Jump to content

Audi coupe quattro с двигател AAN


Recommended Posts

  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Поздравления! Радвам се, че си се разминал "леко" :bia:

Остана да ти пожелаем милион безаварийни и наситени с приятни емоции моменти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата става лудница,добре че имах дръжка да се стискам. :hilezh: Невероятна е Коле. 

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата става лудница,добре че имах дръжка да се стискам. :hilezh: Невероятна е Коле. 

:stupid: Баси каква дръжка какво чудо, да не си се возил преди това само на коли до 60коня :hilezh: , като прочета подобен коментар за сток кола тон и половина с 4х4 и 230коня направо ми става смешно.

По-добре се въздържайте от такъв тип спам :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: Баси каква дръжка какво чудо, да не си се возил преди това само на коли до 60коня :hilezh: , като прочета подобен коментар за сток кола тон и половина с 4х4 и 230коня направо ми става смешно.

По-добре се въздържайте от такъв тип спам :hilezh:

Абе Ники, имам познати, при които с 60кс коли се возя с 40км/ч и се чудя ка кда слезна в движение, че ще ми се пръсне сърцето от емоции... :hilezh:

Това, което ми прави впечатление от снимките е, че броните сякаш имат доста луфт от купето, все едно не са прибрани плътно, айде на предната може да и пречи кулера, ама и задната ми се вижда така? :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Ники, имам познати, при които с 60кс коли се возя с 40км/ч и се чудя ка кда слезна в движение...:huh:

Мани го Нико, той му се е завило свят от бързи Компетишъни... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

броните сякаш имат доста луфт от купето, все едно не са прибрани плътно, айде на предната може да и пречи кулера, ама и задната ми се вижда така? :huh:

има луфт заради кулера....малко неско'посно го поставих ,иска да се премести малко в ляво ...това ще стане след като му заваря кривки кадето трябва....и на боя ще ходи цялостно....а след това ще гоним перфектния външен вид....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и с други ръчки.... и сега не се изключва ксенона като се даде на дълги:dance:

img161mz.jpgorange-loader.gif

Редактирано от knikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.

Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил си мноооого приятни лостчета ! :rolleyes:

Откъде заби тая находка !?

ръчките са от Ауди100 S4

Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.

Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много.

за 044 помпа за сега няма смисъл аз още чип не съм сложил ...свещите са сменени с нови искам първо да я покарам така няколко месеца и после да се почва същинската част смяна на железа и най вероятно смяна на електрониката с някоя маркова...а за бубините искам да попитам мога ли ги заменя с такива oт червените....:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извини ме за некомпетентността но с какво каза ,че ще замениш електрониката?????

A Motronica по нагоре ще даяни ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 и нагоре след смяната на железата разбира се , GT35 и и прилежащите му подробности....:bia:

Никъв проблем

Само че са много малко хората който могат да се справят

май само двама

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ръчките са от Ауди100 S4

за 044 помпа за сега няма смисъл аз още чип не съм сложил ...свещите са сменени с нови искам първо да я покарам така няколко месеца и после да се почва същинската част смяна на железа и най вероятно смяна на електрониката с някоя маркова...а за бубините искам да попитам мога ли ги заменя с такива oт червените....:gruebel:

здравеи

да разбирасе че можеш

ето как става номера

тази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектно

тя е на испански ще я преведеш

МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до волана

схемата е направена по обратният ред на цилиндрите

здравеи

да разбирасе че можеш

ето как става номера

тази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектно

тя е на испански ще я преведеш

МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до волана

схемата е направена по обратният ред на цилиндрите

ЗАБРАВИХ ДА ОТБЕЛЯЖА КОМУТАТОРИТЕ НА СТАРИТЕ БОБИНИ СЕ ПРЕМАХВАТ

post-52974-0-86166600-1329458312_thumb.j

Редактирано от audi s2 gt35
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи

да разбирасе че можеш

ето как става номера

тази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектно

тя е на испански ще я преведеш

МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до волана

схемата е направена по обратният ред на цилиндрите

ЗАБРАВИХ ДА ОТБЕЛЯЖА КОМУТАТОРИТЕ НА СТАРИТЕ БОБИНИ СЕ ПРЕМАХВАТ

Благодаря , това ще е първото нещо ,което ще сменя по двигателя....,но като им дойде времето ...ще питам и още някои работи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , това ще е първото нещо ,което ще сменя по двигателя....,но като им дойде времето ...ще питам и още някои работи...

здравеи

схемата вече е преведена на бг

ето тук

бобини.doc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.

Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много.

Потвърждавам,същисах се с тия проблеми , изхвърлих всичко и взех въпросните нещица ,след което мотора замърка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам,същисах се с тия проблеми , изхвърлих всичко и взех въпросните нещица ,след което мотора замърка :zustimm:

Сега обмислям инсталацията на бубини от RS4....да видим с тях как ще е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пристигна и решетката на FK и кулера е със заварени колена ,което ще позволи и лекото му преместване към десния фар и повдигане на бронята с необходимите см. до скриването на фугата в дясно ...,която ме дразнеше изключително...

IMG169.jpg

IMG170.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...