Jump to content

Нормална ли е температурата?


r2d2

Recommended Posts

Нормално ли е да ми държи постоянно температура от 70 градуса. Не трябва ли да е около 90градуса или термостата е за смяна.

Доближава се до 90градуса само ако я тормозя дълго време с много газ на баир но никога не е подминавала 90градуса.

Не би ли трябвало ако това не е нормална температура да се отрази и на разхода на гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ненормална е температурата, ако наистина е такава ... може температурния датчик за таблото да е дал фира

Иначе си за термостат, ако датчиците са ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо я закачи на VAG-COM,защото и при мен беше така.

Прецака се температурния датчик,които подава инфо към двигатела и таблото отидох в сервиз и ми сложиха някакъв ментак за 20лв.

След 5-6 месеца стрелката залепна на 70 градуса и не мърда.Реших,че е термостат,питах и тук и всички ми казаха термостат.

Този път реших да не ходя в гаражните сервизчета и отидох в сервиза на Ауди във Варна.

Казах им как стоят нещата и че се съмнявам в термостата,а те го смениха без дори да проверят дали е от него или.

Взеха ми към 250лв за термостат,течност и труд който е поскъп от частите!

Тръгнах си обаче същата работа,70 градуса.

На другия ден пак в Ауди и още към 150лв за датчика със смяната и диагностиката!

Вече само евентуално само за части там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат за смяна. Разходът ти е увеличен с около 0.3-0.5 литра/100км, но иначе няма нещо съществено като проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вързах ВагКома когато уреда сочи 70 и компа сочи 70 но го оставих на място известно време и температурата започна да се покачва и уреда показа 90 но компа показваше 80. Че съм за термостат е ясно защото само да тръгна и температурата спада до 70.Ама защо когато когато уреда сочи 90 компа сочи 80. А колко ли е реалната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се измерва на различни места. Едното ти е някъде си по двигателя, другото на охлаждащата течност, а може би има и други. На мен като ми се качи по жегите температурата над 90 градуса по уреда на таблото, на климатроника ми дава все още 90 градуса.

Но щом не достигаш 90 градуса нормално трябва да е термостата. Пробвай както е загрята дали всички маркучи влизащи и излизащи от радиатора са еднакво горещи, ако някой е по-хладен вече със сигурност е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вързах ВагКома когато уреда сочи 70 и компа сочи 70 но го оставих на място известно време и температурата започна да се покачва и уреда показа 90 но компа показваше 80. Че съм за термостат е ясно защото само да тръгна и температурата спада до 70.Ама защо когато когато уреда сочи 90 компа сочи 80. А колко ли е реалната?

За термостат си.... а колегата ти е обяснил защо има разлика: едната температура най-вероятно се мери на радиатора отпред, другата някъде в блока. А стрелката на таблото ти е направена така, че да показва 90 градуса в широк диапазон: 82 - 105 в повечето скучаи

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стрелката на таблото ти е направена така, че да показва 90 градуса в широк диапазон: 82 - 105 в повечето скучаи

Дачтика е в един корпус две термосъпротивления, така, че е на едно място и показанието трябва по принцип да е еднакво. Но по-горното е истината...стрелката показва по-скоро"ориентировъчно" и заковава на 90 в диапазона указан от колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам тоя термостат ще излезе слабо място на Б6цата.2 оригинални термостата съм сменил за година и половина. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си е консуматив, който се сменя на около 3-4 г за всички коли. Представлява клапан, който е температурно зависим. Една пружина топната във восък. :zustimm: Нормално е след определен брой цикли да се получи хлабавина и да пропуска и при затворено. Друг е въпроса, че това рядко се сменя при първи симптоми. Не ми се вярва да са "оригинални" термостатите на колегата, защото аз с "менте" от 20-ина лв карам вече 2г и нямам проблеми. Има значение как точно се поставя, дали се уплътнява добре с гумения пръстен и др....при невнимателна замяна е възможно и нов и "оригинален" да пропуска при затворено положение. по-скоро съм забелязал, че почти всички А4, Б6 дават проблем в темп. датчик и то този към бордкомпютъра, а този за таблото си е ОК. Както казах обаче, те са в един корпус и съответно се сменят едновременно :help:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам тоя термостат ще излезе слабо място на Б6цата.2 оригинални термостата съм сменил за година и половина. :bia:

Не е само това слабото място на VAG-ина групата. И в моето ауди 2 термостата(оригинални BEHR) сменям за по-малко от една година (като самият термостат нищо му няма, а се чупят бакелитените рамена, на които е закачена пружината) + втори комфорт модул ми изгоря, а да не продължавам да изброявам другите проблеми които имах и имам. Следващият път японка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

температурния датчик за Б6 1,9 дизел, оригинален(пр. Люксембург, мисля)е 40 лв в аутоплюс. Има испански аналози за по 30-ина лв. и вършат същата работа. Представлява 2 термо-съпротивления в един корпус. За термостатите....наистина се чупят по-скоро пластмасовите рамена, които държат термостата, но това става при замяната му, а не по време на движение. Чупят се поради факта, че стария не е сменян много дълго време и той залепва за блока и при дърпането на шланга дето го държи, тези пластмаски се откъсват. Налага се или лепене или нов шланг, който не вярвам да е много скъп. Всяка бангийка дето е на годинки си има недостатъци...все пак с колите втора, трета и пета ръка е така. Не съм съвсем сигурен, че в японските всичко е бетон и не се прави никакви ремонти :bia:! както и да е ...лек и спорен ден на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съвсем сигурен, че в японските всичко е бетон и не се прави никакви ремонти :bia:!

Tе японките не ги ремонтират.Направо ги хвърлят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 80 до 105 градуса на таблото показва 90. Според виден препоръчан "майстор" това били нормални работни температури и в този диапазон стрелката не се помръдва от 90 градуса. Нямало мужда да се притеснява драйвъра..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...