Jump to content

обдухване в краката на Б3


blade76

Recommended Posts

здравейте колеги.имам следния проблем-липсват части от въздуховодите,които обдухват краката.веднага след клапата,която пропуска въздух към тях(след оглед с глава между педалите,виждам самата клапа,а май не трябва?)няма нищо.а и самата клапа е откачена от копчето-или липсва жилото или е само откачено(не го видях никъде).въпросът-може ли снимки на въпросните части и има ли начин да ги монтирам само ако сваля центр.конзола(притеснява ме климатикът).иначе парното е супер.този от когото купих наскоро колата ми каза че е сменил радиаторчето и е претапицирал клапите.Обаче май са му хартисали части-мътните да го вземат.Та така-моля за снимки,че да знам какво да свалям от моргата и как.много благодаря предварително.И да гласувате-това може би е един от начините за промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частта за обдухването в краката е само една. Преди няколко дни свалях таблото, заради радиаторчето, но не направих никакви снимки, за жалост.

Защо най-добре не направиш ти една снимка и я качи тук, да видим какво точно е положението.

Със сваляне на централната конзола, няма да имаш възможност да монтираш въздуховода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма да се разминеш с разглобяване,макар и непълно.Ще ти се наложи да свалиш барчетата около ръчната спирачка и скоростния лост,да развиеш всички закрепващи винтчета на корубата на таблото и да го дръпнеш цялото нагоре,за да ти се отвори място.Въздуховодите не се свалят.За начало, ще трябва да си закачиш жилото за клапата/горе-долу/,защото щом не е свързана и да монтираш липсващите части,нищо няма да подобриш.Стискай палци,обаче да не са счупили накрайника на тази клапа,че тогава ремонта си е все едно монтираш ново радиаторче на парното.Между другото,точно тази клапа е изцяло пластмасова и не се налага да се претапицира.Сега,по същество.Трябва да си свалиш от друга кола следното нещо/оградил съм ти го на схемата/:

025403301-big.jpg?r=0

Това допълнение към въздуховода е от гъвкава пластмаса и просто се набутва под таблото,вкарва се в съществуващия въздуховод и се закрепва с една рапидка за него.

Щом си с климатик и особено ако е заводски,ще трябва да си набавиш и тези адаптори:

025403299-big.jpg?r=0

Те пък се свързват с въздуховодите под мокета,които служат за обдухване на пасажерските места отзад.Разбира се,първо трябва да провериш дали такива въздуховоди изобщо имаш,защото на много Аудита ги няма и тогава си оставаш само с частта от първата схема.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното да важи само за Б3 ... Ча на Б4 са си заводски отляти едни тунели, или поне при мен е така !

Всъщност - това 23 дали е метално ???

При мен е метално ! :zustimm:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много мерси за светкавичното обслужване.това ми беше идеята за конзолата-с подигане и подпъхване отдолу.просто заради яда и бедния речник не обясних какво имам предвид.развивам всички закрепвания на таблото+барчета и кори около него,повдигам цялото табло нагоре и започва надлъгването.това за жилото на клапата ми е ясно-без него "врата има,дръжка няма".Тази рисунка ми показва точно каквото исках да знам и как да се подготвя за работа.Още веднъж благодаря и лека и безаварийна на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното да важи само за Б3 ...

И на Б4 е така,поне тези,които съм разглобявал/даже,ако загледаш,съм дал опция на ETOS да търси коли от 94 до 96 година/.Въздуховодите под мокета също са пластмасови.Твоята ще да е някакво изключение или понеже си със заводски климатик,си имаш и въздуховоди.Моята ги нямаше.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок и аз да попитам,тъй като аз съм си с заводски климатроник след като пусна да духа в краката отзад не се усеща нищо да духа и при мен ли ще липсват тея пластмаси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок и аз да попитам,тъй като аз съм си с заводски климатроник след като пусна да духа в краката отзад не се усеща нищо да духа и при мен ли ще липсват тея пластмаси?

Бутни пасажерската седалката максимално напред и виж дали имаш духалки отдолу. Попринцип им се махат накрайниците и ако са махнати може да имаш само някакви тръби там без крайната пластмаса. При мен ги има, както има и тези в барчето, но отзад почти не се усеща да духа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От зад в краката на пасажерите , доста трудно стига топъл въздух .

Извинявам се за отклонението от темата, но някой мъчил ли се е да прави нещо по този въпрос и въобще възможно ли е да се направи нещо. С климатроник съм, парното е супер с ново радиаторче и облепени клапи съм, обаче отзад духа едвам доловимо, докато отпред мога да пържа яйца на духалките :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за отклонението от темата, но някой мъчил ли се е да прави нещо по този въпрос и въобще възможно ли е да се направи нещо.....

Ако си залягал под таблото ще видиш,че в краката на местата отпред духа от 6 отвора/по 3 за шофьора и пътника-май толкова бяха отворите,а може и повече да са/.По този начин почти целия дебит отива там и за отзад нищо не остава.Решението е да вземеш малко фибран,да отрежеш тапички с нужната големина и да запушиш част от отворите на въздуховода отпред.Така веднага ще се увеличи дебита отзад.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си залягал под таблото ще видиш,че в краката на местата отпред духа от 6 отвора/по 3 за шофьора и пътника/май толкова бяха отворите,а може и повече да са/.По този начин почти целия дебит отива там и за отзад нищо не остава.Решението е да вземеш малко фибран,да отрежеш тапички с нужната големина и да запушиш част от отворите на въздуховода отпред.Така веднага ще се увеличи дебита отзад.

По спомен май наистина са по 3 отвора в ляво и дясно, но това е без значение, идеята е доста интересна, мисля да направя проба и да запуша по 1 или 2 отпред и да видя как ще духа отзад и евентуално ако може да се уцели някакъв приемлив баланс :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хорица,вече набавих нужното от едно ауди изправило ляв завой.действах по указанията и си свалих каквото трябва.Остава монтажа,но съм все на работа.Когато има наистина КОЛЕГИ,нещата стават по-лесно.благодаря отново.ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен май наистина са по 3 отвора в ляво и дясно, но това е без значение, идеята е доста интересна, мисля да направя проба и да запуша по 1 или 2 отпред и да видя как ще духа отзад и евентуално ако може да се уцели някакъв приемлив баланс :gruebel:

И обикновено дунапренче, напъхано в някои от отворите върши идеална работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че ползвам темата първо.

При мен при шофьора като пусна да духа на краката, както се изказа колега по-горе, мога да изпържа яйца, а на пасажерското място до шофьора мнооооооого слабо. Някой да има идеи. Завирал съм главата да гледам отдолу ама всичко изглежда да е ОК :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом от едната страна духа нормално, проблема не би следвало да е в клапите, а по скоро по въздуховода. Явно има боклуци, ако нямаш филтър на купето, нищо чудно и листа да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...