Jump to content

1.8 Т съвети относно чип ..


Recommended Posts

Слагай чип, няма ядове. Както казват колегите леко се съкращава живота, но при адекватна поддръжка удоволствието си заслужава!!!

Аз съм вече 130 х.км. с чип с най-хард версии на стокова конфигурация: пик 1.4бара и холд 1 бар до 5 000 об/мин. и колата още движи....

Не е мерена колата, но върви приятно и километража и малее:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 142
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз също съм чип почти 100000км AEB 1.3 пик,и с изключение на смяна на топлата част на турбината и 4ри нови бобини А и комплект съеденител с маховика ,всичко е ОК :lol:колата е А6 C5.

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай чип, няма ядове. Както казват колегите леко се съкращава живота, но при адекватна поддръжка удоволствието си заслужава!!!

Аз съм вече 130 х.км. с чип с най-хард версии на стокова конфигурация: пик 1.4бара и холд 1 бар до 5 000 об/мин. и колата още движи....

Не е мерена колата, но върви приятно и километража и малее:bia:

това на каква кола?

нещо 1бар холд в лютеницата от К03-001 е като mission impossible

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това на каква кола?

нещо 1бар холд в лютеницата от К03-001 е като mission impossible

Ице, няма ядове моята стоковата държи 1 бар до 5000об., но после рязко пада до 0.6бара.

Това показва манометъра вече 3 год., освен ако не е верен:bia:

Да не се хваля, но в жегите пикът е даже 1.45 бара. В студа пада на 1.2бара, но пък върви сякаш по същия начин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направихме вапросните промени :gruebel: оба4е се с4упи колицата :/ дат4ик които управлява бууста на турбото соленоид се казва :/ иначе нищо подобно колицата тръгна мнНого приличтно :stupid:) сега като смена соленоида ще бодна и бууст метър да вида и какво е налягането ... :stupid:

Редактирано от GOGY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оба4е се с4упи колицата :/ дат4ик които управлява бууста на турбото соленоид се казва :

Е,

ти на това ,ако казваш счупване на колата ,незнам при нещо по-сериозно какво ще е.

Къде ти сложиха чип?

Има ли някакви данни за мощност налягане и т.н.

Или е тип копи-пейст по пощата?С какво следиш налягането?Ами ако ти надува яко и турбината замине?

Все такива "незначителни" неща.................

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ко вика, нема такива работи като умиране след 5К оборота, все едно неговото К03 е едно по рода си :gruebel:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе митко и ти ли почна да разбираш от к03-те.:stupid::gruebel:

Не виждам какво захапахте човека. До 5000 е възможно да държи 1 бар. Никъде не видех да е писал нещо за лютеници, там е ясно че е умреляк.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми болка е като няма сила колицата и аз боледувам :/ но за щастие си намерих соленоид4е :stupid: и дове4ера ще го боцна дано само да няма ядове и да си тръгне колицата ина4е 4ипа си е от superchips uk не е мерена колата никви коне незнам но има разлика от преди и след 4ипа ина4е налягането ще го следя с бууст метар на депо си взех дано е 4итав ще споделя като го монтирам какво от4ита :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, траа съм инжЕнера проектирал К03 ли че да имам некво мнение?Плюс тва казаното от мене е всеизвестен факт :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снощи имах възможнот да покарам колата вече с нов соленоид и съм очарован :) прави пик на 1 бар и пада на 0.6 бар разликата преди чипа и след е брутална сега колата поема много по добре от ниски обороти има много пове4е тяга просто се отпуши един вид като цяло съм доволен от интервенцията :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а я разяснете един друг спор...

Обяснявам на един смотаняк, че няма смисъл да си цеди аудито, което е 1.8Т, та дори и 4х4. Кара го до 7 500 оборота, че така му набирала повече. Според мен е тотална тапа след 6000 оборота, ама човека е толкова обеден в неговата правота, че аз почвам да изпитвам съмнения в моята :D:) :)

Има ли файда да я цедиш въобще над 6 000 оборота и каква?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо посредата може би - 5500. След 5 усещането за тяга пада страшно бързо, но предполагам, че има смисъл да се кара една идея над 5к. Въпреки, че като включа трета на 5к километража май върви по-бързо до 100 отколкото на втора. При чипнатите след 5 е все едно спира турбото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да след 5к оборота силно намалява ускорението.... и този негатив ще го премахна но след време просто друга турбина си трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...