shesticata Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 здравейте колеги ,имам проблем който ми е трудно да разрешаколата е ауди а6 АЦЕ мотор,сутрин я паля на бензин докато загрее и след това минавам на газ и когато ми се наложи да я оставя за един час или повече трудно пали след това.И днес установих следното - вчера я прибрах в гаража на газ и днес преди да я запаля свалих свещите за да видя как изглеждат и на 1'2'3 цилиндър бяха влажни и миришеха на бензин а колата дори не съм я превключвал на бензин от вчера ,карана е на газ.И стигнах до извода че когато я оставя да престои някакси вкарва бензин в цилиндрите и мокри свещите та затова ми пали трудно след това .Моля ако някой е разрешил подобно нещо да пише,ще съмблагодарен за всяко мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Каква е газовата?Как е спряно подаването на бензин към дюзите?Помпата работи ли докато си на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 26 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 газовата е инжекцион,отрязан е датчика който определя кога да превключи на бензин и е слагано ключе от обикновена газова за да се превключва ръчно и когато е директно на газ чуква клапана на бутилката отзад ,а бензиновата помпа не се чува да работи ,иначе когато си е на бензин се чува доста отчетливо та най вероятно не работи докато е на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Най-вероятно дюзите ти пикаят. Няма как помпата да ти работи и колата да работи нормално на газ. Даже и да работи помпата обаче след изгасяне на колата не би трябвало да вкарва бензин в цилиндъра при изправни дюзи. Според мен си за нови, обаче не е лошо да минеш една диагностика под моста Чавдар, да ги сложат на стенд и да се види. Ако си за нови - имам такива на половин цена, нови на Бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 26 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Най-вероятно дюзите ти пикаят. Няма как помпата да ти работи и колата да работи нормално на газ. Даже и да работи помпата обаче след изгасяне на колата не би трябвало да вкарва бензин в цилиндъра при изправни дюзи. Според мен си за нови, обаче не е лошо да минеш една диагностика под моста Чавдар, да ги сложат на стенд и да се види. Ако си за нови - имам такива на половин цена, нови на Бош.значи според тевб има вариант да пикаят дюзите въпреки че колата работи на газ ,нещо от старт дюзата -възможни проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 газовата е инжекцион,Направи някоя друга снимачка на газовата,доколкото разбирам от думите ти, си с газов инжекцион на механична инжекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Тя е електрическа и също може да е блокирала отворена. Лесно можеш да я затапиш и да видиш дали ще продължи. За да не съсипеш механичната инжекция все пак е хубаво да си я палиш и гасиш на бензин колата. Виж все пак да не би помпата ти да продължава да работи докато си на газ. Трябва да изключва с реле. Иначе ще си пускат дязите (те работят под налягане). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 26 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 (Редактирано) всъщност аз така я купих колата скоро ,с някакво подобие на газов инжекцион има дюзи,има и някаква платка но не е точно каквато трябва защото немогло да се зададат настройки ,а иначе колата си работи добре на газ държи 1000 оборота на празен ход ,а бе добре си е,само това дето мокри свещите с бензин ,колкото до помпата със сигурност не работи докато е на газ колата.Пробвах да изключа стартовата дюза ,но проблема си остана ,значи не е от нея.Възможно ли е дюзите да не могат да издържат на налягането поради износване и да пропускат по малко... ?!да капчат докато колата не се движи или незнам ...а иначе кое е по-добре за механичната инжекция и за този мотор специално ,обикновената газова или газ-инжекцион? Редактирано 26 Септември 2011 от shesticata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Точно това се нарича пикаене на дюзите - изключва се помпата, но те продължават да пропускат бензин. Износват се и не могат да уплътнят добре. Оправията е само с нови. Аз на 80та го минах тоя път вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 27 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 Точно това се нарича пикаене на дюзите - изключва се помпата, но те продължават да пропускат бензин. Износват се и не могат да уплътнят добре. Оправията е само с нови. Аз на 80та го минах тоя път вече.Колега ,днес пак свалях свещите и пак бяха влажни с бензин но този път 2-ри цилиндър беше сух и това ме кара да мисля че някъде във всмукателните тръби по някакъв начин влиза бензин и на този цилиндър на който са затворени клапаните няма а на другите има ,и другото което ми се стори странно е че във вакуумчето което идва от въздушния филтър към дроселовата клапа имаше бензин .... незнам помагайте !!! Благодаря за мненията ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 Бах мааму. Да не е протекла главата на инжекциона, а ние да търсим под вола теле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 Може да е протекла и старт-дюзата. Свали я, на два винта е и виж дали пропуска бензин доакто въртиш на стартер с и без куплунг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 27 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 Ще пробвам това със старт дюзата и ще пиша какво става.А същевременно някой може ли да ми каже какво е това на снимката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 На никоя от дюзите не би трябвало да идва бензин при спряна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 ...А същевременно някой може ли да ми каже какво е това на снимката ?Това е клапана за вентилацията на резервоара. Ако е изправен трябва да "цъка" при запален двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 Това е клапана за вентилацията на резервоара. Ако е изправен трябва да "цъка" при запален двигател.Не "цъка" постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2011 На ниски обороти цъка постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 28 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2011 Ако л-сондата е откачена не "цъка",поне при мен е така,ако я закача почва да си "цъка". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2011 Това нещо започва да "цъка" при определени обороти и температура на мотора.При мен е така. Малко се порових в чужди форуми и там така му описват начина на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2011 На ниски обороти трябва да "цъка", при средни и високи нямам идея, но вероятно и там отваря. Усеща се като пипнеш с ръка корпуса му докато работи двигателя. Идеята е се вентилира резервоара от вакуума на всмукателните колектори. При мен дори и с откачена л-сонда пак "цъка" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 29 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 (Редактирано) здравейте пак, не съм писал по темата защото нещо имах проблем с нета и така установих че по маркучето което се намира от вътрешната страна на капака на въздушния филтър има бензин и най-вероятно от там е проблема .А иначе това маркуче е за вакуум и отива към дроселовата клапа.Възможно ли е да има някакво протичане от главата на инжекциона и затова да го пълни с бензин ? Там има гарнитура. Oт нея ли е или от нещо друго?Ако някой е разглобявал там и знае ще съм благодарен да ми помогнете !а ето го и въпросното маркуче: Редактирано 29 Септември 2011 от shesticata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Не е в него проблема мисля, по-скоро от някъде ти натича много бензин и се дави мотора. Наличието на бензин в това маркуче го потвърждава и май нещата отиват към проблем със старт-дюзата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 29 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Ама то старт дюзата е много далече от маркучето ,тя се намира на тръбите при бобината от другата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 Знам къде се намира старт-дюзата, но какво предлагаш - колата сама да се оправи? Все трябва да провериш нещо, иначе само с приказки май няма как да стане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shesticata Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Знам къде се намира старт-дюзата, но какво предлагаш - колата сама да се оправи? Все трябва да провериш нещо, иначе само с приказки май няма как да стане .Дюзата е наред колега ,проверил съм я и затова везните се накланят към главата на инжекциона.Ще направя само още една проверка и ще е 100% сигурно,сега е 99%.Не се ядосвай ,не целя това като пиша тук ,просто търся възможно решение на кофти проблем.Благодаря ти за отзивчивоста и за вниманието ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване