snowboard Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Здравейте, колегиПояви се лек проблем с моята А3-ка.Вчера се завърнах от едно дълго пътешествие из Европа с колата.За около 5500 километра нямах никакви проблеми докато към края забелязах нещо тревожно.Като спрях на на хърватската граница температурата на двигателя за много кратко време стигна до 100 градуса и малко отгоре.Колата беше на място с работещ двигател за около 5 мин. докато изчаквах пред мен паспортната проверка на един автомобил.След като потеглих двигателя се охлади бързо и закова на 90 градуса.И така това нещо се повтори още веднъж и на нашата граница. При спрял на място автомобил температурата скача до над 100 градуса и като потегля се охлажда.Някой може ли да даде съвет и да ме напъти какво трябва да се погледне защото не съм много навътре с автомобилите Предполагам, че термостата може да е причината, но може и да не съм в грешка ..Забравих да уточня,колата е А3 1,8Т бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Аз бих препоръчал проверка и ако се наложе смяна на термостат и проверка работата на вентилаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Погледни да не би радиатора да се е наблъскал с мухички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Аз не виждам нищо нередно в това, нормално е пир дълъг преход и като спреш и работи на място да загрее просто защото не се обдухва от вятъра при движение. И докато термостата отвори да е малко по височка температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 не може да е толкова муден термостата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 и според мен е термостат или перките отпред. Виж дали на диагностика ще излезе нещо, но до 100 градуса принципно не е фатално, вече 110-120 е зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Изобщо не е нормално да минава 90 градуса ! Най-добре да се провери датчика който е за перките и самите перки и ако са на ред да се смени термостата! На ваг ком на жената А3ката 1.8 АГН показва 2 температури едната варира от 90 до 97 градуса а другата е между 55 и 65 съответно перките включват когато първата температура достигне 97 градуса в същото време уреда на таблото си показва 90. Имам съмнения че термостата е тръгнал да си ходи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Сещам се единствено да те посъветвам да си видиш нивото на антифирза да не е загубила. Най-простото нещо е и трябва да се почне оттам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 При 100 градуса би трябвало да се включи високата скорост на вентилаторите, дори и да е изгасен двигателя.на моята Б4 при 95 включва първа степен, при 100 - втората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veso_profa Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 колега нищо тревожно само гледай след като е караш на по високи обороти по магистралите или в града да не гасиш двигателя веднага след като спреш. Остави го да поработи малко на ниски обороти и няма да имаш вече проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts