Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Айде почвай да я правиш тая кола стига си писал :respekt:

Какви свещи ще слагаш измислил ли си го?

Също така може да се подготвиш за някоя неочаквана изненадка като:

необходимост от подмяна на актуатора, някоя друга бобинка или дроселче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико , това с колекторите е доста спорна тема.Знаеш , аудито като го взех беше с колекторите кадето в пловдив са ги правили , но първо че са ужасни , второ изпускателя е прекалено дълги рънери ( до колкото съм виждал е нещо като твоя).Понеже си поговорих с познат от германия на тази тема и отделно с Драго , които е така да се каже всепризнат... такъв тип колектор , като моя , с дълги рънери е за кола 700 коня... за такива по скромни като мен 500-600 си трябват по компактни.

Ще видим като му закарам колата идните седмици и ще споделя резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде почвай да я правиш тая кола стига си писал :respekt:

Ако можех да си поим колектори отдавна да съм я привършил. Като не моем ще си чакам реда.

Какви свещи ще слагаш измислил ли си го?

Не.

Също така може да се подготвиш за някоя неочаквана изненадка като:

необходимост от подмяна на актуатора, някоя друга бобинка или дроселче.

Мерси за пожеланията.:lol::hilezh::lol:

...

При Драго ли ще си караш колата ?

Като подхвърли колегата лек маховик - имам оферта за Шпека..

алуминиева fidanza.. на 228мм, на мен за градско каране на quattro не ме кефи.. от 3-та нагоре ако неискам вибрации трябваше да съм задължително над 2000-2500 оборота. Сега с демпферния ми е по-приятно за каране в града.

Разбира се на кола с предно може и да не се получи точно така, защото трансмисията тежи доста по-малко на мотора.

Събирай в мазата като му дойде времето ще го видим и тоя маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тури ония свещи, дет карат батките с тех и нема кво да си експериментираш.

Май ми изпърде меката връзка днеска от много зор по пътя за Банско, кога ще ти надувам главата, утре?

ПП. Един колега от форума с генерация Смотингер, дето му е много широко около вратО, ми подшушна да ти кажа земе си поръчаш е тва турбо, докато не си плеснал ихито: :respekt::lol: :lol:

http://www.fastlaneturbo.com/borgwarnerefr-6258turbo.aspx

ПП2 Аз на диното ще дойда като помощен персонал бе, кат ви знам кви сте смотльовци, няма се справите с пиенето в никой случай.

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Един колега от форума с генерация Смотингер, дето му е много широко около вратО, ми подшушна да ти кажа земе си поръчаш е тва турбо, докато не си плеснал ихито: :respekt::lol: :lol:

http://www.fastlaneturbo.com/borgwarnerefr-6258turbo.aspx

За пръв виждам такава турбина. Цялата серия изглежда много, много обещаващо. Дали някой е успял да купи такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БГ май не, или поне няма направена кола с него.

Обаче му е много дебела цената нещо, в Германия под 1600 евро може евентуално да ми дадат да се снимам до него. :respekt:

От щатите по-нормално, ама незнам какво ще се случи по наще митници след това и колко ще излезе като тотал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще излезе си е**ло м*****

живот и здраве догодина може и тук да има такова животно..

чета материали откакто ги представиха на SEMA миналата година, до момента дори и в чужбина няма много проекти с такова животно. Това което съм намерил до момента са предимно японки.

Мненията са противоречиви.. някой казват че не си струват повечето пари сравнени с Garrett GT, други казват че предимствата се виждат, когато добавиш още налягане над Garrett-a и т.н.

Теоретично нещата изглеждат много добри, на практика предполагам до края на годината ще се видят готови сетъпи.

Големия проблем е че хАмериканчетата се увличат по ГРАНДЕ и с малките не правят почти нищо, а моя интерес е именно към най-малките от серията :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6258 трябва да се развърта като К04 и да надува като ГТ30. Така вече ще има и голям смисъл да се кара с контролер на ниско или високо налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще трябва, ама надали :lol:

нищо не е по-бързо от К04 :lol:

До момента по-скоро го развъртат като GT2860Rs, само дето го дават да флоува като GT3071..

ама да не цапаме темата, че тя беше за ХИХИ, а това е прекалено high ТЕК :respekt:

можем да си отцепим една друга само за EFR-и, ама незнам дали ще се съберем 2-3-ма да пишем в нея :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тури ония свещи, дет карат батките с тех и нема кво да си експериментираш.

Май ми изпърде меката връзка днеска от много зор по пътя за Банско, кога ще ти надувам главата, утре?

ПП. Един колега от форума с генерация Смотингер, дето му е много широко около вратО, ми подшушна да ти кажа земе си поръчаш е тва турбо, докато не си плеснал ихито: ;):respekt::lol:

http://www.fastlanet...-6258turbo.aspx

ПП2 Аз на диното ще дойда като помощен персонал бе, кат ви знам кви сте смотльовци, няма се справите с пиенето в никой случай.

Е ако ти е изпърдела нема много смисъл да се виждаме освен ако не искаш да си прережа вените.:lol::hilezh::lol:

А бе тоя с генерацията смотингер за кво гледал други турбини нали си има по убава к04-ка.;):lol::P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се возих в разпоретината на жими и се оказа, че мойта е по разпорена. :dance::hilezh::hilezh::hilezh:

Май и на двамата са ни изпърдели меките връзки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да две гърнета нови на 63 мм остана да има. Отказах се от направта на клапи засега защото дебелината на неръждавейката ще бъде 1,5 мм и ще е мноооо скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП2 Аз на диното ще дойда като помощен персонал бе, кат ви знам кви сте смотльовци, няма се справите с пиенето в никой случай.

Аз ще дойда да помагам за пиенето :hilezh: ,няма да оставя Жимито сам да се мъчи. Сега съм на морето, но като се върна изкарвайте всички разпоретини на старта да ви покажа ХИХИ-то кво прави. :blink:

И аз след сато се върнах от Габрово бях скъсал меката връзка от много газ, сега съм с друг вид и ще видиме колко старта ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив чети и се подготвяй какво те чака и теб, не си мисли, че ще се спасиш от пукането на изпускателен колектор :hilezh:

Пак ли кълнеш баце ? :hilezh::hilezh::hilezh:

Колкото и да се напъваш нито ще ми се пука колектора. нито ще ми се прецака там квото кълнеше преди 2-3 страници. А и не знам защо въобще се напъваш, аз не съм ти виновен че ти набутаха смотана турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе гледай сега не кълна не съм такъв човек, просто те потготвям психически за някои от изненадите дето могат да изкочат.

Иначе колектора, ако е от неръждаваейка почти винаги ще се спука, сега така на първо четене се сещам за едно поне 5-6автомобила (а са доста повече), които съм виждал с очите си. :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварките ли се пукат или направо си се поцепва?

И колко по-здрав е чугунения?

В смисъл ако се прави кола, която ще се кара редовно, не само събота и неделя, и е подбрана турбина за която има и двата варианта за колектор - готов чугунен или правен тръбен - кой е по-добрата опция, ако цената му няма да се взима за решаващ фактор? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварките ли се пукат или направо си се поцепва?

Има и от двата варианта, макар и единия да е по-рядък :hilezh:

Принципно чугуна е по-здарвичък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чугуна е много по-добре

Ако разположението на турбото не позволява готов чугунен,то тогава се прави плетен, и задължително се хваща турбото с подвижна стоика

,за да не тежи в/у колектора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе гледай сега не кълна не съм такъв човек, просто те потготвям психически за някои от изненадите дето могат да изкочат.

Иначе колектора, ако е от неръждаваейка почти винаги ще се спука, сега така на първо четене се сещам за едно поне 5-6автомобила (а са доста повече), които съм виждал с очите си. :hilezh:

Да бе хич не си. :hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Заварките ли се пукат или направо си се поцепва?

И колко по-здрав е чугунения?

В смисъл ако се прави кола, която ще се кара редовно, не само събота и неделя, и е подбрана турбина за която има и двата варианта за колектор - готов чугунен или правен тръбен - кой е по-добрата опция, ако цената му няма да се взима за решаващ фактор? :hilezh:

Ако се направи от неграмотници или се направи от тънкостенна неръждавейка и двата варианта са възможни.

Най добрия вариант е чугунен ама не китайски или некъв такъв.

И недей да слушаш такива като нико щото тогава няма да си сложиш турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И недей да слушаш такива като нико щото тогава няма да си сложиш турбина.

:hilezh: Не се ръчкайте излишно ве, принципно не съм останал с впечатление, че той говори колкото да не заспи.

От към вървеж има ли осезаема разлика в полза на един от двата типа колектори?

ПП. И как се докарва готиния звук тип стрелба със зенитно оръдие, това може предпоследния потребител да отговори :hilezh:

Иначе е нормално да няма много спукани тръбни колектори по форумите - всеки пише само позитивни неща за колата си, а проблемите се минимизират, или директно се изпаряват. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

ПП. И как се докарва готиния звук тип стрелба със зенитно оръдие, това може предпоследния потребител да отговори :hilezh:

Хахаха, аз имам пълнач за оръдието :hilezh: :hilezh:

Виж сега ,като сменям предавките не връщам газта

имам флат шифт система при която, като натисна съединителя се отнема за за част от секундата искрата докато превключа

Неизгорелият бензин се пали със закъснение :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички споменават "неръждавейка", но никой не казва марка стомана. Аз не разбирам от желязо, но знам, че марката е от огромно значение за честотата на пукане на колектора и общото "неръждавейка" не значи нищо. Някой знае ли от какъв материал се правят масовите колектори в България?

За мен къс колектор от неръждавейка е оправдан, само при липса на готов чугун.

Разлика между къс и плетен има - в ниските не се усеща, но на високи може да е фрапираща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе хич не си. :gruebel::D:hilezh::D

Айде хубава работа тя колата от толкова одумване вземе да духне гарнитура на главата, преждевременно още преди да си закачил голямата турбина... :bia:

Сега ако колетора е добре укрепен и не се използва някоя тънкостенна неръждавейка мисля, че няма да има проблеми поне в краткосрочен план, но няма как да се разбере, чувал съм че 1.8Т прави доста бекпрешър заради фазите на разпределителните валове и отзад на дупето преди турбината доста се нагрявало и затова така пукали всякакви колектори.

Ако още някой е чувал нещо подобно да сподели...това го пиша като бивш собственик на два тръца един модерен и един олдскул.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с така наречените "неръждавейки" колектори и съм навъртял 9000км. и още не съм пукнал нищо, освен тръбата на слива на маслото от турбото и то навръщане от Междене, но там е друга работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...