Jump to content

Audi A4 B5 1.8T vs 2.8 Quattro


Recommended Posts

Като не му пука за разхода да си взима 2.7т примерно. За кво му е тая ламя. Кво ще рече дърпа прилично в ниските, като някой тролей ли ?

Ми незнам как дърпат тролеите ама щом ги даваш за пример май те задминават редовно а?

Къде видя в темата да се споменава 2,7Т,че го предлагаш?

В първия си пост автора казва,че разхода не е критерий,така че кое е ламя и кое не си го запази за себе си.

И май не случайно всички казват,че в която и тема да се появиш осираш положението,като се почне с темата за капака от казан :wall: та до днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като не му пука за разхода да си взима 2.7т примерно. За кво му е тая ламя. Кво ще рече дърпа прилично в ниските, като някой тролей ли ?

Много ме кефиш колега, да знаеш! Ти карал ли си такава А6-ца или А4-ка с 2.8 двигател? Я си кажи ЛИЧНИТЕ впечатления от тоя двигател моля ти се, че явно всички сме крайно заблудени и караме някакви буклуци, а твоя тръц е великолепен и няма никакви недостатъци и никакви проблеми. Кажи ми също така, (щото се хвана за тоя разход) колко разход ти е дала на тебе тая 2.8-ца дето си карал и ? знаш всички тайни. Явно вече 3 години и полвина живея в някаква илюзия и нямам понятие колко ми харчи колата, а па наливам ли наливам. А колегата дето обяснява за оборотите има предвид, че в ниските обороти - тоест до 2 хил. оборота си върви нормално и поема без проблеми. Като мине 2700 оборота вече става по различно и тръгва по осезаемо, но и харча се засилва. Другото което е, че всеки си има стил на каране, и ако постоянно си бил на цветна заварка няма как да харчи малко! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново апелирам да не се карате. Какво ли щеше да бъде ако карахте различни марки коли.. Определено може и да не си давам сметка в каква вода ще нагазя с този 2.8 двигател, но за обслужването, да факт, няма как да е като на 1.8то, няма и как да е като на 1.6то на б4ката ми в момента... Разхода на гориво, не че няма значение, просто не е определящ за мен. Слагам си един газов и ми дреме на самолетоносача, че гори 15, да не ви казвам Б4то с обикновена газова и с тоя малък двигател 1.6 на това купе как гори градско..., та и на дълго. Дали ще ми гори 14 градско или 16, не смятате ли, че не ме бърка много, и че средния разход, ще е с 2, 3 литра по - голям на газ спрямо сегашното ми Ауди. Обслужването вярно няма да е евтино, но все пак колкото по - нови и големи двигатели няма как. За дизел не съм навит, иначе щах да взема 2.5то, не вярвам на него да му е по - евтино обслужването от на 2.8то... ремаци и ролки колкото и да са не се сменят всеки месец, като се чупи - прави се и толкова. Аз не се качвам на автомобил или мотоциклет просто да стигна от точка А до точка Б, тук вече го има и удоволствието от пътуването. Пак ви казвам колкото и да гори това Ауди на газ ще се прави и толкова. Свикнал съм с гориваци. Като си купите ИЖ 350 тогава ще видите какво е горене... става бензиновъртеж в резервоара :D :D :D

Редактирано от Иво Диянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астматик с неоправдано висок разход. Не случайно го спират от производство. Едиснтвеното предимство дето има е, че му слагат автомат за разлика от на 1.8Т. Политика ко да праиш. Така, че ако някой държи на автомат това му е избора. За всички други случаи е неоправдана покупка.

Мойта е ръчка, и в никакъв случай не смятам, че е неоправдана покупка, това мога да ти го гарантирам! Относно интересния ти възглед в/у спирането от производство, незнам дали си запознат, че Ц7-ците са оборудвани с 2.8 двигател, но няма значение. За сметка на това 1.8 нещо ми се губи и май тои е спрян от производство и заместен с 2.0 TFSI. А само не разбрах от хитрото ти изказване относно личния ти опит с тоя двигател - дефакто ти имал ли си такава кола с такъв двигател (било то В5 или С5), или просто обичаш да четеш в интернет и после да обясняваш някакви неща в форума? Щото мнение за вървене и разход на двигател според мене не се гради, като се качиш и покараш на някой приятел колата за 10 минути и я изрежеш 2 пъти на някой булевард, а като караш дадената кола поне няколко дни?!? Затова и те попитах дали някога си притежавал такава кола, щото аз не съм притежавал 1.8Т и затова не обсъждам какъв гроб е и така нататък, ами просто споделих, каквото ми е споделено на мене от хора които разбират, че има гореспоменатите проблеми. От там нататък не се правя на хитър и не плюя това което не съм карал, нито обяснявам как харчи/не харчи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Добре, да приемем, че си избрал 2.8. Моторът е супер - просто е различен от 1.8Т.

Кажи защо държиш на А4, а не гледаш А6. Фейслифтови А4-ки са доста по-добри - променени са много неща.

Но фейслифтова А4-ка с 2.8 е по-скъпа от А6 2.8, а не е по-добра.

че Ц7-ците са оборудвани с 2.8 двигател, но няма значение. За сметка на това 1.8 нещо ми се губи и май тои е спрян от производство и заместен с 2.0 TFSI.

Не навлизай в материя, която дори бегло не ти е ясна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново апелирам да не се карате. Какво ли щеше да бъде ако карахте различни марки коли.. Определено може и да не си давам сметка в каква вода ще нагазя с този 2.8 двигател, но за обслужването, да факт, няма как да е като на 1.8то, няма и как да е като на 1.6то на б4ката ми в момента... Разхода на гориво, не че няма значение, просто не е определящ за мен. Слагам си един газов и ми дреме на самолетоносача, че гори 15, да не ви казвам Б4то с обикновена газова и с тоя малък двигател 1.6 на това купе как гори градско..., та и на дълго. Дали ще ми гори 14 градско или 16, не смятате ли, че не ме бърка много, и че средния разход, ще е с 2, 3 литра по - голям на газ спрямо сегашното ми Ауди. Обслужването вярно няма да е евтино, но все пак колкото по - нови и големи двигатели няма как. За дизел не съм навит, иначе щах да взема 2.5то, не вярвам на него да му е по - евтино обслужването от на 2.8то... ремаци и ролки колкото и да са не се сменят всеки месец, като се чупи - прави се и толкова. Аз не се качвам на автомобил или мотоциклет просто да стигна от точка А до точка Б, тук вече го има и удоволствието от пътуването. Пак ви казвам колкото и да гори това Ауди на газ ще се прави и толкова. Свикнал съм с гориваци. Като си купите ИЖ 350 тогава ще видите какво е горене... става бензиновъртеж в резервоара :D :D :D

Колегата е прав, и затова аз като по разумен се оттеглям от спора. Такива квартални разбирачи, като "shpeksi" под път и над път. Няма за какво да се заяждаме повече.

А относно твоето решение, зависи изцяло от твойте желания и изискваня. 1.8-цата е податлива на чипосване и т.н 2.8-цата не е податлива на нищо, за сметка на това има по-малко разправий по нея! Смяната на ангренажи с ролките и т.н. ти е 1100 лева, и то голяма част е заради работата (всички знаем защо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата могат много просто да се обобщят...

Искаш звук/тишина задължително - взимаш 2,8. За всичко останало си има 1,8Т :lol: А разходите са ясни и ако си карък което и да вземеш ще ти тества джоба доста порядъчно.

В C7 на 2,8-то вероятно приликата му с това, което обсъждаме са само буквичките отзад на капака. А 1,8Т не е заместено с 2,0Т понеже си го има още и в Б8, разбира се само обема и наличието на турбо са общото. Факт е че атмосверките на ауди никога не са били сред най-бързите от тези години, дори някой са малко дразнещо бавни <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново апелирам да не се карате. Какво ли щеше да бъде ако карахте различни марки коли.. Определено може и да не си давам сметка в каква вода ще нагазя с този 2.8 двигател, но за обслужването, да факт, няма как да е като на 1.8то, няма и как да е като на 1.6то на б4ката ми в момента... Разхода на гориво, не че няма значение, просто не е определящ за мен. Слагам си един газов и ми дреме на самолетоносача, че гори 15, да не ви казвам Б4то с обикновена газова и с тоя малък двигател 1.6 на това купе как гори градско..., та и на дълго. Дали ще ми гори 14 градско или 16, не смятате ли, че не ме бърка много, и че средния разход, ще е с 2, 3 литра по - голям на газ спрямо сегашното ми Ауди. Обслужването вярно няма да е евтино, но все пак колкото по - нови и големи двигатели няма как. За дизел не съм навит, иначе щах да взема 2.5то, не вярвам на него да му е по - евтино обслужването от на 2.8то... ремаци и ролки колкото и да са не се сменят всеки месец, като се чупи - прави се и толкова. Аз не се качвам на автомобил или мотоциклет просто да стигна от точка А до точка Б, тук вече го има и удоволствието от пътуването. Пак ви казвам колкото и да гори това Ауди на газ ще се прави и толкова. Свикнал съм с гориваци. Като си купите ИЖ 350 тогава ще видите какво е горене... става бензиновъртеж в резервоара :D :D :D

Колега, щом разхода не е толкова от значение, и фактора удоволствие е най-важен, търси S4(2.7Т). Ще ти достави доста повече удоволствие от горепосочените автомобили. Поне ще знаеш че караш кола която наистина върви за разходите си ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много го мислих това 2.7 турбо, а именно S4 или S6, но май като че ли е още по - рядко срещан двигател и от 2.8то и обслужването май ще хвръкне още нагоре, 265 коня е, колко гори това, колкото 2.8то ли... на газ може ли да се прави, ти разхода го остави, ама 2.60 бензин никак не е за подценяване, ако не може да са газифицира... трябвая да работя за него само... Примерно по книга средно му дават около 12/100 ама реално дали е толкова.. И пак има турбини... не знам защо все клоня към атмосферки... просто не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам си един газов и ми дреме на самолетоносача, че гори 15

Ако е с куатро и е в голям град 15/100 няма да ти стигнат. Газов инжекцион за 6 цилиндров мотор е приблизително 500 лв по скъп от четирицилиндров. Ламда сондата трябва да е оригинална (около 200 лв), при В6 са две, или четири. Предното окачване струва 300-1000+ лв, при В6 се сменя по често, поради по високото тегло на двигателя. Рециклиране на една турбина на 1,8т струва 300 лв.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много го мислих това 2.7 турбо, а именно S4 или S6, но май като че ли е още по - рядко срещан двигател и от 2.8то и обслужването май ще хвръкне още нагоре, 265 коня е, колко гори това, колкото 2.8то ли... на газ може ли да се прави, ти разхода го остави, ама 2.60 бензин никак не е за подценяване, ако не може да са газифицира... трябвая да работя за него само... Примерно по книга средно му дават около 12/100 ама реално дали е толкова.. И пак има турбини... не знам защо все клоня към атмосферки... просто не знам...

Колега и аз съм се засилил към 2.7Т на А6-ца и доколкото са ми казвали и съм чел, не е лош двигател, ама...всичко е по 2 там...иии може да стане грозно откъм сума. И само да те поправя, че S6-цата е с 4.2 :zustimm: Само S4 е с 2.7Т. За газифицирането, няма никакви проблеми стига да е качествена уредбата и трябва да е с двойни изпарители.

едит: Относно реалния разход, имам приятел с Allroad 2.7Т и ми разправя някви 14-15 градско с нормално каране и 17-18 с повече газ.

Редактирано от Creative89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи на газ, с 2.8 е нелепо да се сравнява.

Обслужването е еднакво с 2.8, като изключим турбините и двата ЕГТ датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак има турбини... не знам защо все клоня към атмосферки... просто не знам...

Покарай турбинирана кола пък да видим после какво ще ти е мнението за атмосферките. Ако се потдържа както трябва двигателя и ако не му е взет акъла от предния/те собственик/ци турбината не е консуматив

Ако имаш възможност да даваш пари за бензин най-добре S4 2.7 BT. Не съм карал никой от обсъжданите двигатели, и няма как да препоръчам някой като издръжливост, но пред 1.8Т, 2.8 и 2.7 BT ще избера 2.7BT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газифицирането, няма никакви проблеми стига да е качествена уредбата и трябва да е с двойни изпарители.

Нали правиш разлика между 2.7 на А6 и 2.7 на S4. Проблеми има доста, но не е невъзможно газифицирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали правиш разлика между 2.7 на А6 и 2.7 на S4. Проблеми има доста, но не е невъзможно газифицирането.

Разбирасе, че правя разлика м/у двата двигателя! Това казах и аз, че може да се газифицира. Имам приятел с S4 2.7Т на гaз и имаше там някакви спънки, ама сега си върви добре, за разхода на газ незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, да кажем S4 около 98, 99, 2000 година, вярно малко по - слъпички са, но по - ги има. 2.7 битурбо се води май - 265 конски сили. Само обслужването не знам как ще е , но тези като ги гледам запазенки се виждат някои от обявите са на, не много километри. Да си го карам на бензин - ами мога да, не ми е проблем и на бензин да си го карам. Ако ми гори средно 12, 13 не е проблем, пък и аз не карам много де, така че животът ми не зависи от тази кола. Най - вече за удоволствие от пътуването. Просто ми изглежда сложен и рядко срещан двигател, който не търпи всеки да пипа по него, камоли "пишман механици" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах - моторът е идентичен с 2.8, с малки разлики.

По-ненадежден е от 1.8Т - двете турбини са завряни на лошо място и не се охлаждат. За свалянето им при А4 се сваля мотора. Разходът е нормално по-висок от нормативния, а с настъпване може да го удвои.

Конкретно S4 е възможно да е с други носачи и кормилни накрайници - т.е. по-скъпи.

Колата е доста бърза, с чип става над 300кс. Данъкът е около 450лв:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, да кажем S4 около 98, 99, 2000 година, вярно малко по - слъпички са, но по - ги има. 2.7 битурбо се води май - 265 конски сили. Само обслужването не знам как ще е , но тези като ги гледам запазенки се виждат някои от обявите са на, не много километри. Да си го карам на бензин - ами мога да, не ми е проблем и на бензин да си го карам. Ако ми гори средно 12, 13 не е проблем, пък и аз не карам много де, така че животът ми не зависи от тази кола. Най - вече за удоволствие от пътуването. Просто ми изглежда сложен и рядко срещан двигател, който не търпи всеки да пипа по него, камоли "пишман механици" :)

Защо не потърсиш S4 в Германия? На този тип коли доста бързо им пада цената и можеш да намериш нещо на добри пари. С кола оттам, до известна степен елиминираш и фактора "тел, силикон и побългаряване". :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлегата се обърка яко май.Темата е леща ама аз си хапвам.

В началото се плаши от една турбина,сега иска две - луда работа.

Creative някакси в цялата ти защита за разходите :dance: ,пропусна да кажеш че смяната на отвореният ти термостат струва към 300 кинта.Ама нищо,поне не плюеш по тръцко.

И да ви попитам всички колко пъти 2.8 е бил мотор на годината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлегата се обърка яко май.Темата е леща ама аз си хапвам.

В началото се плаши от една турбина,сега иска две - луда работа.

Creative някакси в цялата ти защита за разходите :dance: ,пропусна да кажеш че смяната на отвореният ти термостат струва към 300 кинта.Ама нищо,поне не плюеш по тръцко.

И да ви попитам всички колко пъти 2.8 е бил мотор на годината...

Еми колега, не съм се интересувал колко струва тоя термостат и смяната му, чувал съм, че термостата е 70-80 лева, а за работа парите не ме интересуват честно казано. Ще ми обясниш ли защо е 300 лева? :gruebel: Иначе относно плюенето, аз не плюя нещо за с което нямам реален опит и представа. Всичката ми информация относно тоя двигател се обосновава на историй от приятели и монтьори и затова просто споделям това което ми е казано за него. Нали за това е тоя форум, да си споделяме информация. По-горе един колега правилно беше написал, "какво ли щеше да е ако говорехме за различни марки коли" а не само за двигателите им! :hilezh:

Редактирано от Creative89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, само ви трябва някой да дойде тук с Форд Мондео и да каже, че Ауди не струва и че Мондео е най - хубавата кола, и ако не го разтреляте направо Иво да не се казвам... :D :D :D. Това S4 още не съм дораснал за него, с една заплата не знам дали ще мога да му купя гумите само. Първо смятам да се спра на А4 B5 и 2.8 ми се вижда добра идея. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смятам да се спра на А4 B5 и 2.8 ми се вижда добра идея. :)

Явно си се решил вече, взимай някое е дано улучиш читаво. По принцип бих предложил да пробваш и двете, но впредвид сезона надали ще разбереш каква е разликата точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш S4 гумите скъпи,ами те всички Quattro -та са така.Тука нямаш избор бау-бау или две за отпреде.

Трябва да си с четири еднакви.

А относно избора,поне покарай и двете модификации то решението ще дойде само.

Ако не ти хареса турболастика,ще си вземеш атмосферка.Но опитай и от двете. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш S4 гумите скъпи,ами те всички Quattro -та са така.Тука нямаш избор бау-бау или две за отпреде.

Трябва да си с четири еднакви.

А относно избора,поне покарай и двете модификации то решението ще дойде само.

Ако не ти хареса турболастика,ще си вземеш атмосферка.Но опитай и от двете. :zustimm:

За гумите си прав колега! :zustimm:

Обаче не ми отговори защо ми е 300 лева смяната на термостата, а това продължава да ми е все така любопитно?

Между другото, относно реторичният ти въпрос за двигател на годината, всеки знае, че 1.8 е бил двигател на годината доста пъти, но това не означава, че 2.8 е лош двигател. Не казвам, че е най-здравия или нещо такова, но двигателя е стабилен за мен. Лично аз мисля да се мятам на 2.7Т (който също е двигател на годината :hilezh: )ама ще е по-нататъчна инвестиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...