по темата, може да не пишеш. Изследване не съм намерил, за това питам пробвалите. Щом имаш негативни наблюдения над добавките, напиши какви са били те, или какво те кара да мислиш така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюденията са, че на насран мотор няма как една тубичка с нещо магическо вътре да го оправи. Освен да спечеш някой сегмент и да стане още по-зле от към горене на масло.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Винаги съм се чудил за тези добавки в маслото, за които рекламират, че създават някакво покритие върху металните (стоманени и чугунени) повърхности. Добре де, дори и хипотетично да приемем, че наистина успеят да се свържат с метала тези нано частици. Това не значи ли, че всички метални маслени пътища също ще бъдат стеснени/запушени от това ново покритие? Щото, когато намалиш дебита на масло към турбото, или отнемеш полезния луфт в него, пътя до окотване на котката е много кратък? Поправете ме, ако бъркам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва са супер секретни разработки с хитри наночастици, които не се свързват къде и да е, а само там където има проблем. И то само до отстраняването му. След това натрупването спира. Както при възстановяващите пасти за зъби и регенериращите шампоани за коса.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против добавките, сигурно има такива с разни POE съдържание и други глезотийки, което подобрява качествата на маслото, което си е изгубило част от качествата след 2000 км. Ама това звучи логично. Аз, като прост прагматик, искам да видя поне техническата логика на нещата, за да им се доверя. В случая с нано-частиците, не я виждам. То не бяха разни нано диаманти и графени, разбити до атом (ще кажеш че, като разбиеш така ще се получи нещо по-различно от прост молив), то не бяха свръх секретни руски разработки, използвани в сибирската степ! Няма ли поне един адекватен тест или обяснение, което да не е реклама, за да разбера логиката на тази чудесия? Или поне да се каже "Ей, тази добавка работи добре за тези и тези двигатели, защото там има еди какви си хлабини и допуски! За други двигатели, не използвайте, защото обират луфта и чупят двигателя/турбото!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на добавки за масло, от години използвам QMI SX 6000 - предполагам подобрена версия на Novo Slick 2000. Ползвам го в мои и автомбили на познати и продължавам, защото аз виждам реална полза от добавката.

Пример 1: Шумен и течащ мерцедесов 2.0i мотор, утихна и спря теч след добавката.

Пример 2: Разхода на масло при смяна на 10000км на 2.0TDI мотор на ауди, с пробег от 250000км е 0.5л, не пуши и държи еднаква компресия при всички цилиндри.

Пример 3: Разхода на масло на бензинов 8 цилиндров мотор на над 300000км намаля от 3 литра на 10000км, на около 1 литър и мотора работи прекрасно, без изтропване на повдигачи и на под -20С. 

Познати около мен, които сипаха добавката след моя препоръка също ми върнаха положителен фийдбек. Защо Гризли не се е изкефил не знам, но може би дейтвително е очаквал след добавката да отвори капака и да види присаден 1.8Т. ;) Относно лабораторни тестове, ето някои: http://www.qmisx6000.com/index.php?content=tst 

 

По отношение на добавки за гориво, позлвах дълго време Bardahl (карам с тяхни масла), Xenum и Liqui Molly. Вероятно с тях имаше елемент на самонавиване, че бачкат, докато не реших да тествам тази на QMI. При същия 8 цилиндров двигател (който е с ГИ и работи на бензин до 5 мин), за 1 седмица след сипването, паленето стана коренно различно и равномерната работа на мотора започва веднага, а си мислих, че предишните добавки бяха изчистили дюзите.

 

Та, аз съм си намерил продуктите за коли. Вярно скъпи са, ма има за к'во. Не са много разпространени, но фактът, че се предлагат и в официалния сайт на Toyota, мисля че също говори за продукта! http://toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/ 

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/12/2011 at 8:02 PM, auubau said:

........Последните 300 000 км при всяка смяна или през смяна на масло човека слага от руското Римет. Разхода на масло скоро започнал да става забележим - под 0.5 л. на смяна. Не знам дали това руското има накакъв ефект(дори и да няма не е навредило) или по принцип мотора е доста здрав, но човека казва, че е много доволн от това нещо. Покрай него и аз реших да натикам такова в скоростната ми кутия поради дразнещ шум. Ефекта е намаляване на шума на около 30-50%(мое субективно мнение) и по-лесно включване на предавките. За протокола ще спомена, че няколко месеца преди да налея тая руска щуротия...

Руската добавка е продукт на конверсията, единствената на пазара 1:1 с военната разработка . Ползва се от руснаците още през 70-те  и с превантивна цел. Примерно, в зависимост от външната температура вертолет Ми-24 е имал възможност за безпроблемна работа от 15 до 45 мин. при изтекло масло от редуктора. . За да си му представите натоварването , то едни 10-12000 оборота на двигателите, трябва да се трансформират в около 200 об на винта. Технологията е уникална за времето си и спасява не една Т-55 и Т-72., както ДВГ, така и скоростни кутии. Останалото на пазара е маркетингов буламач в шарена опаковка....няма да забравя, какво ми каза един от разработчиците на Римет: алтернатива на основния ремонт няма.

така, че ползвайте те го превантивно на любимия ви нов внос, а не като видите синьо/черното змийче в огледалото или чукането под капака ви пречи да слушате музика. Така преди време, Вентото си го продадох на 450к км и пича си го търкаля още 5 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...