jimi Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Добре си решил за Драго, ще я направи добре....стига да я почне де Все пак аз бих я изнасилил максимално тая турбина, няма какво да я жалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Ше я почне, къде ще ходи.:zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Интересна темичк а, ще я следя с интерес - успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Не виждам какъв е смисъл да се купува такава турбина за ~800лв. при положение, че за още 500-600лв. може да си вземе Чисто Нова турбина Т3/Т25 фланец, за която има готови чугунени колектори с Т3/Т2 фланци за по 300лв, има китове за рециклиране на път и под път, има една камара тримове, размери на перки, чугуни и т.н. така че да се подбере турбина точно за твойте нужди. Отделно Т3/Т2 фланеца ти дават много по-голяма свобода и за вдъбеще може да слагаш на колектора каквато турбина сетиш щото почти всички турбини са на такива фланци.Тия Ихита на по-високи налягани си пукат чугуните и да намериш здрав чугун втора употреба е почти невъзможно. Ако са с къс колектор след всяко даване на газ светят и реално самата турбина като я хванеш в ръце е супер детска и малка. За спула на 3800-4000об/мин може да ти тръгва много по-голяма турбина, която няма да грее толкова и ще има много по-голям потенциал и ще ти прави много повече кеф като си караш колата. Това, дали ще ти тръгва на 3000 или 4000 при градско каране е все тая...Такава турбина бих сложил само, ако ми изпадне за 400-500лв. това ми е мнението.Повече от 300-320к.с. едва ли могат да се изкарат и да е здравословно за това турбинче в предвит малки му размери и перчици. То до колкото разбирам ти се целиш в по-малко. Иначе има доста 1.8Т мотори направени с ИХИ-та поне в момента се сещам за 4-5 на първо четене.Идея в поста ми е не да критикувам избора ти а малко да дискутираме кое и как. Добре си решил за Драго, ще я направи добре....стига да я почне де Все пак аз бих я изнасилил максимално тая турбина, няма какво да я жалиш.И да и спука чугуна и после да не може да направи повече от 0.5-0.8бара налягане и да неможе да на намери от никъде топла част.За колектора бих ти препоръчал да не Ш-образен Лог тип. Редактирано 23 Юни 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Не виждам какъв е смисъл да се купува такава турбина за ~800лв. при положение, че за още 500-600лв. може да си вземе Чисто Нова турбина Т3/Т25 фланец, за която има готови чугунени колектори с Т3/Т2 фланци за по 300лв, има китове за рециклиране на път и под път, има една камара тримове, размери на перки, чугуни и т.н. така че да се подбере турбина точно за твойте нужди. Отделно Т3/Т2 фланеца ти дават много по-голяма свобода и за вдъбеще може да слагаш на колектора каквато турбина сетиш щото почти всички турбини са на такива фланци.Тия Ихита на по-високи налягани си пукат чугуните и да намериш здрав чугун втора употреба е почти невъзможно. Ако са с къс колектор след всяко даване на газ светят и реално самата турбина като я хванеш в ръце е супер детска и малка. За спула на 3800-4000об/мин може да ти тръгва много по-голяма турбина, която няма да грее толкова и ще има много по-голям потенциал и ще ти прави много повече кеф като си караш колата. Това, дали ще ти тръгва на 3000 или 4000 при градско каране е все тая...Такава турбина бих сложил само, ако ми изпадне за 400-500лв. това ми е мнението.Повече от 300-320к.с. едва ли могат да се изкарат и да е здравословно за това турбинче в предвит малки му размери и перчици. То до колкото разбирам ти се целиш в по-малко. Не знам сигурно е много трудно да се четат мненията преди да се пише ама ти като гледам си решил да си кажеш каквото си чул/чел без значение какво е писано преди това. Въпреки всичко ще ти отговоря.Тия т3.т4 и т. н. са доста стара технология и освен ниската цена нямат нито едно друго предимство. Ако исках да ми спуулва на 4000 щех да си взема нещо от ГТ серия на гарет 30 и нагоре. Демек няма нито една причина да избера турбо от т3.т4 и т. н. серията освен ако не гоня супер ниска цена. Тия форумни глупости дето се пука чугуна хич не ме интересуват, ясно е че на 2 бара и купето мое се цепне. Безмислено е да продължавам, избрал съм си турбина и не ме интересуват никакви други. А тая глупост дето е все едно дали ще е напълно надула на 3000 или 4000 направо я оставям без коментар.Идея в поста ми е не да критикувам избора ти а малко да дискутираме кое и как. И аз не искам да се заяждам ама ти не знаеш какво имаш в твоя кош, а си тръгнал акъл да наливаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 (Редактирано) бате няма как да няма различни мнения особено при тунинга, то ако всички мислеха еднакво щеше да много тъпо и нямаше да има смисъла от теми за проекти, правиш това което си решил и дано да ти се получи това което си планирал, според мен няма нищо по-добро от това Редактирано 24 Юни 2011 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 (Редактирано) добре де ти що не купи кат на Ицо турбината така спула ти е гарантирано от възможно най ниски обороти, цената и е смешна, и колектора и той е на смешна цена ... или мноу те кефи да се занимаваш с шумкари кат тоя драго & радо Редактирано 24 Юни 2011 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Да така е всеки гони различни цели или иска коне независимо как.Ама аз вече писах в темата, че съм си избрал турбина и няма смисъл никой да пише безмислени постове с препоръки за еди коя си. Все едно не съм гледал всичките турбини особено па на гарет.добре де ти що не купи кат на Ицо турбината така спула ти е гарантирано от възможно най ниски обороти цената и е смешна и колектора и той е на смешна цена ... или мноу те кефи да се занимаваш с шумкар кат тоя драго & радо Да щото к04-та е мнооооого по различна от к03. Не си заслужава разправията за 20 коня отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 сигурно си прав ама..... Бате Ицо е герой, с малката турбина ше те нашамари той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 сигурно си прав ама..... Бате Ицо е герой, с малката турбина ше те нашамари той АКо е от място ще ме 100% ама не заради турбината. А в другите случаи ще му трябва телескоп. Ама споко и той ще си махне к04-та, няма да издържи много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 живот и здраве скоро и аз ще пускам тема, само да видим за коя кола ще бъде общо взето всичко съм си избрал само без колектора, но него май ще го правя при човека който ще мапва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Не знам сигурно е много трудно да се четат мненията преди да се пише ама ти като гледам си решил да си кажеш каквото си чул/чел без значение какво е писано преди това. Въпреки всичко ще ти отговоря.Тия т3.т4 и т. н. са доста стара технология и освен ниската цена нямат нито едно друго предимство. Ако исках да ми спуулва на 4000 щех да си взема нещо от ГТ серия на гарет 30 и нагоре. Демек няма нито една причина да избера турбо от т3.т4 и т. н. серията освен ако не гоня супер ниска цена. Тия форумни глупости дето се пука чугуна хич не ме интересуват, ясно е че на 2 бара и купето мое се цепне. Безмислено е да продължавам, избрал съм си турбина и не ме интересуват никакви други. А тая глупост дето е все едно дали ще е напълно надула на 3000 или 4000 направо я оставям без коментар.И аз не искам да се заяждам ама ти не знаеш какво имаш в твоя кош, а си тръгнал акъл да наливаш.Не съм споменавал никъде Т3/Т4, а да си купиш нормална нова турбина на Т3/Т2 фланец има една камара варианти. По-големите турбини като Т3/Т4; ГТ30 и т.н. искат и външен гейт, който читав е минимум 500лв. така че там пак се доближаваш дори в по-тънкия вариант с евтино Т3/Т4 почти до 2000лв. като цена за турбо+гейт. Има и лагерни варианти на Турбонетикс/Пресижън/Гарет, който са всичко друго, но не е евтини и на супер тънка цена така, че ако гониш супер ниската цена това опеределено не е варианта щото трябва да дадеш над два пъти повече от парите, който си дал в момента. Чугуните ги цепят да, мислиш че ще го напиша това без да съм виждал с очите си! Даже самото цепене става на доста по-малко налягане от тия 2бара, на 2бара тая турбина произвежда само топлина. Чугун втора употреба е почти не възможно да се намери, щото почти всички са пукнати това пак не си го измислям!За това, че не знам какво имам под капака мисля да не го коментирам, при положение, че сам съм си избирал сетъпа и частите като почне от турбо/размер на перки/трим/чугун/колектор/дюзи/размер на генерация/гейт и т.н и т.н. пък и съм покарвал разни турбо коли и имам идея какво ме устройва и как се държи една кола с различни сетъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 живот и здраве скоро и аз ще пускам тема, само да видим за коя кола ще бъде общо взето всичко съм си избрал само без колектора, но него май ще го правя при човека който ще мапваДа не си купи вече б4?Може и двете да направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ама аз вече писах в темата, че съм си избрал турбина и няма смисъл никой да пише безмислени постове с препоръки за еди коя си. Все едно не съм гледал всичките турбини особено па на гарет.