iovkom Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 Все пак какъв съединител сложи и всичко ли смени ? Много е възможно този проблем да идва от помпите. Ако има въздух в системата долната няма да може да натиска добре аксиалния лагер и скоростите няма да влизат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 (Редактирано) Взех го за 40 лв втора ръка+50лв лагер+40лв горна помпа+80лв монтаж,ТОТАЛ 210лв и колата завървя по-добре и свали разхода и то доволно!Сложил си съединител ІІ употреба? Притискателния смени ли? Редактирано 20 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 Мисля, че този път е помпата на съединителя. Не самия съединител. Горната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Хора ново 20!?! Значи ставам днес и си викам ей така..абе дай да я запаля и.. О чудо педала си върнал половината ход и си включва всички предавки...направих обиколка на квартала и си върви и пее...е почти де с половин ход на педала...ама как,кво,защо...два дни пропаднал педал и сега от веднъж до половината се вдигнал и включва.Дали има нещо общо с обезвъздушаването на спирачките? Редактирано 21 Май 2012 от skiparload Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Казах ти, според мен е горната помпа на съединителя.Има общо със спирачките до толкова, до колкото имат общо казанче за хидравличната течност. Ако в казанчето за спирачките е намаляла течността, докато си обезвъздушавал, ще имаш точно този проблем. Едно от двете е. Редактирано 21 Май 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Течноста не е мръднала...днес покарах 10ина км. и с всеки километър педала се вдигаше(оправяше) НО.....докато се прибирях от "красно село" до "южен парк" тоест 5-6 километрапочна пак да пропада и вече пред блока я паркирах с бутане и колата се върна в положението от вчера,а именно:скорости НЕ!!!Педала пак пропадна! И ако това не е мистерия,здраве му кажи Редактирано 21 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Защо да е мистерия? Свали и провери и двете помпи на съединителя, направи им една промивка със спирачна течност и съвсем профилактично си подмени същата течност. Тогава, вече ще си наясно дали проблемът е в системата активираща съединителя или в самия съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Не знам каде се намират и лесно ли се свалят...ако някой може да обясни ще съм му благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 За горната помпа има писано във форума , а за долната - свалянето и не е много трудно , но слагането обратно поне мен много ме затрудни. Със свалено магаре и лява полуоска успях да я сложа за половин час , може би някой по-сръчен би го направил по-бързо , но на мен ми беше за първи път. Правил съм и опити да я монтирам , когато системата е обезвъздушена , но Ради ме посъветва да махна маркучето и действително стана много по-лесно. Ако нямаш канал и инструменти въобще не се захващай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Канал няма...ще се дават пари за майстори и после я слагам на тезгяха,че ми писна...то квакво ли не смених по нея....едни 1200лв и я давам моменталически Редактирано 21 Май 2012 от skiparload Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 И аз тайничко се успокоявах така , че ще я продам при първа възможност , за да се отърва от проблемите. Оказа се обаче , че след като се отремонтират проблемните неща , колата става много приятна за каране и негативните мисли лека полека си заминават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Може би гумичките на една от помпите са се амортизирали и пропускат спирачната течност-не могат да направят необходимото нолягане.Казваш, че горната помпа е нова,но може да се окаже и дефектна.Пробвай още веднъж да обезвъздушиш системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 При добро желание и малко сръчност, придружени с подходящ инструмент, интервенцията по смяна на долната помпа съпроводена с обезвъздушавне става в рамките на час - час и половина ( Audi Coupe ABK 1992 )п.п. Извършено на отбивка до пътя, с любезното съдействие на виден форумен деец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) При условие , че се износват само гумичките не е ли удачно да се сменят само те,ако ги има в наличност разбира се?Правил съм го отдавна на доста соц. автомобили,спирачни помпи и помпи на съединители-горна,долна. Редактирано 21 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Износва се и цилиндъра, така че това с гумичките не е точното решение. Нова на LPR е около 50 тина лева без отстъпка, което ще рече, че не е ужасно скъпо. Пък със сигурност ще изкара поне 3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 23 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 Днес отново след два дни стоене на паркинга реших пак да я пробвам....педала на съединителя отново се бе оправил,този път хода на педала бе цял...все едно никога нищо не се е случвало!!!!ДВА пъти пропада и не може да включи скорост,ДВА пъти стои по ДВА дни и се оправя сам.Първиа път с ход до половина а днес абсолютно здрав???Веднага я закарах на сервиз не откриха никъкав проблем освен шарнири за смяна...разказвам им цялата история те само мигат и не можаха да ми отговорят...Отидох във втори сервиз...дежа вю,мигат и вдигат рамене!Съединителя работи перфектно а всъщност има някъкав проблем,който никой не вижда!?!ДВА сервиза нищо!Помпите предполагам работят на ток...деня преди първото пропадане ми падна един металин накрайник от зарядно в запалката.Докато се мъчех да го извадя дадох на късо и изгоряха два бушона...смених ги:Въпрос 1 -може ли да е свързано с тока?Въпрос 2 -може ли да дава проблем заради това,че ми сълзи мъркуча на хидраличната помпа(стеснението точно преди да влезе в нея)?Въпрос 3 -може ли да и станало нещо при смяна на спирачната помпа и смяната на течноста?Моля за помощ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 23 Май 2012 Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 Може да - да не ти е обезвъздушен "съединителя" !И как така си спокоен че проблема го "няма" вече ...Има го, няма го - аз не бих си карал колата !А свали ги (направо си ги смени/рециклирай) тия помпи, и погледни кое и как е счупено, и като ти изпадне евентуално една пружина на две, може и от нея да се окаже ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Май 2012 Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 (Редактирано) Въпрос 2 -може ли да дава проблем заради това,че ми сълзи мъркуча на хидраличната помпа(стеснението точно преди да влезе в нея)?Може!Въпрос 3 -може ли да и станало нещо при смяна на спирачната помпа и смяната на течноста?вече ти писах по този въпрос: Ако в казанчето за спирачките е намаляла течността, докато си обезвъздушавал, ще имаш точно този проблем. Едно от двете е. Редактирано 23 Май 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 23 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 Може да - да не ти е обезвъздушен "съединителя" !И как така си спокоен че проблема го "няма" вече ...Има го, няма го - аз не бих си карал колата !А свали ги (направо си ги смени/рециклирай) тия помпи, и погледни кое и как е счупено, и като ти изпадне евентуално една пружина на две, може и от нея да се окаже !Не съм спокоен...нито виждам да съм писал някаде това!А пък колата си я карам и си пея и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Май 2012 Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 (Редактирано) Карай си и пей пък като ти откаже помпата на съединителя,ще се научиш да сменяш скорости без него,не е толкова сложно,трябва само да успяваш да уцелиш оборотите на двигателя и ще тръгваш разбира се, като стартирваш двигателя на 1 скорост.Пиша ти го,че да не викаш пътна помощ и да даваш луди пари ако те остави на пътя..От ниска към висока предавка е по лесно,а от висока към ниска ще трябва с междинна газ.PS:Това упражнениеще правиш,колкото да се прибереш до вас Редактирано 23 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 23 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 След като два сервиза не откриха нищо...какво ми остава освен да я карам.Дано не откаже някаде по път....а дали е възможно сам да се е обезвъздушил?Течноста на спирачките е мръднала с половин сант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Май 2012 Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 (Редактирано) Подпри си крака на педала на съединителя и го отпусни,без да го натискаш силно/само лекичко/ и така задържай в продължение на 2-3 минути,ако педала пропадне,ясно ти е какво следва.Ако няма промяна,натисни педала до средата и задръж 2-3 минути,ако пропадне,работата не е много добре Редактирано 23 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiparload Публикувано 28 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2012 Ще го пробвам тоя метод! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravko24 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Здравейте и аз като вас сам фен на АУДИ,Та искам да попитам за една работа вчера щях да трагвам от Шумен за Разград по работа и какво ми се случва на 5-ти километър спирам на стопа исклучих от скорост и като реших после да включа на 1-ва край никаква скорост не влезна ама никаква 1,2,3,4,5,R;нищо както и да е прибрах се до на с на обороти само на 3-та влезна и краи до нас само така и си помислих че може да е от помпите горната или долната защото на помпата на педала дето е сменях гумички и прожина но уви на следващия ден тръгвам за сервиза и едно приятелче ше ме дърпа и си викам да пробвам дали ще влезне някоя скорост и си влезнаха 1,2,3,4,5,R; и стана два дена вече си карам така и няма проблем от само себе си се оправи.А като погледнах нивото на казанчето си стои така от както сменях течността,попитах на 2 сервиза и не ми отговориха нищо,е незнам от каде е дали от помпите дали притискателния феродовия или от аксиалният лагер незнам. Може ли някой от вас да ми каже на какво се дължи тази простоия че като гледам сте по компетентни от мен. Блъгодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 (Редактирано) Нищо общо с тока няма... Редактирано 19 Юли 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост и премахване на изришен спам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване