Jump to content

"Благодарности" към lampard-Коце


Recommended Posts

Искам да се “похваля” от известния в този форум майстор-тенекеджия-бояджия lampard или по нашенски Коце! :)

Може да се каже, че съм горд собственик от около 8 години на Голф 2 ГТИ –лето 90-то. Черен на цвят – двуврат. Още когато го купих видях, че боята има забележки, но все пак е нормално за автомобил тогава на 13 години. С течене на времето нещата ставаха все по-зле. От около половин година се ослушвах за читав “майстор”, които да ми боядиса колата срещу сума ,заради която няма да е необходимо да ипотекирам апартамента. Това беше колата преди боядисването:

021984791.jpg?r=0013396272.jpg?r=0024081233.jpg?r=0

Условието беше, че карам колата разглобена до гола рамка, без стъкла,интериор и т.н. Боята да бъде обикновен черен цвят, база-лак, като искам да се пръснат фалцовете. Рзпъване изчукване и т.н. по колата няма. Има да се оправят дребни хлътвания от отворена врата,драскотини от ключ, шупли от камъчета...Да се пръска в камера.Не бързам с времето, тъй като колата не ми е ежедневна. Оставям я и искам да се работи спокойно, за да може да се направи както трябва.

Предпоследната оферта беше от един познат от Костенец, срещу 850лв. Цената ме устройваше и дори бях решил кога да я карам. За целта трябваше да взема платформа под наем и да я закарам с един приятел, след което после пак по същия начин трябва да я прибера.

Около седмица преди датата, в която мислех да карам колата в разговор с друг мой приятел става ясно, че той има “читав майстор”, който ще ми вземе тънки пари за тази работа. В следващия момент човека звъни по телефона на Коце и му обяснява за какво иде реч! Lampard-Коце “изпъчва гърди” и обявява ...500лв!!!!!! Естествено аз почти изпадам в шок! Такава цена НЯМА. Решаваме-отиваме на място с колата да видим за какво иде реч и “майстора” да види какво трябва да боядиса срещу 500лв.

Отиваме в сервиза на фирма “Хидролифт” на околовръстен път- над квартал “Овча Купел”. Отвън всичко изглежда супер. Оказва се, че освен сервиз (който работи под прикритието на учебен център) фирмата е и вносител на автосервизно оборудване, камери за боядисване и на 2 извесни марки кемпъри. Помещението широко,почти подредено и учудващо чисто. Не личи да се китват и шкурят коли там. В дъното на халето-бояджийска камера. Казвам си:”До тук-добре!!” Оказва се, че точно до камерата има една решетка, в/у която колата седи когато се шкури кит-а, а през решетката вентилатори дърпат праха. Учуден си казвам:”Модерна ра’ота-екстра!!” Появява се Коце (в последствие разбирам от хора че т’ва е lampard). На пръв поглед свестен и културен човек. Запознаваме се и отиваме при колата.

Първи впечатления: “Еййййй-ама тя е мноо лъскава! Уффф.....”

;) Аз се чудя т’ва лошо ли е или...?

Обяснявам, че това е колата и отново повтарям казаното му по телефона – как ще бъде докарана, подготвена, какво искам и т.н.

Обяснява ми, че препоръчва вместо база-лак да боядиса с обикновен акрил. Аз естествено пак се учудвам. Разлика в цената – 100лв. Акрила имал качествата на другата, като е по-евтин. Викам-добре-т’ва ше го мислим после. Та-колко пара?

И той: “Ами то аз ти казах 600лв....” Моя човек се намеси и го поправи – “500лв каза!”

Той:”Ааа-да де...500лв... Ама аз го казах като мислех, че е некой кенеф за баданосване, а пък тя е хубава. Има доста малки неща за поправяне, но за да стане идеална и без забележки – 650лв. с акрил или 750 с база-лак.”

Искам да видя кола, която е пръскал, но точно тогава такава няма (или ми се казва това).

Разбираме се, че цената ме устройва и остава да уточним кога да я докарам разглобена и с каква боя ще се прави.

След няколко дена умуване и консултация с познат-бояджия (който също потвърждава теорията за акрила) се чувам с Коце и се разбираме: 650лв с акрил и 50лв да пръсне 2-те брони в горната част с грапава структура,която наподобява небоядисана пластмаса. Демек-700лв. Срок – 7 до 10 дена. Разглобявам колата и в посочения ден и час се явявам в сервиза с колата. Вътре съм сложил 2-те брони,люка,капака на резервоара, лейсната на задната врата и 2 лайсни от решетката. Докарвам я в този вид:

024081238.jpg?r=0024081239.jpg?r=0024081241.jpg?r=0024081243.jpg?r=0

Купил съм и 10 квадрата найлон в случай, че трябва да оставят колата отвън и вали. Оставям 200лв за материяли.

Няма да обяснявам, че ходих през ден да видя до къде да стигнали и подсещах какво не са направили от обещаното. На 10-ия ден колата още беше на кит. Аз не бързам, но не може да не ми направи впечатление. Колата се китва и шкури,но поради факта че няма стъкла всичко вътре е в кит. Найлона си седи прилежно натъпкан в купето –няма кой поне да го поразпъне малко обаче.

На 20-ия ден Коце ми звъни, че колата е готова. Пада се точно преди събор на VWclub-20-и Май.

Отивам да я видя......

От 10 метра е супер.... От 5 метра е екстра.... От 2 метра е добре.... От 30см е..... :)B) К’ви са тия прашинки по цялата кола бе?! Преден капак...таван.....калници....колонки...... Че не само прашинки ами и дупки!!!! Викам: Коце да не я пръскахте ПРЕД, а не ВЪВ камерата?

А той:”Спокойно бе! Тия работи ше излезнат с пастиране.”

Викам:”Абе не знам как ше излезнат, ама хайде довечера ше се видим да оправим парите и пак ше говорим!” Фалцовете – не пипнати. Лайсната на задния капак-забравена да се боядиса. Люка, на който имаше точка –пръснат без да е китнат....

Оставям колата там, защото нямам платформа ,с която да я прибера. Вечерта решил да се разправям отивам към Коце с намерението да уточним, че “перфектна” не е това, което видях днес.

За мое поредно учудване той ме посреща с думите: “Моя е грешката-много дебело съм пръснал боята и не е могла да “разпъне” (какво точно да разпъне и как не знам, но...) Остави ми я за още 4 дена че са празници (20-24май) аз ше я пръсна пак.”

Викам си:”Бахти-тоя ше излезе свестен!.......” :zustimm:

Минавам през почивните дни и виждам, че е изтъркал на водно отново таван,преден капак и предни калници. Отивам на 27-и май да взема “готовата” кола.

Коце го няма..... Само бачкаторите от сервиза са там. Люка направен, но предата броня, по която имаше пропуски не пипната.

Колата – по-зле от предишния път. Изкарвам я на слънце......... :birthday::birthday: Тук няма да напиша нищо....ще поспра замалко......

Колегата ме “успокоява”:Явно тоя толкова си може!

Разтоварвайки колата виждам, че лайсната за багажника седи вътре в колата непипната. Нося я вечерта на Коце и му обяснявам, че трябва да се боядиса и, че ще мина на следващия ден да си взема бронята и лайсната. Пак ми се казва, че ще излезнат проблемите с пастиране.

Докарвам я на паркинга и 2 седмици не искам да я виждам.

На другия ден взимам лайсната, която беше така боядисана, че ако жена ми се напие и реши да боядисва (макар че досега никога не го е правила) ще постигне същия или по-добър ефект! На лайсничка от 30см – една разтечка, 3 песъчинки и една дупка от допиране с нещо....

Отново съм бесен. Коце отново го няма!!!

Две седмици вече са минали и докарвам колата в офиса, за да почна да я сглобявам. Прахта и дупките по боята още са си там (къде ли да отидат де..) решавам, че повече не искам да виждам “майстора” и ще се пастирам сам. Правил съм го и знам как става. Имам условия и инструмент. Време нямам, но ще намеря...

Тук прикачвам снимки какво се вижда след минаване на тавана с водна шкурка 2000 – така дефектите по-ясно си личат. По мое мнение на тавана има поне 200 дупки в боята.Калници-също.Фалцовете на задния капак - непипнати.Пропуски в китването-доста.

Задна престилка – портокал...

Пак бесен.....

Прилагам малко снимков материал на положението.

024081249.jpg?r=0024081250.jpg?r=0024081252.jpg?r=0024081253.jpg?r=0024081256.jpg?r=0024081259.jpg?r=0024081260.jpg?r=0024081261.jpg?r=0

Това са сники само на задна част на тавана и преден ляв калник. Умножете го по цяла кола за пълен "ефект". :lol:

Звъня на другия ден на Коце. Вдига!!! О чудо!

Аз: “Коце-каза, че ще пастираме колата. Съмнява ме, че ще се оправи с пастиране, но не е сглобена и нямам платформа пак да ти я карам. Мини през офиса да я видиш моля те. Ако искаш ще мина да те взема и после ще те върна.”

Той: “Няма ядове-утре ще мина и ще взема едно парче шкурка да видиш, че ще излезе.”

Аз: “ОК! Утре ще ти звънна по това време да те подсетя!”

На другия ден в уговорения час звъня.

Аз:”Коце-идваш ли?”

Той: “Абе в момента съм в Ситроен че имам спешна работа и днес трябва да свърша, ма звънни ми утре и ше дойда.”

Учудих се че вдигна,но......

На третия ден в уговорения час звъня.

Звъня......звъня.......кур...

Никой не вдига! Вече не се учудвам.

Та идеята ми колеги е помислете преди да си закарате колата при този “майстор”!

П.П.Може сега да ме наскачате, че за "толкова пари-толкова" или що съм я взел така. Парите не са толкова малко предвид вида, в който заннесох колата срока и цената на боята.

Редактирано от neon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те напълно, защото и аз го ядох немития с друг прехвален форумен майстор от VW-форума - teneketo. Допуснал си същата грешка, която допуснах и аз - взел си си колата във вид, който не те устройва. Сега много трудно ще му я закараш да си забърше осраното - почват се детските номера: няма ме днеска, ела утре, тука си е добре... и за капак - това, което ме изкарва из нерви: ти за толкова пари какво искаш?

Взимай касова бележка (ако не е късно) и предявявай претенция за некачествено извършена услуга пред КЗП.

Тук има писано по въпроса, обърни внимание на чл. 126 от Закона за защита на потребителите.

Успех и :zustimm: не се давай. Аз много се ядосвам, че моето голфче го оставих в това състояние, та сега му пада боята от водоструйките на автомивката, затова си търси правата по възможните начини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление много хора работят така, малцина, обаче са тези които като тебе се наемат да се разправят и да пишат по форуми и т.н..

При мен какви са идвали, човек, направо ми е ставало смешно..., че и пари са давали и щели да ходят да им я оправят после, но това е да живееш в БГ,

моят съвет е като видиш, че някой е оплескал нещата - беж да те няма, защото после нервите и времето, парите- изгубено не си струват.

Портокала само да ти кажа се получава не от боята, а от лака, защото той е покривният слой, а металикът или базата е с много тънко покритие и най лошото което може да стане с нея е да се стече под лака и тогава има стечено под лака което не може да се махне, защото има и стечено на лака което се оправя.

ако сега не са ти я, оправили портокала мога да помогна, имам ексцентрик машина за водно, която ще заглади всичко.

поздрави

Редактирано от chris01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам май е масово явление напоследък при бояджийте :zustimm: Пазиш ли някакъв документ от "боядисването"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те това излиза нa първо време за въпросния "майстор" в Google:

Публикувано: 17 октомври 2007 - 09:49

Вчера един колега забеляза, че под ъгъл боядисаната от Коцето врата няма същия гланс както оригиналната.

Но по-любопитното е, че бях дал да боядисва обеленото по ръба на страничните огледала и видях, че вече е паднало от дясното огледало. Просто не са боядисали пластината зад огледалото както ми казаха а само са мацнали обеленото и то просто си е паднало. Вижда се още как не е напълно изшкурено от бялата чужда боя. Това ми се вижда некоректно. Справи се много добре с изчукването наистина, но вече не съм убеден да препоръчам Коцето като бояджия, още по-малко "склуптор" както го хвалеха. Коригирах оценката си.

...За тенекеджия- преди Коцето (lampard) ми правеше добре колите, при последното ми ходене при него се издъни....

....Колеги малко да събудя темата с доста сериозен проблем. Друг колега ми беше препоръчал точно Коце, сега виждам, че точно той е оправил проблема, който сте дискутирали. Преди година ходих при него с друг проблем, но покрай него решихме да оправим и ръждата ми по калника. Уж се зарече човека, че няма да е много евтино, но пък щяла да изчезне. Да ама не, по-малко от година по-късно боята стана на балончета, а сега вече част от тях се пукнаха и зейна ръжда.....

от Ivo_Dinkov » 06 Мар 2009, 15:50

И аз, досега бях доволен много от него, но последния път се издъни- бронята ми беше в два цвята, не беше ми боядисал лайсните под фаровете и се наложи да си ги карам матирани- явно му беше доша много работа и затова ми я беше претупал колата

Както виждаш,пълно е с "благодарни" клиенти.No Comment :zustimm:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам написаното- търсиха ми 2 дни и капачката на резервоара, мигача ми се откачи в движение, но това бяха дреболии- имаха много работа и бързаха да ми дадат колата, понеже още предния ден ми казаха, че е готова, а като отидох, не бяха почвали да пастират още преливката на калника. Няма да споменавам, че разлика имаше. Б3- ката преди ми я изпънаха феноменално:

o633134820305156250.JPG

Задницата беше размазана, задния капак успяха да го изправят незабележимо беше къде е изчукван, пода беше със скъсано по заварките дъно- презавариха всички шевове и след година, при тежкия удар нямаше нито една точица заварка изпуснала :zustimm:

Обаче на 100- цата ми яко се издъни. Явно с увеличаването на персонала и клиентите, неименуемо се влошава качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те напълно, защото и аз го ядох немития с друг прехвален форумен майстор от VW-форума - teneketo. Допуснал си същата грешка, която допуснах и аз - взел си си колата във вид, който не те устройва. Сега много трудно ще му я закараш да си забърше осраното - почват се детските номера: няма ме днеска, ела утре, тука си е добре... и за капак - това, което ме изкарва из нерви: ти за толкова пари какво искаш?Взимай касова бележка (ако не е късно) и предявявай претенция за некачествено извършена услуга пред КЗП.Тук има писано по въпроса, обърни внимание на чл. 126 от Закона за защита на потребителите.Успех и :zustimm: не се давай. Аз много се ядосвам, че моето голфче го оставих в това състояние, та сега му пада боята от водоструйките на автомивката, затова си търси правата по възможните начини.

Това няма как да стане поради факта, че парата е взета на ръка без никакъв документ - както в 90% от случаите с бояджии.

Относно лафа:"За толкова пари-толкова!" ме съмнява, че ако му бях дал 2 пъти повече пари щеше да е боядисана различно.

"Портокала" отдавна го оправих, но с язвите по боята проблема е сериозен. Вероятно пак ще се наложи да боядисвам таван и преденн капак, но няма да е сега - просто няма пара отново за боядисване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този голф с който се хвалят в темата, леееекинко не мяза ли на твоя?

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91555&view=findpost&p=1581673

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на снимки всички го докарват :) И аз лекичко се подлъгах от снимки ,но горнах само с едно мъничко детайлче(и добре,че така стана де),че се канех цялата кола да боядисвам при тоз фотограф ;)

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпа работа,и моята е за боя вкарана,не при този де.Имам пълно доверие на момчетата,но както се казва ще се види накрая.Впрочем бихте ли хвърлили едно око на тази тема ако някой може да ми помогне с избора на цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

ползвах търсачката за да открия теми със сервиз "Хидролифт", с намерението да пусна положителен коментар за начина по който работят и за мое голямо учудване излизат само негативни коментари! За разлика от казаното дотук, смятам да ги похваля за свършената работа по колата ми - няколко детайла на които беще дошло време. Нямам снимки, нито смятам да бъда многословен, ще изброя само фактите - срока беше спазен, договорената цена не беше променена, колата изглежда много добре. Дали бих ползвал услугите им пак? Мисля, че да.

П.С. Учудвам се, че никой от сервиза не отговаря на нападките? Моят съвет е да го направят, в противен случай има вероятност да се лишат от много потенциални клиенти.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с бояджиите е така...всеки гледа да прибере парата и това е. Аз преди време за два детайла платих 500лв(!!!!!!) като бяха броня и капак- капака малко за изправяне, бронята за лепене. Два месеца по-късно скандално зле- бронята напукана, капака мега матиран. Съгласиха се, преправиха ги( 10 дни си чаках колата)... месец по-късно дори по-зле изглеждат нещата...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

ползвах търсачката за да открия теми със сервиз "Хидролифт", с намерението да пусна положителен коментар за начина по който работят и за мое голямо учудване излизат само негативни коментари! За разлика от казаното дотук, смятам да ги похваля за свършената работа по колата ми - няколко детайла на които беще дошло време. Нямам снимки, нито смятам да бъда многословен, ще изброя само фактите - срока беше спазен, договорената цена не беше променена, колата изглежда много добре. Дали бих ползвал услугите им пак? Мисля, че да.

П.С. Учудвам се, че никой от сервиза не отговаря на нападките? Моят съвет е да го направят, в противен случай има вероятност да се лишат от много потенциални клиенти.

Поздрави,

Всичко е относително.За един понятието "добре" се равнява на понятието "много зле" за друг! Предполагам, че ако бяха боядисали Москвича на някой дядо той щеше да е очарован и да ги хвали навсякъде.

В случая аз имам представа как трябва да бъде боядисана една кола и за мен свършената работа е определено зле. Сложил съм и снимки затова- за да не ми кажат че си измислям, и че всъщност е направена добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е относително.За един понятието "добре" се равнява на понятието "много зле" за друг! Предполагам, че ако бяха боядисали Москвича на някой дядо той щеше да е очарован и да ги хвали навсякъде.

В случая аз имам представа как трябва да бъде боядисана една кола и за мен свършената работа е определено зле. Сложил съм и снимки затова- за да не ми кажат че си измислям, и че всъщност е направена добре.

Не съм автобояджия, занимавам се с друго. За мен една работа е свършена добре, когато резултатът е такъв, какъвто очакваш да бъде. Не съм и от фен клуба на сервиза. Идеята на темата беше да изкажа мнение, по същия начин, по който са го направили колегите преди мен. Оттук нататък всеки за себе си преценява дали да се довери на услугите им. Ничие мнение не е меродавно и в този смисъл смятам, че хипотези за работата им, било по "Москвич"-а на дядо, "Балкан"-чето на баба, пък и било и за графити по стената е неуместно.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ползвах търсачката за да открия теми със сервиз "Хидролифт", с намерението да пусна положителен коментар за начина по който работят и за мое голямо учудване излизат само негативни коментари!...

Не познавам въпросния сервиз, но разсъждението ти ме учуди. Горното изречение (което сам си написал) е достатъчен повод за този, който го прочете, да не си закара колата там. Това, че от време на време има и някой доволен, дали според теб е достатъчно? Или оставяш колата и почваш да се надяваш, да се паднеш от тия - доволните?

Колко съм го ял и аз с бояджии и по принцип с всякакъв вид майстори, ама човек не може да разбира и прави всичко сам.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тази сутрин имах пропуснато повикване от Lampard-Коце. След като отговорих на повикването той притеснено (поне по гласа) тръгна да ми обяснява, че не е дошъл да види колата защото трябвало да ходи да кара някакви кемпъри!!!! Защо пък не ми вдигна тогава телефона или не ми се обади после не знам. :stupid:

Защо се сети да ми звъни сега- 15 дена след като за последно му звънях, 10 дена след като пуснах темата или 10 часа след като колега от форума е пуснал линк към тази тема в темата за сервиза му само мога да гадая!?? <_<

П.П.Пастирането си го направих отдавна сам. Фактите са, че предния капак и тавана са си пак за боядисване, но кога и къде това ще стане също не знам. Знам само едно - в сервиз "ХИДРОЛИФТ" и/или при Lampard-Коце НЯМА да е!Смятам темата за изчерпана.

Редактирано от neon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...