Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

....

Ти с чугун на някоя известна фирма ли беше, или чайна мейд?

ПП. Честит рожден ден, да си жив и здрав и проекта за нова бегачка да се реализира скоро! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това което те интересуваше,днес ми го донесоха,нямах много време и му щракнах няколко снимки в движение....не стига че се е спукал ами се е изметнал здраво,фланците межежду първи и втори цилиндър направо са се допрели ....иначе събра точно 300мл.водичка. Виждал съм сериозно сцепени колектори и на не турбо коли, с годините и циклите загряване изстиване чугуняка се обезвъглеродява и следва пукане....

А да,видях на живо нещата ,които изработва Драго....евала,личи си,че си му идва отвътре на човека , най-накрая и ти ще имаш нещо свястно по колата!

024171820.jpg?r=0

024171823.jpg?r=0

024171824.jpg?r=0

024171825.jpg?r=0

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Кълка, знаех си че не си съвсем безполезен.:zustimm::2gunsfiring_v1::hilezh:

А едно птиченце ми каза, че си си харесал моята турбина и си щел да си поръчваш същата, Ебати копирача, вече ще крия като си купувам нещо.:respekt::):magic:

Понеже пак ме фанаха лудите от чакане реших да "низна" кулера на колата. Пазех си стойката от предния път като слагах кулер така, че нямаше никакви ядове.

11072011921.jpg

11072011920.jpg

11072011919.jpg

11072011918.jpg

Това са снимки предния път като слагах кулер за да добиете представа как стои:

101tl.jpg

151sa.jpg

Само 3 см не са на решетката. Горе долу бива.

А и съжалявам, че както е модно напоследък не съм снимал предния кулер сложен от 6 километра в кола караща с 150. Ма реших, че все пак някой да постне снимка дето се вижда нещо друго освен некви решетки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси лелката плагиат-портаджийка си!

Кажи си сега как след три години четене по всички форуми на планетата и упяване за некви GT-та,тъкмо да си избереш турбинка GT........ и си купи накрая IHI-то дето си бях харесал в и-бей,при това от същата обява дето ти показах!? Брао баце,купи ми го под носа... та заради тебе сега ще се изтръскам и 50паунда отгоре.......голям си педро! :hilezh: Ама нищо де те за кво са приятелите! :dance:

виж днес кво почнах да си дялкам:

024212682.jpg?r=0

024212665.jpg?r=0

024212685.jpg?r=0

024212691.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее бтате при теб си има място, а и кулера е по-малък.. моя е директно хванат в гредата на бронята => сваляш бронята, слиза с кулера :flehan:

А ти викаш от няма какво да правиш си "мушнал" кулера.. а аз в деня преди събора до 22:00 сглобявах :hilezh: Що се получи така - дълга история, ама нищо де.. опитвам лошите спомени да не ги пазя :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми чакам си реда да ми направят колектор. Времето почти е спряло.

За мястото е така, при мене може и без флекс да се мине. Поне ще има едно място дето няма да го позлвам.:hilezh::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калине, кажи че тая шина е повече от сТ. 45 и е поне х12 молим ти се!!!

едит:

Много се извинявам че драскам в на шпека темата ...

Евала иначе за смелото начинание и за това че не ти дреме много за плюнките по твой адрес :hilezh:

Готино изглежда ама това железо от което правиш фланците ми се види много тънко. Колко беше само 5 см ли ? :gruebel::lol::hilezh::lol:

Оставя си мЕсто за портване бе шматка :dance:

А някой беше казал че размера немал значение :flehan:

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е черно да е черно е колко да е черно :hilezh:

черно и много ръждиво....а и неръждавейката не е хубава като чрното...тцъ! :gruebel:

Баце къв е тоя копчалък с тея кабеля,тва за газовата ли е нещо... :hilezh: Ай честито,дай да замеря смесите на пасата,че на 290-300 нещо глъхне.... :hilezh:

Утре като закусиш,право до Япония за ремонтен комплект,следобеда да сглабям!

024226904.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато дойде,не е зор. Ей го моя блоу-оф разглобен,готино е че е регулируем,можеш да го нагласиш съвсем точно,хем да се отваря от вакума на ПХ хем да не претриса като превклюваш. Трампих го за моя от ТТ който за сток си е екстра,ама за над 1бар не става. Малката клапичка на буталото със ситната пружинка е затова когато дръпне буталото нагоре от вакума,да не смуче въздух след дебитомера,а иначе налягане си излиза,е малко съскам като камион,ама някой ден ще го преправя на рециркулационен.

024247756.jpg?r=0

024247757.jpg?r=0

иначе е дошъл от тук:

http://www.maxicarracing.it/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=13

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве и аз искам регулируем ама нещо не виждам. От forge само това аресах:

forge FMCL007P

АМа за регулиране ми трябва това:

Valve Spring Tuning Kit

Демек слагам пружинка и после почвам да нагласям финно с пластинките. Яко занимавка изглежда. Ще разгледам кфото си дал и най много да свия твоя.:hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една много хубава темичка за ихитата:

IHI Turbos - Specs and FAQ

Ако някой все още следи темата с друга цел освен да си предложи турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледах първа страница и... нищо което до момента да не съм чел :wub:

баси толкоз ли е трудно да се намери читава компресорна карта за това ХИХИ? Дори не съм "нагъл" да се опитвам да намеря турбинна карта.. как може да са толкоз потайни? това да не са някакви нови "космически" технологии?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де.. на какво налягане се карат тези ХИХИ-та.. много крива карта за високо налягане. 1.5 бара ми се струва абсолютния максимум на който трябва да се кара това чудо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ясно, няма компресорна карта за тая турбина. Пържат ги до 2 бара. А сейфтито е до 1.5 бара. Примерно:

382.8bhp from a VF35 <_<

Simtek

Apexi avcr @ 1.5 Bar

AB88 FMIC + Forge DV

550cc injectors, fuel lab FPR, para' fuel rails, walbro fuel pump.

Full decat inc tubular manifold etc.

Apexi power intake.

По горе съм написал защо няма компресорна карта на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само че в този пост моторетката не е ли 2.5 боксер?

когато имаш обем не е толкова тегаво да извадиш мощност и при по-ниско налягане, ама ако си малолитражка като нас си трябва яко духане <_<

Шпек ти чети ли внимателно тази тема?

Виж че май не ми се е сторило само на мен че wastegate-а е смотан на това ХИХИ.. взе ли мерки вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ясно, няма компресорна карта за тая турбина. Пържат ги до 2 бара. А сейфтито е до 1.5 бара.

IHI на 2 бара........ебааах го да го еба :D Предполагам става въпрос за турбо от WRC автомобил с цена 7-8000 евро :lol: А как става фокуса от 2 литра мотор надут с 1.5 бара да се изкарат 383 коня с турбо което със зор прави 350, ей това пък вече хабер си нямам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...