Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

защо го гледаш на 2-ра? 3-та няма ли? 2-ра свършва бързо и неможе да се натовари като хората.

като коне колко ли е разликата до 205г/сек? :hilezh:

sorry за спама, ама ти го казвам заради разликата от 20-30 коня м/у К03/К04

btw.. ако искаш дрънни да се разходим да видиш при мен как е с този кулер, да придобиеш по-добра идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там е малко заблуждаващо :hilezh:

когато я настройвахме беше с кофти бензин и едвам докара малко над 180коня на колела, но тогава и показанието на дебитомера и беше около 180-185г/сек.

след това след празниците я донастройхме, но този път с OMV100 в Сф на магистрала и нещата лееееко се попромениха. :hilezh:

с този си сетъп не е мерена на дино, а и си имам едни инжектори, дето ми седят в жабката от февруари месец.. те май от там гориво немогат да пускат, ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде за да приключим твоя въпрос.

На диното в хеед изкарах 150 кс на колелата. Като имаме предвид, че на келеша диното е по оптимистично. От фауве форума:

Гена

човека визира, 193-те коня на гумите ма Кирчето на диното във Варна, и затова ги смята 220-230 icon_smile.gif

kirilvelkov.jpg

Това е графиката от диното в Хеед. Гената го каза много точно. като я пуснеш на 14-ска смес и 3 градуса аванс повече mhihi.gif

Както виждаш, че има разлика. Айде на морето е било по топло и разликата реално не е 20 кс, а 15 кс.

Като имаме предвид, че съм със стокова генерация плюс катализатор и нямам преден кулер нещата се нареждат.

А и последно твоето е и некъв франкенщайн и няма общо с к04-015.

Ако всичко това го сметнеш, ще видиш че е толкова разликата между к03/к04 което е нормално де.

Надявам се да няма други да предлагат и други турбини. Първо беше т2.т3, са к04. Баси изведнъж всички турбини се оказаха по добри от това ихи.

Е вижте шефа добри коне е изкарал от вф34.

Ице ти с k04-015 ли беше, че съм изпуснал момента? :hilezh::hilezh:

Не некъв франкенщайн. С к04-015 едва ли щеше да каже колко коне е имал на колелата. То твоята има по голяма компресорна част от 015.:hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси, колкото и да е оптимистично едно са FWHP, друго са AWHP.. сещаш се за разликата на вала каква е..

ако има навит да си направим едно облогче.. туряме моята на диното на heed и ако тази смотана К04-ка извади по-малко от 190 коня на 4-те колела, даже 189 да са, аз си покривам диното и почерпката е от мен.. ако обаче се окаже че не е толкоз куца тази К04-ка, покривате дино-то и почерпката пак от мен, че имам много вървящо К04 :hilezh:

btw.. виж темата на Стефчо.. той е с К04-015 и мисля също беше дал около 180 коня на 4-те колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пак при келеша, пак с преден кулер, с генерация от s6. И разликата във въврвежа ни е минимална, да не говорим за спуула.

Цялата инвестиция - кулери, генерации, ремап и т. н. не си заслужава разликата в конете. Вече мисля, че милион пъти е коментирано.

И е безсмислено в тази тема да се повтаря отново и отново. Сега остава отново и нико да се включи с неговото турбо.:hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това с лага и предния кулер е голям мит. Аз съм големичък кулер от над 1 година и пътища на 63мм със стоковото К03s няма разлика в лага с оригиналния кулер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това с лага и предния кулер е голям мит. Аз съм големичък кулер от над 1 година и пътища на 63мм със стоковото К03s няма разлика в лага с оригиналния кулер.

Пробвай на к03 да сложиш голем преден кулер. Както вече казах компресорната част на к03с е по голяма от компресорната част на к04. Аз от опит ти говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене шпек е редно по-обстойно да провериш как стоят нещата с митцубиши турбо TD05 - някой от вариантите му. Недей да се пенявиш, ами помисли и не прибързвай. :hilezh:

Сега един ламерски въпрос, ама толко си разбирам де - Това ихи, може ли колектора му да е с някъв преходен фланец примерно. Т3 или Т25, отгоре фланец или преходник незнам как се казва, и после Ихи-то. Така в случай че ти писне таз турбина може да сложиш друга съвсем спокойно без да правиш нов колектор?

ПП. Ако ще има нещо свързано с пиене покрай това дино - и аз участвам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене шпек е редно по-обстойно да провериш как стоят нещата с митцубиши турбо TD05 - някой от вариантите му. Недей да се пенявиш, ами помисли и не прибързвай. :hilezh:

Гледал съм ама си избрах това. Не ми е ясно защо е зор да се предлагат други турбини. От 2 години само турбини гледам, само милион динота съм изгледал. Избрал съм си турбо, май за първи път го казвам в тая тема.:hilezh::hilezh::hilezh:

Сега един ламерски въпрос, ама толко си разбирам де - Това ихи, може ли колектора му да е с някъв преходен фланец примерно. Т3 или Т25, отгоре фланец или преходник незнам как се казва, и после Ихи-то. Така в случай че ти писне таз турбина може да сложиш друга съвсем спокойно без да правиш нов колектор?

ПП. Ако ще има нещо свързано с пиене покрай това дино - и аз участвам. :bia:

То винаги мое се изцигани преходник ама не е много оферта.

Кажи ти утре кво ще правиш след 7, че искам да ме повозиш малко. :bia::):lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек.. фани фкарай малко яснота за тези ХИХИ-та.. мерни диаметрите на турбинното колело и на гейта.. че никъде не намерих да ги пише какви са :hilezh:

иначе гледам и жимито е навит за дино тестове.. казвайте когато сте готови.. ама него го черпя само до първата бутилка :hilezh:

ще еб*ш флоувънето с този преходен фланец.. а и като гледам по-лесно ще е да направиш преходен фланец от заводския колектор за К03-ката, ама там пък зора е че почти няма накъде надолу да свалиш турбината - ще опре в лапата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко оФФ - пак ще отворя темата за генерацията

те хората от отдавна са открили топлата вода - при определено налягане с подобни клати дирекшън в атмосферата , без никакви гърнета , без мислене много много .

Не мисля , че тои винаги ще кара на макс бууст , че да му е отворена постоянно клапата - ще си му е тихо , и като реши д асе позабавлява поразвърта малко кранчето и .. фъннн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде монтирай, че ми е интересно какво ще се получи

Ицо ние кога ще направим един старт с теб да замерим колите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава отново и нико да се включи с неговото турбо.:respekt::hilezh:;):lol:

:lol: Аз отдавна продадох колата така, че вече нямам турбо, но въпреки това доста добре си спулваше и се караше и доста коли поряза... с ИХИ-та :lol:

За колектора направи го с дълги рънъри и кой ще го прави последно?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Аз отдавна продадох колата така, че вече нямам турбо, но въпреки това доста добре си спулваше и се караше и доста коли поряза... с ИХИ-та :lol:

За колектора направи го с дълги рънъри и кой ще го прави последно?

Да самоубеждавай се още, че за градска кола е готин спуула да е на 4000 оборота.:lol::hilezh::lol::hilezh:

Така новия кулер се оказа по добър отколкото очаквах. Точно 2 литра е. Което е 0.3 литра повече от стоковия. Перфе се очертава, освен ако не успее да охлади въздуха де.;):hilezh:;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: ма верно много :lol: кога покара толкова много коли с турбни да та имаш такова категорично мнение, а спула няма как да знаеш на какви об/мин е и не забравяй, че дори и голяма турбина (с 71/76мм комресорна перка и +50мм отзад) да сложиш на 1.8Т то тя ще се събужда на 2500-2800 и там вече ще има налягане и ще си тегли повече от 2.0 16кл. атмосферка, а след 3000об/мин ще си имаш 1барче.

При теб би трябвало да имаш пълно налягане на 3500-3700об/мин и пак колата като поемане ще се усеща най-силна на към 4000об/мин.

И не на последно място много важно за цялостното усещане и приятната караемост са предавателните числа на скоростната кутия. Кола с къси скорости много бързо влиза в буст и се кара доста приятно особено в градски условия.

Откъде го намери тоя малък кулер не си пунто ГТ все пак.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методиии.. да охлажда, да охлажда, колко ли пък да охлажда.. колкото стоковия, само дето като тръгнеш от място и на 30-тия метър ще почне да охлажда за разлика от стоковия :lol:

не казахте с Жимито кой ще плаща дино-то и кой ще черпи... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с къси скорости много бързо влиза в буст и ....

а куатрото помага още повече.

Другия помощник за бързо влизане в буст е олекотения маховик. Тогава всякакви предимства на малки кулери и турбопътища губят предимство и се превръщат само в рестрикция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Нищо не разбирам, просто погледнах какво си писал в темата си.

А това за 2.0 16в яко ще ме топли като ме подминава некой тролей или 111. :lol::lol:

Няма смисъл да ме убеждаваш, ако карах предимно извънградско щех направо гт40 да си сложа. АМа не карам.

Откъде го намери тоя малък кулер не си пунто ГТ все пак.

Екстра е, даже пак ми се види голем.

Методиии.. да охлажда, да охлажда, колко ли пък да охлажда.. колкото стоковия, само дето като тръгнеш от място и на 30-тия метър ще почне да охлажда за разлика от стоковия :respekt:

не казахте с Жимито кой ще плаща дино-то и кой ще черпи... :lol:

Ще се види.

Като след некой и друг месец стигна до дино щи звънна.:lol::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като подхвърли колегата лек маховик - имам оферта за Шпека..

алуминиева fidanza.. на 228мм, на мен за градско каране на quattro не ме кефи.. от 3-та нагоре ако неискам вибрации трябваше да съм задължително над 2000-2500 оборота. Сега с демпферния ми е по-приятно за каране в града.

Разбира се на кола с предно може и да не се получи точно така, защото трансмисията тежи доста по-малко на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...