Jump to content

1.8T или 1.9TDI ?


Recommended Posts

Според мен,печката ще е по приятна за каране и ще харчи по-малко.Ама аз съм пристрастен,щото съм си печкаджия

Напротив, 1.8Т със сток турбина е много по- приятен за каране от еквивалентните 4 цилиндрови ваг дизели. Казвам го от позицията на печкаджия :2gunsfiring_v1:

Явно е въпрос на вкус :bia:

А3 и без това не може да завива, а 1.9 тди е доказано куче за изтезаване, затова си мисля, че за ускорение в права линия засилен дизел ще дава приятно усещане.

От друга страна с парите за тунинг се стига до цената на S3, което е отлично готово решение на казуса. Доколкото четох във форума и пътното поведение е съвсем различно от обикновена А3-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T съм правил. Интересно ми е 1.9Д.

Освен това за 1.9Д по-лесно и евтино мога да намеря частите, докато за 1.8Т друг път, освен с нови части не знам.

Ако взема 1.8Т "правенето" ще се сведе до чип, генерация и кулер.

От друга страна с парите за тунинг се стига до цената на S3, което е отлично готово решение на казуса. Доколкото четох във форума и пътното поведение е съвсем различно от обикновена А3-ка.

.... и трябва да се избягват павираните булеварди.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля че, с парите които съм вложил в 1,8 т щях да карам Порше :2gunsfiring_v1:

То от порш до порш има доста голяма разлика, аз ти давам за пример еднакви коли :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, Бокстера не е Порше! В книжката от завода и на емблемата може да пише друго, ама по-добре не се хвалете, че имате такова нещо в гаража :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хи-хи замислил се е, но тия с 4 врати са много скъпи още :2gunsfiring_v1:

944 излизат често в мобиле.де на добри цени, но не знам къде да му сложа газова бутилка :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от порш до порш има доста голяма разлика, аз ти давам за пример еднакви коли :D

Говоря за 996- 997

за мен това е истинско Порше,другите са компромис :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че тръца с доработка е по бърз от печката. Хубаво е да кажеш дали колата трябва да е с 4 врати и да прецениш дали липсата на багажник (ако се монтира газова) няма да те притеснява. Лично мое менние е, че такава "въшка" с много коне е неуправляема. За да се избегне това трябва да има или халдекс или ЕСП. Бюджета също не е за пренебрегване. На твое място след толкова много бензинки бих се замислил за едно такова.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй.. за поршето или добро или нищо :)

Порше и компромис никога не ги употребявайте в едно изречение.. дори и за 356 да говорите.

Всеки модел в историята им е имал логика и мисия. Дори 924, дето някой спомена по-горе като издънка, може да се нарече издънка само от лаик. Колата си е Порше, нищо че доста от детайлите са взаимствани от VW. В края на крайщата тази „издънка” носи добри приходи в трудни времена за компанията.

А който иска да ми даде бокстер и да ми се смее след това – да заповяда. Веднага ще го взема.. пък може след това и на endurance на Калояново да го покарам и пак ще видим кой на какво ще се смее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напомпана печка може да е много под 8, зависи какво купе носи!На Иво Купрата гореше 6 в града и под 5 извънградско, а разплака коли с по над 400 коня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, пак неподготвен се обаждаш...Запознат ли си с конкретната кола???Не си!!!Що се обаждаш тогава?Аз нема да го напиша ако не е така, още по малко искам някой да заблуждавам!Заблуждаваш ти щото плямпаш постоянно колкото да си и ти в темата :stupid::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T не е ли доста по-сложен с повече периферия за чупене двигател?

Ако искаш да си Euro4 ULEV да, ако не държиш има много за "олекотяване" откъм периферия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...