Jump to content

Монтиране на Infoboard в централната конзола


c1ick

Recommended Posts

Предполагам, повечето от вас знаят за проекта Infoboard. Като собственик на A3-ка без FIS, реших, че е добра алтернатива на цялата галимация с подмяна на табло, ръчки, датчици и прочие разправии. Според мен Infoboard върши повече работа от FIS-a, по-красив е, има повече екстри и неща за бъзикане, които за гийк като мен са си джакпот.

След дълго умуване къде да стои най-добре, реших да го вградя в централната конзола, отляво на бутона за аварийните. Това наложи преместването на бутона за отопление на задния прозорец и обръщането му с главата надолу, щото кабелът не стигаше до крайната дясна позиция. Като първи вариант реших да се вижда цялото устройство. Едва след като изрязах капака, установих, че:

- е много грозно,

- привлича излишно внимание,

- и е съвсем удобно за крадене.

...което доведе до купуването на нова маска/капак от Спас (more) (да е жив и здрав) и още ден-два бръмчане с Дремела.

Резултатът е що-годе сполучлив:

dscf98361024x768.th.jpg

dscf98371024x768.th.jpg

dscf98391024x768.th.jpg

За буксата отляво на джаджата прилемезих една декоративна капачка, която да скрива позорния разрез. С нея цялостният ансамбъл става съвсем поносим.

Ако се наложи джаджата да се вади (не че има защо), може само да се развият двете рапидки отстрани на кас'тофона и се освобождава достатъчно място, за да се измъкне. Отзад е уплътнено със самозалепващи филцови парчета, за да няма потракване. Към момента е захванато бая стабилно, вижда се добре от шофьорската позиция и се навигира лесно из менютата (не че се налага), без да се зазяпвам твърде много.

Ако някой възнамерява да сменя таблото си заради FIS-а, да метне едно око на страницата на ИНФОБОРД-а - имат момчетата какво да предложат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, едно копче за прекъсването на захранването защо не сложи, а така вандалски сряза централната конзола от ляво :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ме кефи - връзва се с климатроника "Направи си сам" ,касетофона и копчето за газта :rolleyes:

Редактирано от Aleksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника е една любима афтърмаркет марка, монтирана в Италия, а датчика за температура в купето е на кората под волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе екстра е, много му се вживявате :zustimm:

Кратки обяснения по FIFO-то на критиките:

1. И аз искам да е изрязано само за екранчето. Ако някой може да китне дупките, останали отстрани от бутоните, като при това остави същата грапава и леко синкава текстура на конзолата, моля да драсне едно ЛС, ще бъде възнаграден.

2. Ключът на АГУ-то не може да влезе навътре, щото е по-голям от разстоянието между щипките, с които бутонът се задържа в отвора. Демек, трябва да го лепя, демек става форевърно решение. Освен това така е монтиран от великите майстори-газаджии, а кой съм аз, че да оспорвам техния подход. :rolleyes:

3. Централната конзола е срязана отляво, щото няма откъде иначе да мине кабелът за данни/пауър. Идеята е да е постоянно включено. Иначе в другия си край кабелът е обикновено USB, което е свързано с преходник към диагностичната букса. Достъпът е зад касетофона.

4. Касетофонът е прилично добър стар модел на Панасоник. Има 2 предимства - външен вход от MP3 и видимо стара визия. Вече ми чупиха джама за предишния касетофон (взеха го без панела), стига ми толкова.

5. Панелът на климатроника заслужава отделно описание сам по себе си. Така купих колата - с панел, изрязан на ръка, предполагам, от невръстни италиански циганчета. Отвътре уплътняването беше с парчета хартия, намотана на малки ролчици и накисната в някакви лепкави лайна. Каквото можах - почистих. Според мен Ояма е прав - перфектно се връзва на хенд-мейд вида на конзолата.

Обяснение за пуристите: Целта не ми е да правя "конзола на Фаберже", а да получа работещ вариант, който не е свързан с постоянно слагане-махане на устройството. Ако някой има по-добра идея за инсталиране на инфоборда, да драсне 2 реда.

Мерси за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил :flehan:

Следващия път ще е още по-добре :rolleyes:

Евала ти че не скочи на критиците а отговори подобаващо :flehan:

пп: жалко че остави доста народ разочаровани, които тайничко се надяваха да има панаир :zustimm:

едит: имаш едно кръсче от мен :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нЕма да се допусне панаир :rolleyes:

Евала за старанието, просто има конструктивна критика.

Аз лично съм педант (което ще ми изкара боя някой път :zustimm: ) и дреболиите много ми бъркат в здравето :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нЕма да се допусне панаир :rolleyes:

Евала за старанието, просто има конструктивна критика.

Аз лично съм педант (което ще ми изкара боя някой път :zustimm: ) и дреболиите много ми бъркат в здравето :flehan:

Конструктивна ако е критиката е чудесно!! Предполагам че колегата е обърнал повече внимание на точно тази критика :flehan:

И аз съм педант но не си позволявам да тръскам мнения, като тия които изчезнаха :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не, аз ако не искам мнения, няма да пускам тема.

Питате => отговарям. Няма драми, няма скоци.

Само дето не разбрах защо, след като темата е за Инфоборд, се почна с копчето на газта, климатици, касетофони...

За отворите отстрани съм сериозен - ако някой мисли, че може да ги запълни добре, да се отзове.

Айде, със здраве. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запълваш отворите отстрани, китваш, после шприц кит на целия детайл, след това праскаш нацяло и се получава оригинално. Центарлния ми панел точно така съм го пръснал - черен пиано лак, че беше махагонов и седеше като нас..н.

Абе не се сещам как става оригинално, като сменяш хем цвета, хем материала. На а-тройката е едно особено, леко грапаво, със сини песъчинки в него. Ако става така - добре. Ако не - така ще седи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а каква му е идеята на това устройство,какво показва и за какво го използваш ?Предполагам,че ще е нещо от рода на бордкомпютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а каква му е идеята на това устройство,какво показва и за какво го използваш ?Предполагам,че ще е нещо от рода на бордкомпютъра?

Да, колега. Мери моментен разход, среден (trip) разход, изминато разстояние, напрежение на акумулатора, пази лог-файл с данни за пътуванията,

освен това има G-сензор/акселерометър за измервания 0-100 km/h.

Описание на екстрите има на сайта - да не им правя реклама тук, но джаджата наистина е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна джаджа за коли без борд, но съществен недостатък е липсата на втори дисплей или просто такъв, който би могло да бъде вграден директно в таблото. Нещо подобно човек може да си измисли с блутут връзка вместо букса и показанията да му излизат на тел/смартфона...Дори някъде мисля бях гледал подобни приложения...Така и възможността за кражба се решава...но в повечето случаи отделния модул си е за предпочитане, ако искаш да ползваш някое от приложенията като навигация или просто да говориш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чудо наистина ли изписва грешките, които иначе само с Ваг Ком можеш да прочетеш?

Много ме съблазнява, да може да си чекнеш мотора по всяко време, а не като стане нещо да се чудиш кой в неделя може да ти прочете грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изписване - изписва. Докладва кода на грешката и евентуално някакво описание. Единствената грешка, която съм засичал на моя борд, беше обявена като Unknown, но си имаше код. Не съм се занимавал да я търся, щото след Clear изчезна и не се е появявала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те имат и някакъв нов, май е с бяла подсветка.

http://infoboardbg.com/forum/YaBB.pl?num=1313648970

Редактирано от c1ick
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значително по-добре е от зеления, ако му обърнат и филтъра да стане чер фон с бели символи хептен добре ще е, а и цена гледам няма още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Едвам се навих да си купя тази джаджа, най-вече за да следя за грешките, но уви не мога да се свържа с производителя(гласова поща).

Ако някой е успял и/или успее да се свърже с производителя, моля нека ми постне едно л.с с контактите.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с инфоборда вместо да запълваш и да китваш да боядисваш няма ли да е по лесно с карбонова лепенка само ще подложиш нещо в дупките за да не потъва .

Мое предложение , ако някой има по добра идея да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги здравейте знам че темата е малко старичка , но все пак аз чак сега видях това устройство и адски много ме съблазнява понеже имам ауди Б4 1.9 ТДИ . Мисля че ще имам голяма полза от него понеже показва всичко дори и налягането на турбото , и други .

Въпроса ми е първо дали ще поддържа мойто еку понеже мисля че ще стане , и друго което е от никъде немога да намеря информация ,как да го закупя или гсм за връзка или нз.

Колеги ако можете помогнете да се сдобия с тази глезотиика .

но става въпрос за такъв като на колега да е с Tuch screen .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, но ме притеснява "неактивността" в сайта на форума! А и май няма никаква връзка с тези момци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега и аз правя всичко възможно да се добера до някакъв телефон или скаип за връзка , ама само на греда удрям а това устройство имах честа да го видя на живо и да го почовъркам , и е адски добро и имам много информация и куп нужни неща за да следиш всичко.

Но уви явно няма да имам такова просто някой от колегите ако знаме нещо нека пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...