Raino Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Всичко и е направено, кара се ежедневно и не се жалят финанси за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Всичко и е направено, кара се ежедневно и не се жалят финанси за поддръжка.Да кажеш причина за продажбата, след вложени толкова средства да се направи както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 A4 B8 3.0TDI avant с двоен S line, B&O, open sky и много други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Според мен можеш да изчакаш малко и да завишиш бюджета за да можеш да си купиш А6 4F, но като казвам да зависиш бюджета имам предвид да пропускаш автокъщите и да гледаш частни обяви от хора, които карат регистрирани коли, тук таме обслужени + платени данъци и застраховки, които са ти не малка част от сумата, а ако добавим и допълнителен комплект гуми спокойно можеш да скочиш още да речем 3к отгоре.Според мен, колкото и да отричаш и да казваш, че си гледал други коли, можеш да хвърлиш един по-обстоен преглед на BMW E60 530D или 525D, като второто често изпада и с ръчка.Б7цата ми идва скъпа, макар че тази на Райно е добра, но тя се продаваше преди доооста време за около и над 30к. лв. но не ми е ясно какво стана.П.П. Кабриото мнооого скърца, както каза Явката, направо е потрес, като и мойте впечатления са от нови коли на по 30-40к км....направо ми иде да счупа нещо докато карам, да не говорим, че постоянно блъскам по пластмасите.Да обобщя, за мен А6 4F 3.0TDi или BMW E60 530/525D, никой не те кара да бързаш, коли изпадат уникални на уникални пари, просто трябва да имаш търпение и да гледаш внимателно, така шанса да се наденеш на някой кош е по-малък, явно сега имаш еуфория...но по-големия автомобил си има свойте плюсове, а скъпата поддръжка е божа работа, а във всички разглеждани от теб варианти има опции за скъпи ремонти, които са до голяма степен късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Яяя, онзиденшния ни разговор явно е дал резултат... Да кажем, че посади семената на някой идеи...Аааа, моля, моля.... моят мотор няма ама НИЩО общо със стария 2.0ТДИ. Тонка, сори Разбира се, че са различни. И то доста! Но все пак твоя беше най-близкото до този, който исках да илюстрирам, защото не съм карал или съм се возил в 2.0 ПД. Все пак предполагам, че Б8 е малко по-тежка от Б7. Цорци, ако колата предложена от Райно има безупречна сервизна история е идеална за теб.Колата изглежда фантастично, но моя план е още в началото. Не искам да бързам за никъде. Легендата си върви безупречно и не ме товари с нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Сега въпреки лошата слава като цяло, ей това бих го карал 1 година http://www.mobile.bg/11307188591105640 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 За цялата гама на Пежо 407 съм чувал само едно определение.Error 407 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Само Ауди - повтарям! Няма друг избор. Това с пежото въобще няма да го коментирам... Сега като разгледах, май ще успея да се вместя с определена доза късмет за едно В7 2.0TFSI quattrо... не като да няма предложения в мобиле.де Но интересно, че в мобиле.бг направо си няма Сърцето ме влече към 3.0TDI, но мисля, че трябва да порасна на "тарикатлък" повече за големата печка Май най-читавия вариант, като съотношение м/у мощност/разходи за поддръжка е 2.0ТФСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 А разхода на 2.0тфси, цорци ? Няма ли да ти е тегаво след печката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Какво е това "разход"? Забравил съм... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 бензиновите коли са по чупливи .. по капризни .. по бързо им свършва живота . имат много дреболии които дават фира . дизеловите мотори рядко се чупят .. но за сметка на това ..счупят ли се ... жална му майка на собственика . 3 дизел с 2 бензин да сравниш е меко казано смешно .. няма значение кое поколение е мотора .. разликата е толкова голяма ,че винаги 3 дизела ще е по доброто решение . вземи си 3д -то .. сигурно и по малко ще харчи от 2 бензина .. вероятно и подръжката му ще е същата .. само застраховката и данъка ще са по дебели .. но пък ако те събарят 300 - 400 лева повече на година .. в най лошия случай .. въобще не си за такава кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Тези теми както могат да ти помогнат, така могат и да те объркат жестоко. Всеки си пише личните интереси общо взето и какво на него му се кара. Съвета ми е да не се влияяеш от чуждото мнение и да седнеш и да си прецениш кое е най-добро за теб, и най-важното...коя кола е най-разумна за парите си. Аз разсъждавам така - имам 20 бона за кола. Готов съм да дам 17 (принципно говоря), и с остатъка обслужване и евентуални ремонти. А не както те съветват всички да надскочиш бюджета с 5 хилки отгоре и оттам нататък да се чудиш какво да правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) бензиновите коли са по чупливи .. по капризни .. по бързо им свършва живота . ...Чакай сега Това факт ли е, дето го написа или просто така мислиш?В поста си твърдиш:а) 3.0TDI е по-надежден и безпроблемен 2.0TFSIб) 3.0TDI харчи по-малко от 2.0TFSIв) 3.0TDI и 2.0TFSI са с еднаква поддръжка (единствената разлика е няма и 100лв в данъка)Сега, аз съм фен на дизела генерално, но все си мисля, че по-големия мотор независимо какъв е, ще е по-скъп за обслужване и съответно цялата кола...Тука, ако още хора потвърдят твоето мнение, с удоволствие ще скоча на 3.0ТДИ. Но все си мисля, че 2.0ТФСИ ще е доста по-поносим за обслужване. Ще съм щастлив, ако не мисля правилно в случая... Редактирано 26 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) а) 3.0TDI е по-надежден и безпроблемен 2.0TFSI аз ти говоря принципно .. дизела винаги е за предпочитане ако не си рацер .. говорим като надеждност икономичност и динамика при градски условия .. а не газ до ламарината б) 3.0TDI харчи по-малко от 2.0TFSI мисля , че ще са наравно .. без да гледам характеристиките им .. и двете смесено ще са на около 9-10 ..в) 3.0TDI и 2.0TFSI са с еднаква поддръжка (единствената разлика е няма и 100лв в данъка)не е 100 лева .. 300-400 ..макс 500 .. годишно .. в зависимост от това какви километри ще навърташ .. данък го смяна масло ше е 100 - 200 лева плюс сигурно .. и толкова . това е моето мнение разбира се .. бензин бива ако искаш да даваш много газ и си готов да преглътнеш малко по големия разход на гориво ..за сметка на малко повече вървене при яко газене на педала ..и е съвсем елементарно едно такова заключение .. бензиновите мотори са бързооборотни в сравнение с дизеловите .. поне с 1/3 .. което съвсем елементарно води до заключението , че при тях има по бързо износване на елементите в сравнение с дизеловите .. повече триене .. повече износване . Редактирано 26 Октомври 2011 от marsianec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Ще ми се да има малко повече мнения от колеги каращи 3.0ТДИ... Да кажат всъщност, дали е толкова страшен, колкото ми го описват. Дали бил "новия душегуб", защото след 200к "нещо му ставало".Да споделят приблизителен разход... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Ще ми се да има малко повече мнения от колеги каращи 3.0ТДИ... Да кажат всъщност, дали е толкова страшен, колкото ми го описват. Дали бил "новия душегуб", защото след 200к "нещо му ставало".Да споделят приблизителен разход...На 200 000 нищо не му става Сега по-спокоен ли се чувстваш ?Приблизителен разход 11 - 14/100 в София, зависи от маршрута и стила на шофиранеПонеже ми писна да пиша едни и същи работи в 10 теми, дай да се видим и да питаш каквото ти е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 бензиновите коли са по чупливи .. ....Марси спри да пишеш глупости по всички теми. Не ти ли омръзна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Марси спри да пишеш глупости по всички теми. И аз така мисля... Дизеловият мотор в общия случай е на значително повече км. от бензиновия. И със сигурност се обслужва по-скъпо и трудно от дизеловия. Особено като говорим за 6 цилиндров с голям обем. Масло, свещи, кабели - всичко е повече. При еднакви по обем мотори дизеловият ще харчи по-малко и ще има повече въртящ мотор, това пак в общия случай. Дотук с плюсовете на дизеловия мотор ПРИ ЕДНАКЪВ обем. Според мен двойка бензин хич не е лош избор в случая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Това как ти се струва, Иво?http://www.mobile.bg/11318685171644505Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!Тази пък е тук в София и нищо не ти пречи да я погледнеш:http://www.mobile.bg/11317198313868741 Редактирано 26 Октомври 2011 от bobby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Хубави колици, само джантите и на двете са отвратителни...Но колкото повече мисля, толкова повече не се виждам в 4Ф Много ми е пенсионерски... не искам да обиждам никой, просто така го възприемам. Както и Е класата на МБ.Но все пак ще покарам. Ще почна лека по лека да обикалям, да гледам и да правя тестове, пък което ми пасне... Редактирано 26 Октомври 2011 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Това как ти се струва, Иво?http://www.mobile.bg/11318685171644505Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!Тоя първия не бих го и погледнал - колата е писана с "всички" екстри, а само по снимките се вижда 4-5 които липсват.... ако е и обслужена по начина по който е "екстрирана", няма нуждаЯвно това понятие се ползва от автотърговците за всяка кола с централно, климатроник и шарен дисплей... а като нови пълните екстри струват бая пари Редактирано 26 Октомври 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) ЦЪК много готина ми се вижда, не че разбирам нещо от този клас де Редактирано 26 Октомври 2011 от Alexanderi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Марси спри да пишеш глупости по всички теми. Не ти ли омръзна ?не ми казвай какво да правя .. ако имаш критика някаква .. градивна .. моля . ако не ти харесва какво пиша .. прескачай .. но не ми казвай , че пиша глупости без да се аргументираш .. щото е безпочвено .. ако имаш мнение .. казвай .. но не казвай кой пише глупости и кой не .. без да си в час толкова колкото ти се иска да си .ЦЪК много готина ми се вижда, не че разбирам нещо от този клас де +1 за тая колица .. но и цената и не е никак лошаТова как ти се струва, Иво?http://www.mobile.bg/11318685171644505Има каско, екстри, уж обслужена, германка е...и цената никога не е крайна!Тази пък е тук в София и нищо не ти пречи да я погледнеш:http://www.mobile.bg/11317198313868741тая също +1 Редактирано 26 Октомври 2011 от marsianec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Съжалявам че трябва да го кажа, и не искам да те обиждам, но като цяло постовете ти са някакви твои размисли на глас и се градят на някакви представи за света, които нямат много общо с него. И аз както много от колегите искаме да се поспреш с "компетентните" мнения, защото тук си те знаем, но ще влезе човек който не те познава и ще приеме писанките ти за чиста монета. Пак повтарям, не искам да те обиждам и не става въпрос само за тази тема, а по принцип. Не смятам че някой е длъжен да ти оборва всеки втори твой пост и да доказва че водата тече надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 аз не знам само .. що си мислиш ти например .. че твоите постове са меродавни , а моите , не какво те кара да си вярваш толкова много ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts