_koko_ Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Според мен,печката ще е по приятна за каране и ще харчи по-малко.Ама аз съм пристрастен,щото съм си печкаджия Напротив, 1.8Т със сток турбина е много по- приятен за каране от еквивалентните 4 цилиндрови ваг дизели. Казвам го от позицията на печкаджия Явно е въпрос на вкус А3 и без това не може да завива, а 1.9 тди е доказано куче за изтезаване, затова си мисля, че за ускорение в права линия засилен дизел ще дава приятно усещане.От друга страна с парите за тунинг се стига до цената на S3, което е отлично готово решение на казуса. Доколкото четох във форума и пътното поведение е съвсем различно от обикновена А3-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) 1.8T съм правил. Интересно ми е 1.9Д. Освен това за 1.9Д по-лесно и евтино мога да намеря частите, докато за 1.8Т друг път, освен с нови части не знам.Ако взема 1.8Т "правенето" ще се сведе до чип, генерация и кулер.От друга страна с парите за тунинг се стига до цената на S3, което е отлично готово решение на казуса. Доколкото четох във форума и пътното поведение е съвсем различно от обикновена А3-ка..... и трябва да се избягват павираните булеварди. Редактирано 15 Декември 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Аз пък мисля че, с парите които съм вложил в 1,8 т щях да карам Порше То от порш до порш има доста голяма разлика, аз ти давам за пример еднакви коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Ей, Бокстера не е Порше! В книжката от завода и на емблемата може да пише друго, ама по-добре не се хвалете, че имате такова нещо в гаража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 хахаха има и по-голяма издънка. Все пак 924-ката я водят за най-голямата "греда" при марката Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Само че робобъг не се е залисил за Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Хи-хи замислил се е, но тия с 4 врати са много скъпи още 944 излизат често в мобиле.де на добри цени, но не знам къде да му сложа газова бутилка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 То от порш до порш има доста голяма разлика, аз ти давам за пример еднакви коли Говоря за 996- 997за мен това е истинско Порше,другите са компромис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 (Редактирано) Естествено че тръца с доработка е по бърз от печката. Хубаво е да кажеш дали колата трябва да е с 4 врати и да прецениш дали липсата на багажник (ако се монтира газова) няма да те притеснява. Лично мое менние е, че такава "въшка" с много коне е неуправляема. За да се избегне това трябва да има или халдекс или ЕСП. Бюджета също не е за пренебрегване. На твое място след толкова много бензинки бих се замислил за едно такова. Редактирано 16 Декември 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Еййй.. за поршето или добро или нищо Порше и компромис никога не ги употребявайте в едно изречение.. дори и за 356 да говорите.Всеки модел в историята им е имал логика и мисия. Дори 924, дето някой спомена по-горе като издънка, може да се нарече издънка само от лаик. Колата си е Порше, нищо че доста от детайлите са взаимствани от VW. В края на крайщата тази „издънка” носи добри приходи в трудни времена за компанията.А който иска да ми даде бокстер и да ми се смее след това – да заповяда. Веднага ще го взема.. пък може след това и на endurance на Калояново да го покарам и пак ще видим кой на какво ще се смее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Напомпана печка може да е много под 8, зависи какво купе носи!На Иво Купрата гореше 6 в града и под 5 извънградско, а разплака коли с по над 400 коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 1.8T не е ли доста по-сложен с повече периферия за чупене двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Шпек, пак неподготвен се обаждаш...Запознат ли си с конкретната кола???Не си!!!Що се обаждаш тогава?Аз нема да го напиша ако не е така, още по малко искам някой да заблуждавам!Заблуждаваш ти щото плямпаш постоянно колкото да си и ти в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 1.8T не е ли доста по-сложен с повече периферия за чупене двигател?Ако искаш да си Euro4 ULEV да, ако не държиш има много за "олекотяване" откъм периферия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване