audi6644 Публикувано 1 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2011 Слагай чип, няма ядове. Както казват колегите леко се съкращава живота, но при адекватна поддръжка удоволствието си заслужава!!!Аз съм вече 130 х.км. с чип с най-хард версии на стокова конфигурация: пик 1.4бара и холд 1 бар до 5 000 об/мин. и колата още движи....Не е мерена колата, но върви приятно и километража и малее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 (Редактирано) Аз също съм чип почти 100000км AEB 1.3 пик,и с изключение на смяна на топлата част на турбината и 4ри нови бобини А и комплект съеденител с маховика ,всичко е ОК колата е А6 C5. Редактирано 2 Декември 2011 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2011 Слагай чип, няма ядове. Както казват колегите леко се съкращава живота, но при адекватна поддръжка удоволствието си заслужава!!!Аз съм вече 130 х.км. с чип с най-хард версии на стокова конфигурация: пик 1.4бара и холд 1 бар до 5 000 об/мин. и колата още движи....Не е мерена колата, но върви приятно и километража и малеетова на каква кола?нещо 1бар холд в лютеницата от К03-001 е като mission impossible Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 3 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2011 това на каква кола?нещо 1бар холд в лютеницата от К03-001 е като mission impossibleИце, няма ядове моята стоковата държи 1 бар до 5000об., но после рязко пада до 0.6бара.Това показва манометъра вече 3 год., освен ако не е веренДа не се хваля, но в жегите пикът е даже 1.45 бара. В студа пада на 1.2бара, но пък върви сякаш по същия начин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 3 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2011 E именно де, в лютеницата умира здраво К03... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GOGY Публикувано 5 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) направихме вапросните промени оба4е се с4упи колицата :/ дат4ик които управлява бууста на турбото соленоид се казва :/ иначе нищо подобно колицата тръгна мнНого приличтно ) сега като смена соленоида ще бодна и бууст метър да вида и какво е налягането ... Редактирано 5 Декември 2011 от GOGY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) оба4е се с4упи колицата :/ дат4ик които управлява бууста на турбото соленоид се казва :Е,ти на това ,ако казваш счупване на колата ,незнам при нещо по-сериозно какво ще е.Къде ти сложиха чип?Има ли някакви данни за мощност налягане и т.н.Или е тип копи-пейст по пощата?С какво следиш налягането?Ами ако ти надува яко и турбината замине?Все такива "незначителни" неща................. Редактирано 5 Декември 2011 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 Е кво пък толкова една турбина ще си направи един хибрид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) И ко вика, нема такива работи като умиране след 5К оборота, все едно неговото К03 е едно по рода си Редактирано 5 Декември 2011 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) А бе митко и ти ли почна да разбираш от к03-те.Не виждам какво захапахте човека. До 5000 е възможно да държи 1 бар. Никъде не видех да е писал нещо за лютеници, там е ясно че е умреляк. Редактирано 5 Декември 2011 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GOGY Публикувано 5 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 еми болка е като няма сила колицата и аз боледувам :/ но за щастие си намерих соленоид4е и дове4ера ще го боцна дано само да няма ядове и да си тръгне колицата ина4е 4ипа си е от superchips uk не е мерена колата никви коне незнам но има разлика от преди и след 4ипа ина4е налягането ще го следя с бууст метар на депо си взех дано е 4итав ще споделя като го монтирам какво от4ита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 Шпек, траа съм инжЕнера проектирал К03 ли че да имам некво мнение?Плюс тва казаното от мене е всеизвестен факт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GOGY Публикувано 6 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 снощи имах възможнот да покарам колата вече с нов соленоид и съм очарован прави пик на 1 бар и пада на 0.6 бар разликата преди чипа и след е брутална сега колата поема много по добре от ниски обороти има много пове4е тяга просто се отпуши един вид като цяло съм доволен от интервенцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Чакай..., защо връща на 0,6? Я някоя тунек батка да каже, нормално ли е да пада на 0,6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Според мен пада на 0.6 след 5000-5200 оборота, а до тогава държи 1бар, това е искал да каже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 ахам.. това си е нормалното поведение на К03-ката.. просто нагоре само правиш backpressure и EGT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Според мен пада на 0.6 след 5000-5200 оборота, а до тогава държи 1бар, това е искал да каже...По рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Добре, а я разяснете един друг спор...Обяснявам на един смотаняк, че няма смисъл да си цеди аудито, което е 1.8Т, та дори и 4х4. Кара го до 7 500 оборота, че така му набирала повече. Според мен е тотална тапа след 6000 оборота, ама човека е толкова обеден в неговата правота, че аз почвам да изпитвам съмнения в моята :) Има ли файда да я цедиш въобще над 6 000 оборота и каква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 След 5000 няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Нещо посредата може би - 5500. След 5 усещането за тяга пада страшно бързо, но предполагам, че има смисъл да се кара една идея над 5к. Въпреки, че като включа трета на 5к километража май върви по-бързо до 100 отколкото на втора. При чипнатите след 5 е все едно спира турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Мойта с К03S върви най-добре като сменям на 6000, на 6500 е късно, на 5500 е рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GOGY Публикувано 6 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 да след 5к оборота силно намалява ускорението.... и този негатив ще го премахна но след време просто друга турбина си трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 просто друга турбина си трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 1 бар пик не е ли малко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 1бар е холда, пикО е по голем.На тебе 1 бар ли ти е пика на вървелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване