Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Добре си решил за Драго, ще я направи добре....стига да я почне де :zustimm:

Все пак аз бих я изнасилил максимално тая турбина, няма какво да я жалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е смисъл да се купува такава турбина за ~800лв. при положение, че за още 500-600лв. може да си вземе Чисто Нова турбина Т3/Т25 фланец, за която има готови чугунени колектори с Т3/Т2 фланци за по 300лв, има китове за рециклиране на път и под път, има една камара тримове, размери на перки, чугуни и т.н. така че да се подбере турбина точно за твойте нужди.

Отделно Т3/Т2 фланеца ти дават много по-голяма свобода и за вдъбеще може да слагаш на колектора каквато турбина сетиш щото почти всички турбини са на такива фланци.

Тия Ихита на по-високи налягани си пукат чугуните и да намериш здрав чугун втора употреба е почти невъзможно.

Ако са с къс колектор след всяко даване на газ светят и реално самата турбина като я хванеш в ръце е супер детска и малка.

За спула на 3800-4000об/мин може да ти тръгва много по-голяма турбина, която няма да грее толкова и ще има много по-голям потенциал и ще ти прави много повече кеф като си караш колата.

Това, дали ще ти тръгва на 3000 или 4000 при градско каране е все тая...

Такава турбина бих сложил само, ако ми изпадне за 400-500лв. това ми е мнението.

Повече от 300-320к.с. едва ли могат да се изкарат и да е здравословно за това турбинче в предвит малки му размери и перчици. То до колкото разбирам ти се целиш в по-малко.

Иначе има доста 1.8Т мотори направени с ИХИ-та поне в момента се сещам за 4-5 на първо четене.

Идея в поста ми е не да критикувам избора ти а малко да дискутираме кое и как.

Добре си решил за Драго, ще я направи добре....стига да я почне де :zustimm:

Все пак аз бих я изнасилил максимално тая турбина, няма какво да я жалиш.

И да и спука чугуна и после да не може да направи повече от 0.5-0.8бара налягане :zustimm: и да неможе да на намери от никъде топла част.

За колектора бих ти препоръчал да не Ш-образен Лог тип.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е смисъл да се купува такава турбина за ~800лв. при положение, че за още 500-600лв. може да си вземе Чисто Нова турбина Т3/Т25 фланец, за която има готови чугунени колектори с Т3/Т2 фланци за по 300лв, има китове за рециклиране на път и под път, има една камара тримове, размери на перки, чугуни и т.н. така че да се подбере турбина точно за твойте нужди.

Отделно Т3/Т2 фланеца ти дават много по-голяма свобода и за вдъбеще може да слагаш на колектора каквато турбина сетиш щото почти всички турбини са на такива фланци.

Тия Ихита на по-високи налягани си пукат чугуните и да намериш здрав чугун втора употреба е почти невъзможно.

Ако са с къс колектор след всяко даване на газ светят и реално самата турбина като я хванеш в ръце е супер детска и малка.

За спула на 3800-4000об/мин може да ти тръгва много по-голяма турбина, която няма да грее толкова и ще има много по-голям потенциал и ще ти прави много повече кеф като си караш колата.

Това, дали ще ти тръгва на 3000 или 4000 при градско каране е все тая...

Такава турбина бих сложил само, ако ми изпадне за 400-500лв. това ми е мнението.

Повече от 300-320к.с. едва ли могат да се изкарат и да е здравословно за това турбинче в предвит малки му размери и перчици. То до колкото разбирам ти се целиш в по-малко.

Не знам сигурно е много трудно да се четат мненията преди да се пише ама ти като гледам си решил да си кажеш каквото си чул/чел без значение какво е писано преди това. Въпреки всичко ще ти отговоря.

Тия т3.т4 и т. н. са доста стара технология и освен ниската цена нямат нито едно друго предимство. Ако исках да ми спуулва на 4000 щех да си взема нещо от ГТ серия на гарет 30 и нагоре. Демек няма нито една причина да избера турбо от т3.т4 и т. н. серията освен ако не гоня супер ниска цена. Тия форумни глупости дето се пука чугуна хич не ме интересуват, ясно е че на 2 бара и купето мое се цепне. Безмислено е да продължавам, избрал съм си турбина и не ме интересуват никакви други. А тая глупост дето е все едно дали ще е напълно надула на 3000 или 4000 направо я оставям без коментар.

Идея в поста ми е не да критикувам избора ти а малко да дискутираме кое и как.

И аз не искам да се заяждам ама ти не знаеш какво имаш в твоя кош, а си тръгнал акъл да наливаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате няма как да няма различни мнения особено при тунинга, то ако всички мислеха еднакво щеше да много тъпо и нямаше да има смисъла от теми за проекти, правиш това което си решил и дано да ти се получи това което си планирал, според мен няма нищо по-добро от това

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де :bia: ти що не купи кат на Ицо турбината така спула ти е гарантирано от възможно най ниски обороти, цената и е смешна, и колектора и той е на смешна цена ... или мноу те кефи да се занимаваш с шумкари кат тоя драго & радо :dance:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е всеки гони различни цели или иска коне независимо как.

Ама аз вече писах в темата, че съм си избрал турбина и няма смисъл никой да пише безмислени постове с препоръки за еди коя си. Все едно не съм гледал всичките турбини особено па на гарет.

добре де :bia: ти що не купи кат на Ицо турбината така спула ти е гарантирано от възможно най ниски обороти цената и е смешна и колектора и той е на смешна цена ... или мноу те кефи да се занимаваш с шумкар кат тоя драго & радо :dance:

Да щото к04-та е мнооооого по различна от к03. Не си заслужава разправията за 20 коня отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно си прав ама..... Бате Ицо е герой, с малката турбина ше те нашамари той :dance:

АКо е от място ще ме 100% ама не заради турбината. А в другите случаи ще му трябва телескоп. Ама споко и той ще си махне к04-та, няма да издържи много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живот и здраве скоро и аз ще пускам тема, само да видим за коя кола ще бъде :dance:

общо взето всичко съм си избрал само без колектора, но него май ще го правя при човека който ще мапва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам сигурно е много трудно да се четат мненията преди да се пише ама ти като гледам си решил да си кажеш каквото си чул/чел без значение какво е писано преди това. Въпреки всичко ще ти отговоря.

Тия т3.т4 и т. н. са доста стара технология и освен ниската цена нямат нито едно друго предимство. Ако исках да ми спуулва на 4000 щех да си взема нещо от ГТ серия на гарет 30 и нагоре. Демек няма нито една причина да избера турбо от т3.т4 и т. н. серията освен ако не гоня супер ниска цена. Тия форумни глупости дето се пука чугуна хич не ме интересуват, ясно е че на 2 бара и купето мое се цепне. Безмислено е да продължавам, избрал съм си турбина и не ме интересуват никакви други. А тая глупост дето е все едно дали ще е напълно надула на 3000 или 4000 направо я оставям без коментар.

И аз не искам да се заяждам ама ти не знаеш какво имаш в твоя кош, а си тръгнал акъл да наливаш.

Не съм споменавал никъде Т3/Т4, а да си купиш нормална нова турбина на Т3/Т2 фланец има една камара варианти. По-големите турбини като Т3/Т4; ГТ30 и т.н. искат и външен гейт, който читав е минимум 500лв. така че там пак се доближаваш дори в по-тънкия вариант с евтино Т3/Т4 почти до 2000лв. като цена за турбо+гейт.

Има и лагерни варианти на Турбонетикс/Пресижън/Гарет, който са всичко друго, но не е евтини и на супер тънка цена така, че ако гониш супер ниската цена това опеределено не е варианта щото трябва да дадеш над два пъти повече от парите, който си дал в момента.

Чугуните ги цепят да, мислиш че ще го напиша това без да съм виждал с очите си! Даже самото цепене става на доста по-малко налягане от тия 2бара, на 2бара тая турбина произвежда само топлина. Чугун втора употреба е почти не възможно да се намери, щото почти всички са пукнати това пак не си го измислям!

За това, че не знам какво имам под капака мисля да не го коментирам, при положение, че сам съм си избирал сетъпа и частите като почне от турбо/размер на перки/трим/чугун/колектор/дюзи/размер на генерация/гейт и т.н и т.н. пък и съм покарвал разни турбо коли и имам идея какво ме устройва и как се държи една кола с различни сетъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живот и здраве скоро и аз ще пускам тема, само да видим за коя кола ще бъде :D

общо взето всичко съм си избрал само без колектора, но него май ще го правя при човека който ще мапва

Да не си купи вече б4?:dance::)

Може и двете да направиш.:bia::):lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз вече писах в темата, че съм си избрал турбина и няма смисъл никой да пише безмислени постове с препоръки за еди коя си. Все едно не съм гледал всичките турбини особено па на гарет.

Но не си избрал колектор. Затова ти предлагам(е) варианти, докато още не си поръчал колектора.

Този ,който ти предложих, все още не е монтиран и мога да ти го покажа. От същия тип (и цена) има и с Т3/Т4 фланец. Повечето имат и място за външен гейт.

Като дадеш 700лв за колектори кел файда от ниската цена на турбото.

Но всичко е въпрос на сметки и лични предпочитания.

Друго искам да питам - колата ще е на газ. Как ще се настройва газта, без да е мапната за бензин?

Стендалоун ли замисляш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКо е от място ще ме 100% ама не заради турбината. А в другите случаи ще му трябва телескоп. Ама споко и той ще си махне к04-та, няма да издържи много.

Ицо ще те разцепи и на летящ бъди сигурен :dance:

Чугуните ги цепят да, мислиш че ще го напиша това без да съм виждал с очите си! Даже самото цепене става на доста по-малко налягане от тия 2бара, на 2бара тая турбина произвежда само топлина. Чугун втора употреба е почти не възможно да се намери, щото почти всички са пукнати това пак не си го измислям!

ЗА 3 месеца на две стокови 1.8Т сменяме изпускателни колектори .2ра ръка масово са с пукнатини явно са нефелни по рождение тва с голямо турбо и наточена колектора е пътник въпрос на месеци ..

Инъче успех в начиванието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже в един пост май съм пропуснал да кажа. Турбината съм я избрал и няма да я сменям. Ама нищо вие не спирайте да ми предлагате т3.т4 и т. н. :D:dance::):bia:

За газ не разбрах точно какво имаш предвид за настройките. Мисля да си купя широколентова сонда за да гледам смесите, избрах си една на иновейт. Питай по конкретно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно като си на колектор с Т2/Т3 фланец и да счупиш турбо, след това може да си вземе една камара турбини и няма да си ограничен в избора и да търсиш само ИХИ. Също важи и за чугуните като го цепнеш варианти много, при ИХИ няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо ще те разцепи и на летящ бъди сигурен :dance:

:bia::hilezh:

ЗА 3 месеца на две стокови 1.8Т сменяме изпускателни колектори .2ра ръка масово са с пукнатини явно са нефелни по рождение тва с голямо турбо и наточена колектора е пътник въпрос на месеци ..

Инъче успех в начиванието

Това в каква връзка го пишеш ?

Отделно като си на колектор с Т2/Т3 фланец и да счупиш турбо, след това може да си вземе една камара турбини и няма да си ограничен в избора и да търсиш само ИХИ. Също важи и за чугуните като го цепнеш варианти много, при ИХИ няма...

Ама ти не се отказваш, с две думи яко ме боли за т2.т3.т4 турбините, преди 10-20 години може и да са били актуални. Сега са просто изкопаеми с ниски цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти пак не разбра или се правиш на ударен, говорим за турбини с Т2/Т3 фланец на топлата част демек тук влизат ГТ/ГТХ сериите, Холсети, еднакамара хибриди, Почти всички гарети, Пресижъни, турбонетикс турбини и т.н. и т.н. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газ не разбрах точно какво имаш предвид за настройките. Мисля да си купя широколентова сонда за да гледам смесите, избрах си една на иновейт. Питай по конкретно.

По-конкретен не мога да съм. Мога да съм по-подробен :dance:

Сондата си е сонда. Може да направи колата малко по-вървяща и по-икономична.

Основните сигнали са ти дебитомер/обороти/дросел. Като се смени турбото излизаш от всякакви карти. Ефектът е забиване на предницата при влизане в бууст. Трябва или да се мапне на бензин или да обработваш самостоятелно каквото идва от дебитомера.

Ще я мапваш на бензин или ще използваш самостоятелен газов компютър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпека нали е с газов инжекцион, той е със самостоятелен компютър или бъркам, поне с такова впечатление останах от неговото мнение за мапването на газ

ако това беше въпросът на робобъг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам емулаторите на компа на ГИ-то. Демек няма да ме интересува какво идва от бензиновия комп като времена. А емулаторите ще се ползват за да не се ошашка бензиновия комп и да ми набива грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...