Jump to content

a6 ACE проблем палене


shesticata

Recommended Posts

здравейте колеги ,имам проблем който ми е трудно да разреша

колата е ауди а6 АЦЕ мотор,сутрин я паля на бензин докато загрее и след това минавам на газ и когато ми се наложи да я оставя за един час или повече трудно пали след това.

И днес установих следното - вчера я прибрах в гаража на газ и днес преди да я запаля свалих свещите за да видя как изглеждат и на 1'2'3 цилиндър бяха влажни и миришеха на бензин а колата дори не съм я превключвал на бензин от вчера ,карана е на газ.И стигнах до извода че когато я оставя да престои някакси вкарва бензин в цилиндрите и мокри свещите та затова ми пали трудно след това .

Моля ако някой е разрешил подобно нещо да пише,ще съмблагодарен за всяко мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е газовата?

Как е спряно подаването на бензин към дюзите?

Помпата работи ли докато си на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газовата е инжекцион,отрязан е датчика който определя кога да превключи на бензин и е слагано ключе от обикновена газова за да се превключва ръчно и когато е директно на газ чуква клапана на бутилката отзад ,а бензиновата помпа не се чува да работи ,иначе когато си е на бензин се чува доста отчетливо та най вероятно не работи докато е на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно дюзите ти пикаят. Няма как помпата да ти работи и колата да работи нормално на газ. Даже и да работи помпата обаче след изгасяне на колата не би трябвало да вкарва бензин в цилиндъра при изправни дюзи.

Според мен си за нови, обаче не е лошо да минеш една диагностика под моста Чавдар, да ги сложат на стенд и да се види. Ако си за нови - имам такива на половин цена, нови на Бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно дюзите ти пикаят. Няма как помпата да ти работи и колата да работи нормално на газ. Даже и да работи помпата обаче след изгасяне на колата не би трябвало да вкарва бензин в цилиндъра при изправни дюзи.

Според мен си за нови, обаче не е лошо да минеш една диагностика под моста Чавдар, да ги сложат на стенд и да се види. Ако си за нови - имам такива на половин цена, нови на Бош.

значи според тевб има вариант да пикаят дюзите въпреки че колата работи на газ ,нещо от старт дюзата -възможни проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газовата е инжекцион,

Направи някоя друга снимачка на газовата,доколкото разбирам от думите ти, си с газов инжекцион на механична инжекция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е електрическа и също може да е блокирала отворена. Лесно можеш да я затапиш и да видиш дали ще продължи. За да не съсипеш механичната инжекция все пак е хубаво да си я палиш и гасиш на бензин колата. Виж все пак да не би помпата ти да продължава да работи докато си на газ. Трябва да изключва с реле. Иначе ще си пускат дязите (те работят под налягане).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност аз така я купих колата скоро ,с някакво подобие на газов инжекцион има дюзи,има и някаква платка но не е точно каквато трябва защото немогло да се зададат настройки ,а иначе колата си работи добре на газ държи 1000 оборота на празен ход ,а бе добре си е,само това дето мокри свещите с бензин ,колкото до помпата със сигурност не работи докато е на газ колата.Пробвах да изключа стартовата дюза ,но проблема си остана ,значи не е от нея.

Възможно ли е дюзите да не могат да издържат на налягането поради износване и да пропускат по малко... ?!да капчат докато колата не се движи или незнам ...

а иначе кое е по-добре за механичната инжекция и за този мотор специално ,обикновената газова или газ-инжекцион?

Редактирано от shesticata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се нарича пикаене на дюзите - изключва се помпата, но те продължават да пропускат бензин. Износват се и не могат да уплътнят добре. Оправията е само с нови. :birthday: Аз на 80та го минах тоя път вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се нарича пикаене на дюзите - изключва се помпата, но те продължават да пропускат бензин. Износват се и не могат да уплътнят добре. Оправията е само с нови. :zustimm: Аз на 80та го минах тоя път вече.

Колега ,днес пак свалях свещите и пак бяха влажни с бензин но този път 2-ри цилиндър беше сух и това ме кара да мисля че някъде във всмукателните тръби по някакъв начин влиза бензин и на този цилиндър на който са затворени клапаните няма а на другите има ,и другото което ми се стори странно е че във вакуумчето което идва от въздушния филтър към дроселовата клапа имаше бензин .... незнам помагайте !!!

Благодаря за мненията !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е протекла и старт-дюзата. Свали я, на два винта е и виж дали пропуска бензин доакто въртиш на стартер с и без куплунг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам това със старт дюзата и ще пиша какво става.

А същевременно някой може ли да ми каже какво е това на снимката ?

post-59094-0-79344300-1317126465_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А същевременно някой може ли да ми каже какво е това на снимката ?

Това е клапана за вентилацията на резервоара. Ако е изправен трябва да "цъка" при запален двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е клапана за вентилацията на резервоара. Ако е изправен трябва да "цъка" при запален двигател.

Не "цъка" постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо започва да "цъка" при определени обороти и температура на мотора.При мен е така. :)

Малко се порових в чужди форуми и там така му описват начина на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниски обороти трябва да "цъка", при средни и високи нямам идея, но вероятно и там отваря. Усеща се като пипнеш с ръка корпуса му докато работи двигателя. Идеята е се вентилира резервоара от вакуума на всмукателните колектори. При мен дори и с откачена л-сонда пак "цъка" :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте пак, не съм писал по темата защото нещо имах проблем с нета

и така установих че по маркучето което се намира от вътрешната страна на капака на въздушния филтър има бензин и най-вероятно от там е проблема .А иначе това маркуче е за вакуум и отива към дроселовата клапа.Възможно ли е да има някакво протичане от главата на инжекциона и затова да го пълни с бензин ? Там има гарнитура. Oт нея ли е или от нещо друго?

Ако някой е разглобявал там и знае ще съм благодарен да ми помогнете !

а ето го и въпросното маркуче:

post-59094-0-48453800-1317293941_thumb.j

post-59094-0-07551300-1317293963_thumb.j

Редактирано от shesticata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в него проблема мисля, по-скоро от някъде ти натича много бензин и се дави мотора. Наличието на бензин в това маркуче го потвърждава и май нещата отиват към проблем със старт-дюзата :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам къде се намира старт-дюзата, но какво предлагаш - колата сама да се оправи? Все трябва да провериш нещо, иначе само с приказки май няма как да стане :bia:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам къде се намира старт-дюзата, но какво предлагаш - колата сама да се оправи? Все трябва да провериш нещо, иначе само с приказки май няма как да стане :bia:.

Дюзата е наред колега ,проверил съм я и затова везните се накланят към главата на инжекциона.

Ще направя само още една проверка и ще е 100% сигурно,сега е 99%.

Не се ядосвай ,не целя това като пиша тук ,просто търся възможно решение на кофти проблем.

Благодаря ти за отзивчивоста и за вниманието !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...