Но не си избрал колектор. Затова ти предлагам(е) варианти, докато още не си поръчал колектора.Този ,който ти предложих, все още не е монтиран и мога да ти го покажа. От същия тип (и цена) има и с Т3/Т4 фланец. Повечето имат и място за външен гейт.Като дадеш 700лв за колектори кел файда от ниската цена на турбото.Но всичко е въпрос на сметки и лични предпочитания.Друго искам да питам - колата ще е на газ. Как ще се настройва газта, без да е мапната за бензин?Стендалоун ли замисляш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 АКо е от място ще ме 100% ама не заради турбината. А в другите случаи ще му трябва телескоп. Ама споко и той ще си махне к04-та, няма да издържи много.Ицо ще те разцепи и на летящ бъди сигурен Чугуните ги цепят да, мислиш че ще го напиша това без да съм виждал с очите си! Даже самото цепене става на доста по-малко налягане от тия 2бара, на 2бара тая турбина произвежда само топлина. Чугун втора употреба е почти не възможно да се намери, щото почти всички са пукнати това пак не си го измислям!ЗА 3 месеца на две стокови 1.8Т сменяме изпускателни колектори .2ра ръка масово са с пукнатини явно са нефелни по рождение тва с голямо турбо и наточена колектора е пътник въпрос на месеци ..Инъче успех в начиванието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Понеже в един пост май съм пропуснал да кажа. Турбината съм я избрал и няма да я сменям. Ама нищо вие не спирайте да ми предлагате т3.т4 и т. н. :dance:За газ не разбрах точно какво имаш предвид за настройките. Мисля да си купя широколентова сонда за да гледам смесите, избрах си една на иновейт. Питай по конкретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Отделно като си на колектор с Т2/Т3 фланец и да счупиш турбо, след това може да си вземе една камара турбини и няма да си ограничен в избора и да търсиш само ИХИ. Също важи и за чугуните като го цепнеш варианти много, при ИХИ няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ицо ще те разцепи и на летящ бъди сигурен ЗА 3 месеца на две стокови 1.8Т сменяме изпускателни колектори .2ра ръка масово са с пукнатини явно са нефелни по рождение тва с голямо турбо и наточена колектора е пътник въпрос на месеци ..Инъче успех в начиваниетоТова в каква връзка го пишеш ?Отделно като си на колектор с Т2/Т3 фланец и да счупиш турбо, след това може да си вземе една камара турбини и няма да си ограничен в избора и да търсиш само ИХИ. Също важи и за чугуните като го цепнеш варианти много, при ИХИ няма...Ама ти не се отказваш, с две думи яко ме боли за т2.т3.т4 турбините, преди 10-20 години може и да са били актуални. Сега са просто изкопаеми с ниски цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ама ти пак не разбра или се правиш на ударен, говорим за турбини с Т2/Т3 фланец на топлата част демек тук влизат ГТ/ГТХ сериите, Холсети, еднакамара хибриди, Почти всички гарети, Пресижъни, турбонетикс турбини и т.н. и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Следващият спам по темата ще бъде последен за автора му, в рамките на следващите 14 дни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 За газ не разбрах точно какво имаш предвид за настройките. Мисля да си купя широколентова сонда за да гледам смесите, избрах си една на иновейт. Питай по конкретно.По-конкретен не мога да съм. Мога да съм по-подробен Сондата си е сонда. Може да направи колата малко по-вървяща и по-икономична. Основните сигнали са ти дебитомер/обороти/дросел. Като се смени турбото излизаш от всякакви карти. Ефектът е забиване на предницата при влизане в бууст. Трябва или да се мапне на бензин или да обработваш самостоятелно каквото идва от дебитомера.Ще я мапваш на бензин или ще използваш самостоятелен газов компютър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 шпека нали е с газов инжекцион, той е със самостоятелен компютър или бъркам, поне с такова впечатление останах от неговото мнение за мапването на газако това беше въпросът на робобъг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ще ползвам емулаторите на компа на ГИ-то. Демек няма да ме интересува какво идва от бензиновия комп като времена. А емулаторите ще се ползват за да не се ошашка бензиновия комп и да ми набива грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Не искам да звучи подигравателно, но аз бих се запасил с една глава и едно-две бутала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ами добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts