Jump to content

Ауди около 2005та до 20000лв?


Recommended Posts

  • Отговори 365
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всичко и е направено, кара се ежедневно и не се жалят финанси за поддръжка.

Да кажеш причина за продажбата, след вложени толкова средства да се направи както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен можеш да изчакаш малко и да завишиш бюджета за да можеш да си купиш А6 4F, но като казвам да зависиш бюджета имам предвид да пропускаш автокъщите и да гледаш частни обяви от хора, които карат регистрирани коли, тук таме обслужени + платени данъци и застраховки, които са ти не малка част от сумата, а ако добавим и допълнителен комплект гуми спокойно можеш да скочиш още да речем 3к отгоре.

Според мен, колкото и да отричаш и да казваш, че си гледал други коли, можеш да хвърлиш един по-обстоен преглед на BMW E60 530D или 525D, като второто често изпада и с ръчка.

Б7цата ми идва скъпа, макар че тази на Райно е добра, но тя се продаваше преди доооста време за около и над 30к. лв. но не ми е ясно какво стана.

П.П. Кабриото мнооого скърца, както каза Явката, направо е потрес, като и мойте впечатления са от нови коли на по 30-40к км....направо ми иде да счупа нещо докато карам, да не говорим, че постоянно блъскам по пластмасите.

Да обобщя, за мен А6 4F 3.0TDi или BMW E60 530/525D, никой не те кара да бързаш, коли изпадат уникални на уникални пари, просто трябва да имаш търпение и да гледаш внимателно, така шанса да се наденеш на някой кош е по-малък, явно сега имаш еуфория...но по-големия автомобил си има свойте плюсове, а скъпата поддръжка е божа работа, а във всички разглеждани от теб варианти има опции за скъпи ремонти, които са до голяма степен късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяя, онзиденшния ни разговор явно е дал резултат... :gruebel:

Да кажем, че посади семената на някой идеи...;)

Аааа, моля, моля.... моят мотор няма ама НИЩО общо със стария 2.0ТДИ.

Тонка, сори:hilezh: Разбира се, че са различни. И то доста! Но все пак твоя беше най-близкото до този, който исках да илюстрирам, защото не съм карал или съм се возил в 2.0 ПД. Все пак предполагам, че Б8 е малко по-тежка от Б7.

Цорци, ако колата предложена от Райно има безупречна сервизна история е идеална за теб.

Колата изглежда фантастично, но моя план е още в началото. Не искам да бързам за никъде. Легендата си върви безупречно и не ме товари с нищо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Ауди - повтарям! Няма друг избор. Това с пежото въобще няма да го коментирам... :hilezh:

Сега като разгледах, май ще успея да се вместя с определена доза късмет за едно В7 2.0TFSI quattrо... не като да няма предложения в мобиле.де;) Но интересно, че в мобиле.бг направо си няма :hilezh:

Сърцето ме влече към 3.0TDI, но мисля, че трябва да порасна на "тарикатлък" повече за големата печка :gruebel: Май най-читавия вариант, като съотношение м/у мощност/разходи за поддръжка е 2.0ТФСИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензиновите коли са по чупливи ..

по капризни .. по бързо им свършва живота .

имат много дреболии които дават фира .

дизеловите мотори рядко се чупят .. но за сметка на това ..

счупят ли се ... жална му майка на собственика .

3 дизел с 2 бензин да сравниш е меко казано смешно ..

няма значение кое поколение е мотора .. разликата е толкова голяма ,

че винаги 3 дизела ще е по доброто решение .

вземи си 3д -то .. сигурно и по малко ще харчи от 2 бензина ..

вероятно и подръжката му ще е същата ..

само застраховката и данъка ще са по дебели ..

но пък ако те събарят 300 - 400 лева повече на година ..

в най лошия случай .. въобще не си за такава кола .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези теми както могат да ти помогнат, така могат и да те объркат жестоко. Всеки си пише личните интереси общо взето и какво на него му се кара.

Съвета ми е да не се влияяеш от чуждото мнение и да седнеш и да си прецениш кое е най-добро за теб, и най-важното...коя кола е най-разумна за парите си.

Аз разсъждавам така - имам 20 бона за кола. Готов съм да дам 17 (принципно говоря), и с остатъка обслужване и евентуални ремонти. А не както те съветват всички да надскочиш бюджета с 5 хилки отгоре и оттам нататък да се чудиш какво да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензиновите коли са по чупливи ..

по капризни .. по бързо им свършва живота .

...

Чакай сега :gruebel: Това факт ли е, дето го написа или просто така мислиш?

В поста си твърдиш:

а) 3.0TDI е по-надежден и безпроблемен 2.0TFSI

б) 3.0TDI харчи по-малко от 2.0TFSI

в) 3.0TDI и 2.0TFSI са с еднаква поддръжка (единствената разлика е няма и 100лв в данъка)

Сега, аз съм фен на дизела генерално, но все си мисля, че по-големия мотор независимо какъв е, ще е по-скъп за обслужване и съответно цялата кола...

Тука, ако още хора потвърдят твоето мнение, с удоволствие ще скоча на 3.0ТДИ. Но все си мисля, че 2.0ТФСИ ще е доста по-поносим за обслужване. Ще съм щастлив, ако не мисля правилно в случая...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а) 3.0TDI е по-надежден и безпроблемен 2.0TFSI аз ти говоря принципно .. дизела винаги е за предпочитане ако не си рацер .. говорим като надеждност икономичност и динамика при градски условия .. а не газ до ламарината

б) 3.0TDI харчи по-малко от 2.0TFSI мисля , че ще са наравно .. без да гледам характеристиките им .. и двете смесено ще са на около 9-10 ..

в) 3.0TDI и 2.0TFSI са с еднаква поддръжка (единствената разлика е няма и 100лв в данъка)не е 100 лева .. 300-400 ..макс 500 .. годишно .. в зависимост от това какви километри ще навърташ .. данък го смяна масло ше е 100 - 200 лева плюс сигурно .. и толкова .

това е моето мнение разбира се ..

бензин бива ако искаш да даваш много газ и си готов да преглътнеш малко по големия разход на гориво ..

за сметка на малко повече вървене при яко газене на педала ..

и е съвсем елементарно едно такова заключение ..

бензиновите мотори са бързооборотни в сравнение с дизеловите ..

поне с 1/3 .. което съвсем елементарно води до заключението ,

че при тях има по бързо износване на елементите в сравнение с дизеловите ..

повече триене .. повече износване .

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да има малко повече мнения от колеги каращи 3.0ТДИ... :gruebel:

Да кажат всъщност, дали е толкова страшен, колкото ми го описват. Дали бил "новия душегуб", защото след 200к "нещо му ставало".

Да споделят приблизителен разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да има малко повече мнения от колеги каращи 3.0ТДИ... :gruebel:

Да кажат всъщност, дали е толкова страшен, колкото ми го описват. Дали бил "новия душегуб", защото след 200к "нещо му ставало".

Да споделят приблизителен разход...

На 200 000 нищо не му става :hilezh: Сега по-спокоен ли се чувстваш ?

Приблизителен разход 11 - 14/100 в София, зависи от маршрута и стила на шофиране

Понеже ми писна да пиша едни и същи работи в 10 теми, дай да се видим и да питаш каквото ти е интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марси спри да пишеш глупости по всички теми.

И аз така мисля... Дизеловият мотор в общия случай е на значително повече км. от бензиновия. И със сигурност се обслужва по-скъпо и трудно от дизеловия. Особено като говорим за 6 цилиндров с голям обем. Масло, свещи, кабели - всичко е повече. При еднакви по обем мотори дизеловият ще харчи по-малко и ще има повече въртящ мотор, това пак в общия случай. Дотук с плюсовете на дизеловия мотор ПРИ ЕДНАКЪВ обем. Според мен двойка бензин хич не е лош избор в случая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как ти се струва, Иво?

http://www.mobile.bg/11318685171644505

Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!

Тази пък е тук в София и нищо не ти пречи да я погледнеш:

http://www.mobile.bg/11317198313868741

Редактирано от bobby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави колици, само джантите и на двете са отвратителни...

Но колкото повече мисля, толкова повече не се виждам в 4Ф :gruebel:

Много ми е пенсионерски... не искам да обиждам никой, просто така го възприемам. Както и Е класата на МБ.

Но все пак ще покарам. Ще почна лека по лека да обикалям, да гледам и да правя тестове, пък което ми пасне...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как ти се струва, Иво?

http://www.mobile.bg/11318685171644505

Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!

Тоя първия не бих го и погледнал - колата е писана с "всички" екстри, а само по снимките се вижда 4-5 които липсват.... ако е и обслужена по начина по който е "екстрирана", няма нужда

Явно това понятие се ползва от автотърговците за всяка кола с централно, климатроник и шарен дисплей... а като нови пълните екстри струват бая пари

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЪК много готина ми се вижда, не че разбирам нещо от този клас де :gruebel: Редактирано от Alexanderi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марси спри да пишеш глупости по всички теми. Не ти ли омръзна ?

не ми казвай какво да правя ..

ако имаш критика някаква .. градивна .. моля .

ако не ти харесва какво пиша .. прескачай ..

но не ми казвай , че пиша глупости без да се аргументираш .. щото е безпочвено ..

ако имаш мнение .. казвай .. но не казвай кой пише глупости и кой не .. без да си в час толкова колкото ти се иска да си .

ЦЪК много готина ми се вижда, не че разбирам нещо от този клас де :gruebel:

+1 за тая колица ..

но и цената и не е никак лоша

Това как ти се струва, Иво?

http://www.mobile.bg/11318685171644505

Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!

Тази пък е тук в София и нищо не ти пречи да я погледнеш:

http://www.mobile.bg/11317198313868741

тая също +1

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че трябва да го кажа, и не искам да те обиждам, но като цяло постовете ти са някакви твои размисли на глас и се градят на някакви представи за света, които нямат много общо с него. И аз както много от колегите искаме да се поспреш с "компетентните" мнения, защото тук си те знаем, но ще влезе човек който не те познава и ще приеме писанките ти за чиста монета.

Пак повтарям, не искам да те обиждам и не става въпрос само за тази тема, а по принцип. Не смятам че някой е длъжен да ти оборва всеки втори твой пост и да доказва че водата тече надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам само .. що си мислиш ти например .. че твоите постове са меродавни , а моите , не :gruebel:

какво те кара да си вярваш толкова много ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...