jimi Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 ....Ти с чугун на някоя известна фирма ли беше, или чайна мейд?ПП. Честит рожден ден, да си жив и здрав и проекта за нова бегачка да се реализира скоро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 (Редактирано) ето това което те интересуваше,днес ми го донесоха,нямах много време и му щракнах няколко снимки в движение....не стига че се е спукал ами се е изметнал здраво,фланците межежду първи и втори цилиндър направо са се допрели ....иначе събра точно 300мл.водичка. Виждал съм сериозно сцепени колектори и на не турбо коли, с годините и циклите загряване изстиване чугуняка се обезвъглеродява и следва пукане....А да,видях на живо нещата ,които изработва Драго....евала,личи си,че си му идва отвътре на човека , най-накрая и ти ще имаш нещо свястно по колата! Редактирано 7 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Мерси Кълка, знаех си че не си съвсем безполезен.А едно птиченце ми каза, че си си харесал моята турбина и си щел да си поръчваш същата, Ебати копирача, вече ще крия като си купувам нещо.Понеже пак ме фанаха лудите от чакане реших да "низна" кулера на колата. Пазех си стойката от предния път като слагах кулер така, че нямаше никакви ядове.Това са снимки предния път като слагах кулер за да добиете представа как стои:Само 3 см не са на решетката. Горе долу бива.А и съжалявам, че както е модно напоследък не съм снимал предния кулер сложен от 6 километра в кола караща с 150. Ма реших, че все пак някой да постне снимка дето се вижда нещо друго освен некви решетки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Баси лелката плагиат-портаджийка си!Кажи си сега как след три години четене по всички форуми на планетата и упяване за некви GT-та,тъкмо да си избереш турбинка GT........ и си купи накрая IHI-то дето си бях харесал в и-бей,при това от същата обява дето ти показах!? Брао баце,купи ми го под носа... та заради тебе сега ще се изтръскам и 50паунда отгоре.......голям си педро! Ама нищо де те за кво са приятелите! виж днес кво почнах да си дялкам: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Готино изглежда ама това железо от което правиш фланците ми се види много тънко. Колко беше само 5 см ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 еее бтате при теб си има място, а и кулера е по-малък.. моя е директно хванат в гредата на бронята => сваляш бронята, слиза с кулера А ти викаш от няма какво да правиш си "мушнал" кулера.. а аз в деня преди събора до 22:00 сглобявах Що се получи така - дълга история, ама нищо де.. опитвам лошите спомени да не ги пазя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Еми чакам си реда да ми направят колектор. Времето почти е спряло.За мястото е така, при мене може и без флекс да се мине. Поне ще има едно място дето няма да го позлвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 (Редактирано) Калине, кажи че тая шина е повече от сТ. 45 и е поне х12 молим ти се!!!едит:Много се извинявам че драскам в на шпека темата ... Евала иначе за смелото начинание и за това че не ти дреме много за плюнките по твой адрес Готино изглежда ама това железо от което правиш фланците ми се види много тънко. Колко беше само 5 см ли ? Оставя си мЕсто за портване бе шматка А някой беше казал че размера немал значение Редактирано 12 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Споко ве ние само се подкачаме с бацката.Иначе това е 200% черно железо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Я на какво попаднах днес: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Споко ве ние само се подкачаме с бацката.Иначе това е 200% черно железо.Знам бе Да е черно да е черно е колко да е черно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Да е черно да е черно е колко да е черно черно и много ръждиво....а и неръждавейката не е хубава като чрното...тцъ! Баце къв е тоя копчалък с тея кабеля,тва за газовата ли е нещо... Ай честито,дай да замеря смесите на пасата,че на 290-300 нещо глъхне.... Утре като закусиш,право до Япония за ремонтен комплект,следобеда да сглабям! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 (Редактирано) Когато дойде,не е зор. Ей го моя блоу-оф разглобен,готино е че е регулируем,можеш да го нагласиш съвсем точно,хем да се отваря от вакума на ПХ хем да не претриса като превклюваш. Трампих го за моя от ТТ който за сток си е екстра,ама за над 1бар не става. Малката клапичка на буталото със ситната пружинка е затова когато дръпне буталото нагоре от вакума,да не смуче въздух след дебитомера,а иначе налягане си излиза,е малко съскам като камион,ама някой ден ще го преправя на рециркулационен.иначе е дошъл от тук:http://www.maxicarracing.it/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=13 Редактирано 22 Юли 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Да ве и аз искам регулируем ама нещо не виждам. От forge само това аресах:forge FMCL007PАМа за регулиране ми трябва това:Valve Spring Tuning KitДемек слагам пружинка и после почвам да нагласям финно с пластинките. Яко занимавка изглежда. Ще разгледам кфото си дал и най много да свия твоя.:hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Ето една много хубава темичка за ихитата:IHI Turbos - Specs and FAQАко някой все още следи темата с друга цел освен да си предложи турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 прегледах първа страница и... нищо което до момента да не съм чел баси толкоз ли е трудно да се намери читава компресорна карта за това ХИХИ? Дори не съм "нагъл" да се опитвам да намеря турбинна карта.. как може да са толкоз потайни? това да не са някакви нови "космически" технологии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Познал си: the VF34/35 was designed between Subaru and IHI as the Homologated turbo for the group N/PWRC cars, and has been designed to run optimally with a 34mm restrictor. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Иначе компресорна карта нема. Най близкото е това: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Добре де.. на какво налягане се карат тези ХИХИ-та.. много крива карта за високо налягане. 1.5 бара ми се струва абсолютния максимум на който трябва да се кара това чудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Не е ясно, няма компресорна карта за тая турбина. Пържат ги до 2 бара. А сейфтито е до 1.5 бара. Примерно: 382.8bhp from a VF35 SimtekApexi avcr @ 1.5 Bar AB88 FMIC + Forge DV550cc injectors, fuel lab FPR, para' fuel rails, walbro fuel pump. Full decat inc tubular manifold etc. Apexi power intake. По горе съм написал защо няма компресорна карта на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 само че в този пост моторетката не е ли 2.5 боксер?когато имаш обем не е толкова тегаво да извадиш мощност и при по-ниско налягане, ама ако си малолитражка като нас си трябва яко духане Шпек ти чети ли внимателно тази тема?Виж че май не ми се е сторило само на мен че wastegate-а е смотан на това ХИХИ.. взе ли мерки вече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Обема е 2.0 литра.Да стигна гейт-а да ми е проблема. Има време, ще се разбере кое не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Другите железарии напредват ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Още не. Пък и аз не бързам. Започнах да оглеждам офертите за к04. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Не е ясно, няма компресорна карта за тая турбина. Пържат ги до 2 бара. А сейфтито е до 1.5 бара.IHI на 2 бара........ебааах го да го еба Предполагам става въпрос за турбо от WRC автомобил с цена 7-8000 евро А как става фокуса от 2 литра мотор надут с 1.5 бара да се изкарат 383 коня с турбо което със зор прави 350, ей това пък вече хабер си нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts