Jump to content

А2 или А6 кой е по-добрият автомобил ?


libeto85

Recommended Posts

Даийе някакви отзиви за Ауди А2 положителни или отрицателни без значение , в момента карам един душегуб А6 2.5tdi , 98' , ръчка и изобщо несъм доволен почти всичко съм сменил вече по тая кола и вече почна да ми писва , та се чудя дали да не я сменя за А2 1.4 tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че не ги карат много,много.А ималко е скъпичка подръжката на А2

:hilezh: Много компетентно мнение няма що!

Колега пиши на Raino той има опит със А2 и ще ти бъде много полезен?

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A2 е с алуминиева каросерия....недай си боже при по-силен удар, ремонтите ще са доста солени предполагам....Купето от вътре е учудващо удобно, защото на пръв поглед повечето хора са предубедени, гледайки колата само външно. Веднъж преди години се возих в такава кола, но нямам конкретни впечатления за управлението или динамиката на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че не ги карат много,много.А ималко е скъпичка подръжката на А2

По тая логика Е36-ците и С5-ците са най-качествените коли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A2 e по-добрият автомобил. По неуспешен като продажби, но по-добър.

-А2 няма слаб двигател като А6(2.5TDI)

-А2 е учудващо комфортен и икономичен автомобил, А6 е достоен за класа си.

-А2 е най-здравият малък автомобил според АДАК, А6 е ок за класа си.

Като минус за А2 може да се каже липсата на разнообразие от части втора употреба, както при А6,

освен това изисква добри специалисти при поддръжката му, защото предния капак не се отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че не ги карат много,много.А ималко е скъпичка подръжката на А2

Спират на червено на едно кръстовище Ауди 80 и едно Бентли. Шофьора на Аудито открехва прозореца и се провиква сочейки Бентлито :

- Абе, струват ли си тия коли, бе?

- Защо мислиш, че не струват ? - пита водача на Бентлито.

- Па... гледам, че не ги карат много, много ...

:):hilezh::)

________________

Редактирано от orlin_emilianov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де наистина не ги карат много ама защо , цената е горе доло същата като тази на шестицата аиди там 1000-2000 лв да е отгоре макс не е няква огромна разлика , аз преди да взема моя дарак питах няколко човека и всеки ми вика ''ти луд ли си тва А2 тая женска кола за нищо нестава'', за пореден път се убеждавам че сме си живи бай ганьовци пълни с комплекси , които избиваме с големите си коли които после се чудим кво да ги правим , и пробвали непробвали всичко знаем , не че съжалявам че съм взел точно такава кола наистина е удобна за каране супер е ама само тва и е + взех я за 6500лв до сега ми струва към 12-1300лв почти всичко съм сменил: ролки . ремъци (пистов и ангренажен), водна помпа , филтри (маслен , въздушен , на купето , накартера за незнам си кви частици), масло(двигател и ск.кутия),ремонт по предницата(смяна тампони носач, смяна носач , маншон полуоска , каресмяна биалетка,предни заднин накладки , задни дискове),ремонт и зареждане на климатик (и пак няма фреон , щот изтърва отнякъде),дреболиики (машинка на чистачките , амортисьорчета на преден капак и на багажника , крушки ксенони за които наи много ме изгърбиха,тонколонка на шофйорска врата), изпражяне на алуминиеви джанти , нови гуми , ново предно стъкло(един тир ми разпука старото с едно камъче при разминаване по магистралата), маркуч на интеркулера , рециклаж на турбината , дебитомер , датчик ABS на едното колело , модул АBS , някви настроики на нафтовата помпа(че правеше проблеми), нов акомулатор , сигурно има и още ма немога да се сетя сега и си мислех че моята кола е прокълната ама маи несъм единствения и ся си карам аудитои кат ме питат доволен ли си не ми се говори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По предницата всичко се подменя, всмисъл че е с отделни детайли, като на нискобюджетна Сеат Ибиза. Като двигатели 1.4ТДИ е много приятен за градско каране и скорост до 100 км/ч но звука от него е всеедно караш тико. Наблюденията са ми преки до толкова до колкото съм ползвал Сеат Ибиза, около 2005 година. Предполагам, че в Аудито положението трябва да е по-добре, от към обезшумяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам преки наблюдения върху 1.4 TDI...само че в Поло....много приятен двигател и изумително пъргав /особено след чип/....въпреки, че и купето на Полото не е кой знае колко тежко. Сега до колкото знам в най-силната си версия в А2-ката е 90 коня и там е с турбо с променлива геометрия, докато при мен е с обикновено турбо.....тва би било малко проблематично от гледна точка на зацапване и последващо блокиране.....ма не е фатално и се почиства...иначе харча градско е към 6....извън града около 4-4.5....тва при скорости около 120-140.

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-А2 няма слаб двигател като А6(2.5TDI)

Има слаб и клесав мотор и той е 1.2TDi. 1.4 си много добър избор било то бензин или дизел. А колата също е добра, това че ние все си мислим за тотални щети и как непрекъснато трябва да изправяме сериозни удари не е причина да се отказваме от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги съм се чудел колко смел трябва да е човек да си купи най-евтината стока предлагана на пазара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...