eic-idimitrov Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Супер Добре, че се е оказало нещо дребно и си го хванал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Поздравления! Радвам се, че си се разминал "леко" Остана да ти пожелаем милион безаварийни и наситени с приятни емоции моменти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 (Редактирано) Колата става лудница,добре че имах дръжка да се стискам. Невероятна е Коле. Редактирано 14 Февруари 2012 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 (Редактирано) Колата става лудница,добре че имах дръжка да се стискам. Невероятна е Коле. Баси каква дръжка какво чудо, да не си се возил преди това само на коли до 60коня , като прочета подобен коментар за сток кола тон и половина с 4х4 и 230коня направо ми става смешно.По-добре се въздържайте от такъв тип спам Редактирано 14 Февруари 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Баси каква дръжка какво чудо, да не си се возил преди това само на коли до 60коня , като прочета подобен коментар за сток кола тон и половина с 4х4 и 230коня направо ми става смешно.По-добре се въздържайте от такъв тип спам Абе Ники, имам познати, при които с 60кс коли се возя с 40км/ч и се чудя ка кда слезна в движение, че ще ми се пръсне сърцето от емоции... Това, което ми прави впечатление от снимките е, че броните сякаш имат доста луфт от купето, все едно не са прибрани плътно, айде на предната може да и пречи кулера, ама и задната ми се вижда така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Е той Нико е свикнал на аце куаттро и 60 коня са му бързина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Абе Ники, имам познати, при които с 60кс коли се возя с 40км/ч и се чудя ка кда слезна в движение...Мани го Нико, той му се е завило свят от бързи Компетишъни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 14 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 броните сякаш имат доста луфт от купето, все едно не са прибрани плътно, айде на предната може да и пречи кулера, ама и задната ми се вижда така? има луфт заради кулера....малко неско'посно го поставих ,иска да се премести малко в ляво ...това ще стане след като му заваря кривки кадето трябва....и на боя ще ходи цялостно....а след това ще гоним перфектния външен вид.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Вече и с други ръчки.... и сега не се изключва ксенона като се даде на дълги Редактирано 16 Февруари 2012 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 не помпата определя налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Намерил си мноооого приятни лостчета ! Откъде заби тая находка !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Намерил си мноооого приятни лостчета ! Откъде заби тая находка !?ръчките са от Ауди100 S4Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много.за 044 помпа за сега няма смисъл аз още чип не съм сложил ...свещите са сменени с нови искам първо да я покарам така няколко месеца и после да се почва същинската част смяна на железа и най вероятно смяна на електрониката с някоя маркова...а за бубините искам да попитам мога ли ги заменя с такива oт червените.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Извини ме за некомпетентността но с какво каза ,че ще замениш електрониката?????A Motronica по нагоре ще даяни ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Колко нагоре??400 и нагоре след смяната на железата разбира се , GT35 и и прилежащите му подробности.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) 400 и нагоре след смяната на железата разбира се , GT35 и и прилежащите му подробности....Никъв проблемСамо че са много малко хората който могат да се справятмай само двама Редактирано 16 Февруари 2012 от 4ipika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi s2 gt35 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) ръчките са от Ауди100 S4за 044 помпа за сега няма смисъл аз още чип не съм сложил ...свещите са сменени с нови искам първо да я покарам така няколко месеца и после да се почва същинската част смяна на железа и най вероятно смяна на електрониката с някоя маркова...а за бубините искам да попитам мога ли ги заменя с такива oт червените....здравеида разбирасе че можеш ето как става номератази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектнотя е на испански ще я преведеш МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до воланасхемата е направена по обратният ред на цилиндритездравеида разбирасе че можеш ето как става номератази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектнотя е на испански ще я преведеш МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до воланасхемата е направена по обратният ред на цилиндритеЗАБРАВИХ ДА ОТБЕЛЯЖА КОМУТАТОРИТЕ НА СТАРИТЕ БОБИНИ СЕ ПРЕМАХВАТ Редактирано 17 Февруари 2012 от audi s2 gt35 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 здравеида разбирасе че можеш ето как става номератази схема ти трябва по нея ще гледаш и ще стане перфектнотя е на испански ще я преведеш МНОГО ВНИМАВАИ ЗНАЧИ НА СХЕМАТА Е ОТБЕЛЯЗАНО ЧЕ 1 ЦИЛИНДЪР Е ОТ КЪМ КУПЕТО демек наи блиско до воланасхемата е направена по обратният ред на цилиндритеЗАБРАВИХ ДА ОТБЕЛЯЖА КОМУТАТОРИТЕ НА СТАРИТЕ БОБИНИ СЕ ПРЕМАХВАТБлагодаря , това ще е първото нещо ,което ще сменя по двигателя....,но като им дойде времето ...ще питам и още някои работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi s2 gt35 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Благодаря , това ще е първото нещо ,което ще сменя по двигателя....,но като им дойде времето ...ще питам и още някои работи...здравеи схемата вече е преведена на бгето тукбобини.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NoWay Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Ето една доста добре описана конверсия към бобини от 1.8t. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2159525 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Добра кола правиш, ама вземи набий една помпа 044, нов регулатор, нов бубинен блок и свещи.Питай зъбара той мина по тоя път и разбра че с моргаджийски истории губи много.Потвърждавам,същисах се с тия проблеми , изхвърлих всичко и взех въпросните нещица ,след което мотора замърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 21 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Потвърждавам,същисах се с тия проблеми , изхвърлих всичко и взех въпросните нещица ,след което мотора замърка Сега обмислям инсталацията на бубини от RS4....да видим с тях как ще е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Днес пристигна и решетката на FK и кулера е със заварени колена ,което ще позволи и лекото му преместване към десния фар и повдигане на бронята с необходимите см. до скриването на фугата в дясно ...,която ме дразнеше изключително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Колата става все по-добра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Добива хубав вид колицата!Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване