Jump to content

Поредния А4-ко търсач


Recommended Posts

След като вече 2 месеца обикалям гледам и карам разни А4-ки , реших да поискам и аз малко помощ от вас .

Първоначално бях решил да бъде А4 Б5 феислифт 1.9 АФН (легендата) , защото много ми допада като вървеж / разходи (2месеца карах пасат б5 и доста добри впечатления остави в мен)

Но след като 2ри месец обикалям родните автопазари съм отчаян ...

Ходих първо във Враца и монтана - ИЗГНИЛИ АУДИТА едно след друго ?!? Освен гробници и некадурно маскирани удари друго не видях там...

Реших да посетя преди 2 седмици дупнишките автоджамбази... УЖАСТ ! Там от 20 А4-ки 18 бяха с С волани , отваряни насилствено , удряни , тропашти , тракашти и всякакви кенефи , но препръскани и напудрени до безумие ...

*Купих от една къща 4 гуми и си викам я да го издрункам за едно кръгче с една хубавица 1.8Т ... Дава той ключовете дигам капака , давам му газ а то клапаните тропат все едно биеш с вилица по ламарина . Показвам му капачката на маслото а тя беше с 7-8 см гняс и тоя вика "Гаси гаси да не блокира"... И така приключих с Дупница.

Последната А4 дизел която гледах и ме отказа от идеята за 1.9 АФН беше http://www.mobile.bg/11303299257311120 .

Сега оглеждам 1.8Т 98-2000г и се надявах да получа малко повече информация защото с АФН-чето съм наясно относно обслужване , данъци и разход(и). Но за този двигател нзн нищо !

Като цяло ме интересува този двигател 1.8Т с каква слава се носи , колко е капризен , колко струва обслужването му и приблизителния разход градско .

Мислех си за квадро , но мисля че минусите са му в повече в сравнение с плюсовете :hilezh: По голям разход , по скъпо окачване , по малка динамика и е по капризно на гуми ...

Колата ще се карам предимно градско и задължително ще се газифицира . Парите са около 7000лв .

Също доста често срещам и 1.8Т , но 180 коня . Ако някой внесе малко инфо и за този двигател ще съм му благодарен!

Ето няколко коли които съм си набелязал идната седмица да разгледам:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11307437107962392&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301488840083507&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309157083258491&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

еми колега, аз от миналия Декември та чак до преди 3 седмици търсих...и намерих точно такова, каквото търсиш А4 1,9 ТДИ АФН 110кс...та, запаси се с търпение и обикаляй...всичко е на късмет.

успех в търсенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Аз година и половина търсих своята кола.

Накрая дойде като подарък в моя град.

Колата ми е с удар ... правена е за продажба (т.е набързо)

Външния и вид не е задоволителен но се старая да го оправям лека полека ...

Откъм състояние ако ти кажа че не я гледах въобще обстойно като я взимах няма да повярваш.

За 2г. откакто я карам съм много доволен и от разход и от вървеж и от всичко.

Сега започнаха да се обаждат някой несгоди от които 1-2 са си по моя вина ... другото може би просто му е дошло времето.

Един съвет мога да ти дам след като си споменал че ще я газифицираш ... не се замисляй ами ако намериш читаво 1.8Т+Куатро и Фейслифт мятай се ...

За мотора който питаш със 180к.с той е един и се слага от 1998 до 2001 година. при Ауди А4 (В5) ... кода му е (AJL) по него може да го познаеш.

Оттам натам останалите турбо мотори от тази гама са 150к.с

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тази последната е от автокъщата на един приятел "ДИДИКАР" и знам поне,че там колите са читави и човека не е горублянски джамбазин и мърляч.Като отидеш ще видиш :hilezh: Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно ми стана интересно за въпросния АLJ двигател и всички млъкнаха...

Ако има някоя тема относно този двигател ще съм благодарен някой да ми даде линк .

И да пробвах през търсачката !

В петъка обикалях автокъщите в този район , но тази съм я пропуснал явно ! До няколко дни ще намина да я видя.

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната кола от линковета ми прави доста неприятно впечатление със захабените волан и топка за скорости, а средната конзола е в отвратително състояние. Последната ти е постоянно пред очите, читава втора ръка не може да се намери, а оригинална е към 300лв и вече не се предлага дори с тоя цвят.

Пожелавам ти успех с търсенето, на мен предишния път ми отне почти година :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

gemballa.bg благодаря за линка , наистина вече започна да става интересно :hilezh:

Днес погледах номер две в списъка ми : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301488840083507&f1=details и не останах очарован , а гусин люлинския джамбаз се чудеше как да ме успи след като го питах да я проверим в сервиз :hilezh: То не мрънка за полицайте , после пък за какво ми било да я гледам за удари , то нали сега изглеждала добре :hilezh:

Следващата мисля да бъде Швейцарката от Благоевград.

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих една разходка до Пловдив и Карлово... В десетките автокъщи там само БМВ-та се разхождат 95%внос от Италия ... Както е тръгнало май Горубляне ще ми остане за десерт :steinigung: Лутайки се безцелно се сетих за автокъщата от където взех пасата на сестра ми (АФН) и се отбих да погледна и там , защото останах доста доволен . Влизам и тази http://www.mobile.bg/11307192291588236 красавица ме чака и гледа ... Но след 1месечно четене и разпитаване за АЕB / AJL / AFN двигателите се появява некво 30валве и ме хвърля в размисли ... Някой да метне малко инфо (тема) за този двигател плс .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бях мераклия също на този мотор, но данъка си е факт.В Плевен е около 450 лв.Ако не те бъркат тия пари я карай насервиз и я плащай.Мен лично не ми е по джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бях мераклия също на този мотор, но данъка си е факт.В Плевен е около 450 лв.Ако не те бъркат тия пари я карай насервиз и я плащай.Мен лично не ми е по джоба.

Чакай бре човек - с каква цифра изскочи ти .... как 450 лв. за 165 к.с. на автомобил над 5 г. .....

Проверих - прав си - просто в Плевен са спали здраво на течение... в София данъка на този автомобил би бил 280 лв. steinigung.gif

Колкото до самия автомобил - изглежда повече от добре bia.gif

П.С.

Тук може да се провери данъка за съответната община:

http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

Редактирано от Viper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа относно тоя калкулатор, че нещо не е верен и не знам, защо така се получава! Караме две коли 2.0 TDI-PD 140 коня едната е Октавия, другата е Ауди едната е на 5 години, другата на 8 плащаме съответно 228,34 лева данък за октавията и 248,58 стотинки за Аудито към община Добрич! Е някой да ми обясни как калкулатора го изчислява 154 лева!

Да не говорим, че има еднократен данък придобиване на МПС поне в Добрич е 3% от застрахователната стойност на автомобила! Застрахователно дружество ти издава удостоверение, в което отбелязва застрахователната стойност на автомобила, естествено молиш за възможно най-ниската такава, за да платиш най-малко данък!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И да се върнеме на темата ... Тази швейцарка много ми допадна , но не мисля че ще мога да го изхранвам дори на газ , а метана... Метана си е лайняна работа :hilezh:

Данъка не е критерии защото се плаща веднъж годишно , поне за мен не е .

http://www.mobile.bg/11307437107962392 ще се опитам до 2-3 дни да я навестя

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не знам каква е сегашната ти кола и какво искаш от "новата",която търсиш ,но на тази последната ми прави впечатление,че отзад няма ел. стъкла и таблото е от първите :hilezh: това с таблото не ми се вързва с 1999 г. иначе изглежда запазенка :blink:

Редактирано от motoboys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11307437107962392 ще се опитам до 2-3 дни да я навестя

Въобще няма какво да я навестяваш, сам като и видя смотано боядисаното синьо и багажника и общия поглед на колата недей се хаби изобщо да ходиш да я гледаш, не е за тебе тая кола!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

"Колега,не знам каква е сегашната ти кола и какво искаш от "новата",която търсиш ,но на тази последната ми прави впечатление,че отзад няма ел. стъкла и таблото е от първите :hilezh: това с таблото не ми се вързва с 1999 г. иначе изглежда запазенка :blink:"

Вкъщи има какво ли не ... Б4 1.6 Пасат Б5 АФН (на кака) МБ 208 и една 80ка заготовка за Надин B) Таблото е точно от тази година , само на AJL слагат с 2та допълнителни уреда и големия бордови :blink: Цвета и на мен не ми е много на сърце чесно казано , но салона е по симпатичен от махагоновия. Факта че е от Швейцария е голям плюс в моите очи , защото я сравнявам с ето тази http://www.mobile.bg/11301488840083507 . Последната е от Италия , а колите от там не се носят с добра слава. И го казвам от опит не от кръчмарски разкази... Ето един пресен случай доказващ тезата ми с последната 1.8Т която палих беше "пристигнала" предишния ден и собственика го нямаше , но колегата му ми даде ключовете и изненада... Паля я и като се разтропаха клапаните все едно хвърлям камъни по ламаринен покрив, а дебелия джамбазин тича и вика "Гаси гаси да не блокира че не е моя"... Отварям капачката за маслото а с него върви бонус 6-7 см гняс залепнала за капачката. Преди няколко години друг случай : копува си мой приятел Гоулф 3комби (ужас) на 124к км и с оригиналния маслен филтър на VW , голфчето беше италянче...

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 124к км и с оригиналния маслен филтър на VW , голфчето беше италянче...

А от това, че е с оригинален откъде пък позна, че не е вече сменян но пак с такъв? В белите държави хората не смятат за ненормално да си смениш оригиналните консумативи с пак оригинални такива в официалният сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от това, че е с оригинален откъде пък позна, че не е вече сменян но пак с такъв? В белите държави хората не смятат за ненормално да си смениш оригиналните консумативи с пак оригинални такива в официалният сервиз.

На самия филтър имаше си пишеше годината на производство :blink: Въпреки че беше преди 4-5 години си спомням как се мъчехме да го отвием , нагрявахме и се прокрадваше мисълта от каде може да бръкнем с водопроводния ключ :hilezh: А върте какво имаше ... подобие на грес със ситен пясък ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на късмет баща ми кара Астра коНби внос от Италия,минала е около 50-60хил.км тук и никакви оплаквания нямаме.Моето Ауди също е внос от Италия от около 9 месеца го имам и до сега да чукна на дърво също нямам проблеми с него,а и двете са купувани от автокъщи,а Ауди-то даже е от Горубляне :hilezh: Така,че късмета има голямо значение. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето Ауди го взех 2009г. от Горубляне , внос от Италия , а в Италия е било внесено от Германия , и до сега най-скъпата част , която е сменяна е дебитомера и то при първоначалното обслужване . От тогава само рутинното обслужване на всеки 15к км. и дреболии като изгоряла светлина на задния номер и дано скоро да няма нищо сериозно ! rolleyes.gif

Според мен освен до късмет е и до качествено първоначално обслужване !zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само на AJL слагат с 2та допълнителни уреда и големия бордови :zustimm: Цвета и на мен не ми е много на сърце чесно казано , но салона е по симпатичен от махагоновия.

Нито само на AJL слагат големия фис-дисплей нито 2-та допълнителни уреда.

Цвета се понася горе-долу но инак е гола като пушка.

Ако успееш да я спазариш на добра крайна цена и автомобила е горе-долу читав мисля че ще те радва дълго време.

Салона незнам с какво е по-симпатичен с обикновенните седалки или сивите лайстни - въпрос на вкус сигурно.

И така ... успех дано се улучи добро попадение.

Колата е Фейслифт от 99 година и изглежда добре поне на снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих една разходка до Пловдив и Карлово... В десетките автокъщи там само БМВ-та се разхождат 95%внос от Италия ... Както е тръгнало май Горубляне ще ми остане за десерт :zustimm: Лутайки се безцелно се сетих за автокъщата от където взех пасата на сестра ми (АФН) и се отбих да погледна и там , защото останах доста доволен . Влизам и тази http://www.mobile.bg/11307192291588236 красавица ме чака и гледа ... Но след 1месечно четене и разпитаване за АЕB / AJL / AFN двигателите се появява некво 30валве и ме хвърля в размисли ... Някой да метне малко инфо (тема) за този двигател плс .

Преди 2 седмици си купих кола от същата автокъща,А4 2000г. 2,4 само че на предно,огледах и тази докато пича оправяше документите,наистина е добра,но просто не търсих куатро.Досега да чукам на дърво всичко е ток сменихме задни накладки и всички консумативи,течности и филтри,майстора каза,че е много вероятно да е на реални километри(140 000,Швейцария не е голяма държава) или поне е поддържана много добре,валове вериги и зъбни колелета са,като нови,по кожения салон няма дори напукано,прословутите копчета нямат грам изтрито .Сега за автокъщата,пича е точен повечето му коли са швейцарки,не ти досажда да ти опява постоянно колко перфектна е колата и тъпия израз "сядаш и караш"просто ди дава ключовете и гледаш наволя.Цената се коментира сериозно,докато бях там продаде още 2 коли(за 3 часа),по негови думи повечето му клиенти идват по препоръка на хора,които са купили коли от него и са доволни(това са негови думи все пак).За мотора какво да ти кажа,на мен ми е предостатъчен не съм рацер и карам основно извънградско дърпа си добре от ниските и така по целия оборотомер,супер тих на празен ход(масло 5w30),а сръгаш ли го звука е оргазъм фучи,като ламя.Ремъци,ролки,обтегачи и помпа купени с отстъпка са ми 450лв.майстора е приятел и там минах тънко.Сега нещо много важно когато сменяш ремъците отиди при човек който може да ти направи центровката и има нужния инструмент,повтарям ИНСТРУМЕНТ за този мотор,ако е от многото некадърници които бележат преди да свалят стария ремък,кажи му довиждане и бягай(моята няма никакви белези)затова много хора не ми вярват за разхода на гориво,но това е отделна тема и няма да я коментирам близо е до каталожните данни.Хубавото на швейцарските коли е,че са бъкани с екстри и глезотии на които после се кефиш,а като съдя по моята и поддръжката им е на ниво,ръждата да не те притеснява това е Ауди,някое поизгнило гърне и толкова,отиди виж и ако ти хареса отнасяй,пък нищо не ти пречи по-нататък да му бучнеш едно газово ако разхода те притеснява толкова,на този мотор поне това е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти понеже търсиш да купиш пък аз продавам моето Ауди и ти предлагам да погледнеш това:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305905041963759&f1=details

Виждам, че си се ориентирал към по-висок ценови диапазон и малко по-близки години, но все пак викам си да си предложа стоката.Колата я продавам без CD-то.Цената не е крайна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...