Jump to content

Bayerische Diеsel Power Meeting


Recommended Posts

Audi A6 4F 3.0TDI, S-line

3.0 V6 турбо дизел.

автомат, 4x4 задвижване, DPF

225 коня и 450Нм

BMW 530D E60

3.0 редови шестак, турбо дизел.

автомат, задно предаване.

218 коня и 500Нм

Кое му е по-спортното на БМВто?

Това са данни за първите версии на моторите,но дори и по тях в полза на "спорта" при беНве са 50 Нм отгоре,един движещ мост,по-ниско тегло,по-добро разпределение на теглото преден/заден мост,по-директно управление,по-бърз автомат/а следващото му издание е убийствено по-бърз/ ,които работи не могат да се компенсират само от 7 к.с. в полза на 4Ф ,а куатрото по-скоро ги изяжда безмилостно и притъпява усещането за "спорт" .Вертера доста обективно е показал нещата с + и - за всеки от моделите,така както ги е почувствал той,за което за пореден път :hilezh: Напълно споделям извода,че не може да се каже,че някой от двата модела е по-лош/добър,просто са различни като усещане.За всекиго по нещо както се казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A6 4F 3.0TDI, S-line

3.0 V6 турбо дизел.

автомат, 4x4 задвижване, DPF

225 коня и 450Нм

BMW 530D E60

3.0 редови шестак, турбо дизел.

автомат, задно предаване.

218 коня и 500Нм

Кое му е по-спортното на БМВто?

Порше Бокстер

2.7 бензин даже без турбо

автомат, задно предаване

228кона и 260 нютона

това пък изобщо за нищо не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Владо е описъл детайлите в неговия неповторим стил :rolleyes: Идеята за тестдрайв обиколката дойде импулсивно, а целта да заснемем автомобилите си преди зимния сезон. Въоръжихме колите с видео и onboard камери и потеглихме. Хубаво е, че имахме и още един автомобил с който да заснемем двете коли едновременно и то в движение. След това заснехме ексториор и интериор. Ето и част от статичните кадри и кратък драг от 10км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Владо е описъл детайлите в неговия неповторим стил :rolleyes: Идеята за тестдрайв обиколката дойде импулсивно, а целта да заснемем автомобилите си преди зимния сезон. Въоръжихме колите с видео и onboard камери и потеглихме. Хубаво е, че имахме и още един автомобил с който да заснемем двете коли едновременно и то в движение. След това заснехме ексториор и интериор. Ето и част от статичните кадри и кратък драг от 10км/ч.

http://www.tuning.bg/avto-novini/audi-a6-v6-3-0tdi-224hp-vs-bmw-535d-272hp-32116

post-63375-0-17610200-1319968293_thumb.j

post-63375-0-11324300-1319968297_thumb.j

post-63375-0-64221300-1319968303_thumb.j

post-63375-0-68659100-1319968307_thumb.j

post-63375-0-78171000-1319968312_thumb.j

post-63375-0-86354600-1319968320_thumb.j

post-63375-0-09630800-1319968325_thumb.j

post-63375-0-18269000-1319968331_thumb.j

post-63375-0-46544800-1319968336_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума!:respekt:

Страхотни са станали снимките!

П.С. блутут-а тръгна ли без сим карта? :rolleyes:

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, не тръгна с iphone, не го pair-ва, а със стационарния в колата си пее. Скоро ще е готов целия клип за двете лимузини, отделно можем да заснемем и друг двубой ако има подходящи лъскави бройки примерно можем да заснемем C4 vs C5 vs C6, че дори и C7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мъчно се движи стрелката на Аудито :hilezh:

Няма мощ това е, 19-ски, куатро, почти два тона....как искаш да върви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, дай да сменим мотора.. хем ще върви повече, хем ще тежи по-малко :hilezh:

Късно е ицка, стига с тия коли....не ми се занимава повече с тях.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качване ясно, че става и с летни. Виж слизането е съвсем друга част и страх.

Един френд преди няколко години взе една Бора от Горубляне с типичните горублянски гуми за мъгла. Качих се със старата шестица в сняг горе на Витоша и той ми звънна със закъснение, че тръгнал и той към мен да пробва 4-motion на Бората. Качи се без проблем както сам каза, но само като спря до мен и започна да се свлича странично и назад по пътя, а после обратно надолу си е било "идеално"

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш, нямаш ама те гледам чакаш на Маргела за смяна на гуми :hilezh:

п.с. джантите на живо изглеждат уникално. :zustimm:

не чаках за нови гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо знаеш, че това е тестова дръпка и го сложиш защото имаше интерес. :zustimm: Финалното клипчето е готово и стана уникално, а твоя интериор е станал един път.

http://www.tuning.bg/avto-novini/audi-a6-v6-3-0tdi-224hp-vs-bmw-535d-272hp-32116

Целта беше да си направим кефа и да ни останат кадрите за спомен, нямам за цел да изпъкне едната или другата кола. А края можем да го заснемем пак с повече камери от 0 и от летящ старт. :zustimm: До две седмици започваме с другите коли, така че да няма субективно мнение :hilezh:

Редактирано от Stelian Kirchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...