r2d2 Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Нормално ли е да ми държи постоянно температура от 70 градуса. Не трябва ли да е около 90градуса или термостата е за смяна.Доближава се до 90градуса само ако я тормозя дълго време с много газ на баир но никога не е подминавала 90градуса.Не би ли трябвало ако това не е нормална температура да се отрази и на разхода на гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Ненормална е температурата, ако наистина е такава ... може температурния датчик за таблото да е дал фира Иначе си за термостат, ако датчиците са ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 За нов термостат си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Първо я закачи на VAG-COM,защото и при мен беше така.Прецака се температурния датчик,които подава инфо към двигатела и таблото отидох в сервиз и ми сложиха някакъв ментак за 20лв.След 5-6 месеца стрелката залепна на 70 градуса и не мърда.Реших,че е термостат,питах и тук и всички ми казаха термостат.Този път реших да не ходя в гаражните сервизчета и отидох в сервиза на Ауди във Варна.Казах им как стоят нещата и че се съмнявам в термостата,а те го смениха без дори да проверят дали е от него или.Взеха ми към 250лв за термостат,течност и труд който е поскъп от частите!Тръгнах си обаче същата работа,70 градуса.На другия ден пак в Ауди и още към 150лв за датчика със смяната и диагностиката!Вече само евентуално само за части там! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Термостат за смяна. Разходът ти е увеличен с около 0.3-0.5 литра/100км, но иначе няма нещо съществено като проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 17 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Ще видя Ваг-кома какво ще каже и ако температурата при компа и уреда съвпада тогава сменям термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 19 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 Като вързах ВагКома когато уреда сочи 70 и компа сочи 70 но го оставих на място известно време и температурата започна да се покачва и уреда показа 90 но компа показваше 80. Че съм за термостат е ясно защото само да тръгна и температурата спада до 70.Ама защо когато когато уреда сочи 90 компа сочи 80. А колко ли е реалната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 Просто се измерва на различни места. Едното ти е някъде си по двигателя, другото на охлаждащата течност, а може би има и други. На мен като ми се качи по жегите температурата над 90 градуса по уреда на таблото, на климатроника ми дава все още 90 градуса. Но щом не достигаш 90 градуса нормално трябва да е термостата. Пробвай както е загрята дали всички маркучи влизащи и излизащи от радиатора са еднакво горещи, ако някой е по-хладен вече със сигурност е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 (Редактирано) Като вързах ВагКома когато уреда сочи 70 и компа сочи 70 но го оставих на място известно време и температурата започна да се покачва и уреда показа 90 но компа показваше 80. Че съм за термостат е ясно защото само да тръгна и температурата спада до 70.Ама защо когато когато уреда сочи 90 компа сочи 80. А колко ли е реалната?За термостат си.... а колегата ти е обяснил защо има разлика: едната температура най-вероятно се мери на радиатора отпред, другата някъде в блока. А стрелката на таблото ти е направена така, че да показва 90 градуса в широк диапазон: 82 - 105 в повечето скучаи Редактирано 19 Август 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 19 Август 2011 Доклад Share Публикувано 19 Август 2011 А стрелката на таблото ти е направена така, че да показва 90 градуса в широк диапазон: 82 - 105 в повечето скучаиДачтика е в един корпус две термосъпротивления, така, че е на едно място и показанието трябва по принцип да е еднакво. Но по-горното е истината...стрелката показва по-скоро"ориентировъчно" и заковава на 90 в диапазона указан от колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Като гледам тоя термостат ще излезе слабо място на Б6цата.2 оригинални термостата съм сменил за година и половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Термостата си е консуматив, който се сменя на около 3-4 г за всички коли. Представлява клапан, който е температурно зависим. Една пружина топната във восък. Нормално е след определен брой цикли да се получи хлабавина и да пропуска и при затворено. Друг е въпроса, че това рядко се сменя при първи симптоми. Не ми се вярва да са "оригинални" термостатите на колегата, защото аз с "менте" от 20-ина лв карам вече 2г и нямам проблеми. Има значение как точно се поставя, дали се уплътнява добре с гумения пръстен и др....при невнимателна замяна е възможно и нов и "оригинален" да пропуска при затворено положение. по-скоро съм забелязал, че почти всички А4, Б6 дават проблем в темп. датчик и то този към бордкомпютъра, а този за таблото си е ОК. Както казах обаче, те са в един корпус и съответно се сменят едновременно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r2d2 Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 А за какви пари става въпрос за температурния датчик, нали и двата са в един корпус? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpact Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 Като гледам тоя термостат ще излезе слабо място на Б6цата.2 оригинални термостата съм сменил за година и половина. Не е само това слабото място на VAG-ина групата. И в моето ауди 2 термостата(оригинални BEHR) сменям за по-малко от една година (като самият термостат нищо му няма, а се чупят бакелитените рамена, на които е закачена пружината) + втори комфорт модул ми изгоря, а да не продължавам да изброявам другите проблеми които имах и имам. Следващият път японка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 температурния датчик за Б6 1,9 дизел, оригинален(пр. Люксембург, мисля)е 40 лв в аутоплюс. Има испански аналози за по 30-ина лв. и вършат същата работа. Представлява 2 термо-съпротивления в един корпус. За термостатите....наистина се чупят по-скоро пластмасовите рамена, които държат термостата, но това става при замяната му, а не по време на движение. Чупят се поради факта, че стария не е сменян много дълго време и той залепва за блока и при дърпането на шланга дето го държи, тези пластмаски се откъсват. Налага се или лепене или нов шланг, който не вярвам да е много скъп. Всяка бангийка дето е на годинки си има недостатъци...все пак с колите втора, трета и пета ръка е така. Не съм съвсем сигурен, че в японските всичко е бетон и не се прави никакви ремонти ! както и да е ...лек и спорен ден на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 62лв струва със О пръстена но като сметнеш и шише антифриз и става цифра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 Не съм съвсем сигурен, че в японските всичко е бетон и не се прави никакви ремонти !Tе японките не ги ремонтират.Направо ги хвърлят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 От 80 до 105 градуса на таблото показва 90. Според виден препоръчан "майстор" това били нормални работни температури и в този диапазон стрелката не се помръдва от 90 градуса. Нямало мужда да се притеснява драйвъра.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts