robobug Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 От известно време търся малка градска кола за жената. Минах през всякакви марки и модели, но винаги изкача поне по един сериозен недостатък - или няма еърбеци или АБС или климатик или е с 3 врати или е с неподозирани от мен проблеми (най-фрапиращи при А-класата) или............Та накратко реших да купя 1.9Д 90 или 110кс, качен на Голф4 или Леон или юбилеен Голф3 с идеята леко да го засиля - турбина, дюзи, помпа и генерация. Имам електроника и окабеляване за АФН, помпа и турбина имам идея от къде и за колко ще взема, разпръсквачи има нови в нета за по 40+лв.Обаче - от няколко дена чета дизел форума и не мога да разбера какво трябва да се направи с дизела за да стане по-бърз от заводски 1.8Т с чип.Да не излезе, че трябва да вкарам няколко хиляди лева в един 1.9ТДИ за да го докарам до примерно един APU с K03s ?Някой има ли наблюдения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 1.9 tdi и като му врътнеш болчето и става много бръз хаха.Сега по темата, за какво ще вдигаш мощноста нали колата ще е за жена ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 За борба със стреса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Добре де,като искаш примерно дизел с Х конски сили,защо не купиш направо такъв,ами ще купуваш 90 коня,че тепърва ще ги мъчиш да станат еди колко си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Вероятно щото 1.9 TDI със желаните "Х" конски сили го няма заводски.....а най-близкия в Леон или Голф е доста скъп.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) За борба със стреса Еми според мен тогава ти трябва 1.8т или 2.1Т и един преличен чип се трябва да стигне за борбата със стреса.А едно 2.0 тди 160 кончета и един чип мисля че пак ще има резултат. Редактирано 15 Декември 2011 от a3clubpln Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Целта на темата е да разбера колко е X. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Kelesha1 (ако не се лъжа за ник-а в този форум) преди години беше направил една А3 1.9тди 90коня да върви доста прилично, даже в тунинг форума имаше тема и видео .П.П. ето темата, мисля във видеото са описани някои от промените по колата http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=55964 Редактирано 15 Декември 2011 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 В дизел форума има един потребител NIGHT_RIDER или нещо подобно, с А3-ка тди, на която е правил доста неща и на дино е излезнала 120-130 киловата, до колкото си спомням, питай го с к'ви пари горе долу е станала толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Според мен само с разпръсквачи и чип ще го докараш докъм стоков Тръц.....ако добавиш и по-голяма турбина и интервенция в помпата и генерацията мисля, че едно 180 коня няма да са невъзможни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Значи накратко,ако искаш 40-60% повече мощност, търси ALH-90к.с или AHF-110к.с, които са с променливата геометрия.От там нататък ти трябва или хибридно турбо или такова от ARL -150к.с(GT1749VB),дюзи минимум 220um,(даже 240um),глава на помпата с 12мм буталце(не ти трябва цяла помпа),по големи турбо пътища и кулер(това си го знаеш)..и някои съветват да се сменят и болтовете на главата ако гониш много коне.Но правилно си се насочил..приятно е да караш 170-180 коня и да ти харчи 7-8 литра нафта Редактирано 15 Декември 2011 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 1.8T с чип и газ ще харчи по-малко в парично изражение....Защо хората правят дизели и кога един правен дизел става по-добър от чипнат 1.8Т ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) В тази връзка се сетих, че цялата операция ще изисква и нов съединител...там обаче не знам какви са вариантите.ПС: Колко всъщност харчи Тръц с газ градско....в София? Редактирано 15 Декември 2011 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) В тази връзка се сетих, че цялата операция ще изисква и нов съединител...там обаче не знам какви са вариантите.Да правилно...слагат от VR6 твърд маховик и притискател..1.8T с чип и газ ще харчи по-малко в парично изражение....Защо хората правят дизели и кога един правен дизел става по-добър от чипнат 1.8Т ?Ценово в разхода, мисля че е еднакво като разход,но спестяваш от ГИ при дизела..А аз лично дизела го харесвам,заради ниските и по "силното" усещане на турбината.. Редактирано 15 Декември 2011 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Колегата над теб ти го е казал кога става по бърз......Цените са МНОООГО относителни,за да ти ги сметна!!!!!Всичко това трябва да го сметнеш,което ти е написал колегата!!!!С хибрид турбина най добре!!!! Но може и ARL. Дюзи неизбежни!Бутало на помпата също както и къстъм гебнерацийка на 66 мм и летиш!!!!!!Така като гледам отиваш на 2 бона за тия части,но зависи-все пак боравиш с Ибей и ти Тунек съединителя е 260 паунда с лайфтайм уаранти Редактирано 15 Декември 2011 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) 1.8TQ АГУ на А3 дава 11-12 бензин, с каране само сутрин и вечер в трафик.1.8ТQ АПУ на А6 с чип и газ дава под 15, А6 1.8Т с автомат пак около 15, 2.7TQ с газ, чип и автомат 17-19. По-подробен не мога да бъда Не е проблем разхода, а дали има смисъл. Редактирано 15 Декември 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Е спестените от ГИ ще ги набута в другите чаркаляци, та може и да не стигнат Ма все пак....колко харчи 1.8Т с чип на газ?ПС: Ясно за разхода....напомпаната печка под 8 май няма да падне... Редактирано 15 Декември 2011 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 В дизел форума има един потребител NIGHT_RIDER или нещо подобно, с А3-ка тди, на която е правил доста неща и на дино е излезнала 120-130 киловата, до колкото си спомням, питай го с к'ви пари горе долу е станала толкова NIGHT^WALKER ето и това А3 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=178 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Е спестените от ГИ ще ги набута в другите чаркаляци, та може и да не стигнат Ма все пак....колко харчи 1.8Т с чип на газ?ПС: Ясно за разхода....напомпаната печка под 8 май няма да падне...Е дори и да не падне под 8 пак е добре..а за тия мотори си трябва хубав ГИ,но и като знам и там какви са ядовете с некадърните майстори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) NIGHT^WALKER ето и това А3 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=178Усетих, че ника нещо не ми се връзва, ама ти си го намерил В дизел форума има и тема на brezel за тунинг на 1,9 тди - http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174, но колегата robobug може би я знае, там има по-подробно описано това със смяната на турбини, дюзи, по ГНП-то и т.н. Редактирано 15 Декември 2011 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Според мен,печката ще е по приятна за каране и ще харчи по-малко.Ама аз съм пристрастен,щото съм си печкаджияЕй го клъча http://www.ebay.co.uk/itm/CLUTCH-FLYWHEEL-CONVERSION-KIT-VW-SHARAN-1-9-TDI-AFN-/370254378533?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5634e17625#ht_4851wt_996 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Да но и ще трака и вибрира повече Тук нещата не са само до парите спорен мен, двете коли ще са тотално различни като усещане и ако човек харесва едното никога няма да харесва другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Да купиш TDI и да даваш пари за ъпгрейди е тотална тъпотия според мене. TDI със завдоска турбина няма как да върви като 1.8Т с К03S и чип. За да тръгне така трябва афтърмаркет турбо и от там една камара пари за друга периферия, а 1.8Т ти трябват 500-600 лв за мапване при читав човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Брех чак и аз съм замесен луда раЛта . Колегата МК4 е прав. Значи за да бия 1,8Т с чип трябваше да се сменят доста неща по колата. То си го пише и може да си го прочетете в темата която някой от колегите вече е постнал. С парите които аз съм вложил в колата смело мога да кажа че сега щях да карам 12 секундна А3 с 1,8Т така че всеки сам си решава какво да си прави с колата и какво иска от нея. Ако целта е с тунинга на дизела да се избиват парите от малкия разход е пълна простотия. Имам чуство че просто някой иска да си чеше езиците щот е зимно време и хоп темичка кое е по-добре да тунинговаш . Да не останете с лоши мисли сега че се заяждам . Колата която kelesha1 беше направил преди години все още и се кара и по спомен на Божурище даваше 14,8, когато все още той я караше. Не знам тръца какви времена дава на 400м, но трябва да е около ниска 15-ка по запознатите ще кажат. 1,8Т или 1,9ТДИ избираш си това което те влече. Почне ли се тунинга конете никога не стигат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Аз пък мисля че, с парите които съм вложил в 1,8 т щях да карам Порше Редактирано 15 Декември 2011 от 4ipika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване