4ring avus Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Audi A6 4F 3.0TDI, S-line3.0 V6 турбо дизел.автомат, 4x4 задвижване, DPF225 коня и 450НмBMW 530D E603.0 редови шестак, турбо дизел.автомат, задно предаване.218 коня и 500НмКое му е по-спортното на БМВто?Това са данни за първите версии на моторите,но дори и по тях в полза на "спорта" при беНве са 50 Нм отгоре,един движещ мост,по-ниско тегло,по-добро разпределение на теглото преден/заден мост,по-директно управление,по-бърз автомат/а следващото му издание е убийствено по-бърз/ ,които работи не могат да се компенсират само от 7 к.с. в полза на 4Ф ,а куатрото по-скоро ги изяжда безмилостно и притъпява усещането за "спорт" .Вертера доста обективно е показал нещата с + и - за всеки от моделите,така както ги е почувствал той,за което за пореден път Напълно споделям извода,че не може да се каже,че някой от двата модела е по-лош/добър,просто са различни като усещане.За всекиго по нещо както се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Audi A6 4F 3.0TDI, S-line3.0 V6 турбо дизел.автомат, 4x4 задвижване, DPF225 коня и 450НмBMW 530D E603.0 редови шестак, турбо дизел.автомат, задно предаване.218 коня и 500НмКое му е по-спортното на БМВто?Порше Бокстер2.7 бензин даже без турбоавтомат, задно предаване228кона и 260 нютонатова пък изобщо за нищо не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Страхотна тема !Ще чакаме и продължение със снимков материал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning.bg Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 Привет на всички! Владо е описъл детайлите в неговия неповторим стил Идеята за тестдрайв обиколката дойде импулсивно, а целта да заснемем автомобилите си преди зимния сезон. Въоръжихме колите с видео и onboard камери и потеглихме. Хубаво е, че имахме и още един автомобил с който да заснемем двете коли едновременно и то в движение. След това заснехме ексториор и интериор. Ето и част от статичните кадри и кратък драг от 10км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning.bg Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 Привет на всички! Владо е описъл детайлите в неговия неповторим стил Идеята за тестдрайв обиколката дойде импулсивно, а целта да заснемем автомобилите си преди зимния сезон. Въоръжихме колите с видео и onboard камери и потеглихме. Хубаво е, че имахме и още един автомобил с който да заснемем двете коли едновременно и то в движение. След това заснехме ексториор и интериор. Ето и част от статичните кадри и кратък драг от 10км/ч. http://www.tuning.bg/avto-novini/audi-a6-v6-3-0tdi-224hp-vs-bmw-535d-272hp-32116 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 (Редактирано) Добре дошъл във форума!Страхотни са станали снимките!П.С. блутут-а тръгна ли без сим карта? Редактирано 30 Октомври 2011 от BAHOLINO A4 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning.bg Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Привет, не тръгна с iphone, не го pair-ва, а със стационарния в колата си пее. Скоро ще е готов целия клип за двете лимузини, отделно можем да заснемем и друг двубой ако има подходящи лъскави бройки примерно можем да заснемем C4 vs C5 vs C6, че дори и C7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 Много мъчно се движи стрелката на Аудито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 31 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 аз искам да заснемете и филмче на Витоша кат падне сняг :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Много мъчно се движи стрелката на Аудито Няма мощ това е, 19-ски, куатро, почти два тона....как искаш да върви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Влади, дай да сменим мотора.. хем ще върви повече, хем ще тежи по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 (Редактирано) Влади, дай да сменим мотора.. хем ще върви повече, хем ще тежи по-малко Късно е ицка, стига с тия коли....не ми се занимава повече с тях. Редактирано 3 Ноември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Влади, много хубава ти е станала колата!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Като падне снежец пробвай бмв-то към Витоша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Няма да стане, нямам вече зимни гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 аз съм пробАл и с летни....става,ама за малко да стана user Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 С летни е още по-яко бе... ... на искачване С летни има само слизане бре, какво изкачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 (Редактирано) За качване ясно, че става и с летни. Виж слизането е съвсем друга част и страх. Един френд преди няколко години взе една Бора от Горубляне с типичните горублянски гуми за мъгла. Качих се със старата шестица в сняг горе на Витоша и той ми звънна със закъснение, че тръгнал и той към мен да пробва 4-motion на Бората. Качи се без проблем както сам каза, но само като спря до мен и започна да се свлича странично и назад по пътя, а после обратно надолу си е било "идеално" Редактирано 2 Ноември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 Няма да стане, нямам вече зимни гуми.Нямаш, нямаш ама те гледам чакаш на Маргела за смяна на гуми п.с. джантите на живо изглеждат уникално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 Нямаш, нямаш ама те гледам чакаш на Маргела за смяна на гуми п.с. джантите на живо изглеждат уникално. не чаках за нови гуми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stelian Kirchev Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 (Редактирано) Владо знаеш, че това е тестова дръпка и го сложиш защото имаше интерес. Финалното клипчето е готово и стана уникално, а твоя интериор е станал един път. http://www.tuning.bg/avto-novini/audi-a6-v6-3-0tdi-224hp-vs-bmw-535d-272hp-32116 Целта беше да си направим кефа и да ни останат кадрите за спомен, нямам за цел да изпъкне едната или другата кола. А края можем да го заснемем пак с повече камери от 0 и от летящ старт. До две седмици започваме с другите коли, така че да няма субективно мнение Редактирано 2 Ноември 2011 от Stelian Kirchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 Поздравления, страхотно е видеото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване