Jump to content

Audi A4 B6 1.8TQ


kocta

Recommended Posts

Мойте бяха 370-400 след 4500об/мин, конете ~340к.с. според диното в Пловдив колата се движи от 2010та мотора не е отварян, но турбото е два пъти по-голямо от хибридната Ко4-ка :hilezh:

На Ицо колата може и да е направила някой пик, варианти много, тия 370Нм при 3000об/мин с тоя ранен спул може и да са достатъчни :hilezh: ,но с голяма (голяма за 1.8Т) правилно подбрана турбина няма вариант при 370Нм, който да ги има към 4000об/мин да изкриви биелите, освен ако нещо не се бъгне и не направи пик от 2бара :hilezh:

Аз затова не ги харесвам тия малки турбини (за 1.8Т само говорим) задъхват се рано, правят пик на Нм прекалено много и накрая излиза, че ем нямаш коне, има само Нм и рискуваш мотора.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега до какво се стигна. 2.7т много скъпо за тунинг.Въпреки,че аз искам само ремапче,генерациика и кулер.Тежко.

1.8-цата ми пък ако ми направи овербоост ще изкриви биела или пък ако налея една торба с пари ще изкара от 10 до 30 000км при положение ,че аз на година въртя над 30- 35 000км.

Та до какъв извод се стигна последно? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичко за мен 1,8Т е на светлинни години от усещането, което повечето цилидри предават, вярно направен е доста бърз, но то е за сметка на толкова неща, че просто ми убиват всякакво желание. Аз в града нормално не си карам колата над 3000, а под 3000об, и определно искам като тръгвам от кръстовище в момента в който включа втора да си имам предоволно сила на 2000об, а не да се пържа като с хонда сивик. И както правим реално, 300коня 1,8Т на което трябва да се мисли съединител, генерация която да не изисква шлемофон, да прежалим диапазона под 3000об, да се примирим с рязко идващата сила, което пречи жестоко да се забавляваш извън права линия и сигурно има още минуси, за които не се сещам сега.

2,7Т не е много бърз, но каквото дава го дава с финеса на фабричната мощ и когато е в добро състояния, както всеки друг такъв тип двигател създава усещането за по-класен автомобил.

Кефа от една кола не е само и единствено вървежа в права линия постигнат на всяка цена!

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек не се занимавай с глупости, вземи си една К04-ка с колектора като на Ицо и мирясваш, всички останали неща ще ти ги направят тук. Като сглоби колата го помоли за тест драйв - сигурен съм, че няма да ти откаже. Аз в такъв филм не бих се вкарал - да насаждам 2,7Т.

Но все пак ако ми се кара един ден 6 цилиндъра с турбо, най-много да стана голфаджия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Според мен е доста по-трудоемко насаждането на V6/V8 мотор, отколкото един 4 цилиндров. Кулерът наистина е последния проблем, там варианти има много.

Покарай една С4-ка 2.7Т, по възможност с чип за да рабереш дали те устройва.

Колата има достатъчно нютони и над 300кс, като същевременно е по-надеждна от 1.8Т с голямо турбо.

И ако някои ги бърка куатрото заради 4 цилиндровия мотор, тук няма такава грижа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той на тая кола и взе здравето, ти за един тампон :D

Би ли споделил какви времена даваше колата? Седи доста стегнато, пък и ти явно си потренирал доста :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните са здрави. Това е от регулировката. Има една В скоба V_-_CLAMPS_add1.jpg която трябва да разхлабя , да вдигна гъбирнето нагоре и затегна. Проблема е,че тръбите минават близо до пътя и при някое закачане и се поразместват. Иначе колата що годе се държа. гледах да пазя спирачките и гумите до колкото е възможно. Проблема беше,че карах с боксуващ съединител и прекалено малко бензин. Аз нямах намерение да участвам и чак в последни момент се реших да завъртя няколко обиколки.За това нито заредих достатъчно бензин нито съм разтоварвал или подготвял колата. То се оказа пък ,че що годе добре се представя но за жалост точно на италянското в последната обиколка с/у колегата с б4 4.2-ката на излизане на финалната права ми свърши бензина и едвам докретах до финала. Та разликата ни беше 0.6 сек и така ми се стопи преднината. Адмираци и за карането на колегата въпреки мекото му окачване.

Та нямам много време напоследък за колата. От маса време седи с-лайн предния спойлер с мрежите в нас и все не намирам време да го сложа и боядисам.

Иначе времена въореки бензина и съединителя си ги оценявам на доста слаби 1.07.60 . На миналия трак дей със старите 16-ски дадох 1.06 но тогава съединителя си беше здрав но бях на по-ниско налягане.Абе знае ли човек. Аз лично не съм доволен от времената които дадох и явно трябва да поработя още по колата. По окачването остана една задна щанга от РС4 и да смея някой и друг тампон ако се налага. Трябва и по-големички спирачки нещо от рода на С4 б5 и едни по-държащи гумета.

Иначе аз на тази писта карам от 2007-ма с най-различни автомобили педно/задно/4х4 със сликове и тн. дрифт,тайм аттак и всякви щуроти.

Инае като времена които съм постигал има няколко среди от рода на 1.02 с алфа 145 1.4 , 1.01 с алфа 145 2.0 турбо 4х4 и 59сек с бмв е30 325 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето малко сравнения докато ви е още прасня пистата.

Аудито от миналия трак дей:

1.06мин

Алфа 145 1.4

1.02мин

Бмв е30 325

59сек

Точно на калояново един приятел с клио дава времена от 54 сек 1.8 атмосферка на предно.

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, задно рулз на писта...

E то има пежаци 106 1.6 дето си въртят по 58секунди обиколки, дори вчера гледах по ходи ТВ такъв пежак 58сек с 1.6 8клапана мотор.

Дори примерно в WTCC на пистата в Макао, колите със задно са пълен леш, защото не могат да минават на пълна газ през шиканите.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Съединителя съвсем здаде багажа. Кажете някакъв хубав ъпгрейд. 240мм вите държат ли?

На тая моята кочина мога ли да и сложа 6 степена скоростна и от какво която да държи на нютони и да събира 240мм съединител?

Със 5 скоростна кутия съм. Нещо от рода на 01а ми се върти в главата.

Чета тука за някакви сглобки: http://www.audi-sport.net/vb/a4-s4-forum-b5-chassis/141020-1-8t-s4-clutch-upgrade-questions.html

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Але що се занимаваш - сменяи съединителя и Газ.

Взех я преди 14 000 км с нов съединител стейдж 2 органичен за 600 долара. Още тогава след разработката неможеше да прави хубави стартове.Преплъзваше при старт. Колата е много тежка и куатрото допълнително допринася.Това заедно с 18-ските, малката турбина с голям пик на нютони направо го съсипват. Не ми се мисли какво ще е с оригинален съединител. Той още на събора преплъзваше но все във високите позацепваше където нютоните са по-малко.Ама сега е доста зле. Искам като го направя да знам,че ще държи на стартове и овербоост. Необичам да правя нещо 2 пъти особенно съединител. Имам много лоши спомени с 12 часова смяна на керамиката на интегралето точно преди един тайм аттак и съм ги намразил тея съединители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава се преготви не за филм а за цял сериял - ма ти си го знаеш нема кво да ти го казвам . Язък за колицата и тя ша стане като другите :hilezh:

Помниш ли че ми каза - скоро време пак ще се впускам в приключения но с нещо малко и скромно-

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти обикновен маховик VAG 026 105 269 L, който се слага на доста надлъжни мотори ABK, AHL, 1Z, AHU, AFF, ADP,ACE

болтове съответно за маховика щото са други (по къси)

и комплект съединител от С2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава се преготви не за филм а за цял сериял - ма ти си го знаеш нема кво да ти го казвам . Язък за колицата и тя ша стане като другите :hilezh:

Помниш ли че ми каза - скоро време пак ще се впускам в приключения но с нещо малко и скромно-

И още го мисля и планирам ;) Просто стила ми на каране е доста спортен и всекидневката трябва да отговаря и издържа на този стил на каране. Факт е,че нашите големи аудита куатро не са за такива трасета като калояново. От личен опит съм се убедил. Не я глася колата за писта а за лично удоволствие от шофирането й. Не гоня и 400 коня :)

Кола за писта ще има отново но просто няма да е куатро и по-вероятно и ауди съдейки от времената които дава и моята и на други колеги. Ауди си е за по-широко трасе явно и за зимата.

Трябва ти обикновен маховик VAG 026 105 269 L, който се слага на доста надлъжни мотори ABK, AHL, 1Z, AHU, AFF, ADP,ACE

болтове съответно за маховика щото са други (по къси)

и комплект съединител от С2

Мерси много за информацията.Ще набавя комплекта и ще премина към монтажа му. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audi-sport.net/vb/a4-s4-forum-b5-chassis/111001-audi-80-flywheel-audi-s2-clutch-conversion-beginnings.html

Тук като гледам маховика трябва да го преработва бай стругар а и е хубаво след това един баланс да му се удари.

Има ли някакъв варянт от комбинация от части за директен болт он?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Няма се впрягате момчета.Оказа се,че имам съединител с маховик от рс4. Феродото направи място на керамиката.

Другата новост която чака монтаж от маса време е S-Line предния спойлер. За това на събора бях без зендерите.

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...