Jump to content

Поредния А4-ко търсач


Recommended Posts

Днес посетих 2 колички

http://www.cars.bg/u418691 скрита по стария път за овча купел в Автосалон Фина. Колата миришеше на тотален гроб, вътре доста зле , запали трудно , 3-4 минути държеше 1100-1200 оборота като варираха, ролките освен че се въртяха и хлопаха , двигателя не звучеше въобще добре , някакви препоядисвания е имало но неможах да разбера дали цялостно и след като видяха разочарованието в очите ми и дори не се пазарих за цената получих оферта 7к , защото колата била от бартер а била с висока задница и жена му немогла да я кара...

Плюх си на подметките и газ към ДУПница ... Там отидох да видя този екземпляр http://www.cars.bg/u413688 . Колата му била лична ,но иначе бил автотърговец :zustimm: Била уникат и прочие. И тази пребоядисвана но за цената си с всички платени такси и ГИ ми допадна доста. Покарах я , полуга ме и се разбрахме скоро да ходя с човек да я гледаме евентуално ...

Като изпулнение ме изкефи доста! Свежа кожа, Босе, работещ ФИС, копчетата на климатроника бяха много зле но за това поколение май не е странно.

Остана http://www.cars.bg/u364263 и се чудя дали да ходя да я гледам или да я взимам тази дупнишка красавица ... Дайте съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес посетих 2 колички

... и се чудя дали да ходя да я гледам или да я взимам тази дупнишка красавица ... Дайте съвет

На "дупнишката красавица" ти копчетата лесно ще смениш, те не са нещо особено като цена, но мотора не е най-подходящия. За него отзивите не са добри, а и като вървене е доста слаб. Защо не позачакаш и да потърсиш нещо читаво 1,8Т или 1,9тди?

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с личната кола на джамбазина е новата мода - регистрират някоя кола и се возят с нея - като съответно я представят за лична. Мой приятел си взе по тази схема кола - беше с регистрация и джамбазина я караше - съответно човек моментално става по-малко предпазлив понеже си мисли, че джамбаза няма как да си вземе за лична някоя гробница...... Просто имайте едно на ум.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На "дупнишката красавица" ти копчетата лесно ще смениш, те не са нещо особено като цена, но мотора не е най-подходящия. За него отзивите не са добри, а и като вървене е доста слаб. Защо не позачакаш и да потърсиш нещо читаво 1,8Т или 1,9тди?

1.9 ТДИ се отказах вече, 2.5ТДИ е финансово самоубииство според всички. Досега търсих 1.8Т, но нещо Б6-ците са рядкост с този двигател, предимно са 2.0 атмосферни.

Това с личната кола на джамбазина е новата мода - регистрират някоя кола и се возят с нея - като съответно я представят за лична. Мой приятел си взе по тази схема кола - беше с регистрация и джамбазина я караше - съответно човек моментално става по-малко предпазлив понеже си мисли, че джамбаза няма как да си вземе за лична някоя гробница...... Просто имайте едно на ум.....

Точно в Дупница докато купувах едни метанови бутилки и оглеждах една Б5фейслифт пак ми разиграха същия сценарий . Аз му обяснявам че търся 1.9ТДИ или 1.8Т а той ме навива, че кача ли се да покарам 2.5ТДИ (личната му) нямало да искам да чуя за друго. Навих се за едно кръгче, беше куатро и общо взето мисля че АФН на предно има същата тяга до към 120км и след това шестака взима надмощие. Покарах, спираме вдигаме капака , отвъртам капачката а то от там пушек под налягане... Видя че ме изтърва и започнаха "Тя ако не е читава аз няма да си я карам като лична, то за Ауди е нормалко малко да припушва , за куатрото е хубаво да са 4 еднакви гумите та ще дам и зимни с джанти и прочие и прочие..."

Но като цяло си много прав че това им е хитова лъжа в момента...

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето мисля че АФН на предно има същата тяга до към 120км и след това шестака взима надмощие.

6 цил. винаги има „надмощие“.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там отидох да видя този екземпляр http://www.cars.bg/u413688 . Колата му била лична ,но иначе бил автотърговец :respekt: Била уникат и прочие. И тази пребоядисвана но за цената си с всички платени такси и ГИ ми допадна доста.

Пише 2.0 FSI GPL със 131 коня, обаче FSI двигателя е 150, а обикновения двулитров е към 131.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/u413688

Моята драма приключи, предполагам сега започват главоболията. В петък се престраших и я купих и от другата седмица започвам цялостна ревизия, прехвърляне, обслужване и прочие. Май ще се местя да живея във другия форум с техническите въпроси, но като за начало да попитам от къде и колко струва сгъваем ключ защото имам само един :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - първо честито за придобивката - пожелавам ти много безаварийни километри. Относно сгъваемите ключове има един ключар, който си разбира много от работата и не взима скъпо - със сигурност ще ти помогне. Пускам ти координатите му - ако искаш първо му пиши в skype - и ако те устройва офертата му действай.

град Перник ул.Търговска 35

0899183108 Юлиян

skype - gsimania

e-mail - key_servicebg@abv.bg

Ако искаш да видиш отзиви за работата му - питай гугъл - почти във всички автофоруми са ползвали неговите услуги....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един може би не много уместен въпрос - когато няма бутон ASR/ESP означава ли че колата няма ASR/ESP или просто неможе да се изключва? Става въпрос за - http://www.mobile.bg/11307437107962392

П.С. Сега като ги загледах в mobile.bg то нито една A4-ka B5 няма такъв бутон, тогава въпроса ми е имат ли A4 B5 TC/ASR/ESP?

Редактирано от Ivcho1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rad0, Честито. Много безававийни километри и само да те радва :hilezh: Изглежда добре колицата. Дано да се окаже читава.

За ключа виж тук. Това е темата на колегата по-горе :lol:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=100640&st=0&p=1540074&fromsearch=1entry1540074

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/u413688

Моята драма приключи, предполагам сега започват главоболията. .... :zustimm:

Колега, честито. Ти ако така, вместо след покупката да има усмивки, радост и да не слизаш от колата, то почваш с нагласата за вкарване на пари и главоболия. Я стига, желая ти само масла и филтри да сменяш в близките 100 000 пробег :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Сега като ги загледах в mobile.bg то нито една A4-ka B5 няма такъв бутон, тогава въпроса ми е имат ли A4 B5 TC/ASR/ESP?

Честито на колегата Радо.

Много безаварийни километри му пожелавам.

Към другия колега отговора е: Да имат и то най-често моделите от (В5)-Фейслифт.

В изключително редки форми и по-старата модификация на (В5) но с големите мотори се срещат с копче ASR

При Фейслифт-а модификациите са със ASR,ESP или празно капаче което само по себе си казва че колата няма въпросните функции/екстри въобще.

Най-много да има модул електронен EDL но за него няма копчета и по-често срещан е при версиите с quattro задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги :zustimm: Колицата днес я разходих насам на там и все повече започва да се привързва тя към мен и аз към нея. Чакам само да завали малко да се разходя до Перник за един резервен ключ, не че няма на друго място но малко да я разходя по новата магистрала .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако ме питаш мен по добре си вземи 1.9 тди 110 кс. няма да згрешиш аз имам такова и съм много доволен нисък разход на гориво доста вървежно , а и интериора по таблото е по хубав от тези които си публикувал , но решението е твое успех в избора :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата си е купил ама кой да чете.а на радо честито само да те радва хубавата колица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...