Jump to content

Загряване на двигателя до 100 градуса


snowboard

Recommended Posts

Здравейте, колеги

Появи се лек проблем с моята А3-ка.

Вчера се завърнах от едно дълго пътешествие из Европа с колата.

За около 5500 километра нямах никакви проблеми докато към края забелязах нещо тревожно.

Като спрях на на хърватската граница температурата на двигателя за много кратко време стигна до 100 градуса и малко отгоре.

Колата беше на място с работещ двигател за около 5 мин. докато изчаквах пред мен паспортната проверка на един автомобил.

След като потеглих двигателя се охлади бързо и закова на 90 градуса.

И така това нещо се повтори още веднъж и на нашата граница. При спрял на място автомобил температурата скача до над 100 градуса и като потегля се охлажда.

Някой може ли да даде съвет и да ме напъти какво трябва да се погледне защото не съм много навътре с автомобилите :bdaysmile:

Предполагам, че термостата може да е причината, но може и да не съм в грешка ..

Забравих да уточня,

колата е А3 1,8Т бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих препоръчал проверка и ако се наложе смяна на термостат и проверка работата на вентилаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам нищо нередно в това, нормално е пир дълъг преход и като спреш и работи на място да загрее просто защото не се обдухва от вятъра при движение. И докато термостата отвори да е малко по височка температурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен е термостат или перките отпред. Виж дали на диагностика ще излезе нещо, но до 100 градуса принципно не е фатално, вече 110-120 е зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е нормално да минава 90 градуса ! Най-добре да се провери датчика който е за перките и самите перки и ако са на ред да се смени термостата! На ваг ком на жената А3ката 1.8 АГН показва 2 температури едната варира от 90 до 97 градуса а другата е между 55 и 65 :bdaysmile: съответно перките включват когато първата температура достигне 97 градуса в същото време уреда на таблото си показва 90. Имам съмнения че термостата е тръгнал да си ходи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 100 градуса би трябвало да се включи високата скорост на вентилаторите, дори и да е изгасен двигателя.

на моята Б4 при 95 включва първа степен, при 100 - втората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега нищо тревожно само гледай след като е караш на по високи обороти по магистралите или в града да не гасиш двигателя веднага след като спреш. Остави го да поработи малко на ниски обороти и няма да имаш вече проблем :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...