Jump to content

Recommended Posts

Предвид многото теми напоследък за В6, днес случайно попаднах на една обява в мобиле, която специално на мен ми направи много силно впечатление:

А4

Държа да кажа, че нито познавам човека, нито съм виждал колата, просто при тази кола дребните детайли ме впечатлиха и определено ако аз търсех за себе си такова Ауди, бих отишъл да гледам първо това! Особено впечатление прави сервизната история, която показва смешно малко километри за дизелова кола от Швейцария

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е имала лек удар отпред в дясно, но иначе изглежда доста свежа и запазена! Еми, който търси такава спокойно може да отиде и да я изпробва на живо и да сподели впечатлението си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид многото теми напоследък за В6, днес случайно попаднах на една обява в мобиле, която специално на мен ми направи много силно впечатление:

А4

Държа да кажа, че нито познавам човека, нито съм виждал колата, просто при тази кола дребните детайли ме впечатлиха и определено ако аз търсех за себе си такова Ауди, бих отишъл да гледам първо това! Особено впечатление прави сервизната история, която показва смешно малко километри за дизелова кола от Швейцария

Сега ще ти кажат, че колата не става за нищо, защото хубава такава е 16-17 000 лева ... бухахахахаахаахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 седмици ходих да я гледам. На пръв поглед е запазена, кожата също е много запазена. Интерирора не е износен.

Обаче като я запалих, един светъл пушек отзад постоянно и миреше на изгоряло.

Като вдигнах капака забелязах, че мотора доста вибрира, играе.

Поисках да направя едно кръгче , но пордавачът ми каза, че са му изтекли номерата и не може да се кара по главните улици освен разбитата улица пред дома му (кара се само на първа предавка).

Попитах го дали може да го закрам в някой сервиз и отговора беше следният:

Може ,но срещу 50 лв. защото щял да я кара с платформа до сервиза. (тъй като нямал номера)

Общо взето не ми направи добро впечатление колата. Прекалено много пуши независимо дали е на свободен ход или по време на движение , и дали е загряла или не.

Колата е с 5 скорости.

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ти кажат, че колата не става за нищо, защото хубава такава е 16-17 000 лева ... бухахахахаахаахах

Глупости, както виждаш до сега никой не е казал или коментирал нещо около цената! Ти си първия!

Може ,но срещу 50 лв. защото щял да я кара с платформа до сервиза. (тъй като нямал номера)

Ако ще взимаш кола за такива пари, не виждам какъв е проблема за 50 лева да платиш и да ти я закара на твоя си майстор да я разкостите и да видиш колко още ще ти струва да я стегнеш!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще взимаш кола за такива пари, не виждам какъв е проблема за 50 лева да платиш и да ти я закара на твоя си майстор да я разкостите и да видиш колко още ще ти струва да я стегнеш!

50 лв не са проблем (но ако четеш по отдолу какво и писал продавача- безплатен траснпорт) и после да ти иска пари ,малко тъпо. Проблема е , че пуши много и мирише на изгоряло (а пушека беше светъл,това не е много добър знак). Двигателят също не работи толкова плавно и меко, а и "вибрира" доста.

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 лв не са проблем (но ако четеш по отдолу какво и писал продавача- безплатен траснпорт) и после да ти иска пари ,малко тъпо. Проблема е , че пуши много и мирише на изгоряло (а пушека беше светъл,това не е много добър знак). Двигателят също не работи толкова плавно и меко, а и "вибрира" доста.

Добре не си ли любопитен срещу 50 лева да разбереш, какво точно се крие зад проблема? Ако имаш доверен майстор и сервиз аз бих ги дал! Все пак колата е уж от Швейцария! Трябва да е поне малко гледана, или пък най-вероятно е карана като за последно и е взета душата!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре не си ли любопитен срещу 50 лева да разбереш, какво точно се крие зад проблема? Ако имаш доверен майстор и сервиз аз бих ги дал! Все пак колата е уж от Швейцария! Трябва да е поне малко гледана, или пък най-вероятно е карана като за последно и е взета душата!

Любопитен съм да ти кажа честно колега, но светлият пушек е знак за голямо предизвикателство. Ще я закарам примерно до серивиз и от там ще ми кажат някой сериозна сума за поправка и ще се разочаровам доста. А не бих искал да се впускам в такива филми (драма) и да правя някои сериозни ремонти. Уж има сер. книжка колата, но му има нещо сигурен съм.

Не знам, ако някой е запознат с такива проблеми да каже от какво може да е. И дали е скъп.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото смесено с антифриз не прави ли бял пушек?

:hilezh:

Не обърнах внимание дали е бял или синкав или сив.

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Не обърнах внимание дали е бял или синкав или сив.

Е те това е разковничето.... :hilezh: И дали мирише на неизгоряла нафта.

Ако е така - проблем с дюзите. Може и да лесен, а може и да не е.

Другите варианти за пушек са още по лоши.

И да я закараш на майстор, ако не е врачка... трудно ще ти даде точна диагноза просто ей така. Може да са доста неща и повечето диагностики включват разглабяне, я на дюзи, я на турбина (ако цвъка масло недай си боже)....

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пушека може и да е въпрос на настройки, позапушени филтри или неработеща дюза. Но може и да е сериозен ремонт.

Номера с 50-те лева пък е стар. Така обикновено търгашите искат да те пробват дали си сериозен.

Все пак си мисля, че продавачът би могъл да премахне пушека преди обявата ако е нещо евтино. Не е ли логично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 лв не са проблем (но ако четеш по отдолу какво и писал продавача- безплатен траснпорт) и после да ти иска пари ,малко тъпо. Проблема е , че пуши много и мирише на изгоряло (а пушека беше светъл,това не е много добър знак). Двигателят също не работи толкова плавно и меко, а и "вибрира" доста.

Пише безплатен транспорт до КАТ София! Ако за всеки кибик плаща по 50лв за платформа и пишман-майсторчЕто(приятелче на кибика) казва, "тва е баси гроба, требе да свали 1500леа" къде ще му излезе края? Усещайте се малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло е тъпо една кола нов внос да няма валидни номера за да може да се кара.Масово търговци разчитат на това, че на клиента няма да му се занимава с камиончета и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само до камиончета. Някои грешки няма да се запишат ако не се покара колата 15-20 км. А така направо от камиончето и само да цъка на празен ход ще има грешки само ако нещо е разкачено. Демек добре са си направили сметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише безплатен транспорт до КАТ София! Ако за всеки кибик плаща по 50лв за платформа и пишман-майсторчЕто(приятелче на кибика) казва, "тва е баси гроба, требе да свали 1500леа" къде ще му излезе края? Усещайте се малко.

Търговеца си има собствена платформа. Няма нужда да плаща на никой. Поне да беше метнал колата до Порше да я мина на пълен преглед , да се набутам 150 лв, и да вида кво му е, ама с тези завъртулки тука не може, нямам номера ала бала,.,,,, на глвани булеварди не може защото има полицаи. Дрън дрън че пляс работа.

А и колата ако нямаше тези пушеци тресения, можеше даму ги дам тез 50 лв. и да си мина през порше, ама НЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само до камиончета. Някои грешки няма да се запишат ако не се покара колата 15-20 км. А така направо от камиончето и само да цъка на празен ход ще има грешки само ако нещо е разкачено. Демек добре са си направили сметката.

Toчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата седи на място седмица-две-три и се пали да работи по 15-20 минути през няколко дена за да не падне акумулатора ТО ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ С КАТАЛИЗАТОРИ НА МЯСТО ПУШАТ! Може колата да си е здрава, да няма никакъв проблем и пак пуши. Това не е проблем. Причините са:

1. Когато колата работи на място, не се получава налягане и в катализатора остава голямо количество от отработеното гориво, когато колата стигне до 45-50 градуса температура на мотора - 80-тина на ауспусите, тази смрад останала в катализатора от предишни паления започва да излиза от ауспуха. И повечето хора са О! Паника! Колата пуши! Ми ще пуши нормално е!

2. Повечето коли за продаване, особено ако не са купени с проблем или ударени имат малко гориво останало в резервоара (нормално, никой не си връща колата при дилъра с пълен резервоар, да не е луд) и помпата дърпа боклуци от дъното на резервоара, които изгарят и се получават подобни пушеци.

Отстраняването на проблема е много просто, караш колата 5-10 километра с 2500-3000 оборота на 3-та 4-та и след тази разходка няма да има никакъв пушек. При мен в автокъщата постоянно има някой дизеляк, който пушляви като кебапчийница и се налага да го разходим 3-4 дължини по булеварда за да спре да пуши. Вчера една Астра я лекувахме така.

Относно ходенето на сервиз в Порше. Аз съм един от търговците, при които ако дойдеш, ще ти каже, че в Порше колата ми няма да отиде в никакъв случай. Това е един от най-неграмотните и скъпи сервизи, в които съм ходил, нямам желание повече да си губя по 4-5 часа за оглед там и след като излезе колата да ми пишат в диагностичния лист, че са надрани корите под мотора... Ми много ясно че ще са надрани, те нали за това са там - да пазят, а и колата не е от шоурума ви, карана е 100-200 хиляди по пътищата в Европа...

Кола със сервизна книжка на 184 000км. обслужена в Ауди в Лука, отварят капака на ангренажа същите тия хубавци от Порше, гледат ремъчето ново, ролки нови, обслужващия ремък с надписите още по него. Ми тя колата явно е обслужена около 180-те хиляди защото и инспекцията съвпада казват те(колата е 1.9тди според Ауди инспекцията на ремъците е за 90 000км), но ние на италианските сервизи нямаме доверие за достоверността на километрите и за извършените ремонти и ще препоръчаме на клиента да си смени всичко пак при нас.. Бре деба майка му, сульо вчера стана механик в Ауди и вече нема доверие на хората, които от 30 години Ауди продават и обслужват. Интересна работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti, без да се съмнявам в опита който имаш, пушека за който говори колегата не е черен! "Проблемите" които ти описваш - правят черен пушек....

Иначе аз не бих взел кола без да я по карам. Това е ГЛУПОСТ. Ако колата няма номера (както е обичайно), направо му казвам на търговеца да свали отнякъде едни и да ги сложи за да завъртя някое кръгче. Знам че е незаконно, знам че даже е добре наказауемо, знам, че ще ебат с извинение мен, защото аз карам. Но кола да купя както я гледам на място - НИКОГА! Даже и да я гледат в 100 сервиза. Не я ли усетя в ръцете ми как работи.... НЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti, без да се съмнявам в опита който имаш, пушека за който говори колегата не е черен! "Проблемите" които ти описваш - правят черен пушек....

точно обратното, това което казва насти е на 100000% вярно и пушека е точно сив, какъвто го описваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...