slona Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Здравейте,понякога спирачните маркучи на външен вид здрави, с времето от вътре се повреждат - набъбват, стават на трици и т.н.Резултатът - влошено отделяне на накладките от спирачния диск при отпускане на педала на спирачката, нагряване на колелото...Всичко това съм го чувал, но дали на някои от вас, т.е. колеги с коли Ауди 80,90,Купе - произведени около 1990-1994 се е случвало такова нещо,т.е. дали има случаи на описаните дефекти на на маркучите за тези коли и произведени през споменатите години?Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Ако виждаш такива подутини по твоите ги сменяй с нови защото е опасно да караш така. При някое по-рязко натискане на спирачките ще се пръснат и няма да имаш спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Taka e,но системата е измислена умно и ако се спука на едно колело примерно предно ляво,ще откаже и задно дясно НО ,предно дясно и задно ляво ще те спасят ,не че можеш да караш така.От само себе си няма как да се разпадат и напукват маркучите от вътре,виновна е старата спирачна течност. Редактирано 1 Септември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magic Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Колеги в момента имам такъв проблем...задържа ми предно дясно колело...и се чудя дали е от маркуча...Щото преди Аудито имах пежо и имаше същия проблем..даже веднъж както си карах колелото блокира..и ме завъртя на 180 градуса,добре че нямаше други коли на около,че щеше да стане мазано.. смених маркучите и вс. беше ОК.Сега се чудя на аудито дали е възможно да е станало същото..? едни казват маркуч,други казват цилиндърчетата клеясали...Но докато не се отвори.. няма да се знае причината..а и ми предстои пътуване...оня ден като пътувах спирах на няколко пъти за да се охлажда.. че много се загрява..и да не стане Ауди на грил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Може проблемът да е елементарен - запекли водачи на апаратите. Разглоби и ще видиш. Задължително нови маншони, промиване на леглата и самите водачи, ако са криви - нови, грес и затваряш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Ради, на кое казваш водач? За металната част, която се движи в гумения тампон ли иде реч? Каква грес трябва да се използва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Това са водачите: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Това са задните колега, а по-нагоре ставше въпрос за предните апарати, та питането ми беше за предните.Ти да не би да ги изработваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) По какво ги различи че са задни?Те предните и задните са еднакви просто предните са по дълги.А относно спирачките маркучи мога да кажа само едно:Проверявайте ги от време на врема за външния им вид,ако са почнали да се напукват сменяйте ги.Не карайте так.Работя в пункт за годишни технически прегледи - пукаме по 4-5 маркуча месечно при тестване на спирачките . Редактирано 1 Септември 2011 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 По какво ги различи че са задни?Те предните и задните са еднакви просто предните са по дълги. Като че ли наистина е така пп: в кутишката има и от двата модела, вероятно за това колегата се е пообъркал ... и не не ги изработвам, просто това е в резултат от многото ми свободно време в службата, през зимните месеци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Това са водачите:Стига заблуждава хората- няма да намерят такива лъскави части по спирачките.Това е водач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Въпрос на цветоусещане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 По какво ги различи че са задни?Грешката е моя. В главата ми бяха моите апарати (АТЕ 57), който нямат такива водачи.Това със стрелката го играе водач.Сега видях, че колегата продава апарати Lucas 54 и там ги има въпросните водачи. Та в моя случай, колко е удачно да се слага смазка и каква да е тя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) .............. Та в моя случай, колко е удачно да се слага смазка и каква да е тя?Е как да нямаш водачи-това ATE да не е двубутално?Даже на снимката ти ги виждам водачите.Смазка се слага на самия водач,а аз даже и прахозащитните им маншончета пълня/тяхното наличие и цялост е много важна,а на твоите апарати изобщо не ги виждам/.Може да използваш медна или литиева високотемпературна грес.Мдаа.Сега,като поразгледах,наистина има разлики при апарати АТЕ.Ей това изпълнява ролята на водач там:А това е втулката,в която се движи,ама дали там се маже грес/най-вероятно-да/: Редактирано 1 Септември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е що намесихте системи, дето повечето Б4 не са и помирисвали ...Повечето са на 54, което е диаметъра на буталото ... Даже и ААН е с водачи като тези от снимката на Влади ...Мислим да си поръчам един комплект от тоз майстор ... А колегата дето пита за маркучите - смени ги моля те ...Не че нещо, ама щом питаш значи някой ти е подметнал, и ти си ахнал че може да стане такова нещо като външно са чисто нови ...А всичкото става понеже всеки си кара със спирачната течност с която е излязла колата от завода, нали е оригинална !А повечето колеги са с течащи кантарчета, и те доливат - демек няма нужда от смяна !Недейте така бе колеги, повечето дечица карате ... А не е веднъж и дваж да гледам как някой се поти по магистралата в опит да спре ... Извинявам се за острия тон, обаче да си сложите въздушен филтър Манн, а течността да ви е на 3+ години ... Някак ...Знам ли, може аз да съм странен, или с друго мислене ... ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Въпрос на цветоусещане В случая и на 'чукоусещане' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 1 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Предно дясно колело ми загря на извънградско, спрях в сервиз да раздвижат спирачния апарат - пораздвижиха го, според майстора това не е причината.Пооправиха се нещата, но не напълно - пак грее, но по-малко, затова питам за маркучите, иначе и мойто кантарче протече но го смених и сега там е сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Предно дясно колело ми загря на извънградско, спрях в сервиз да раздвижат спирачния апарат - пораздвижиха го, според майстора това не е причината.Пооправиха се нещата, но не напълно - пак грее, но по-малко, затова питам за маркучите, иначе и мойто кантарче протече но го смених и сега там е сухо.Един съвет. Мръдни до buzzi и да приключват мъките ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Няма да се оправи ... Смени маркучите (всичките 6) и течността ...Пиши на някой от колегите занимаващи се с части (KOKO,gsb,Konstantin и СИЕ ) сменяй и забравяш ...Че иначе опичаш накладките, и баш когато ти трябва, тогава няма да спре !А, Влади ме изпревари за Пепи ... Редактирано 1 Септември 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Раздвижването на апарат е като да пръснеш парфюм на...екскремент.Остава и пари да са ти взели за това.Апарата ще се оправи само с разглобяване, почистване, шкурене ако иам нужда и смяна на уплътненията и смазване с подходяща смазка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 2 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 (Редактирано) Наложи се раздвижване на апарата, защото бях на дълъг път,нямаше време за сериозен ремонт, това ми струва само 10 лв, защото човека не бе мародер(а това е защото не бе в София, вероятно....).Нека се върнем на темата: попитах някой надникнал ли е в спирачен маркуч от Ауди,т.е. виждал ли е запушен с набъбвания, "трици" и тем подобни неща,... а не колко шарени могат да бъдат спирачните апарати(това е друга тема).До тук единствените две разумни неща, които прочетох по темата и ми дават информация са мненията на колегите Vitcig и Ivo DinkovПоздрави на всички! Редактирано 2 Септември 2011 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 мерси че мнението ми е неразумно ,като минеш 300 лв раздвижваници и тон мъки ,обади се ,ще ти направя спирачките и маркучите.До тогава,внимателската ,че още не се е появил колегата, който е дошъл с по добри спирачки от колкото си е тръгнал,а в темата за спирачките ,са писали доста малко хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 2 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 (Редактирано) Извинявай buzzi, не искам да обидя никой, а още по-малко хора,като теб, Ради-Б4, и др. които явно знаят повече от мен.Това, което си написал, че при проблем, другите две колела - по диагонал спасяват нещата просто го знаех.Иначе казваш, че е виновна старата течност - не разбрах какво имаш предвид - дали трябва просто да се смени старата течност, или тя е повредила маркучите и те трябва да се сменят?Че е стара течността не ми решава проблема.А смяната и едва ли ще го реши.Ако не се лъжа маркучите общо не са 6 , а 8 - ще проверя, и ако ги сметна по около 25 лв - пак става 200 лв, затова разпитвам около маркучите, за да не хвърля 200 лв на вятъра, макар че знам - спирачките са си важни, особено, когато има проблем........ Редактирано 2 Септември 2011 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Извинявай buzzi, не искам да обидя никой, а още по-малко хора,като теб, Ради-Б4, и др. които явно знаят повече от мен.Това, което си написал, че при проблем, другите две колела - по диагонал спасяват нещата просто го знаех.Иначе казваш, че е виновна старата течност - не разбрах какво имаш предвид - дали трябва просто да се смени старата течност, или тя е повредила маркучите и те трябва да се сменят?Че е стара течността не ми решава проблема.А смяната и едва ли ще го реши.Ако не се лъжа маркучите общо не са 6 , а 8 - ще проверя, и ако ги сметна по около 25 лв - пак става 200 лв, затова разпитвам около маркучите, за да не хвърля 200 лв на вятъра, макар че знам - спирачките са си важни, особено, когато има проблем........Похарчените пари за спирачни маркучи и като цяло за спирачната система НИКОГА не са пари на вятъра! Не случайно казват,че една кола може да не върви бързо,но обезателно трябва да може да спира бързо. Не разбирам какво има да се умува-спирачната течност се сменя на всеки 2 години.Ако 200 лева са много за нови спирачни маркучи,то колко би ти струвало,ако се "ушиеш" някъде с колата си,защото не си успял да спреш навреме или изобщо да спреш?! Схемата е ясна-нови спирачни маркучи,ремонт на спирачните апарати с нови ремонтни комплекти (buzzi е доказаният специалист в това),нова спирачна течност в достатъчно количество да се промие цялата система,обезвъздушаване и това е.Разбира се,читави спирачни дискове и накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 2 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Docho съгласен съм с теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване